die drinkt toch h2 nog iets van de lidl of aldi???quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe dan je huiswerk maar eens opnieuw...
dan ken je Giel dus nietquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
die drinkt toch h2 nog iets van de lidl of aldi???
Die ligt allang in bed joh, dit is een herhaling van eerder vanavond.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef seriousrequeststar het volgende:
hou me tegen anders stap ik nu in de auto naar den haag om daar eentje te wurgen
ik zie inderdaad dat giel vroeger dat spul van de lidl dronk en dat hij reuze blij was toen hij dj werd en coca cola kon kopenquote:
Och, je moet maar zo denken, je ziet iedere keer weer nieuwe dingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik kan die Headlines al bijna woord voor woord meepraten, da's geen goed teken...
van vanochtendquote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die ligt allang in bed joh, dit is een herhaling van eerder vanavond.
Toch krijg ik nu allerlei visualisaties van babydolls enzoquote:
Ik 2 ineens....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een genomineerde [afbeelding]
TFW?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Peterchris het volgende:
- er verkeerd
+ sigaretten (merk bij mij onbekend).quote:
heul nietquote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tot 18 uur zijn er nieuwe blokken gemaakt. Sinds 19 uur is het dus herhaling.
Ja... en di-rect lieten ze ook al vanochtend elk uur zien zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
heul niet
der is niks nieuw, nog steeds balkie en direct en dat was er vanmiddag ook al![]()
Wat is jouw IQ? Elke post bevat belachelijke fouten en JP is niet in beeld geweest vandaag hoor. Wimlex en Rutte haal je door de war met JPquote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
heul niet
der is niks nieuw, nog steeds balkie en direct en dat was er vanmiddag ook al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |