Princess Peachquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef mirelia het volgende:
Wie weet wat nog meer leuke 2d platformers zijn op de DS behalve New Mario en Yoshi?
Kirby Mouse Attackquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef mirelia het volgende:
Wie weet wat nog meer leuke 2d platformers zijn op de DS behalve New Mario en Yoshi?
Dealextreme, ik heb voor reizen die uitschuifbare stylussen gekocht, 4 in een pakje, en voor thuis een ballpen/laser/led/stylus combinatie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:57 schreef CaliforniaJunkie het volgende:
Weet iemand waar ze beter-in-de-hand-liggende stylussen hebben?
wordt gek van die dingen die er al bij zaten
En waar kun je die kopen dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef RacerDKB het volgende:
Dealextreme, ik heb voor reizen die uitschuifbare stylussen gekocht, 4 in een pakje, en voor thuis een ballpen/laser/led/stylus combinatie.
Kost maar een paar dollar en het verzenden is gratis.
Ja die pen voor thuisgebruik waar ik het over had, staat dan weer bij PDA Gadgets,quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:57 schreef CaliforniaJunkie het volgende:
dealextreme.com » http://www.dealextreme.com/products.dx/category.604
De laatste case is dan ook de beste IMOquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:38 schreef Thormodo het volgende:
Vandaag met Phoenix Wright 1 begonnen, zeker een tof spel. Hoewel ik bij case 1 en 2 nog niet echt het gevoel heb gehad van zo, dat heb ik knap opgelost.
Oke, zal morgen gelijk ff bestellen enzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja die pen voor thuisgebruik waar ik het over had, staat dan weer bij PDA Gadgets,
deze heb ik dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.849
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2941
Is dat een beetje leuk in je eentje of niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren Mario Party gedaan. Best grappig op de DS.
Vooral de microfoon spelletjes
Hoe krijg je, je ds onder stroop...??quote:Op woensdag 12 december 2007 00:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk in je eentje of niet?
Anyway, ik moet een nieuwe DS hebben want deze zit onder de stroop.
De kwaliteit van de speakers van de DS is vrij waardeloos. Niet dat het echt ruist ofzo, maar het geluid wat eruit komt is gewoon niet mooi. Speel maar eens een DS spel met muziek via de speakers en luister dan naar dezelfde muziek via oordopjes, een wereld van verschil.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:37 schreef Simsfan88 het volgende:
edit: Ik lees nu op internet dat het inderdaad mogelijk is muziek uit de DS zelf te laten komen, maar is de kwaliteit wel duidelijk? Niet dat het enorm ruist ofzo...
quote:
Je moet de naam een aantal keer exact hetzelfde uitspreken, dan leert ie het. Maar het is lastig om dat voor elkaar te krijgen, de microfoon is niet al te best. Overigens, als je Nintendogs tof vind, ga je deze ook waarderenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef CaliforniaJunkie het volgende:
Ben nu Nintendogs aan t spelen![]()
En nu moet ik dat beest zn naam roepen
maar ik heb nu al 1000x lopen bleren en kan nog steeds niet veder![]()
wanneer ben ik daarmee klaar?
Leuk voor pedo's?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet de naam een aantal keer exact hetzelfde uitspreken, dan leert ie het. Maar het is lastig om dat voor elkaar te krijgen, de microfoon is niet al te best. Overigens, als je Nintendogs tof vind, ga je deze ook waarderen
[ afbeelding ]
thnx 4 the infoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
DS is regiovrij. Je kunt dus vrolijk importeren en profiteren van de dollarkoers.
En als je draadloos internet hebt kun je online ja. DS ondersteunt wel enkel WEP-beveiliging, dus wellicht moet je de instellingen van je router aanpassen
dank uquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
De amerikaanse oplader zal 220v niet tof vinden. Koop er hier gewoon eentje. 3rd party opladers zijn overal te vinden, los of in van die 5-in-1 Soginah setjes met ander spul.
Daarbij zal je stopcontact het ook niet tof vinden als je een amerikaanse stekker erin rostquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
De amerikaanse oplader zal 220v niet tof vinden. Koop er hier gewoon eentje. 3rd party opladers zijn overal te vinden, los of in van die 5-in-1 Soginah setjes met ander spul.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daarbij zal je stopcontact het ook niet tof vinden als je een amerikaanse stekker erin rost![]()
Originele opladers kun je nu trouwens ook kopen via de website van Nintendo dacht ik (staan iig artikelen en prijzen)
The Simpsons Game is ook érrug leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef mirelia het volgende:
Ik ben die cartoonachtige taferelen teveel gewendquote:Op woensdag 19 december 2007 01:23 schreef Marble het volgende:
Advance Wars Days of Ruin artwork.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je meot de combo Colin & Sasha proberen, die twee zijn voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef Tijn het volgende:
Woei, ik heb een Advance Wars: Dual Strike te pakken weten te krijgen voor m'n DSHet kwam gisteren binnen en ik heb net het eerste crystal kapot gemaakt. Erg vet spel, dit
Heerlijke game waar je met gemak meer als 300 uur mee zoet kunt zijn!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef Tijn het volgende:
Woei, ik heb een Advance Wars: Dual Strike te pakken weten te krijgen voor m'n DSHet kwam gisteren binnen en ik heb net het eerste crystal kapot gemaakt. Erg vet spel, dit
Die ken ik niet, sowieso ben ik nog geen echt leuke golfgame op de DS tegengekomen (ooit een review voor Touch Golf moeten schrijven).quote:Verder heb ik ook Tiger Woods gekochtLekker golfen in de trein
Contra 4quote:Op woensdag 19 december 2007 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Nog aanraders voor de vakantie? Ik hou van puzzels en Mario-achtige spelletjes
ik heb nog wel veel natterij heurquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was net mario aan het spelen, toen ging ineens het linker lampje een paar keer snel rood knipperen, toen was het weer weg
ik kan niet terugvinden in het boekje wat dat was, betekent dat dat de natterij leegraakt ofzo?
