Was een subtiel bedoelde vraag naar je voornaam, ik ken een DJ die Frank Koster heetquote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Eh? Nee?
DJ'spostenopFokactie bedoelde ik
3FM nog steedsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bij Yorin FM had Rob altijd cameravrees ja
quote:
Maar dát is een goed idee... het is wel iets wat bij de BBC past ja!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Wanneer gaat BBC radio1 eigenlijk meedoen?!?
Zal wel na P&W zijn ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
I know, kijk van de week wel even bij mijn broer. Hier geen digi-tv, maar zometeen weer op 'normale' teevee te bewonderen, toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Rob het trouwens boven verwachting goed doen. Hij lijkt wel te genieten.
00.40 Serious Request Updatequote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
I know, kijk van de week wel even bij mijn broer. Hier geen digi-tv, maar zometeen weer op 'normale' teevee te bewonderen, toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
00.40 Serious Request Update
01.10 Serious Request LIVE
Beiden op NED3.
Hij barstte in huilen uit?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef MadSteven het volgende:
Rob had ook bij de pilot van Leedvermaak cameravrees. Ik was erbij.
dat heeft iedereen die voor het eerst voor de camera staatquote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef MadSteven het volgende:
Rob had ook bij de pilot van Leedvermaak cameravrees. Ik was erbij.
Nee?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n linkje gezien trouwens (van de stats)?
ik geloof dat beelen geen coca cola drinktquote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef MadSteven het volgende:
Overigens gesponsord door Coca-Cola. Ongetwijfeld direct of indirect dankzij Giel Beelen
Giel Beelen is de grootste sponsor van Coca-Cola.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef MadSteven het volgende:
Overigens gesponsord door Coca-Cola. Ongetwijfeld direct of indirect dankzij Giel Beelen
Voor dit bericht nog niet nee, maar net even teruggelezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n linkje gezien trouwens (van de stats)?
Doe dan je huiswerk maar eens opnieuw...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik geloof dat beelen geen coca cola drinkt
Die man leeft op colaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik geloof dat beelen geen coca cola drinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |