abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 08:51:34 #101
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55546130
Nintendo heeft zelfs een browser te koop

Software erop zetten kan via een R4DS icm een micro-SD kaartje. Het kaartje kan gewoon met een USB-Cardreader met je pc connecten als verwisselbare harde schijf.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 december 2007 @ 09:49:16 #102
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_55546309
Oke dus browser is te koop.

En R4DS zegt me dus niks. Ik zet gewoon de software die ik gevonden heb op een micro-SD kaartje , doe hem in mijn DS en dan kan ik het er gewoon van afhalen en gebruiken?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 26 december 2007 @ 09:53:17 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55546338
quote:
Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:

En R4DS zegt me dus niks. Ik zet gewoon de software die ik gevonden heb op een micro-SD kaartje , doe hem in mijn DS en dan kan ik het er gewoon van afhalen en gebruiken?
Nope, R4 is een 'adapter'. Stopt het SD-kaartje daarin en dat geheel in je DS in het game-slot. Bij de R4 zit overigens aparte software, anders herkent je DS 'm niet
De DS zelf heeft geen opslagmogelijkheid, dus software van je kaartje afhalen gaat niet lukken

Vraag me wel af wat voor software je op je DS zou willen zetten.. behalve muziek of eigen gebouwde games kun je niet veel met je DS (behalve dan dingen die niet op Fok besproken mogen worden).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55546352
Let wel op dat op Fok! niet gesproken mag worden over de R4DS adapter, wel over de homebrew daarvoor, maar niet hoe je het op je DS moet zetten enzo Overigens kan in dit topic over Homebrew gepraat worden: [DS] Homebrew #3
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 26 december 2007 @ 12:58:31 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_55548970
Ik heb gisteren bij CDUniverse het 2e en 3e deel van de Phoenix Wright serie besteld. 52 dollar in totaal, dat is zo'n 36 euro. Zo is het wel te doen om originele spelletjes nieuw te kopen
pi_55549775
quote:
Op woensdag 26 december 2007 02:03 schreef Simsfan88 het volgende:
Toevallig mensen die Mario Party DS hebben? Aanrader, of even wachten op de budgetbakken?
Ach, het is wel leuk opzich. Vooral de multiplayer is leuk.

40 euro zou ikzelf er niet voor over hebben in ieder geval.
  woensdag 26 december 2007 @ 16:19:57 #107
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_55554045

*Hosselcopter*
pi_55566126

"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 27 december 2007 @ 11:21:14 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55568298
Nieuwe game besteld vanuit Japan: Slitherlink ( http://www.play-asia.com/(...)herlink-70-1l0i.html )

Dit allemaal dankzij Eurogamer ( http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=89792 )
quote:
16. Puzzle Series Vol. 5: Slitherlink

Hudson / DS
Zoom in'' Screenshot 2

Dan Whitehead: Happy now, Tom? Happy now?

Tom Bramwell: Sadly, I'm not convinced anyone does stalk me virtually, but if they did, then they might have noticed that I was dispatched abroad rather a lot in the period beginning in late May and ending in early September. Indeed, I clocked up enough air miles to officially lick the window to the executive lounge without being tazered, and I only have to eat 4967 more peanuts to qualify for an aisle seat. Anyway, I can honestly say that on one of these flights - a particularly serene nine hours to somewhere American - I turned on my DS at the start and didn't turn it off until landing, and all because of Slitherlink. I've spent more time on it this year than almost any other game, and have sworn at it and grinned at it and recommended it more than any other. I won't recount the concept, because if you haven't picked up on it by now then you deserve the thrill of having it click for you in your very own hands. It will probably never come out here (despite a few deals that almost came off this year that I'm aware of), but the Japanese menus are piss-easy to figure out and it really is the best logic puzzle I've ever encountered. Please buy it. If you regret it, you can always put it on eBay where I will buy it off you so I can make it someone's birthday present for the seventh or eighth time.

Kristan Reed: Shut up about bloody Slitherlink you mentalist!

John Walker: Tom? There's been some sort of mistake. The number one game has appeared at 16. Tom? Kristan? Anyone? Oh no! They've all gone on holiday, and there's no one here to correct this mistake! Readers, you'll have to do the work for them. Cut out this section of your monitor, and glue it over whatever wrongly appeared at number 1 this year. The best puzzle game ever, better than Tetris or Picross or bloody Suckodu, made in the best way possible by the heroes at Hudson, perfectly designed for the DS. 100/10. Slitherlink, congratulations on being the Eurogamer no. 1 game of 2007!

Kieron Gillen: I try very hard to avoid talking to Walker about this. He likes games which involve patterns and stuff, while I like games about Enormous Death Ants. It's a miracle we don't just slash each other to ribbons with ankle-blades.

Simon Parkin: Walker's 10 was an attention-seeking move (in a good way: this kind of obscure Japanese import required a unequivocal, headline-grabbing recommendation to get it noticed) but his unreserved praise was well warranted. This simple puzzle game is hopelessly addictive and that pulse of energy when you finally marry the two ends of the convoluted line is like a shiver down the spine.

Rob Fahey: This feels like a good moment to apologise to my friend Barry, who had to sit next to me on a flight from Tokyo to London on which I played Slitherlink pretty much the whole way. Honestly, at no point was there a real danger that I'd throw my DS Lite across the cabin, and I didn't mean to make you uncomfortable. Slitherlink is an emotional experience, you see - and you just got caught up in the emotion. Sorry, Barry.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_55568867
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe game besteld vanuit Japan: Slitherlink ( http://www.play-asia.com/(...)herlink-70-1l0i.html )

Dit allemaal dankzij Eurogamer ( http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=89792 )
[..]
Echt. Als jij leuke japanse games vind kan je er net zo goed twee bestellen Anders moet ik nog een keer klikken
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:02:32 #111
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55603000
quote:
Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:

Ik heb die browser te koop! Ik gebruik het toch nooit

Puzzle Quest net binnen!! WIe speelt dit nog meer? want je hoort er niets van terwijl het echt een tof spel is
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_55603121
Is er ergens een lijst beschikbaar met spellen die via internet zijn te spelen? Dus via je wifi router waar ook de PC's op draaien? (zo'n Nintendo USB wifi stick wil ik niet)
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:11:19 #113
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55603168
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Kontiki het volgende:
Is er ergens een lijst beschikbaar met spellen die via internet zijn te spelen? Dus via je wifi router waar ook de PC's op draaien? (zo'n Nintendo USB wifi stick wil ik niet)
Een wifi router en die USB stick is precies het zelfde voor de DS . Je moet de router echter wel op WEP codering hebben staan anders kan je DS er geen contact mee maken.
En de volgende games hebben online opties: http://en.wikipedia.org/w(...)-Fi_Connection_games
pi_55605944
Wat zijn jullie snelste tijden met Mario Kart DS op Baby Park zonder te snaken?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55606199
51:814 algeheel en 09:653 voor de beste lap

vast geen wereldtijden maar ach
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_55606428
Baby Park is erg leuk, maar ook pittig, de truuk is om de bocht zo kort mogelijk te nemen en de powerdriftboost te gebruiken als je weer recht rijd

mijn beste tijd is 0:50:354 met een snelste ronde van 9, 280 seconden, Yoshi rijd echt heerlijk
Mods met een x zijn tof.
pi_55607190
http://nl.youtube.com/watch?v=R_Nsdzn74pM&feature=related

Die gast doet het in ruim 43 seconden

Deodinges wat bedoel je met snaken?
pi_55607211
Heen en weer skidden voor de powerslides

http://www.youtube.com/watch?v=VnX4l8UoQUc
pi_55607242
Die bij jouw filmpje snaket dus
pi_55607486
Wario in zn snelste wagen (dat de speedbalk in zn geheel gevuld is) is de chilste
pi_55608053
Ik snake niet, is mij veels te veel werk
Mods met een x zijn tof.
  Donald Duck held vrijdag 28 december 2007 @ 19:59:12 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55608129
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Baby Park is erg leuk, maar ook pittig, de truuk is om de bocht zo kort mogelijk te nemen en de powerdriftboost te gebruiken als je weer recht rijd

mijn beste tijd is 0:50:354 met een snelste ronde van 9, 280 seconden, Yoshi rijd echt heerlijk
die's erg gaaf ja, ook een van m'n favoriete banen uit double dash (de gamecube versie)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55608775
en het is eigenlijk alleen maar een cilindervormig parcours van hooguit 12 seconden per ronde, maar dat muziekje doet het hem
Mods met een x zijn tof.
  Donald Duck held vrijdag 28 december 2007 @ 20:32:59 #124
46149 __Saviour__
pi_55608896
en de toffe chaos natuurlijk. overal banenen en schilden, dat toffe sliden door de bocht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_55609381
En het feit is dat ze d.m.v een blauw schikld zo je overwinning kunnen verpesten.

Man, ik zou er alles voor over te hebben om 20 ronden achter elkaar op die baan te crossen met een nieuwe klasse, 200 cc ofzo
Mods met een x zijn tof.
pi_55610882
Ik heb nu ook Phoenix Wright: Ace Attorny!!
En Hotel Dusk Room 215 (?)

Komende weken genoeg te spelen dus!!!
I ♥ PB
pi_55615311
gekke vraag; zijn er ook een soort talencursussen verrijgbaar, al dan nietin spelvorm?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:31:51 #128
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55615363
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
gekke vraag; zijn er ook een soort talencursussen verrijgbaar, al dan nietin spelvorm?
English Training
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_55615417
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
Jazeker!

My Word Coach, My Spanish Coach, My French Coach en Spanish for Everyone.

Wat wel jammer ervan is, is dat die spellen in het engels zijn. Dus dan leer je van Engels naar Spaans.

Spellen in het Nederlands waarbij je dan een taal leert bestaan nog niet, naar mijn weten. Hoop wel dat ze komen.
pi_55615454
dan ga ik binnenkort eens op zoek naar my french coach
  Donald Duck held zaterdag 29 december 2007 @ 00:52:24 #131
46149 __Saviour__
pi_55615890
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb nu ook Phoenix Wright: Ace Attorny!!
En Hotel Dusk Room 215 (?)

Komende weken genoeg te spelen dus!!!
dat zijn spellen waarmee je wel even zoet bent ja
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:04:04 #132
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55616163
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan ga ik binnenkort eens op zoek naar my french coach
Of je koopt een boek voor minder.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:14:19 #133
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_55628680
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jazeker!

My Word Coach, My Spanish Coach, My French Coach en Spanish for Everyone.

Wat wel jammer ervan is, is dat die spellen in het engels zijn. Dus dan leer je van Engels naar Spaans.

Spellen in het Nederlands waarbij je dan een taal leert bestaan nog niet, naar mijn weten. Hoop wel dat ze komen.
Hey, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is best tof! Handig om mijn Spaans weer eens op te pakken. En met m'n Engels zit het wel goed, dus dat is het probleem niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_55642641
klopt het dat je het bovenste scherm helemaal kunt openklappen, dus evenwijdig aan het andere scherm?
kom daar net pas achter, dacht dat die alleen wat schuin kon blijven staan
pi_55642797
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
klopt het dat je het bovenste scherm helemaal kunt openklappen, dus evenwijdig aan het andere scherm?
kom daar net pas achter, dacht dat die alleen wat schuin kon blijven staan
ja, dat klopt
ik heb hem meestal een beetje schuin staan
Mods met een x zijn tof.
pi_55643196
ik ook, maar hij was vanmiddag op de grond gekletterd, en daarna kwam ik erachter, was bang dat ik iets had gesloopt
  zondag 30 december 2007 @ 08:14:55 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55645695
Het kan, maar dat moet je niet doen omdat de verbinding dan kan gaan scheuren. Je meot de DS openklappen totdat deze een beetje schuin blijft staan, dat snap je toch wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_55656768
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kan, maar dat moet je niet doen omdat de verbinding dan kan gaan scheuren. Je meot de DS openklappen totdat deze een beetje schuin blijft staan, dat snap je toch wel
Waarom zou die scheuren als hij helemaal vlak is? Dan zou die stand er toch niet op zitten?

VOlgens mij was dat probleem alleen bij de allereerste batch van de normale DS...
  zondag 30 december 2007 @ 18:35:47 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55659246
Je hoeft me niet te geloven.
  zondag 30 december 2007 @ 18:40:31 #140
44906 merino
World of Sleepers
pi_55659359
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Jane het volgende:

[..]

Hey, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is best tof! Handig om mijn Spaans weer eens op te pakken. En met m'n Engels zit het wel goed, dus dat is het probleem niet.
koop dan wel My Spanish Coach en niet Spanish for Everyone
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55659613
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef merino het volgende:

[..]

koop dan wel My Spanish Coach en niet Spanish for Everyone
My Spanish Coach is zeg maar Brain Training, en dan is Spanish for Everyone Big Brain Academy.

My Spanish Coach meer voor volwassener mensen, Spanish for Everyone meer voor kinderen.

Overigens zijn/komen alle My .. Coach spellen die voor de DS komen ook op de Wii uit.
pi_55675868
Gisteren eindelijk Advance Wars Dual Strike eens geprobeerd. Leuk.
pi_55676408
Wat zijn de ervaringen met de My ... Coach spellen van jullie? Leer je er ook echt iets van?
pi_55683743
heeft iemand hier ervaring met screenprotectors?
ik heb er 1 opgedaan, maar dat was echt helemaal niks, heb 'm uiteindelijk weggegooid.
hij is voor het mooie net iets te groot, dus je ziet steeds lelijke luchtvleken zitten
  Donald Duck held maandag 31 december 2007 @ 18:15:43 #145
46149 __Saviour__
pi_55688521
Ik heb een screenprotector van Brando. Kostte 15 euro, maar het is dan ook een goede. Heel makkelijk en luchtbelvrij aan te brengen, en het is ook zeer fijn dat de protector ontspiegelend werkt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_55725713
ik kom even spammen.

Vandaag is de laatste dag waarop je nog je antwoorden voor de FOK!games grote kerstprijsvraag in kunt zenden. Je hoeft niet aan alles mee te doen om kans te maken op een prijs, dus hoeveel vragen je invult en of je opdrachten in zendt mag je helemaal zelf weten.

Tot slot voor de luie mensen nog even een linkje naar dag 1: dag 1

En als bonus voor iedereen die tot en met 2 januari (vandaag) 23.59 in een algemeen console of handheld topic post (na deze post dus) alvast 2 bonuspunten! En natuurlijk wel ontopic posten!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:33:28 #147
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55727797
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand hier ervaring met screenprotectors?
ik heb er 1 opgedaan, maar dat was echt helemaal niks, heb 'm uiteindelijk weggegooid.
hij is voor het mooie net iets te groot, dus je ziet steeds lelijke luchtvleken zitten
Ik gebruik ook geen screen protector, kreeg er eentje gratis bij een pakket met tasje enzo. Maar die heb ik ook weggegooid, omdat hij er niet mooi op wilde. Maar dat was dus ook goedkope troep. Er zitten nu wel heel veel (kleine) krasjes op het scherm, die je echter niet kan zien als je aan het gamen bent. Eigenlijk alleen als het scherm zwart is en je de ds op de 'juiste' manier in het licht houdt. Ik vind een screenprotector dus niet echt nodig.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:24:18 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55729864
Ben nu al een tijdje Puzzle Quest aan het spelen. Best wel een tof spelletje maar het hangt m iets te veel van geluk af en niet zo zeer van je skills al kun je met een goede uitrusting wel verder komen.

En je moet 101 quest doen dat is wat te veel van het goed daardoor zit er 0 diepgang in.
Maar de gevechten zijn wel erg leuk bedacht en verveelt ook niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_55730216
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:33 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik gebruik ook geen screen protector, kreeg er eentje gratis bij een pakket met tasje enzo. Maar die heb ik ook weggegooid, omdat hij er niet mooi op wilde. Maar dat was dus ook goedkope troep. Er zitten nu wel heel veel (kleine) krasjes op het scherm, die je echter niet kan zien als je aan het gamen bent. Eigenlijk alleen als het scherm zwart is en je de ds op de 'juiste' manier in het licht houdt. Ik vind een screenprotector dus niet echt nodig.
Meh, een goede screenprotector vind ik persoonlijk fijner dan geen screenprotector, stylus gaat beter over het scherm en ik hoef me helemaal geen zorgen te maken over krassen op het scherm. Met die Brando screenprotector heb ik zelfs het idee dat ik er met een mes nog geen kras op kan krijgen.

Daarbij zou ik die troep die jij erop hebt gehad nog niet eens gebruiken als pleepapier, laat staan om een ds scherm te beschermen

En als je pech hebt kun je zonder screenprotector een diepe kras krijgen en die voel je dan telkens als je over je touch screen wrijft, geen fijn gevoel

EDIT: Zou het trouwens niet erg vinden als dit de opvolger zou worden van de NDS
http://gonintendo.com/?p=32601
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_55731197
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef gamefreek het volgende:

[..]

EDIT: Zou het trouwens niet erg vinden als dit de opvolger zou worden van de NDS
http://gonintendo.com/?p=32601
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.

Hoeveel gameboys zijn er geweest? Wel logischerwijs dat er nog een DS versie komt eigenlijk?
Gameboy, gameboy color, gameboy advance, gameboy micro...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')