Als de batterij leeg raakt dan wordt het groene lampje rood..geen flauw idee wat het is als het linkerlampje een paar keer knippert.quote:
Ik vind Colin sowieso geniaal. Alles lekker cheap, waardoor je in notime vet veel brute units hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 22:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je meot de combo Colin & Sasha proberen, die twee zijn voor elkaar gemaakt
Moet je de maximale goedkooppowerups hebben, is alles gewoon 1/3 goedkoperquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Colin sowieso geniaal. Alles lekker cheap, waardoor je in notime vet veel brute units hebt
Children of Mana is denk ik vooral nog te verkrijgen op het internet aangezien de opvolger Heroes of Mana al in de winkelschappen ligt. Ik vind zelf dat Children of Mana meer een buttonbasher is met eindeloze 'dungeons'. Opzich prima vermaak, maar ik vind het een van de slechtere games in de Secret of Mana-lijn. Maar goed, ik ben iemand die alle games in bezit wil uitspelen, dus deze geef ik duidelijk nog een kans.quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mooi dat jij er over begint, ik wou Children of Mana nog kopen, is het nog te krijgen in een van de bekende verkooppunten of is markplaats mijn toevlucht?
En, is het een spel dat de Secret of Mana lijn waardig is?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo VIP sterren nog maar twee jaar houdbaar
Dat gedaan toen Lani?
Nou, ik heb Reggie nog wel ergens in mijn telefoonlijst staan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, probeer Nintendo gewoon eens te bellen en/of te mailen ofzo? Je hebt niets te verliezen![]()
Sorry
Serieus. Jij was wel diegene waar ik aan zat te denken om de punten te schenken hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het ook jammer! Ik had die Wiipoints graag willen hebben
quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus. Jij was wel diegene waar ik aan zat te denken
Erm.. ik weet niet hoe het met jou Japans is, maar dat van de gemiddelde nederlander is niet zo best. Volgens mij is die pas in 2008 te krijgen in het engels toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:34 schreef Dibble het volgende:
[..]
Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates
Nope, R4 is een 'adapter'. Stopt het SD-kaartje daarin en dat geheel in je DS in het game-slot. Bij de R4 zit overigens aparte software, anders herkent je DS 'm nietquote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke dus browser is te koop.
En R4DS zegt me dus niks. Ik zet gewoon de software die ik gevonden heb op een micro-SD kaartje , doe hem in mijn DS en dan kan ik het er gewoon van afhalen en gebruiken?
Ach, het is wel leuk opzich. Vooral de multiplayer is leuk.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:03 schreef Simsfan88 het volgende:
Toevallig mensen die Mario Party DS hebben? Aanrader, of even wachten op de budgetbakken?
quote:16. Puzzle Series Vol. 5: Slitherlink
Hudson / DS
Zoom in'' Screenshot 2
Dan Whitehead: Happy now, Tom? Happy now?
Tom Bramwell: Sadly, I'm not convinced anyone does stalk me virtually, but if they did, then they might have noticed that I was dispatched abroad rather a lot in the period beginning in late May and ending in early September. Indeed, I clocked up enough air miles to officially lick the window to the executive lounge without being tazered, and I only have to eat 4967 more peanuts to qualify for an aisle seat. Anyway, I can honestly say that on one of these flights - a particularly serene nine hours to somewhere American - I turned on my DS at the start and didn't turn it off until landing, and all because of Slitherlink. I've spent more time on it this year than almost any other game, and have sworn at it and grinned at it and recommended it more than any other. I won't recount the concept, because if you haven't picked up on it by now then you deserve the thrill of having it click for you in your very own hands. It will probably never come out here (despite a few deals that almost came off this year that I'm aware of), but the Japanese menus are piss-easy to figure out and it really is the best logic puzzle I've ever encountered. Please buy it. If you regret it, you can always put it on eBay where I will buy it off you so I can make it someone's birthday present for the seventh or eighth time.
Kristan Reed: Shut up about bloody Slitherlink you mentalist!
John Walker: Tom? There's been some sort of mistake. The number one game has appeared at 16. Tom? Kristan? Anyone? Oh no! They've all gone on holiday, and there's no one here to correct this mistake! Readers, you'll have to do the work for them. Cut out this section of your monitor, and glue it over whatever wrongly appeared at number 1 this year. The best puzzle game ever, better than Tetris or Picross or bloody Suckodu, made in the best way possible by the heroes at Hudson, perfectly designed for the DS. 100/10. Slitherlink, congratulations on being the Eurogamer no. 1 game of 2007!
Kieron Gillen: I try very hard to avoid talking to Walker about this. He likes games which involve patterns and stuff, while I like games about Enormous Death Ants. It's a miracle we don't just slash each other to ribbons with ankle-blades.
Simon Parkin: Walker's 10 was an attention-seeking move (in a good way: this kind of obscure Japanese import required a unequivocal, headline-grabbing recommendation to get it noticed) but his unreserved praise was well warranted. This simple puzzle game is hopelessly addictive and that pulse of energy when you finally marry the two ends of the convoluted line is like a shiver down the spine.
Rob Fahey: This feels like a good moment to apologise to my friend Barry, who had to sit next to me on a flight from Tokyo to London on which I played Slitherlink pretty much the whole way. Honestly, at no point was there a real danger that I'd throw my DS Lite across the cabin, and I didn't mean to make you uncomfortable. Slitherlink is an emotional experience, you see - and you just got caught up in the emotion. Sorry, Barry.
Echt. Als jij leuke japanse games vind kan je er net zo goed twee bestellenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe game besteld vanuit Japan: Slitherlink ( http://www.play-asia.com/(...)herlink-70-1l0i.html )
Dit allemaal dankzij Eurogamer ( http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=89792 )
[..]
Ik heb die browser te koop! Ik gebruik het toch nooitquote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke dus browser is te koop.
En R4DS zegt me dus niks. Ik zet gewoon de software die ik gevonden heb op een micro-SD kaartje , doe hem in mijn DS en dan kan ik het er gewoon van afhalen en gebruiken?
Een wifi router en die USB stick is precies het zelfde voor de DSquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Kontiki het volgende:
Is er ergens een lijst beschikbaar met spellen die via internet zijn te spelen? Dus via je wifi router waar ook de PC's op draaien? (zo'n Nintendo USB wifi stick wil ik niet)
die's erg gaaf ja, ook een van m'n favoriete banen uit double dash (de gamecube versie)quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Baby Park is erg leuk, maar ook pittig, de truuk is om de bocht zo kort mogelijk te nemen en de powerdriftboost te gebruiken als je weer recht rijd
mijn beste tijd is 0:50:354 met een snelste ronde van 9, 280 seconden, Yoshi rijd echt heerlijk
English Trainingquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
gekke vraag; zijn er ook een soort talencursussen verrijgbaar, al dan nietin spelvorm?
Jazeker!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
gekke vraag; zijn er ook een soort talencursussen verrijgbaar, al dan nietin spelvorm?
dat zijn spellen waarmee je wel even zoet bent jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb nu ook Phoenix Wright: Ace Attorny!!
En Hotel Dusk Room 215 (?)
Komende weken genoeg te spelen dus!!!
Of je koopt een boek voor minder.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan ga ik binnenkort eens op zoek naar my french coach
Hey, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is best tof! Handig om mijn Spaans weer eens op te pakken. En met m'n Engels zit het wel goed, dus dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jazeker!
My Word Coach, My Spanish Coach, My French Coach en Spanish for Everyone.
Wat wel jammer ervan is, is dat die spellen in het engels zijn. Dus dan leer je van Engels naar Spaans.
Spellen in het Nederlands waarbij je dan een taal leert bestaan nog niet, naar mijn weten. Hoop wel dat ze komen.
ja, dat kloptquote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
klopt het dat je het bovenste scherm helemaal kunt openklappen, dus evenwijdig aan het andere scherm?
kom daar net pas achter, dacht dat die alleen wat schuin kon blijven staan
Waarom zou die scheuren als hij helemaal vlak is? Dan zou die stand er toch niet op zitten?quote:Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kan, maar dat moet je niet doen omdat de verbinding dan kan gaan scheuren. Je meot de DS openklappen totdat deze een beetje schuin blijft staan, dat snap je toch wel
koop dan wel My Spanish Coach en niet Spanish for Everyonequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Hey, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is best tof! Handig om mijn Spaans weer eens op te pakken. En met m'n Engels zit het wel goed, dus dat is het probleem niet.
My Spanish Coach is zeg maar Brain Training, en dan is Spanish for Everyone Big Brain Academy.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef merino het volgende:
[..]
koop dan wel My Spanish Coach en niet Spanish for Everyone
Ik gebruik ook geen screen protector, kreeg er eentje gratis bij een pakket met tasje enzo. Maar die heb ik ook weggegooid, omdat hij er niet mooi op wilde. Maar dat was dus ook goedkope troep. Er zitten nu wel heel veel (kleine) krasjes op het scherm, die je echter niet kan zien als je aan het gamen bent. Eigenlijk alleen als het scherm zwart is en je de ds op de 'juiste' manier in het licht houdt. Ik vind een screenprotector dus niet echt nodig.quote:Op maandag 31 december 2007 15:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand hier ervaring met screenprotectors?
ik heb er 1 opgedaan, maar dat was echt helemaal niks, heb 'm uiteindelijk weggegooid.
hij is voor het mooie net iets te groot, dus je ziet steeds lelijke luchtvleken zitten
Meh, een goede screenprotector vind ik persoonlijk fijner dan geen screenprotector, stylus gaat beter over het scherm en ik hoef me helemaal geen zorgen te maken over krassen op het scherm. Met die Brando screenprotector heb ik zelfs het idee dat ik er met een mes nog geen kras op kan krijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:33 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen screen protector, kreeg er eentje gratis bij een pakket met tasje enzo. Maar die heb ik ook weggegooid, omdat hij er niet mooi op wilde. Maar dat was dus ook goedkope troep. Er zitten nu wel heel veel (kleine) krasjes op het scherm, die je echter niet kan zien als je aan het gamen bent. Eigenlijk alleen als het scherm zwart is en je de ds op de 'juiste' manier in het licht houdt. Ik vind een screenprotector dus niet echt nodig.
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
EDIT: Zou het trouwens niet erg vinden als dit de opvolger zou worden van de NDS![]()
http://gonintendo.com/?p=32601
Het is geen nieuw model. Gewoon een goede photosop van een gamer die zelf een mogelijk idee van een nieuw DS-model uitgevoerd heeft. Zo heb je ook genoeg mensen die photoshops maken van een PS en een Xbox hoe zij die graag zouden willen zien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.
Hoeveel gameboys zijn er geweest? Wel logischerwijs dat er nog een DS versie komt eigenlijk?
Gameboy, gameboy color, gameboy advance, gameboy micro...
Uit me bolle kop: Game Boy, Game Boy Pocket, Game Boy Light, Game Boy Color, Game Boy Advance, Game Boy Advance SP (ook weer 2 versies, 1 met front light en 1 met back light) en Game Boy Micro.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.
Hoeveel gameboys zijn er geweest? Wel logischerwijs dat er nog een DS versie komt eigenlijk?
Gameboy, gameboy color, gameboy advance, gameboy micro...
Jep, maar wat mij betreft mogen ze de gba poort anders oplossen. Gewoon eruit halen want zo'n succes is die uitbreidingspoort nu ook weer niet en die neemt toch best veel plaats in beslag. In de plaats daarvan kunnen ze gewoon iets van een USB poort erin bouwen zodat je toch uitbreidingen kunt hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Van de DS komt vast wel een opvolger over een paar jaar. Hopelijk eentje die backwards compatible is
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:44 schreef gamefreek het volgende:
En lever toch standaard een screenprotector mee, kleine moeite en toch een betere game ervaring
Echt waar, onbezorgd met elk willekeurig voorwerp over je scherm rossen zonder krassen te krijgen is geweldigquote:
Meh, ik heb er al een diepe kras in zitten. Ik dacht laat ik hem maar eens in de trein gebruiken, zet mijn stylus erop, krrrstt. En toen zat er een 'mooie' kras in de linkerbovenhoek -,-. Maar die zie ik ook nooit en heb er verder ook geen last van, hoewel hij natuurlijk niet midden op het scherm zit. Op mijn eerste stylus zit nu wel een zwart puntje, dus ik gebruik de reserve maar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En als je pech hebt kun je zonder screenprotector een diepe kras krijgen en die voel je dan telkens als je over je touch screen wrijft, geen fijn gevoel
Die Hori screenprotectors zijn toch ó zo goed? Ik zou het niet weten, gebruik er geeneen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan ga ik maar eens kijken voor een duurdere screenprotector.
iemand nog aanraders?
Je kan volgens mij pas later online, Union Room zat boven dacht ik en is voor lokale multiplayer. Voor online multiplayer zul je naar de kelder van een Pokémon Center moetenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij Pokemon Diamond heb ik alles ingesteld en de connectie werkt als ik hem test.
Nu ben ik natuurlijk net pas begonnen met het spelletje maar al wel benieuwd hoe dat online gaat. Dus ik ging in een stadje even naar zo'n pokemon center , daar kon ik in een Union room, maar die was helemaal leeg.
Werkt het wel zo? Of is mijn connectie tóch niet goed waardoor die kamer leeg is?
Je begrijpt het idd goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik begrijp dat je met je ds gratis online kunt via je draadloze internet en tegen anderen kunt spelen?
of haal ik dingen door elkaar?
Op fok wordt zeker minder rotzooi aangeboden, maar mensen vragen hier ook veel meer voor hun spellen. Op marktplaats is het relatief eenvoudig om aan goede spellen voor minder dan 15¤ te komen, zoals console- als handheldspellen. Als je oplet en er specifiek naar vraagt zal je zelden opgelicht worden via marktplaats, en als het wel gebeurd, je hebt het geld er zo uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Ik koop nix meer op marktplaats alleen hier op V&A en sommige andere gamesite's
Heb toen vaak met de GBA van die nep spellen gekregen zoals pokemon en daar kon ik ook niet saven dus ook maar meteen weg gepleurd
Zet je je modem toch op WEP?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaarghhh...klote-Nintendo.
Ik heb een nieuwe modem en mijn netwerk middels WPA beveiligt. Alleen ondersteund de DS dat niet
En een Nintendo DS Wi-Fi Dongle kun je weer niet op een Mac gebruiken.
Ace Attorny is moeilijk!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat zijn spellen waarmee je wel even zoet bent ja
Ik zat ook vast bij de 3e trial. Tijdens het onderzoeken, de hele tijd dingen laten presenten, en dan steeds saven en loaden, zodat dat groene balkje niet leegloopt etc, elk profiel laten zien, zegt die Phoenix als ik alles heb gehad: ''Hmm, I guess that i dont have enough evidence yet''quote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ace Attorny is moeilijk!!Haha, ik kom al niet uit de eerste zaak... met dat politiemeisje! Straks maar even spieken op internet...
Ik ken de sims niet, maar érgens zitten wel instellingen. Je hebt op een bepaalde manier draadloos internet nodig en je ds moet weten waar en hoe hij moet verbinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zag dat ik nij de sims ook via wifi kon spelen, dus ik dat kiezen, dan gaat t groene lampje van mn ds knipperen, maar gebeurt er verder niks, kan verder ook nergens iets instellen ofzo
iemand die hier meer kaas van gegeten heeft?
Kijk nog eens goed in het autopsierapportquote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
Ace Attorny is moeilijk!!Haha, ik kom al niet uit de eerste zaak... met dat politiemeisje! Straks maar even spieken op internet...
Dankquote:Op maandag 7 januari 2008 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed in het autopsierapport
Ja, dat is inderdaad superkut.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaarghhh...klote-Nintendo.
Ik heb een nieuwe modem en mijn netwerk middels WPA beveiligt. Alleen ondersteund de DS dat niet
En een Nintendo DS Wi-Fi Dongle kun je weer niet op een Mac gebruiken.
Explorer Kit was volgens mij alleen via lokaal multiplayer, vandaar dat je zo niet via Wifi kan spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een probleempje, misschien dat meer mensen er wat van weten.
Ik kan met mijn router verbinden via Pokemon. Deze heb ik ingesteld, getest en hij werkt. Ook heb ik al diverse keren met mensen van het internet via de Pokemon centers pokemon geruild etc. Dit werkte ook prima.
Nu probeerde ik de Explorer Kit, het schijnt dat je hier onder de grond gaat en dan met andere mensen schatten, spheres en weet ik veel wat kan zoeken. Als ik hier ben vind ik alleen geen internet verbinding. Het netwerk balkje rechtsboven in blijft op rood staan. Kan ook niks aanpassen in de instellingen hier.
Iemand enig idee?
Nog nooit gehad tijdens het spelen, wel als ik de NDS opstarte dat hij geen gamecard kon herkennen terwijl die er toch wel inzat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Was ik gisteren lekker op weg met het uitspelen van Children of Mana, liep de DS ineens vast. Althans, het las de cartridge niet meer, kreeg geen beeld en hoorde alleen nog maar de muziek. Dit gebeurt me af en toe wel eens. Meerdere mensen hier last van?
Maar goed, vanavond dan maar weer eens de laatste savegame opstarten en vanavond dan maar op mijn gemakkie uitspelen.
Dat heb ik dan ook al wel eens gehad. Maar nu ook al een paar keer tijdens het spelen van een spel. Even in de gaten houden dus...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nog nooit gehad tijdens het spelen, wel als ik de NDS opstarte dat hij geen gamecard kon herkennen terwijl die er toch wel inzat.
Laatste case was inderdaad pittig, maar daardoor niet minder geweldigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
bij phoenix wright (deel 1) zit ik nu enorm vast, bij de laatste case. Echt alles al geprobeerd, maar de rechter vindt het allemaal niet tof
Je DS mag niet stof gaan happen voordat je alle Gayakuten Saiban games hebt gespeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Laniboekje het volgende:
Children of Mana uitgespeeld.
Nu mag mijn DS eigenlijk een beetje stof gaan happen tot ik weer wat leuks in de gameshops aantref.
Gayakuten wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je DS mag niet stof gaan happen voordat je alle Gayakuten Saiban games hebt gespeeld
Phoenix Wright....(heb de japanse versies die dus zo heten...)quote:
Import!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, Phoenix Wright. Daar wil ik ook wel aan gaan beginnen. Ik stond laatst met het eerste deel in mijn handen, alleen die krengen kosten nog steeds 45 euro. Maar het is niet echt ergens goedkoper te vinden of wel?
4 zeker niet? 4 bestaat nog niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
(1 weet ik niet zeker, 4 zeker niet)
Importeren uit Amerika. Door de lage dollar is dat zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, Phoenix Wright. Daar wil ik ook wel aan gaan beginnen. Ik stond laatst met het eerste deel in mijn handen, alleen die krengen kosten nog steeds 45 euro. Maar het is niet echt ergens goedkoper te vinden of wel?
In Japan heet dat spel Gayakuten Saiban 4, dus weldegelijk het vierde deel. Spel is al een redelijk lange tijd uit in Japan en heeft dus niet de optie om de game in het engels te spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
4 zeker niet? 4 bestaat nog niet?
Deel 4 word dus zeg maar ''Deel 1'' van Apollo Justice, niet meer met Phoenix.
Maar die is naar mijn wete nnog niet in Japan uit.
Correct me if i'm wrong.
Houd select in als je op de test druktquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer aan Braintraining dat je niet meteen alle spelletjes kunt doen -.-
Ik heb geen zin om elke keer weer een dag te wachten voordat ik mijn records kan verbreken.
Nog niet allemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Houd select in als je op de test drukt
nee toch, voorheen had ik iets van 80.128 enz...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Een IP adres begint meestal met 3 cijfers
Ja... en nu.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
nee toch, voorheen had ik iets van 80.128 enz...
nu is het een vast adres en iets van 128.67 enz...
Omdat ik graag wil dat developers hun geld blijven verdienen aan games? Omdat ik het leuk vind om een plank vol met games te hebben? Omdat DS games geen 45 euro kosten als je ze in een normale winkel koopt? Omdat sommige games het waard zijn om te kopen? Pick one. Any one.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Snap niet waarom jullie niet gewoon een R4DS kaart of DSTT kaart aanschaffen ipv 45 euro uit te geven voor een chipje van 64Mb met daarop maar 1 spel.
Iedereen die ik ken heeft nu (dankzij mij) zo'n kaart.
Voorheen werkte het ook perfect alleen sinds ik vaste IP adressen heb krijg ik het niet meer aan de praat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Je DS krijgt gewoon een intern IP toegewezen van de router. Welk IP jouw verbinding met internet heeft staat daar buiten
het is jouw zuurverdiende geld niet het mijne.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil dat developers hun geld blijven verdienen aan games? Omdat ik het leuk vind om een plank vol met games te hebben? Omdat DS games geen 45 euro kosten als je ze in een normale winkel koopt? Omdat sommige games het waard zijn om te kopen? Pick one. Any one.
Tsja, als jij het fijn zou vinden dat als jij wat zou maken het ook gewoon onder je neus gejat mag worden dan is het natuurlijk helemaal leuk. De prijs is verder duur, maar daar kan je zelf al zat omheen komen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
het is jouw zuurverdiende geld niet het mijne.
Bart Smitquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
het is jouw zuurverdiende geld niet het mijne.
Maak die spellen 10 tot 15 euro dan wordt het aantrekkelijk. Ik heb Kirby een paar maanden geleden nog gekocht voor 45 euro (Bart Smit) (x2,2 = 99 gulden) en dat vind ik gewoon een absurde prijs.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Snap niet waarom jullie niet gewoon een R4DS kaart of DSTT kaart aanschaffen ipv 45 euro uit te geven voor een chipje van 64Mb met daarop maar 1 spel.
Iedereen die ik ken heeft nu (dankzij mij) zo'n kaart.
Je weet dat Nintendo niet 35 euro per game verdient hequote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat een moraalriddels hier zeg![]()
Zolang 99% van de gamers zijn spellen nog koopt en de DS-sen de winkels uitvliegen, heeft de overige 1% daar weinig last van denk ik. Bedenk goed dat het produceren misschien 10 euro kost, de rest is winst.
Maar mag er nu wel of niet gesproken worden over die kaartjes of niet? Praten over CF voor de PSP mag toch ook (of ook weer niet ? )
nee, dat mag nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar mag er nu wel of niet gesproken worden over die kaartjes of niet? Praten over CF voor de PSP mag toch ook (of ook weer niet ? )
Vast. Komop zeg, als iedereen ineens een moraalriddel wordt en games gaat kopen, gaan ze heus niet omlaag, de prijzen. Zij weten heus wel dat mensen bereid zijn 40 euro ofzo te betalen, en voor sommige spellen maar 30 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:57 schreef disjfa het volgende:
Die prijs gaat juist steeds verder omhoog, _door_ mensen die alleen maar downloaden. Hoe willen ontwikkelaars hun kosten terug krijgen, door verkoop. Doh.
Ben er nu maar stil overquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vast. Komop zeg, als iedereen ineens een moraalriddel wordt en games gaat kopen, gaan ze heus niet omlaag, de prijzen. Zij weten heus wel dat mensen bereid zijn 40 euro ofzo te betalen, en voor sommige spellen maar 30 euro.
En dan nog... 45 euro is op zich niet zo duur? Wat is 45 euro? Een nachtje uitgaan kost tegenwoordig al minstens 45 euro. Een (DS) game waar je dagen of zelfs weken plezier van hebt vind ik dan niet echt duur (vergeleken met andere ontspanningsactiviteiten).quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil dat developers hun geld blijven verdienen aan games? Omdat ik het leuk vind om een plank vol met games te hebben? Omdat DS games geen 45 euro kosten als je ze in een normale winkel koopt? Omdat sommige games het waard zijn om te kopen? Pick one. Any one.
Beetje simpel gedacht. Produceren kost misschien wel slechts 10 euro. Maar de ontwikkelaar(s) die er weken/maanden lang aan hebben zitten ontwikkelen? Logistieke kosten, marketingkosten, etc. etc. U denkt zeker dat al die mensen het voor gratis doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat een moraalriddels hier zeg![]()
Zolang 99% van de gamers zijn spellen nog koopt en de DS-sen de winkels uitvliegen, heeft de overige 1% daar weinig last van denk ik. Bedenk goed dat het produceren misschien 10 euro kost, de rest is winst.
Ik zit ondertussen alweer vast bij de 3e zaak.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:11 schreef Tijn het volgende:
Zolang ik nog spelletjes voor 15 a 20 euro online kan vinden, hoef ik geen R4 dingetje.
Ik heb trouwens Phoenix Wright 2 en 3 gisteren binnen gekregen en ben gelijk begonnen met Justice For All. Kheb de eerste zaak opgelost, nu begint het echte spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betaal er gewoon 45 euro voor, hij is het echt waardquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:54 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik was ook op zoek naar deel 1, maar kon 'em nergens vinden voor minder dan 45 euro
Ben je begonnen met deel 2?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:54 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik was ook op zoek naar deel 1, maar kon 'em nergens vinden voor minder dan 45 euro
Importeren. Lage dollar for teh win.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:54 schreef Tijn het volgende:
je hebt 2 verschillende groottes dacht ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:39 schreef merino het volgende:
Iemand hier ervaringen met de japanse Hori screen protectors?
Kan de beschrijving niet echt lezen
Zit een rode en een witte gemarkte protectors in maar weet niet welke voor welk scherm is. Tevens heb ik geen idee welke kant boven of onder is.
Staat ook een afbeelding met een handeling met plakband op de verpakking. Wat wordt hier met die plakband gedaan? Het scherm schoongemaakt? Het lijkt mij wat gevaarlijk.
Ja, maar daar mogen we hier niet over pratenquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:22 schreef kokos het volgende:
Zijn er hier nog meer gebruikers van een r4ds?
Topscreen = rode tabquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:39 schreef merino het volgende:
Iemand hier ervaringen met de japanse Hori screen protectors?
Kan de beschrijving niet echt lezen
Zit een rode en een witte gemarkte protectors in maar weet niet welke voor welk scherm is. Tevens heb ik geen idee welke kant boven of onder is.
Staat ook een afbeelding met een handeling met plakband op de verpakking. Wat wordt hier met die plakband gedaan? Het scherm schoongemaakt? Het lijkt mij wat gevaarlijk.
Ik kan geen winkels vinden die 'em op voorraad hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Importeren. Lage dollar for teh win.
quote:Nintendo DS
Jan. 21: Advance Wars: Days of Ruin from Nintendo/Intelligent Systems
Jan. 21: Mazes of Fate DS from Graffiti Entertainment, LLC
Jan. 22: Mega Brain Boost from Majesco Entertainment
Jan. 24: Aquarium by DS from Bold Games
Jan. 24: Fantasy Aquarium by DS from Bold Games
Jan. 29: Pet Pals: Animal Doctor from Majesco Entertainment
January: N+ from Atari
January: Barnyard Blast from DSI Games
January: Command & Destroy from DSI Games
January: Miami Nights: Singles in the City™ from Ubisoft
January: Brain Challenge™ from Ubisoft
Feb. 4: Paws & Claws: Pet Resort from THQ
Feb. 5: Homie Rollerz from Destineer
Feb. 5: Nanostray 2 from Majesco Entertainment
Feb. 10 (street date): Professor Layton and the Curious Village™ from Nintendo/LEVEL-5
Feb. 12: Apollo Justice: Ace Attorney from Capcom
Feb. 12: New Zealand Story Revolution from Ignition Entertainment
Feb. 12: Dream Pinball 3D from SouthPeak Games
Feb. 19: Spitfire Heroes: Tales of the RAF from Destineer
Feb. 19: Zoo Tycoon II from THQ
Feb. 25: Bratz: Super Babyz from THQ
Feb. 26: Bubble Bobble Double Shot from Ignition Entertainment
February: My Horse and Me from Atari
February: M&M’S® Kart Racing from DSI Games
February: Garfield® Gets Real from DSI Games
February: Yamaha Supercross from DSI Games
February: Insecticide from Gamecock Media Group
February: Anno™ 1701: Dawn of Discovery from Ubisoft
February: Assassin’s Creed Altair’s Chronicles™ from Ubisoft
February: Petz® Wild Animals: Tigerz from Ubisoft
February: Puppy Palace™ from Ubisoft
February: Real Soccer® 2008 from Ubisoft
March 1: Project Exile from Graffiti Entertainment, LLC
March 3: Let’s Ride: Friends Forever from THQ
March 4: Diary Girl from Konami
March 4: Go Pets from Konami
March 4: Disney Friends from Disney Interactive Studios
March 4: Eco-Creatures: Save the Forest from Majesco Entertainment
March 8: Plushees from Destineer
March 8: River King: Mystic Valley from Natsume Inc.
March 8: Harvest Moon DS Cute from Natsume Inc.
March 11: FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: Rings of Fate from Square Enix
March 11: Lost in Blue 3 from Konami
March 11: Pro Evolution Soccer from Konami
March 25: Ninja Gaiden Dragon Sword from Tecmo, Inc.
March: Alone in the Dark from Atari
March: Drone Tactics from Atlus USA
March: Double Sequence from DSI Games
March: Ninja Reflex from Electronic Arts
March: Myst from Empire Interactive
March: Naruto™: Ninja Destiny from Tomy Corporation
March: Petz® Bunnyz™ from Ubisoft
March: Imagine™ Figure Skater from Ubisoft
March: Commando from XS Games
April 15: Teenage Zombies: Invasion of the Alien Brain Thingys from Ignition Entertainment
April: Super Dodgeball Brawlers from Aksys Games
April: Rondo of Swords from Atlus USA
April: Quick Yoga Training from Ubisoft
May 5: Crosswords DS from Nintendo
May 6: Speed Racer from Warner Bros. Games
May 8: Organize It from Summitsoft Corporation
May 13: The Chronicles of Narnia: Prince Caspian from Disney Interactive Studios
May: Winx Club: Mission Enchantix from Konami
May: Jake Hunter: Detective Chronicles from Aksys Games
May: Garfield® Fun Fest from DSI Games
May: 1 vs. 100 from DSI Games
June 8: Harvest Moon: Island of Happiness from Natsume Inc.
June: Shining Stars® from DSI Games
June: Catch of the Day from Electronic Arts
June: PipeMania from Empire Interactive
June: Wall-E from THQ
Spring: Sid Meier’s Civilization® Revolution™ from 2K Games
Spring: Don King Presents: Prizefighter from 2K Sports
Spring: Top Spin 3 from 2K Sports
Spring: Kung Fu Panda from Activision
Spring: LEGO: Indiana Jones from LucasArts
Spring: The World Ends with You from Square Enix
Summer: Star Wars: The Force Unleashed from LucasArts
Summer: Tamagotchi Connection®: Corner Shop® 3 from Namco Bandai Games America Inc.
Q2: Bangai-O Spirits from D3 Publisher of America
Q2: PREY THE STARS from KOEI CORPORATION
Q2: Pokemon® Mystery Dungeon: Explorers of Time from Nintendo
Q2: Pokemon® Mystery Dungeon: Explorers of Darkness from Nintendo
Ik ook, blijkbaar niet nerdy genoeg om het zelf op te kunnen lossen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
Nieuw topic!!
Ik ben nu echt verslaafd aan Zelda... maar kom er echt vaak niet uit!! Dan denk ik dat ik alle trucjes wel ken, maar dan kan ik toch niet verder!! Nu dus maar weer even op internet kijken....![]()
Echt onder de indruk ben ik nu ook weer niet. De enige titels die ik nog wel interessant vind zijn:quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef gamefreek het volgende:
Nieuwe releaselijst voor Amerika, weten we welke games we vanaf welke datum kunnen importeren![]()
[..]
Ik zie anders wel meer interessante titels:quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Echt onder de indruk ben ik nu ook weer niet. De enige titels die ik nog wel interessant vind zijn:
Feb. 12: Apollo Justice: Ace Attorney from Capcom
March 11: FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: Rings of Fate from Square Enix
March: Myst from Empire Interactive
Gewoon op het einde van je scherm kleine en snelle horizontale of vertikale lijntjes maken (ligt er dus aan waar je naartoe wilt rollen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, ik krijg de somersault niet onder de knie
iemand die het me even in jip en janneke taal kan uitleggen?
ik doe wel kleine cirkeltjes maken, maar hij blijft alleen maar met z'n zwaard zwaaien?
Verrek, je begint smaak op het gebied van games te ontwikkelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
Grappig het eerste level van Apollo Justice: Ace Attorney is online te spelen
Het leek me niet echt een leuk spel maar heb het even gespeeld en het is toch best wel gaaf
Ik begreep er eerst ook geen hol van. Ik zat direct naast zelda te proberen. Maar je moet dus helemaal aan het einde van het schermpje kleine cirkelbewegingen maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, ik krijg die somersault niet voor elkaar hoor
zo heel af en toe lukt er per ongeluk 1, maar dat is dan ook alles
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verrek, je begint smaak op het gebied van games te ontwikkelen![]()
Moet je ook maar de Phoenix Wright games gaan spelen, ben je bezig met echt goede games IPV die mediocre 360 games die het "Aquila Approved Seal" krijgen toegewezen
Ja, vast welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Approved!
Dan weet je dat je goed zit!
Ik speel trouwens ook al alle goede spelen maar daar hoor je nooit wat over![]()
doe ik ook, maar dan gaat hij lopen of met z'n zwaard stekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik begreep er eerst ook geen hol van. Ik zat direct naast zelda te proberen. Maar je moet dus helemaal aan het einde van het schermpje kleine cirkelbewegingen maken.
Hééle kleine cirkeltjes zo ver mogelijk bij het randje? Anders maak ik wel een filmpje ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe ik ook, maar dan gaat hij lopen of met z'n zwaard steken
Zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Dragonwizard het volgende:
Heheh ik ging gewoon als een bezetene doelloos cirkeltjes maken en toen deed Zelda opeens zijn ding.
http://guides.ign.com/guides/694756/index.htmlquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik ook, blijkbaar niet nerdy genoeg om het zelf op te kunnen lossen.Waar kijken jullie dan voor cheats?? Sites? Gimme links!
Vind het vechten met die stylus trouwens echt briljant..
Vooral dat "steken" of om je heen zwaaien met het zwaard.. En die geluidjes erbij.. Zo kom ik wel aan mn agressie-fix hoor
Mario Kart DS, Tetris DS, 42 All-Time Classics , Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis, Picross DS, Pokémon Diamond.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Welke spellen hebben jullie allemaal die Wifi hebben en ook online kunnen? Misschien kunnen we een lijstje maken van iedereen, want via 'worldwide' vind ik haast nooit iemand. Vooral niet met Ultimate Mortal Kombat.
Lijstje zonder dat duizend keer mensen hetzelfde neer gooien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Ohja, en wat zijn nou echt leuke spellen? Spellen die je dagenlang kan spelen zonder erop uitgekeken te raken? Tuurlijk is dat persoonlijk, maar misschien dat ik wat ideeen op kan doen.
Zelf speel ik nog steeds Mario DS, Mario Kart, Ultimate Mortal Kombat, Zelda Phantom Hourglass, Picross. De rest heb ik vaak spijt van.
Brain Training, Meer Brain Training, Phoenix Wright deel 1,2,3, Pokémon Diamond, New Super Mario Bros, Trauma Center en Cooking Mama 2 zijn spellen die ik naast de spellen die jij noemde (behalve mortal kombat) nog wel regelmatig speel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Ohja, en wat zijn nou echt leuke spellen? Spellen die je dagenlang kan spelen zonder erop uitgekeken te raken? Tuurlijk is dat persoonlijk, maar misschien dat ik wat ideeen op kan doen.
Zelf speel ik nog steeds Mario DS, Mario Kart, Ultimate Mortal Kombat, Zelda Phantom Hourglass, Picross. De rest heb ik vaak spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |