Het is geen nieuw model. Gewoon een goede photosop van een gamer die zelf een mogelijk idee van een nieuw DS-model uitgevoerd heeft. Zo heb je ook genoeg mensen die photoshops maken van een PS en een Xbox hoe zij die graag zouden willen zien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.
Hoeveel gameboys zijn er geweest? Wel logischerwijs dat er nog een DS versie komt eigenlijk?
Gameboy, gameboy color, gameboy advance, gameboy micro...
Uit me bolle kop: Game Boy, Game Boy Pocket, Game Boy Light, Game Boy Color, Game Boy Advance, Game Boy Advance SP (ook weer 2 versies, 1 met front light en 1 met back light) en Game Boy Micro.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.
Hoeveel gameboys zijn er geweest? Wel logischerwijs dat er nog een DS versie komt eigenlijk?
Gameboy, gameboy color, gameboy advance, gameboy micro...
Jep, maar wat mij betreft mogen ze de gba poort anders oplossen. Gewoon eruit halen want zo'n succes is die uitbreidingspoort nu ook weer niet en die neemt toch best veel plaats in beslag. In de plaats daarvan kunnen ze gewoon iets van een USB poort erin bouwen zodat je toch uitbreidingen kunt hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Van de DS komt vast wel een opvolger over een paar jaar. Hopelijk eentje die backwards compatible is
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:44 schreef gamefreek het volgende:
En lever toch standaard een screenprotector mee, kleine moeite en toch een betere game ervaring
Echt waar, onbezorgd met elk willekeurig voorwerp over je scherm rossen zonder krassen te krijgen is geweldigquote:
Meh, ik heb er al een diepe kras in zitten. Ik dacht laat ik hem maar eens in de trein gebruiken, zet mijn stylus erop, krrrstt. En toen zat er een 'mooie' kras in de linkerbovenhoek -,-. Maar die zie ik ook nooit en heb er verder ook geen last van, hoewel hij natuurlijk niet midden op het scherm zit. Op mijn eerste stylus zit nu wel een zwart puntje, dus ik gebruik de reserve maar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En als je pech hebt kun je zonder screenprotector een diepe kras krijgen en die voel je dan telkens als je over je touch screen wrijft, geen fijn gevoel
Die Hori screenprotectors zijn toch ó zo goed? Ik zou het niet weten, gebruik er geeneen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan ga ik maar eens kijken voor een duurdere screenprotector.
iemand nog aanraders?
Je kan volgens mij pas later online, Union Room zat boven dacht ik en is voor lokale multiplayer. Voor online multiplayer zul je naar de kelder van een Pokémon Center moetenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij Pokemon Diamond heb ik alles ingesteld en de connectie werkt als ik hem test.
Nu ben ik natuurlijk net pas begonnen met het spelletje maar al wel benieuwd hoe dat online gaat. Dus ik ging in een stadje even naar zo'n pokemon center , daar kon ik in een Union room, maar die was helemaal leeg.
Werkt het wel zo? Of is mijn connectie tóch niet goed waardoor die kamer leeg is?
Je begrijpt het idd goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik begrijp dat je met je ds gratis online kunt via je draadloze internet en tegen anderen kunt spelen?
of haal ik dingen door elkaar?
Op fok wordt zeker minder rotzooi aangeboden, maar mensen vragen hier ook veel meer voor hun spellen. Op marktplaats is het relatief eenvoudig om aan goede spellen voor minder dan 15Ī te komen, zoals console- als handheldspellen. Als je oplet en er specifiek naar vraagt zal je zelden opgelicht worden via marktplaats, en als het wel gebeurd, je hebt het geld er zo uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Ik koop nix meer op marktplaats alleen hier op V&A en sommige andere gamesite's
Heb toen vaak met de GBA van die nep spellen gekregen zoals pokemon en daar kon ik ook niet saven dus ook maar meteen weg gepleurd
Zet je je modem toch op WEP?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaarghhh...klote-Nintendo.
Ik heb een nieuwe modem en mijn netwerk middels WPA beveiligt. Alleen ondersteund de DS dat niet
En een Nintendo DS Wi-Fi Dongle kun je weer niet op een Mac gebruiken.
Ace Attorny is moeilijk!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat zijn spellen waarmee je wel even zoet bent ja
Ik zat ook vast bij de 3e trial. Tijdens het onderzoeken, de hele tijd dingen laten presenten, en dan steeds saven en loaden, zodat dat groene balkje niet leegloopt etc, elk profiel laten zien, zegt die Phoenix als ik alles heb gehad: ''Hmm, I guess that i dont have enough evidence yet''quote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ace Attorny is moeilijk!!Haha, ik kom al niet uit de eerste zaak... met dat politiemeisje! Straks maar even spieken op internet...
Ik ken de sims niet, maar érgens zitten wel instellingen. Je hebt op een bepaalde manier draadloos internet nodig en je ds moet weten waar en hoe hij moet verbinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zag dat ik nij de sims ook via wifi kon spelen, dus ik dat kiezen, dan gaat t groene lampje van mn ds knipperen, maar gebeurt er verder niks, kan verder ook nergens iets instellen ofzo
iemand die hier meer kaas van gegeten heeft?
Kijk nog eens goed in het autopsierapportquote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
Ace Attorny is moeilijk!!Haha, ik kom al niet uit de eerste zaak... met dat politiemeisje! Straks maar even spieken op internet...
Dankquote:Op maandag 7 januari 2008 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed in het autopsierapport
Ja, dat is inderdaad superkut.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaarghhh...klote-Nintendo.
Ik heb een nieuwe modem en mijn netwerk middels WPA beveiligt. Alleen ondersteund de DS dat niet
En een Nintendo DS Wi-Fi Dongle kun je weer niet op een Mac gebruiken.
Explorer Kit was volgens mij alleen via lokaal multiplayer, vandaar dat je zo niet via Wifi kan spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een probleempje, misschien dat meer mensen er wat van weten.
Ik kan met mijn router verbinden via Pokemon. Deze heb ik ingesteld, getest en hij werkt. Ook heb ik al diverse keren met mensen van het internet via de Pokemon centers pokemon geruild etc. Dit werkte ook prima.
Nu probeerde ik de Explorer Kit, het schijnt dat je hier onder de grond gaat en dan met andere mensen schatten, spheres en weet ik veel wat kan zoeken. Als ik hier ben vind ik alleen geen internet verbinding. Het netwerk balkje rechtsboven in blijft op rood staan. Kan ook niks aanpassen in de instellingen hier.
Iemand enig idee?
Nog nooit gehad tijdens het spelen, wel als ik de NDS opstarte dat hij geen gamecard kon herkennen terwijl die er toch wel inzat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Was ik gisteren lekker op weg met het uitspelen van Children of Mana, liep de DS ineens vast. Althans, het las de cartridge niet meer, kreeg geen beeld en hoorde alleen nog maar de muziek. Dit gebeurt me af en toe wel eens. Meerdere mensen hier last van?
Maar goed, vanavond dan maar weer eens de laatste savegame opstarten en vanavond dan maar op mijn gemakkie uitspelen.
Dat heb ik dan ook al wel eens gehad. Maar nu ook al een paar keer tijdens het spelen van een spel. Even in de gaten houden dus...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nog nooit gehad tijdens het spelen, wel als ik de NDS opstarte dat hij geen gamecard kon herkennen terwijl die er toch wel inzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |