Ik ben van plan om zaterdag pas te gaan, maar tegen die tijd hoop ik dat het virus al meer slachtoffers heeft gemaakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan geregeld worden als ik niet moet werken. Nu willen ze mijn vrije zaterdag ook afpakken.....
Die smilie past overal bijquote:Op woensdag 19 december 2007 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je de jingle kent, dan past die smiley daar niet helemaal bij
Zijn (directe) opmerkingen die hij altijd maakt. (Zeker toen hij regelmatig op de radio was...)quote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Albert is gewoon uber [afbeelding]
vraagje, ben jij een user die is aangemaakt vanuit het Glazen Huis?quote:
Dat kan wel eens een probleem worden voor de sfeer...jammer dat het zo uitgestorven isquote:
ik ben wel aangemaakt op het terreinquote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vraagje, ben jij een user die is aangemaakt vanuit het Glazen Huis?
Ja helaas welquote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een probleem worden voor de sfeer...jammer dat het zo uitgestorven is
Het is hier op het forum drukker dan daar op het plein...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een probleem worden voor de sfeer...jammer dat het zo uitgestorven is
Ben jij betrokken bij de productie?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben wel aangemaakt op het terrein
dan zou jij eerder moeten weten op hoeveel te teller staan dan wijquote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben wel aangemaakt op het terrein
in utrecht had het nu vol gestaan min 7 of geen min 7quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
hoewel begrijpelijk met -7 maar toch
-7 zal niet. Het is in het midden en het oosten van het land max. -3 en aan de kust is altijd warmer.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
hoewel begrijpelijk met -7 maar toch
Hij weet niks en stelt alleen maar domme vragen die iedereen al weet die SR eerder heeft gezien, lijkt me niet dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij betrokken bij de productie?
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:38 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
in utrecht had het nu vol gestaan min 7 of geen min 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |