Heb ik nog wel een genomineerdequote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
DIe kloon van Albert kan de prullenbak in.
Maar Muijs is een arrogante klootzak en Verschuuren is een ok gast, dat is toch wel een verschil vind ikquote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Muijs en Verschuuren lijken toch best op elkaar, qua stem (imo)
Ik hoor wel duidelijke verschillen hoor. Ik vind Domien bij vlagen op Gerard lijken. Des te opvallender dat Gerard op Domien's leeftijd net zoals Domien nu klonk.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Muijs en Verschuuren lijken toch best op elkaar, qua stem (imo)
Hou je die stats ook ergens bij?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Piles het volgende:
Deel 355 ging met 1.67 posts per minuut, het wordt al iets minder
Daarom heb ik het over de stem, ik ken ze niet persoonlijk....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Maar Muijs is een arrogante klootzak en Verschuuren is een ok gast, dat is toch wel een verschil vind ik [afbeelding]
Ik was net even douchen, meteen 3 pagina's vol...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef purplerose het volgende:
jeetje, zit je ff aan de foon met je ma over me kat die wat mank loopt mis ik gewoon 2 pagina's
Zo knap van vrouwenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef purplerose het volgende:
jeetje, zit je ff aan de foon met je ma over me kat die wat mank loopt mis ik gewoon 2 pagina's
volgens mij zat ie in een reclame?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat instrumentale middenstuk is prachtig inderdaad. Mr Blue Sky, ik ontdekte dat nummer pas met Eternal Sunshine of the Spotles Mind, het is schandalig inderdaad.
Daar zit ook wat in....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor wel duidelijke verschillen hoor. Ik vind Domien bij vlagen op Gerard lijken. Des te opvallender dat Gerard op Domien's leeftijd net zoals Domien nu klonk.
Haha, idd. Even wat mailtjes tikken en hoppaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was net even douchen, meteen 3 pagina's vol...
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch wel op gaan letten dat ik er een beetje op tijd in lig vandaag, heb morgenochtend vroeg een belangrijk tentamen...
Had de nooddienst van de zaak die afging. Ook 3 pagina`squote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was net even douchen, meteen 3 pagina's vol... [afbeelding]
Op de digitale nummer 11quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Ori het volgende:
Waar zit de liveregistratie hiervan dan bij @Home?
Op dat analoge Preview TV kanaal of welk nummer is het op het digitale pakket?
Ja analoog preview kanaal en digitaal kanaal 11.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Ori het volgende:
Waar zit de liveregistratie hiervan dan bij @Home?
Op dat analoge Preview TV kanaal of welk nummer is het op het digitale pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |