Die headlines? Ik denk 't wel...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Word het nou ook de hele nacht nog herhaald?
Mag die ook even slapen?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef purplerose het volgende:
waar is die sapjesdude eigenlijk gebleven, staat die niet ook heel de nacht sapjes te maken
het merk sponsort een f1 merkquote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef MadSteven het volgende:
[..]
+ sigaretten (merk bij mij onbekend).
Nee natuurlijk nietquote:
vanaf 3uurquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja... en di-rect lieten ze ook al vanochtend elk uur zien zeker?
Er staat een GI-GAN-TI-SCHE hogeschool in Den Haag hoor, daar zullen heus wel wat mensen van richting dat huis komen denk ik zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef VoreG het volgende:
Dat Plein is gewoon leeg.
Ook wel logisch, want hetgeen waar je 's nachts op moet draaien zijn studenten en die zijn er niet in overvloed in Den Haag, blijf het een domme keuze vinden..
Malbagger?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
het merk sponsort een f1 merk![]()
![]()
![]()
En dat is al teveelquote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef DJKoster het volgende:
Tot zover zie ik die headlines alleen maar tijdens de reclameblokken en het journaal (met uitzondering van 6 uur)
een pot nat die criminelen van den haag en het is trouwens al laatquote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is jouw IQ? Elke post bevat belachelijke fouten en JP is niet in beeld geweest vandaag hoor. Wimlex en Rutte haal je door de war met JP?
Maar er zijn dus wél nieuwe blokken gemaakt!quote:
En vanuit Rotterdam ben je er ook zoquote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat een GI-GAN-TI-SCHE hogeschool in Den Haag hoor, daar zullen heus wel wat mensen van richting dat huis komen denk ik zo.
Ga naar je bed dan.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:08 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
een pot nat die criminelen van den haag en het is trouwens al laat
Valt natuurlijk in het niets met wat er in studentensteden staat (helemaal in vergelijking met Utrecht), ik denk dat zelfs Tilburg een betere keuze was geweest dan Den Haag.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat een GI-GAN-TI-SCHE hogeschool in Den Haag hoor, daar zullen heus wel wat mensen van richting dat huis komen denk ik zo.
Studenten of niet. Goede keuze of niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
2uurquote:Op woensdag 19 december 2007 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoelaat begint de 'nachtprgrammering' op 3fm?
Ik denk dat ik me tot die tijd even afzonder en in een dvd van Twinpeaks klim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |