"3FM Serious Request, live vanaf Schiermonnikoog!"quote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt natuurlijk in het niets met wat er in studentensteden staat (helemaal in vergelijking met Utrecht), ik denk dat zelfs Tilburg een betere keuze was geweest dan Den Haag.
Al wordt de afstand met Stubru voor ludieke acties dan niet emer zo groot. Volgend jaar gewoon in Hoorn.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Marc63 het volgende:
Gerard was ook ff afgeleid...
[afbeelding]
Volgens mij speelt de temperatuur (vriest alweer) ook wel mee, waarom zou je in de kou gaan staan kijken als je warm voor de tv kunt kijken?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef VoreG het volgende:
Dat Plein is gewoon leeg.
Ook wel logisch, want hetgeen waar je 's nachts op moet draaien zijn studenten en die zijn er niet in overvloed in Den Haag, blijf het een domme keuze vinden..
140 jarig bestaan het Rode Kruis oid tochquote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Studenten of niet. Goede keuze of niet...
Ik weet eigenlijk niet waarom er voor een andere locatie is gekozen....
Ik hoop toch echt dat we deze week nog sneeuw krijgen... (al zal dat wel weer niet...).quote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de temperatuur (vriest alweer) ook wel mee, waarom zou je in de kou gaan staan kijken als je warm voor de tv kunt kijken?
Goose? Nooit meer wat van gehoord!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Daar is het anthem !Wombats
![]()
maaruh, waar blijft Goosh?
Het is inderdaad wel verrekte koud. Ik zou de temperatuur van vorig jaar niet wetenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de temperatuur (vriest alweer) ook wel mee, waarom zou je in de kou gaan staan kijken als je warm voor de tv kunt kijken?
Meer dan 102.000.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
kan er iemand een voorzichtige schatting maken van het opgehaalde geld?
Dat is op de eerste dag echt nog onmogelijk om te gaan schatten. Je hoort het morgen wel iets voor 17 uur!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
kan er iemand een voorzichtige schatting maken van het opgehaalde geld?
Tis -7 idd, dus best frisjesquote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel verrekte koud. Ik zou de temperatuur van vorig jaar niet weten.
Handig hè, gratis redactieleden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
Lieve Fok!kers (en dan vooral de nachtbrakers),
Allereerst dank voor al jullie positieve reacties en vele topics over onze Serious Request actie van 2007!
Iedere ochtend lees ik om 9.30 uur de eerste Serious Request Update van de dag. Hierin wil ik vanaf morgen een leuke samenvatting van de nacht geven. Puntje is alleen... ik slaap 's nachts! Om midderncht gaan de lichten in mijn kamer uit en probeer ik nog wat slaap te pakken voordat mijn wekker morgen om zes uur weer gaat. Daarom deze oproep!
Mocht je 's nachts wakker zijn en er iets in/rond Het Huis gebeuren dat morgenochtend absoluut herhaald moet worden, laat me dat dan weten! Mail de gebeurtenis en het tijdstip naar domien[at]3fm.nl! Kleine moeite en je zou mij er ontzettend mee helpen morgenochtend een leuke update neer te zetten.
Nu al ontzettend bedankt!
Stay tuned!!
het gaat er tuurlijk om wat er is opgehaald tussen 9:00 en 0:00 uurquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is op de eerste dag echt nog onmogelijk om te gaan schatten. Je hoort het morgen wel iets voor 17 uur!
Waarom die urenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
het gaat er tuurlijk om wat er is opgehaald tussen 9:00 en 0:00 uur
Ook daarover valt weinig te zeggen. Er wordt 1 tussenstand per dag bekend gemaakt en daar zal je het mee moeten doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
het gaat er tuurlijk om wat er is opgehaald tussen 9:00 en 0:00 uur
Ah, ben ik toch niet de enige Zeeuwquote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef MadSteven het volgende:
Nee, het is Goes.
Blub, ik ben een Zeeuw
Slim idee! Vannacht ikke niet, maar morgennacht ga ik ook weer nachtbraken waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
Allereerst dank voor al jullie positieve reacties en vele topics over onze Serious Request actie van 2007!
Iedere ochtend lees ik om 9.30 uur de eerste Serious Request Update van de dag. Hierin wil ik vanaf morgen een leuke samenvatting van de nacht geven. Puntje is alleen... ik slaap 's nachts! Om midderncht gaan de lichten in mijn kamer uit en probeer ik nog wat slaap te pakken voordat mijn wekker morgen om zes uur weer gaat. Daarom deze oproep!
Mocht je 's nachts wakker zijn en er iets in/rond Het Huis gebeuren dat morgenochtend absoluut herhaald moet worden, laat me dat dan weten! Mail de gebeurtenis en het tijdstip naar domien[at]3fm.nl! Kleine moeite en je zou mij er ontzettend mee helpen morgenochtend een leuke update neer te zetten.
Stay tuned!!
mischien omdat dat uren van woensdag zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom die uren? Echt, ga slapen, lang.
Kijk eens op de klok, het is nog steeds woensdag.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
mischien omdat de uren van woensdag zijn![]()
daarom zeg ik ook tot 0:00quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk eens op de klok, het is nog steeds woensdag.
uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef MadSteven het volgende:
Hee, ik lees dat we Domien kunnen helpen (slim, hoor)... Help je ook effe mee opletten vannacht?
* Sirolf voelt een zwevend reclameblok aankomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
over de 100.000 zitten nu we al.
gezellig zo tegen de gleuf praten daar
Zoals ik al eerder zei: meer dan 102.000.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook tot 0:00
De geldtellers maken heus geen dagen van 24 uur.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
over de 100.000 zitten nu we al.
gezellig zo tegen de gleuf praten daar
wij helpen domien altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
uiteraardook ongevraagd had domien vast wel iets in zn mailbox gehad ons kennende
We kunnen natuurlijk ook bellenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
Allereerst dank voor al jullie positieve reacties en vele topics over Serious Request 2007!
Iedere ochtend lees ik om 9.30 uur op 3FM de eerste Serious Request Update van de dag. Hierin wil ik vanaf morgen een leuke samenvatting van de nacht geven. Puntje is alleen... ik slaap 's nachts! Om middernacht gaan de lichten in mijn kamer uit en probeer ik nog wat slaap te pakken voordat mijn wekker morgen om zes uur weer gaat. Daarom deze oproep!
Mocht je 's nachts wakker zijn en er gebeurt iets in/rond Het Huis dat morgenochtend absoluut herhaald moet worden, laat me dat dan weten! Mail de gebeurtenis en het tijdstip naar domien[at]3fm.nl! Kleine moeite (toch?) en je zou mij er ontzettend mee helpen morgenochtend een leuke update neer te zetten.
Stay tuned!!
-7, maar hier hangt een beetje mist. Dus echt krabben op de ruiten van de auto hoeft morgen misschien niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis -7 idd, dus best frisjes [afbeelding]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |