Laatste case was inderdaad pittig, maar daardoor niet minder geweldigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
bij phoenix wright (deel 1) zit ik nu enorm vast, bij de laatste case. Echt alles al geprobeerd, maar de rechter vindt het allemaal niet tof
Je DS mag niet stof gaan happen voordat je alle Gayakuten Saiban games hebt gespeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:38 schreef Laniboekje het volgende:
Children of Mana uitgespeeld.
Nu mag mijn DS eigenlijk een beetje stof gaan happen tot ik weer wat leuks in de gameshops aantref.
Gayakuten wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je DS mag niet stof gaan happen voordat je alle Gayakuten Saiban games hebt gespeeld
Phoenix Wright....(heb de japanse versies die dus zo heten...)quote:
Import!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, Phoenix Wright. Daar wil ik ook wel aan gaan beginnen. Ik stond laatst met het eerste deel in mijn handen, alleen die krengen kosten nog steeds 45 euro. Maar het is niet echt ergens goedkoper te vinden of wel?
4 zeker niet? 4 bestaat nog niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
(1 weet ik niet zeker, 4 zeker niet)
Importeren uit Amerika. Door de lage dollar is dat zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, Phoenix Wright. Daar wil ik ook wel aan gaan beginnen. Ik stond laatst met het eerste deel in mijn handen, alleen die krengen kosten nog steeds 45 euro. Maar het is niet echt ergens goedkoper te vinden of wel?
In Japan heet dat spel Gayakuten Saiban 4, dus weldegelijk het vierde deel. Spel is al een redelijk lange tijd uit in Japan en heeft dus niet de optie om de game in het engels te spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
4 zeker niet? 4 bestaat nog niet?
Deel 4 word dus zeg maar ''Deel 1'' van Apollo Justice, niet meer met Phoenix.
Maar die is naar mijn wete nnog niet in Japan uit.
Correct me if i'm wrong.
Houd select in als je op de test druktquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer aan Braintraining dat je niet meteen alle spelletjes kunt doen -.-
Ik heb geen zin om elke keer weer een dag te wachten voordat ik mijn records kan verbreken.
Nog niet allemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Houd select in als je op de test drukt
nee toch, voorheen had ik iets van 80.128 enz...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Een IP adres begint meestal met 3 cijfers
Ja... en nu.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
nee toch, voorheen had ik iets van 80.128 enz...
nu is het een vast adres en iets van 128.67 enz...
Omdat ik graag wil dat developers hun geld blijven verdienen aan games? Omdat ik het leuk vind om een plank vol met games te hebben? Omdat DS games geen 45 euro kosten als je ze in een normale winkel koopt? Omdat sommige games het waard zijn om te kopen? Pick one. Any one.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Snap niet waarom jullie niet gewoon een R4DS kaart of DSTT kaart aanschaffen ipv 45 euro uit te geven voor een chipje van 64Mb met daarop maar 1 spel.
Iedereen die ik ken heeft nu (dankzij mij) zo'n kaart.
Voorheen werkte het ook perfect alleen sinds ik vaste IP adressen heb krijg ik het niet meer aan de praat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Je DS krijgt gewoon een intern IP toegewezen van de router. Welk IP jouw verbinding met internet heeft staat daar buiten
het is jouw zuurverdiende geld niet het mijne.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil dat developers hun geld blijven verdienen aan games? Omdat ik het leuk vind om een plank vol met games te hebben? Omdat DS games geen 45 euro kosten als je ze in een normale winkel koopt? Omdat sommige games het waard zijn om te kopen? Pick one. Any one.
Tsja, als jij het fijn zou vinden dat als jij wat zou maken het ook gewoon onder je neus gejat mag worden dan is het natuurlijk helemaal leuk. De prijs is verder duur, maar daar kan je zelf al zat omheen komen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
het is jouw zuurverdiende geld niet het mijne.
Bart Smitquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
het is jouw zuurverdiende geld niet het mijne.
Maak die spellen 10 tot 15 euro dan wordt het aantrekkelijk. Ik heb Kirby een paar maanden geleden nog gekocht voor 45 euro (Bart Smit) (x2,2 = 99 gulden) en dat vind ik gewoon een absurde prijs.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Snap niet waarom jullie niet gewoon een R4DS kaart of DSTT kaart aanschaffen ipv 45 euro uit te geven voor een chipje van 64Mb met daarop maar 1 spel.
Iedereen die ik ken heeft nu (dankzij mij) zo'n kaart.
Je weet dat Nintendo niet 35 euro per game verdient hequote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat een moraalriddels hier zeg![]()
Zolang 99% van de gamers zijn spellen nog koopt en de DS-sen de winkels uitvliegen, heeft de overige 1% daar weinig last van denk ik. Bedenk goed dat het produceren misschien 10 euro kost, de rest is winst.
Maar mag er nu wel of niet gesproken worden over die kaartjes of niet? Praten over CF voor de PSP mag toch ook (of ook weer niet ? )
nee, dat mag nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar mag er nu wel of niet gesproken worden over die kaartjes of niet? Praten over CF voor de PSP mag toch ook (of ook weer niet ? )
Vast. Komop zeg, als iedereen ineens een moraalriddel wordt en games gaat kopen, gaan ze heus niet omlaag, de prijzen. Zij weten heus wel dat mensen bereid zijn 40 euro ofzo te betalen, en voor sommige spellen maar 30 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:57 schreef disjfa het volgende:
Die prijs gaat juist steeds verder omhoog, _door_ mensen die alleen maar downloaden. Hoe willen ontwikkelaars hun kosten terug krijgen, door verkoop. Doh.
Ben er nu maar stil overquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vast. Komop zeg, als iedereen ineens een moraalriddel wordt en games gaat kopen, gaan ze heus niet omlaag, de prijzen. Zij weten heus wel dat mensen bereid zijn 40 euro ofzo te betalen, en voor sommige spellen maar 30 euro.
En dan nog... 45 euro is op zich niet zo duur? Wat is 45 euro? Een nachtje uitgaan kost tegenwoordig al minstens 45 euro. Een (DS) game waar je dagen of zelfs weken plezier van hebt vind ik dan niet echt duur (vergeleken met andere ontspanningsactiviteiten).quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil dat developers hun geld blijven verdienen aan games? Omdat ik het leuk vind om een plank vol met games te hebben? Omdat DS games geen 45 euro kosten als je ze in een normale winkel koopt? Omdat sommige games het waard zijn om te kopen? Pick one. Any one.
Beetje simpel gedacht. Produceren kost misschien wel slechts 10 euro. Maar de ontwikkelaar(s) die er weken/maanden lang aan hebben zitten ontwikkelen? Logistieke kosten, marketingkosten, etc. etc. U denkt zeker dat al die mensen het voor gratis doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat een moraalriddels hier zeg![]()
Zolang 99% van de gamers zijn spellen nog koopt en de DS-sen de winkels uitvliegen, heeft de overige 1% daar weinig last van denk ik. Bedenk goed dat het produceren misschien 10 euro kost, de rest is winst.
Ik zit ondertussen alweer vast bij de 3e zaak.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:11 schreef Tijn het volgende:
Zolang ik nog spelletjes voor 15 a 20 euro online kan vinden, hoef ik geen R4 dingetje.
Ik heb trouwens Phoenix Wright 2 en 3 gisteren binnen gekregen en ben gelijk begonnen met Justice For All. Kheb de eerste zaak opgelost, nu begint het echte spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |