quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf voelt een zwevend reclameblok aankomen.
"De gleuf! Nu in een deur bij jou in de buurt!"
Sorry schrap mij maar van je lijstje ik ga pittenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jullie zijn helden. Allemaal, nu al!
Wij zijn helden?? Hoeveel moeite denk je dat dit ons kost?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik kom me knuffel vrijdagnacht ofzo wel in ontvangst nemenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
En jij alvast een goede nachtrustquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij is zojuist besloten dat de Wombats "de" tune wordt, of heb ik het verkeerd begrepen?
Leek er wel op. Maar ik denk dat het pas definitief is als ze de komende dagen het publiek met het Wombat-virus weten aan te steken.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij is zojuist besloten dat de Wombats "de" tune wordt, of heb ik het verkeerd begrepen?
Linda heeft meer geldquote:Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Lieke van Lexmond inruilen voor Linda de Mol... daar snap ik zelfs als homo geen hol van
Zou dat een stempel van Kevin zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Jaaaaa, directe requests! Grooooote verbetering t.o.v. vorig jaar!
Dat is in de buurtquote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Het Glazen Huis mag volgend jaar ook wel naar Den Bosch komen trouwens [afbeelding]
Wélk publiek?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leek er wel op. Maar ik denk dat het pas definitief is als ze de komende dagen het publiek met het Wombat-virus weten aan te steken.
Het roepen 'je bent een held' is niet typisch Brabants hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef MadSteven het volgende:
Als ik even verder nadenk, toont Domien wellicht zijn Brabantse roots, want een vriendin van me uit Eindhoven (daarover gesproken, wie vroegen vraag het aan aan?) zegt ook wel eens tegen me dat ik een held ben. Weet ook nooit wat ik daarmee moet
Mij hebben ze al....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leek er wel op. Maar ik denk dat het pas definitief is als ze de komende dagen het publiek met het Wombat-virus weten aan te steken.
Mail ze!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Tijdens de "Song van het jaar" uitzending vorige week speelde All Missing Pieces nog een leuke cover van 'Let's Dance To Joy Division'. Kunnen ze daar in het huis ook wel even komen doen, ze komen ten slotte ook uit Den Haag!
Akkerdjiieeeeeerrrr met Pollekequote:Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef purplerose het volgende:
Merlina met de parafix
wat een serie was da ze
Mij hadden ze alquote:
Ja, maar ze moeten hun huiswerk natuurlijk wel netjes afhebben morgen op school.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Tijdens de "Song van het jaar" uitzending vorige week speelde All Missing Pieces nog een leuke cover van 'Let's Dance To Joy Division'. Kunnen ze daar in het huis ook wel even komen doen, ze komen ten slotte ook uit Den Haag!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Akkerdjiieeeeeerrrr met Polleke
Als het Wombats-virus dodelijk was geweest, dan was dit topic compleet uitgestorven. Maar nou die Hagenezen nog. Anders vrees ik dat we morgen ff een grote delegatie van FOK! moeten sturen om daar te gaan staan springen.quote:
Kan geregeld worden als ik niet moet werken. Nu willen ze mijn vrije zaterdag ook afpakken.....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het Wombats-virus dodelijk was geweest, dan was dit topic compleet uitgestorven. Maar nou die Hagenezen nog. Anders vrees ik dat we morgen ff een grote delegatie van FOK! moeten sturen om daar te gaan staan springen.
Moeten we eigenlijk nog een klein dansje op de wombats instuderenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan geregeld worden als ik niet moet werken. Nu willen ze mijn vrije zaterdag ook afpakken.....
Rob past woordgraptechnischerwijs juist prima bij Ekdom en Veenstraquote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
Heb het op me tv gevonden
Vind Rob eigenlijk niet echt bij Michiel en Gerard passen
Had dan Sander of Koen erbij gedaan
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
Heb het op me tv gevonden [afbeelding]
Vind Rob eigenlijk niet echt bij Michiel en Gerard passen [afbeelding]
Had dan Sander of Koen erbij gedaan [afbeelding]
Albert is gewoon uberquote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ook wel hulde voor Albert
Hij had ook de bekende Nederlander uit kunnen hangen dat er in gaat om aandacht te trekken, maar hij is druk aan het werk.
Vindt Albert het echt heel leuk doenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ook wel hulde voor Albert
Hij had ook de bekende Nederlander uit kunnen hangen dat er in gaat om aandacht te trekken, maar hij is druk aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |