Eerste jeugdspeler ooit verkochtquote:Rieme Brinkhuis [playerid=182570992]
17 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 04-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 730
Loon: 2 150 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
volgens mij is dat ook praktisch het enige dat ie in de afgelopen topics heeft gepost..quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit nu al sinds topic 132 ofzo
De speler waar je het openingsbod op gedaan had, is verkocht voor 969k trouwens.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, dat had ik er niet voor gegeven eerlijk gezegd, beetje veel vind je nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De speler waar je het openingsbod op gedaan had, is verkocht voor 969k trouwens.
3 keer de waarde wat de transfervergelijking aangaf. Het voordeel was, dat het de eerste speler was die na de downtime te koop stond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, dat had ik er niet voor gegeven eerlijk gezegd, beetje veel vind je niet
Jeejquote:09-11-2007 Howard Hubbard heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 412 ¤ is toegekend.
Traditie hè, als je goed oplet, zie je dat ik de posticons afwissel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was me opgevallen ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Traditie hè, als je goed oplet, zie je dat ik de posticons afwissel...
ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef Yankee_One het volgende:
wanneer komt foxtrick met een update? ik mis de hatstats
is mijn magisch keeper zoveel waard nu danquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik heb lekker gewinkeld vandaag.
Jullie nog wat leuks gedaan?
Kreeg ook nog een bericht van iemand anders op HT:
looks like you are looking for a goalkeeper :-)
------------------------------------------------------------------
Mijn reactie-->YeahAnd money plays no part in my HT-life. After selling my youth player for several millions of euros
------------------------------------------------------------------
I have realized that money plays no part :-)
i hope you get him that i get rid of you ;-)
greets from vienna
---------------------------------------------
Kapitaal: 80 601 ¤ (-1 720 897) ¤
Maar m'n oude keeper heeft al een prijs van 1 938 000 ¤ op de markt
Ik heb 10 keepers van dit niveau gevolgd en weinigen gingen er voor minder uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
is mijn magisch keeper zoveel waard nu dan![]()
Is hij ook 20/21?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb nog geluk gehad met Bizarro; 3 mln terwijl de rest voor 3.5 - 4 mln eruit ging. Deze is wel 20, dat scheelt natuurlijk flink in de prijsquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb bovennatuurlijk winger gekocht met uitstekend passen van euh .. bijna 22 .. die dan wel [quick] is en ook Nederlander.. voor ¤ 2 345 000,- .. Titanic lag vorige week toen ik hem kocht zo rond de 2.8 - 3.2 mln met passen erbij .. was iets te gortig voor mequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:49 schreef komrad het volgende:
wat doet een reusachtig +4 winger met goed passen van 21 jaar eigenlijk op het moment??
En als laatste wordt deze speler morgen tot coach gepromoveerd.quote:Johan Håkansson (45544856) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
27 jaar en 58 dagen, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap goed.
Volgende verjaardag: 03-01-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 9 290
Loon: 9 204 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ja, ik wilde even mijn plezierige HT-week met jou delen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:33 schreef Yurzinho het volgende:
JD, wat is dit allemaal? Verkapte kijk-mij-eens-veel-geld-ontvangen-en-uitgeven-posts plaatsen? Had van jou wel beter verwacht...
mijn pullquote:Laurens Brandsma (182955630)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
KASSA!quote:
gewoon voor 0 EUR... dat werkt het snelstquote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Silver_Shark het volgende:
hij speelt vandaag mee
voor hoeveel zal ik hem op de Ts zetten
quote:Op zondag 11 november 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
AirRaid, we zijn op dezelfde speler aan het bieden
Mag ik 'm hebbenquote:
Marius Bailly 91827387quote:Op zondag 11 november 2007 11:41 schreef Silver_Shark het volgende:
om welke speler gaat het
Ik ook, hopelijk is het dit keer niet dezelfdequote:Op zondag 11 november 2007 11:53 schreef AirRaid het volgende:
heb btw al een andere gevonden om op te bieden
iheb al een bod staan en ben nog steds niet overboden dus:Pquote:Op zondag 11 november 2007 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk is het dit keer niet dezelfde
quote:Gegroet YanKeeone! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Sander van de Heuvel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hij haalde steeds 5,5 sterren.quote:Luuk Splinter (182961807)
17 jaar en 27 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 04-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 1 730 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
wat heeft de coach over hem gezegd dan?quote:Op zondag 11 november 2007 12:24 schreef DeHovenier het volgende:
Zojuist gepulled:
[..]
Hij haalde steeds 5,5 sterren.
quote:Op zondag 11 november 2007 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is heel fijn dat de waardes op de TL zijn gestegen, het levert je meer geld op... aan de andere kant kosten ze ook weer meer maar ik heb mijn gewenste winger binnen
Lennaert Apeldoorn (92509639)
Ehmmm...dat kan ik nu niet achterhalen volgens mijquote:Op zondag 11 november 2007 12:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat heeft de coach over hem gezegd dan?
ik probeer dat nog een beetje te achterhalen omdat iedereen hier lekkere pulls doet zonder skillverlies lijkt het.
Je moet pas gaan promoveren als de coach aangeeft dat je 'm beter op een andere positie kunt trainen.... dan is ie voor de positie waar jij hem op hebt gezet uitgeleerd....quote:Op zondag 11 november 2007 12:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ehmmm...dat kan ik nu niet achterhalen volgens mij
ff zoeken.
Dan was ie 18 met 'goed' keepen geweestquote:Op zondag 11 november 2007 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Dan heb ik hem te vroeg gepromomveerd
Maar als ie 18 is en redelijk keepen dan valt ie ook niet zo goed te verkopen als nu.
ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is heel fijn dat de waardes op de TL zijn gestegen, het levert je meer geld op... aan de andere kant kosten ze ook weer meer maar ik heb mijn gewenste winger binnen
mijn spelhervatter is het verleerd ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Wederom een probleem... als ik nu mijn meest ideale opstelling maak valt mijn Spelhervatter uit de basis... dilemma's, dilemma's
dat kan ik nog wel zien in Buddyquote:Op zondag 11 november 2007 13:22 schreef maniack28 het volgende:
Wel een goeie jeugdspeler en schiet eens op met HT-ratings updaten, ben te lui om zelf tek ijken of alles goed staat
Dan is mijn NL ET winger met passen in iets meer dan een seizoen verdubbeld in prijsquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:11 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik heb bovennatuurlijk winger gekocht met uitstekend passen van euh .. bijna 22 .. die dan wel [quick] is en ook Nederlander.. voor ¤ 2 345 000,- .. Titanic lag vorige week toen ik hem kocht zo rond de 2.8 - 3.2 mln met passen erbij .. was iets te gortig voor me![]()
Maar het daalt alweer beetje met prijzen dus 2.3 - 2.5 mln zou te doen moeten zijn?
Overigens net laatste speler voor basiselftal gekocht; bovennatuurlijk spits met redelijk passen; op zich moet ie snel weer vervangen worden wel; hij is niet [snel] en geen Nederlander en dat vond ik wel vereiste; maar moet morgen wel 2e spits hebben anders gaat competitiewedstrijd niks worden.. nu nog trainees en ik kan theoretisch weer voor 8 seizoenen vooruit
![]()
En JD gratz met keeper ^^
Sjezus Gristus, wat een stel lamzakken!quote:12:53 Aan jou
Hallo,
Het probleem is gerapporteerd. Hopelijk is het op tijd opgelost.
Met vriendelijke groet,
GM-SANbuca
Iddquote:Op zondag 11 november 2007 13:31 schreef rompompom het volgende:
Lekker kut, in de FOK Youth Division two zijn alle plekken bezet, maar er is geen speelschema nog. Ik heb het even gerapporteerd, krijg ik dit teurg:
[..]
Sjezus Gristus, wat een stel lamzakken!!
quote:Vraagprijs: 900 000 ¤
Hoogste bod:
900 000 ¤ door TheYetiBoyz
quote:Liam Venema
TSI = 2 510, 17 jaar en 46 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 11 november 2007 15:52 schreef foetre het volgende:
Ze hebben er nu alvoor geboden![]()
[..]
[..]
Werkt hier gewoon hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gelukkig mijn opstelling al gemaakt maar klopt het dat het 'wedstrijd'-gedeelte nu offline is
Ach zoveel winst kan ik toch niet maken als ik hem doortrain.Nu is het een goed moment.quote:Op zondag 11 november 2007 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn 17-jarige trainee staat ook op moment van poppen... denk alleen dat ik hem ga doortrainen
Da's waar maar ik wil sowieso even doortrainen met mijn huidige trainees... heb even genoeg verkochtquote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach zoveel winst kan ik toch niet maken als ik hem doortrain.Nu is het een goed moment.
Ik koop wel een andere terug .Kijken of ik nog zo'n lieverd kan vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar maar ik wil sowieso even doortrainen met mijn huidige trainees... heb even genoeg verkocht
staat op de Transferlijst voor 1kquote:Laurens Brandsma (182955630)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Das niet goed genoeg.En ik hou niet van onvoorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
staat op de Transferlijst voor 1k
Speelt vanavond mee
volgend seizoen wordt het trainen van vaardigheden die op zwak enzo zitten toch versneld? zou ik even wachten..quote:Op zondag 11 november 2007 17:05 schreef ScudRaket het volgende:
Ik stap qua training over op passen. Mijn trainees hebben wel wat training daar nodig met matig, zwak en 2x slecht passen.Wat ik nu verlies aan PM training maak ik later wel weer goed.
Is dat niet nu al het geval?quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
volgend seizoen wordt het trainen van vaardigheden die op zwak enzo zitten toch versneld? zou ik even wachten..
quote:De coach van Panthers had voor een 4-3-3-formatie gekozen.In de basis stonden: Treur - Zillissen, Valkenberg, Benneker, Helmink - Maduro, Vossaert, Moens - Vásquez, van Xanten, van Hemert.
new-try startte in een strategische 3-5-2-opstelling.De volgende spelers kwamen het veld op: Falciasecca - Babla, Romero, Beuchel - Back, Svensson, Witbaard, Klein, Everbo - Cairós Barreto, Zamfir.
De supporters van de thuisploeg hadden het schaamrood op de kaken staan, omdat hun team niet kwam opdagen voor de aftrap. De scheidsrechter kon niets anders doen dan de wedstrijd af te gelasten. De bezoekers kregen een overwinning van 5-0 toebedeeld.
Heb overigens deze speler gekocht afgelopen week voor E 1000,-. Best een koopje of niet?quote:Renato Pietro Rossetto (181516061)
17 jaar en 79 dagen, goed in vorm
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 14-12-2007
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 372 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Soli FC
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Nee ik volg hem nu gewoon zonder Flash.Staat nog 0-0quote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vreemd ja. Heb je een bericht naar de GM's/HT's gestuurd?
quote:In de 28e wedstrijdminuut deelde Ysidro Vásquez van Panthers een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd.Omdat de aanvoerder niet langer in het veld stond, nam Rudie Voetelink de aanvoerdersband van Panthers op zich
Nou het is geregeld hoor. Maar wel te laat; we beginnen volgende week zondag pas. Stelletje hufters, lamzakken, kloothommels, jostiband-dirigenten enzovoorts!quote:
vanaf morgen kan je me uitdagen als je wiltquote:Op zondag 11 november 2007 21:44 schreef ScudRaket het volgende:
iemand nog op zoek naar een jeugdfriendly?
I'm loving itquote:Tactic Counter-attacks
Tactic skill mythical
Midfield poor (high)
Right Defence extra-terrestrial (very low)
Central Defence supernatural (very low)
Left Defence extra-terrestrial (high)
The match ends 1 - 0.
Done.quote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vanaf morgen kan je me uitdagen als je wilt
Je weet dat counterteams het winnen of verliezen op hun eigen aanval aight? Stel eens heel snel 2 offensive wingers op...quote:
^I'm with stupid. En ook die van mijn opponent.quote:
en dit was tevens de eindstand..quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef Wurdsje het volgende:
2 - 1 achter tijdens de rust.. was te verwachten tegen mijn angstgegner..![]()
waar heb je die hatstats vandaan? zelf geteld?quote:Op zondag 11 november 2007 22:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-3 gelijk gespeeld.En dat terwijl ik maar 174 tegen 203 HatStats had.
heb zo'n akelig voorgevoel dat alltid de nieuwe wedstrijdraporten ook niet kan handelenquote:
Jammer dat mn mid gewoon niet hoger te krijgen is, of ik moet aanval/verdediging wat op gaan geven. Had een schorsing achterin, dus daar stond een aanvallende winger. Vandaar matig(laag)quote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (heel laag)
Rechteraanval wonderbaarlijk (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval formidabel (heel laag)
weet ik, zodra mn laatste twee spitsen gepopt zijn (ik verwacht vrijdag), komen er winger traineesquote:Op zondag 11 november 2007 22:07 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Je weet dat counterteams het winnen of verliezen op hun eigen aanval aight? Stel eens heel snel 2 offensive wingers op...
2-0 verloren en drie keer raden wie er na 19 minuten met +3 werd afgeschopt.... juist: mijn nieuwe winger... met hem had ik het middenveld wat ruimer in handen gehadquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef AirRaid het volgende:
3-1 voor bij rust. tevens een goal van mijn vandaag pas aangetrokken winger, dus de kosten hebben geloont
Woensdag zal ik wel verliezen, maar ik verwacht een uitverkocht stadion wat mij weer zo'n 200k in het laatje brengtquote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)
Mijn proggie, HCP (http://www.h-c-p.net), heeft een update gehad en het werkt weer!quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2-0 verloren en drie keer raden wie er na 19 minuten met +3 werd afgeschopt.... juist: mijn nieuwe winger... met hem had ik het middenveld wat ruimer in handen gehad
ook zwaar kut dat die hatstats niet te zien zijn...
Mijn proggie HT-Ratings ookquote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn proggie, HCP (http://www.h-c-p.net), heeft een update gehad en het werkt weer!!
1-2 Verloren met PIC. Enigszins ingecalculeerd, hoewel ik op iets meer middenveld had gerekend. Daarnaast was mijn verdediging op elke plek beter dan zijn aanval, terwijl ik er op één kant vol overheen ging bij hem. Als dan het bbz 50-50 is, heb ik toch een beetje een katterig gevoel na m'n eerste wedstrijd..
quote:FC Kopdol
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid redelijk
Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
FC RKDEO
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)
Waarbij de laatste offensive stond opgesteld.quote:Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set pieces: poor
Hoewel met name de laatste slecht vorm heeft lijkt me het niet dat het daar aan ligt dat de waardes zo dicht bij elkaar liggen (Ceteris paribus). Of heeft het met de sterkte van het middenveld van de tegenstander te maken?quote:Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Scoring: poor Set pieces: poor
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Scoring: weak Set pieces: inadequate
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: solid
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: solid
quote:Error while fetching data from Hattrick. Please try again later.
sure.. wat is je teamnaam/id?quote:Op maandag 12 november 2007 12:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan iemand zien hoeveel Hatstats ik heb?
Totaal: 174quote:
Zijn eerdere wedstrijden heeft hij ook met vleugelaanval gespeeld.quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging slecht (heel laag)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval uitmuntend (laag)
Centrale aanval waardeloos (hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)
Dan zou ik dus m'n 2 wingbacks verdedigend moeten zetten (staan ze zowiezo al), en mijn wingers naar het midden en mijn mids aanvallend moeten zetten?quote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)
Ik denk niet dat de sterkte van het middenveld van je tegenstander daarop invloed heeft. Die vorm maakt zeker een groot verschil, vergelijk de behaalde sterren van je spelers op die positie maar eens. Ze hebben er (trainee vs A-speler) beide 4, waarbij de ene goed in vorm is en de andere slecht. Op die manier 'dalen' ook je ratings, me dunkt..quote:Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag?
ja klopt het gaat om het bedrag dat niet tussen haakjes staat.. Dus je zult moeten wachten tot na de economische update..quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Yurzinho het volgende:
Hmmz....Ik heb net een speler verkocht, en hierdoor eindelijk genoeg geld om een speler te promoveren tot coach. Maar kan het kloppen dat ik dat pas kan doen na de economischie update?? Ik krijg de melding dat ik nog niet genoeg geld heb...terwijl ik dat dus net heb binnengehaald...
Ik zou sowieso counteren, dat uitstekende middenveld van je tegenstander kun je niet afstoppen. Dus moet je er voor zorgen dat hij niet scoort (en jij met een gelukje wel..)quote:Op maandag 12 november 2007 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
Of ik zou kunnen counteren en dan met 4-4-2 kunnen spelen, en dan 1 mid als verdediger
Daar was ik al bang voor...nouja, even wachten dus nog maar...thanks in ieder geval!quote:Op maandag 12 november 2007 12:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja klopt het gaat om het bedrag dat niet tussen haakjes staat.. Dus je zult moeten wachten tot na de economische update..
Tactiekvaardigheid is niet afhankelijk van hoe vaak je het gespeeld hebt, maar of je spelers er geschikt voor zijn.. Dus je hebt bijvoorbeeld veel passen in je verdediging nodigquote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog nooit gecounterd, dus wat voor Tactiekvaardigheid zou ik dan krijgen?
Ik heb dan 1 formi verdediger met zwak passen, 1 uitmuntend verdediger met waardeloos passen, 1 uitmuntend verdediger met matig passen en 1 mid als verdediger met uitstekend pos, matig verdedigen en redelijk passen.
ik heb het een paar keer gedaan maar bereikte niet wat ik wilde bereiken.. lees: ik werd dik ingemaakt...quote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tactiekvaardigheid is niet afhankelijk van hoe vaak je het gespeeld hebt, maar of je spelers er geschikt voor zijn.. Dus je hebt bijvoorbeeld veel passen in je verdediging nodig
bladiebladiebla ... iets met 5-2-3.. bladiebladiebla..
NB. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd/hoeven proberen.. Misschien dat de 'wijze mannen' hier hun licht nog eens over kunnen/willen laten schijnen??
tuurlijk wel... 442 staat altijd op uitstekendquote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik train keepers
Naast 3-5-2 heb ik geen ervaring met andere opstellingen.
Doordat je verdediging ook veel/nog steeds te kort kwam of door de volkomen uit balans zijnde kansenverhouding door het verlies van het middenveld?? Dat lijkt mij namelijk nog wel een verschil te kunnen makenquote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer gedaan maar bereikte niet wat ik wilde bereiken.. lees: ik werd dik ingemaakt...![]()
[..]
Is een optie. DeHovenier zal iig z'n vleugelverdediging flink moeten versterken, anders kan 'ie het helemaal schudden. Lukt dat niet, dan zou ik lekker PICcen en voor de competitie gaanquote:tuurlijk wel... 442 staat altijd op uitstekend![]()
Zodra ik even wat meer tijd heb, zal ik dat eens opzoeken, maar ik trainde toen al verdedigers.. dus verdedigend moet niet het probleem zijn geweest, maar ik kan eens even kijken.. (indien ik het überhaupt nog kan vinden..quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doordat je verdediging ook veel/nog steeds te kort kwam of door de volkomen uit balans zijnde kansenverhouding door het verlies van het middenveld?? Dat lijkt mij namelijk nog wel een verschil te kunnen maken
Dan zou ik dus beter pressie kunnen gaan spelen en dan winnen met penalty'squote:Counteraanval
De counteraanval is waarschijnlijk de meest tot aansprekende taktiek, maar is ook de meest overschatte! Het is niet de ultieme oplossing die je kunt gebruiken bij wedstrijden waarbij je niet uit kunt gaan van de kracht van je eigen team. Met deze taktiek lever je wat in op het middenveld (altijd een slecht idee met Hattrick) om een kans te krijgen op een counteraanval als je tegenstander een kans mist.
Gebruik de counteraanval alleen als:
- Je er zeker van bent de mindere te zijn op het middenveld, als je beter bent krijg je überhaupt geen counters (let er op dat de middenveldrating tijdens een wedstrijd kan veranderen ten gevolge van conditie, rode kaarten, blessures en wissels).
- Je verdediging duidelijk sterker is dan de aanval van je tegenstander, als dit niet het geval is krijg je alleen tegendoelpunten en geen counters.
- Je aanval sterk genoeg is om de mogelijkheden die je creëert met de counters te benutten.
Voldoe je niet aan deze eisen, dan is de counteraanval voor jou geen goede keuze!
Beide keren moet jouw verdediging zijn aanval uit kunnen schakelen.. Lukt dat je niet, dan zou ik me lekker op de competitie richten en proberen de schade te beperkenquote:Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan zou ik dus beter pressie kunnen gaan spelen en dan winnen met penalty's
Ehmm... nee?? Ik zoek middenvelders, geen verdedigers..quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Art Doornenbal heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
Tsja, ik zocht vleugelverdedigers/spelers en geen keepers. Uiteindelijk vond ik dus alleen een keeper. Ik zou dit soort spelers gewoon maar aannemen, zeker als je maar 1 scout hebt. Voor hetzelfde geld krijg je 3 van zulke spelers die uiteindelijk redelijk verdedigen en matig passen hebben op hun 17e, en dat levert je dan gelijk een miljoen op.quote:Op maandag 12 november 2007 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ehmm... nee?? Ik zoek middenvelders, geen verdedigers..
Geen geschikte speler deze week, maar afijn.. ik moet ook eerst maar eens achterhalen wie waar het beste tot zijn recht komt..
Hmm, ik heb nu 2 scouts staan.. Er is dus meer keuze. Maar ik wil graag eerst even uitvogelen welke van m'n toegewezen jeugdspelers potentie hebben, alvorens ik dit soort spelers een kans geef.. Op het moment dat ik dat een beetje uitgevogeld heb, ga ik wel kiezen tussen welke trainingsvormen ik toe pas, voorlopig toch nog maar even gericht op middenveld (positiespel en passing).quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik zocht vleugelverdedigers/spelers en geen keepers. Uiteindelijk vond ik dus alleen een keeper. Ik zou dit soort spelers gewoon maar aannemen, zeker als je maar 1 scout hebt. Voor hetzelfde geld krijg je 3 van zulke spelers die uiteindelijk redelijk verdedigen en matig passen hebben op hun 17e, en dat levert je dan gelijk een miljoen op.
De kans dat je straks echt een geweldige jeugdspeler hebt is al nihil, laat staan een jeugdspeler die je later zelf kunt doortrainen. Die kans is nog een keer tien keer zo klein.
Ik zeg.. als een scout aangeeft dat het een talentvolle speler is.. dat je em zonder meer moet nemen.. Zo vaak krijg je het niet te horen..quote:Op maandag 12 november 2007 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nu 2 scouts staan.. Er is dus meer keuze. Maar ik wil graag eerst even uitvogelen welke van m'n toegewezen jeugdspelers potentie hebben, alvorens ik dit soort spelers een kans geef.. Op het moment dat ik dat een beetje uitgevogeld heb, ga ik wel kiezen tussen welke trainingsvormen ik toe pas, voorlopig toch nog maar even gericht op middenveld (positiespel en passing).
Of zijn er hier die zeggen, begin maar met 5-4-1 en train verdedigen en openingen maken??
Okee, ik begin net, maar hoe zou ik één en ander dan moeten interpreterenquote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik zeg.. als een scout aangeeft dat het een talentvolle speler is.. dat je em zonder meer moet nemen.. Zo vaak krijg je het niet te horen..
Toekomstige ster klinkt goed natuurlijk, maar is het iets waard of een verkooppraatje??quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Art Doornenbal heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
is vorige week wel binnengelatenquote:Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd.
Zie bovenste post deze pagina. Denk je dat als ik nog nooit gecounterd zou hebben deze wedstrijd gewonnen zou hebben? Natuurlijk is Tacktiekvaardigheid wel afhankelijk vvan hoevaak je t gespeeld hebt! Ook je spelers maar zonder t vaak te spelen kan je team er geen zak van.quote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tactiekvaardigheid is niet afhankelijk van hoe vaak je het gespeeld hebt, maar of je spelers er geschikt voor zijn.. Dus je hebt bijvoorbeeld veel passen in je verdediging nodig
in de regels van hattrick staat alleen:quote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie bovenste post deze pagina. Denk je dat als ik nog nooit gecounterd zou hebben deze wedstrijd gewonnen zou hebben? Natuurlijk is Tacktiekvaardigheid wel afhankelijk vvan hoevaak je t gespeeld hebt! Ook je spelers maar zonder t vaak te spelen kan je team er geen zak van.
quote:Je vaardigheid in counteraanvallen (ervan uitgaand dat je niet de dominerende ploeg bent op het middenveld) hangt af van de totale som van de verdedigings- en passingvaardigheid van je verdedigers. Alleen verdedigers tellen, dus als je 5-4-1 speelt, wordt de som genomen van 5 spelers voor je counteraanvalvaardigheid.
De passingvaardigheid is twee maal zo belangrijk als de verdedigingsvaardigheid, wat je counteraanvalvaardigheid betreft!
Bij het berekenen van deze 'counteraanvalvaardigheid' wordt ervaring net zo meegerekend als bij de normale tactiek.
Voorzover mij bekend, maar ik kan het mis hebben, maakt de ervaring alleen uit wanneer je ipv standaard 4-4-2 een andere opstelling wilt spelen. Dus wanneer je plotseling 3-4-3 wilt spelen, maar dat nooit eerder gedaan hebt.. Ik meen althans dat ergens te hebben gelezen eerder en mijn persoonlijke ervaring (van 1 seizoen, dus beperkt) ontkracht dat iig niet. Maar afijn, zoals gezegd, dat is 3 maanden HT..quote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie bovenste post deze pagina. Denk je dat als ik nog nooit gecounterd zou hebben deze wedstrijd gewonnen zou hebben? Natuurlijk is Tacktiekvaardigheid wel afhankelijk vvan hoevaak je t gespeeld hebt! Ook je spelers maar zonder t vaak te spelen kan je team er geen zak van.
promotiequote:Op maandag 12 november 2007 16:45 schreef Soli het volgende:
Leuk, die HatStats
Ik zie wel dat ik aan mij middenveld moet werken
Totaal: 85
Defense: 31
Midfield: 18
Attack: 36
3e in mijn competitie qua rating, misschien levert het me nog promovering op
1,5m is gebodenquote:Adalbert Hablützel (152289055) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar en 24 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 08-02-2008
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 11 430
Loon: 2 364 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
dat is niet waar. in taktiekvaardigheid kun je geen ervaring krijgenquote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee sorry vreemd manquote:Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag?
wel meer denk ik.quote:Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef Lennox het volgende:
Ik heb er nog 1 van wonderbaarlijk / goed / goed . Kan je 2 mil voor vragen ofzo?
quote:Op maandag 12 november 2007 19:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee sorry vreemd man
wel beide keer PIC neem ik aan?
Straks lopen er nog wat spelers op waar al aardig op geboden is.quote:Transfers for Pascal Conijn
Date From To Price TSI then
12-11-2007 Real Club de Cul Super Deportivo 1 062 000 ¤ 17 780 Report this transfer to the staff
24-10-2007 Steaua Barlad Real Club de Cul 561 000 ¤ 18 370
quote:12-11-2007 Ladderzatsquad rock gol team 980 000 € 14 120
09-10-2007 Cogollo Team Ladderzatsquad 682 000 € 16 250
Mijne is beter.quote:Op maandag 12 november 2007 22:04 schreef ScudRaket het volgende:
Ook niet slecht in een maandje:
30 jaar, WC PM, matig passen:
[..]
Vaag!! En dit dan??quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
in de regels van hattrick staat alleen:
[..]
quote:Tactiekvaardigheid briljant
Vaag!! En dit dan??quote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat is niet waar. in taktiekvaardigheid kun je geen ervaring krijgen
klinkt onlogisch dus waarschijnlijk veranderen ze het wel een keer
quote:Tactiekvaardigheid briljant
Puur en alleen afhankelijk van de kwaliteiten van je spelers... Voor counteren heb je bijvoorbeeld (naast een aantal andere factoren) nu eenmaal veel passing nodig in je achterhoede. Hoe meer passing zij over beschikking, hoe beter jouw countervaardigheid is.. Etc.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag!! En dit dan??
[..]
![]()
[..]
Vaag!! En dit dan??
[..]
![]()
In het oude systeem was het vijf weken korte pass voor een zeventien jarige. Maar vergis je niet; je middenveld wordt niet (veel) beter van een paar weken passing.quote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ga overstappen naar passen-trainen een paar weken... Dit om zowel mijn counter als mijn midratings te boosten....hoeveel weken heb je maximaal nodig om een speler daarop te laten poppen.... was toch korter dan anders of niet?
Maar je spelers wel. Zeker omdat mijn spelers erg hoog zitten met PM zal dat langer gaan duren dan wanneer ik nu een aantal levels passen ga trainen en daarna terug ga naar PM training. Dan krijg je leuke spelers.quote:Op maandag 12 november 2007 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
In het oude systeem was het vijf weken korte pass voor een zeventien jarige. Maar vergis je niet; je middenveld wordt niet (veel) beter van een paar weken passing.
Moet je beter kijken.Maar ik maak me dit seizoen niet druk.Het is meer een tussenseizoen door de overstapquote:Op maandag 12 november 2007 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
7-0 gewonnen, koploper
![]()
foetre met 0-3 genaaid door de ME
'k heb hem hier ook nog nie gezien
Dan wel ja, zeker omdat je al in de hogere regionen zit met PM. Dat heb ik ook; er gaan er twee naar bovennatuurlijk dit seizoen en eentje naar wereldklasse. Na dit seizoen ga ik ook op passen over.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar je spelers wel. Zeker omdat mijn spelers erg hoog zitten met PM zal dat langer gaan duren dan wanneer ik nu een aantal levels passen ga trainen en daarna terug ga naar PM training. Dan krijg je leuke spelers.
Zwak kan je echt wel voor (heel veel) minder krijgen hoor. Als je die koopt, moet je er wel op letten dat ze echt pas net 17 zijn, anders schiet het niet echt op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Pffff probeer al een tijdje 17 jarigen met zwak tot redelijk positiespel en redelijk passing te kopen, gemiddeld zie ik ze voor 150k tot 200k weggaan das mij nog iets te duur. Hopelijk zakt het binnenkort
Niet in de biedingen die ik tot nu toe ben tegen gekomen, helaas, mischien steeds net op de verkeerde momenten online, wacht het rustig af....quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan wel ja, zeker omdat je al in de hogere regionen zit met PM. Dat heb ik ook; er gaan er twee naar bovennatuurlijk dit seizoen en eentje naar wereldklasse. Na dit seizoen ga ik ook op passen over.
Maar Vulture heeft het erover om een paar weken op passen te trainen om z'n middenveld op te krikken, dat schiet niet echt op. En ik geloof ook niet dat hij spelers heeft met heel hoog PM.
[..]
Zwak kan je echt wel voor (heel veel) minder krijgen hoor. Als je die koopt, moet je er wel op letten dat ze echt pas net 17 zijn, anders schiet het niet echt op.
Volgens mij betekent dat dat hij zelf niet wil.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef -J-D- het volgende:
Jammer, vullie, geen BC
Waarom is Bockmeister afgewezen?
Hmm, Transfervergelijking van deze:quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Niet in de biedingen die ik tot nu toe ben tegen gekomen, helaas, misschien steeds net op de verkeerde momenten online, wacht het rustig af....
1 2 3 4 | Leeftijd: 17 jaar Spelmaken: zwak Passen: redelijk TSI: 400 Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Deadline: 14-11-2007 om 10:30 Scoren: slecht Spelhervatting: matig |
quote:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
181917823 12-11-2007 250 2 000 ¤ 17 redelijk
182754706 12-11-2007 420 1 000 ¤ 17 redelijk
180293961 12-11-2007 180 5 000 ¤ 17 matig
181993884 11-11-2007 170 8 000 ¤ 17 redelijk
181880059 11-11-2007 220 31 000 ¤ 17 redelijk
181622595 10-11-2007 300 8 000 ¤ 17 redelijk
181990319 09-11-2007 190 1 500 ¤ 17 redelijk
181917823 06-11-2007 250 1 000 ¤ 17 redelijk
181622595 02-11-2007 300 5 000 ¤ 17 redelijk
181533207 01-11-2007 300 2 000 ¤ 17 redelijk
Je hebt gelijk my badquote:[b]Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, Transfervergelijking van deze:
[ code verwijderd ]
Geeft:
[..]
Ben net begonnen, nog niet veel cash, (sta -140k, boete, nieuwe coach en verkeerd aankoop beleid toen ik net begonnen was) dus veel van die zwakke spelers gekocht zodat ik ze tot goed kan maken, (slecht 10k aan investering).quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Euhm... Zwak op zijn hoofstat?
Als je toch degradeert, neem 22 trainees.... 10 op de goede plaats zetten en de andere 12 krijgen dan klaverjastraining.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zit me net te bedenken, ik verwacht dat ik dit seizoen ga degraderen, is het dan slim om gewoon 10 trainees te nemen, ze zijn toch spot goedkoop (betaal er niet meer dan ¤1.000 voor) en daar dit hele seizoen mee te trainen.
Ik heb nu een redelijk coach dus dan zouden ze toch wel 2 keer moeten kunnen poppen? En aangezien ze allemaal begin 17 zijn kan ik ze dan gewoon houden voor mijn basis team wat dan in de 9de klasse wel van goed genoeg niveau op middenveld zou moeten zijn (als ze inderdaad 2x poppen).
te weinigquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:22 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hoeveel krijgen ze dan mee met klaverjas training?
Je countervaardigheid wordt opgebouwd aan het niveau van verdedigen (ik dacht voor 1/3) en het niveau van passen (ik dacht voor 2/3) van je verdedigers.. Heeft dus niks te maken met hoe vaak je al hebt gecounterd...quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag!! En dit dan??
[..]
![]()
[..]
Vaag!! En dit dan??
[..]
![]()
Is dit over voetbal praten??quote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Lenny Emmering: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
Gegroet maar weer!
Ja Kep t inm begrepen. Maar ik vind t eigenlijk nog steeds te vaag om te geloven dat door deze mn passen op zo een niveau zit dat mn Taktiekvaardigheid Briljant is:quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Je countervaardigheid wordt opgebouwd aan het niveau van verdedigen (ik dacht voor 1/3) en het niveau van passen (ik dacht voor 2/3) van je verdedigers.. Heeft dus niks te maken met hoe vaak je al hebt gecounterd...
quote:Vladislovas ¦itikovas
TSI = 1 600, 18 jaar en 62 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: goed
Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: goed
Borislav Andreev
TSI = 7 700, 19 jaar en 82 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Conditie: uitstekend
Passen: goed
Verdedigen: formidabel
Jelko D'aine
TSI = 3 710, 19 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Passen: redelijk
Verdedigen: uitstekend
Stefan Ståhlbo
TSI = 6 170, 20 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Passen: goed
Verdedigen: formidabel
Brice Hugelier
TSI = 2 270, 19 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: matig
Passen: zwak
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: uitstekend
quote:Je vaardigheid om counteraanvallen te plaatsen (ervan uitgaande dat je, zoals hierboven beschreven staat, niet de dominerende ploeg bent op het middenveld) hangt af van de totale som van de verdedigings- en passingvaardigheid van al je verdedigers. Alleen verdedigers tellen, dus als je 5-4-1 speelt, wordt de som genomen van vijf van je spelers om je countervaardigheid te berekenen.
De passingvaardigheid is, wat je countervaardigheid betreft, tweemaal zo belangrijk als de verdedigingsvaardigheid!
Bij het berekenen van deze countervaardigheid wordt ervaring net zo meegeteld als bij alle andere opstellingen.
Als je een counter weet te plaatsen, wordt deze in het verslag gemeld als een gemiste kans of als een doelpunt.
boeit niet, +1 is gewoon trainingquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
damn die u20 kanshebber van JD is +1
En volgende week kan ie weer spelenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
boeit niet, +1 is gewoon training
Maar doelt men daarbij op opstellingservaring van het team of de (gemiddelde) spelerservaring??quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja Kep t inm begrepen. Maar ik vind t eigenlijk nog steeds te vaag om te geloven dat door deze mn passen op zo een niveau zit dat mn Taktiekvaardigheid Briljant is:
[..]
![]()
![]()
edit:
Zie hattrick regels, tactiek:
[..]
Vroegàhquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef Grumpey het volgende:
moet je voorstellen trotse diepvries, de prijzen zijn nog niet eens half zo hoog als dat ze ongeveer 3 jaar geleden waren
Ik heb al iets gedaan met mijn geld en het heeft vooralsnog niet geholpen met een blessure van één van mijn nieuwe aanwinstenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:42 schreef Ruudt het volgende:
Blijven de prijzen nu zo hoog of zullen ze de komende weken toch weer dalen?
Zit zwaar te twijfelen om even niets te doen met m'n geld, ook al zal ik dan degraderen.
Heb even snel naar zijn ratings en die van jou gekeken.. Waarschijnlijk kun je gewoon 3-5-2 blijven spelen (zie zijn afgelopen wedstrijd, kollummerkatten is redelijk vergelijkbaar met jou en wint uit met 0-2), maar ik zou je aanval wel iets versterken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Egamer het volgende:
Ok, aankomende zondag voor het eerst tegen een counter team. Wat zijn de beste tactieken?
quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging slecht (heel laag)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval uitmuntend (laag)
Centrale aanval waardeloos (hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)
pressievoetbal werkt bij mij altijd behoorlijk goed tegen counterteams...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Egamer het volgende:
Ok, aankomende zondag voor het eerst tegen een counter team. Wat zijn de beste tactieken?
Koekje d'rbij?quote:
quote:
mn gemiddelde spelers ervaring is rampzalig cq waardeloos dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar doelt men daarbij op opstellingservaring van het team of de (gemiddelde) spelerservaring??
In ieder geval, om een beetje fatsoenlijk te kunnen counteren hoef je het niet per sé eerder te hebben gedaan, maar het helpt iig wel bij het fine-tunen
* Proud2beDiepfries heeft zin in over anderhalve week, euries verdienen door 2 trainees (die dan zouden moeten poppen) te verkopen (en gelukkig zijn de nieuwe trainees al binnen en hoef ik die niet meer op deze idiote markt aan te schaffen)
Dat is het wel en dat is wss de reden dat het zo laag blijftquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mn gemiddelde spelers ervaring is rampzalig cq waardeloos dus dat lijkt me niet.
Ik vind Briljant niet laag hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is het wel en dat is wss de reden dat het zo laag blijftZe doelen in dat stuk tekst dat de spelerservaring net zovel invloed heeft als bij andere tactieken etc. kortom, als in het algemeen...
Counter je vaak met 5 defs?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Lennox het volgende:
Met 5 defs heb ik Wereldklasse counter gehaald. 1 team in mijn competitie haalt een reusachtig counter. Vleugelaanval is ook altijd Briljant qua vaardigheid.
Ik zei ook niet dat t hoog was!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Lennox het volgende:
Met 5 defs heb ik Wereldklasse counter gehaald. 1 team in mijn competitie haalt een reusachtig counter. Vleugelaanval is ook altijd Briljant qua vaardigheid.
Ik iig wel. of 5-4-1 of 5-3-2quote:
Nu niet meer. Vroeger trainde ik defs, dan deed ik het altijd. Nu train ik wingers en speel ik 4-4-2, maar counter nog wel vaak. Leuk om heel de aanval te domineren en met 4 defs haal ik ook nog briljante counterrating.quote:
Counterse.. ik speel zelf nu tegen een counteraar..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Yurzinho het volgende:
Straks ook counteren
Mijn mid verliest het, maar mijn def is wss veel sterker dan zijn aanval, en mijn aanval is wss veel sterker dan zijn def
quote:De ruststand was 0-1.Wurdsje had met 91 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:14-11-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 148 941 ¤ aan entreegeld.
quote:Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Dynamo-speler Anders Renstål in de 38e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Mathieu Boven.
quote:2 - 1 Jarich van Loo (37)
2 - 2 Jarich van Loo (39)
2 - 3 Jarich van Loo (42)
Zijn stats:quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld waardeloos (laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval uitstekend (laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Alleen zijn rechteraanval en middenveld is beter dan mij, voor de rest ben ik beterquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag)
Rechteraanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Counterhoer ontmaskerd!quote:
ontbeer je nou gewoon intelligentie of lees je alleen je quotes op je eigen posts?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
5-1 verloren
Gelijk al formidable counter, hoewel ik nooit heb gecounterd
Welnee, het is juist heerlijk weer!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Lennox het volgende:. Ik vraag me ook wel eens af of mensen hier uberhaupt posts/commentaar van anderen lezen.
Geen van beide, ik vond t alleen leuk om te zienquote:Op woensdag 14 november 2007 19:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ontbeer je nou gewoon intelligentie of lees je alleen je quotes op je eigen posts?
Geen jager geen negerquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Welnee, het is juist heerlijk weer!
Als er nou eens elke 5 minuten er 3 in zouden vliegenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
op zich best wel loepzuivee hattrick dacht ik zo
Leuke speler wel maar idd dik over zn waarde heen. pfffffquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef nicomart het volgende:
TC geeft een bedrag van rond de 750.000 aan..
bieden is nog niet over voor deze speler die ik verkoop!!
[ afbeelding ]
quote:Nikola Kovačević (113916241)
22 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-12-2007
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 5 570
Loon: 2 844 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
idd.. zo'n speler, bijna 20 jaar.. Misschien een ton meer waard als die speler voor jou, maar zeker niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke speler wel maar idd dik over zn waarde heen. pfffff
Wel lekker cashen zo
Deze speler gekocht voor de woeker prijzen voor 700 000:
[..]
Ik ben bijna in de verleiding om mijn pas gekochte spelers weer te verkopen en dan helemaal aan het einde van het seizoen weer wat spelers te gaan kopenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. zo'n speler, bijna 20 jaar.. Misschien een ton meer waard als die speler voor jou, maar zeker niet meer.
Maar goed. Inmiddels zitten ze bijna op een miljoen met bieden. Ik klaag niet![]()
Zou ik ook niet doen nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. zo'n speler, bijna 20 jaar.. Misschien een ton meer waard als die speler voor jou, maar zeker niet meer.
Maar goed. Inmiddels zitten ze bijna op een miljoen met bieden. Ik klaag niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |