abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 02:12:01 #151
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54542159
2-1 Gewonnen!!! Leuk begin in de VII !!!
Zeker als je zijn en mijn stats bekijkt!! Zeer verassende overwinning. Nou mn vorm ff snel wat beter graag.
quote:
FC Kopdol
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid redelijk

Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)

FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant

Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_54542919
Koploper in divisie II....laten ze het seizoen nu maar beëindigen!
pi_54543475
Alltid doet het gelukkig wel

213 hatstats, niet ontevreden. Wel vervelend dat mijn poule alweer 14e van de 1024 VI'en is...
pi_54545067
Door een stomme fout verloren, had oorspronkelijk 5-4-1 op de counter willen spelen, op wedstrijddag zag ik dat zijn middenveld bijna gelijk was aan de mijne.

Ik dus overstappen naar 3-5-2- MOTS aangezien hij samen met mij tegen degradatie zal vechten, zet ik de goede spelers in de vakjes, maar doe ik in alle haast de opdracht verkeerd waardoor ik met een 4-5-1 opstelling speelde , oftewel veel balverlies door gebrek aan ervaring/verwarde spelers, een verlies, en nu ook nog eens een slechte teamgeest zonder het gewenste resultaat. haastige spoed is helaas zelden goed......
  maandag 12 november 2007 @ 11:20:11 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_54546343
En voor 2k gekocht:

Peter Schmeichel (35285034)

Ik heb Ole Gunnar Solskjaer ook al en Ronny Johnsen is al met pensioen Op zoek naar nog meer (ex) United spelers
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_54546896
Ze bieden tegenwoordig al meer dan 60.000 op matige positiespelers...
  maandag 12 november 2007 @ 11:40:46 #157
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_54546941
Ik zie nu de stats van de afgelopen wedstrijd. Ik had 240 hatstats, mijn tegenstander had er 9 meer. Ik begin toch ernstig het gevoel te krijgen dat hij gisteren geMOTSt heeft.
Naja, mijn spelers zijn nog niet echt in vorm, als ze dat wel zijn moet ik circa 20 hatstats extra hebben.
EDIT:
Ik begin nou toch echt aan mijn middenveld te twijfelen:
In de bekerwedstrijd van woensdag haalde ik zwak (heel hoog) met mijn trainees:
quote:
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor

Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor

Playmaking: formidable Passing: weak
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set pieces: poor
Waarbij de laatste offensive stond opgesteld.

Gisteren haalde ik matig (laag) met de volgende spelers:
quote:
Playmaking: magnificent Passing: poor
Scoring: poor Set pieces: poor

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Scoring: weak Set pieces: inadequate

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: solid
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: solid
Hoewel met name de laatste slecht vorm heeft lijkt me het niet dat het daar aan ligt dat de waardes zo dicht bij elkaar liggen (Ceteris paribus). Of heeft het met de sterkte van het middenveld van de tegenstander te maken?

[ Bericht 36% gewijzigd door ScudRaket op 12-11-2007 12:40:30 ]
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_54547508
quote:
Error while fetching data from Hattrick. Please try again later.

Kan iemand zien hoeveel Hatstats ik heb?
Children of the night. What music they make.
pi_54547663
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Kan iemand zien hoeveel Hatstats ik heb?
sure.. wat is je teamnaam/id?
pi_54547895
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

sure.. wat is je teamnaam/id?
Dynamo Delft (503460)
  maandag 12 november 2007 @ 12:19:33 #161
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_54547951
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dynamo Delft (503460)
Totaal: 174
Def: 58
Mid: 48
Aan: 68

[ Bericht 6% gewijzigd door ScudRaket op 12-11-2007 12:20:28 (5) ]
pi_54547962
174 58 48 68

Dit zijn je ratings, Hovenier
pi_54548023
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dynamo Delft (503460)
het hoeft al niet meer zo te zien
  maandag 12 november 2007 @ 12:22:58 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54548030
http://alltid.org/league/44595/

Even bookmarken, DeHovenier
pi_54548152
Hmm, bah.. zie nu ook waarom ik gister zo weinig gescoord heb.. Hoewel tegenstander voor een bot best een aardige verdediging heeft, was mijn aanval op de vleugels stukken beter.. Laat ik nu vergeten zijn vleugelaanval in te stellen, flapdrol dat ik er ben.. Ja, en dan sta je met een slecht (hoog) centrumaanval tegenover een slecht (zeer hoog) centrumverdediging kansen te verspillen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_54548213
Bedankt allen
pi_54548227
Hmmz....Ik heb net een speler verkocht, en hierdoor eindelijk genoeg geld om een speler te promoveren tot coach. Maar kan het kloppen dat ik dat pas kan doen na de economischie update?? Ik krijg de melding dat ik nog niet genoeg geld heb...terwijl ik dat dus net heb binnengehaald...
  maandag 12 november 2007 @ 12:35:57 #168
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_54548313
Iemand antwoord op mijn vraag?
pi_54548401
Ik denk het wel Yurzinho.

Mijn tegenstander in de beker haalt deze stats met vleugelaanval:
quote:
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid redelijk

Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging slecht (heel laag)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval uitmuntend (laag)
Centrale aanval waardeloos (hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)
Zijn eerdere wedstrijden heeft hij ook met vleugelaanval gespeeld.
Over het algemeen zijn zn zwakste punten:
- centrale verdediging
- linkerverdediging
- centrale aanval.

Mijn ratings van gisteren:
quote:
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)
Dan zou ik dus m'n 2 wingbacks verdedigend moeten zetten (staan ze zowiezo al), en mijn wingers naar het midden en mijn mids aanvallend moeten zetten?
pi_54548433
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag?
Ik denk niet dat de sterkte van het middenveld van je tegenstander daarop invloed heeft. Die vorm maakt zeker een groot verschil, vergelijk de behaalde sterren van je spelers op die positie maar eens. Ze hebben er (trainee vs A-speler) beide 4, waarbij de ene goed in vorm is en de andere slecht. Op die manier 'dalen' ook je ratings, me dunkt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_54548625
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Yurzinho het volgende:
Hmmz....Ik heb net een speler verkocht, en hierdoor eindelijk genoeg geld om een speler te promoveren tot coach. Maar kan het kloppen dat ik dat pas kan doen na de economischie update?? Ik krijg de melding dat ik nog niet genoeg geld heb...terwijl ik dat dus net heb binnengehaald...
ja klopt het gaat om het bedrag dat niet tussen haakjes staat.. Dus je zult moeten wachten tot na de economische update..
pi_54548736
Of ik zou kunnen counteren en dan met 4-4-2 kunnen spelen, en dan 1 mid als verdediger
pi_54548860
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
Of ik zou kunnen counteren en dan met 4-4-2 kunnen spelen, en dan 1 mid als verdediger
Ik zou sowieso counteren, dat uitstekende middenveld van je tegenstander kun je niet afstoppen. Dus moet je er voor zorgen dat hij niet scoort (en jij met een gelukje wel..)
pi_54549055
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:51 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ja klopt het gaat om het bedrag dat niet tussen haakjes staat.. Dus je zult moeten wachten tot na de economische update..
Daar was ik al bang voor...nouja, even wachten dus nog maar...thanks in ieder geval!
pi_54549104
Ik heb nog nooit gecounterd, dus wat voor Tactiekvaardigheid zou ik dan krijgen?

Ik heb dan 1 formi verdediger met zwak passen, 1 uitmuntend verdediger met waardeloos passen, 1 uitmuntend verdediger met matig passen en 1 mid als verdediger met uitstekend pos, matig verdedigen en redelijk passen.
pi_54549591
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog nooit gecounterd, dus wat voor Tactiekvaardigheid zou ik dan krijgen?

Ik heb dan 1 formi verdediger met zwak passen, 1 uitmuntend verdediger met waardeloos passen, 1 uitmuntend verdediger met matig passen en 1 mid als verdediger met uitstekend pos, matig verdedigen en redelijk passen.
Tactiekvaardigheid is niet afhankelijk van hoe vaak je het gespeeld hebt, maar of je spelers er geschikt voor zijn.. Dus je hebt bijvoorbeeld veel passen in je verdediging nodig

Heb je, naast 3-5-2 ook nog ervaring met andere opstellingen?? En wat train je (positiespel)??
Sowieso acht ik de kans dat je gaat winnen vrij klein, wat je nog zou kunnen proberen is een 5-2-3 (zonder IM) met counter, waarbij je je middenveld helemaal op geeft en probeert via een sterke verdediging (wingers verdedigend?) en aanval toch te winnen. Nadeel 1: als je positiespel traint kost het je 3 hele trainingsposities.
Nadeel 2: je doet er geen opstellingservaring mee op, bovendien raakt je middenveld in verwarring, maar dat boeit niet, gezien je dat toch al helemaal liet lopen.
Voordeel: Je hebt een sterke verdediging en een sterke aanval

NB. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd/hoeven proberen.. Misschien dat de 'wijze mannen' hier hun licht nog eens over kunnen/willen laten schijnen??
pi_54549701
Ik train keepers

Naast 3-5-2 heb ik geen ervaring met andere opstellingen.
pi_54549838
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Tactiekvaardigheid is niet afhankelijk van hoe vaak je het gespeeld hebt, maar of je spelers er geschikt voor zijn.. Dus je hebt bijvoorbeeld veel passen in je verdediging nodig

bladiebladiebla ... iets met 5-2-3.. bladiebladiebla..

NB. Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd/hoeven proberen.. Misschien dat de 'wijze mannen' hier hun licht nog eens over kunnen/willen laten schijnen??
ik heb het een paar keer gedaan maar bereikte niet wat ik wilde bereiken.. lees: ik werd dik ingemaakt...
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik train keepers

Naast 3-5-2 heb ik geen ervaring met andere opstellingen.
tuurlijk wel... 442 staat altijd op uitstekend
pi_54550006
Naast 4-4-2 dan uiteraard

Ik wacht wel ff af.
pi_54550161
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ik heb het een paar keer gedaan maar bereikte niet wat ik wilde bereiken.. lees: ik werd dik ingemaakt...
[..]
Doordat je verdediging ook veel/nog steeds te kort kwam of door de volkomen uit balans zijnde kansenverhouding door het verlies van het middenveld?? Dat lijkt mij namelijk nog wel een verschil te kunnen maken
quote:
tuurlijk wel... 442 staat altijd op uitstekend
Is een optie. DeHovenier zal iig z'n vleugelverdediging flink moeten versterken, anders kan 'ie het helemaal schudden. Lukt dat niet, dan zou ik lekker PICcen en voor de competitie gaan 't is geen schande om als VIII door een V uitgeschakeld te worden
pi_54550395
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Doordat je verdediging ook veel/nog steeds te kort kwam of door de volkomen uit balans zijnde kansenverhouding door het verlies van het middenveld?? Dat lijkt mij namelijk nog wel een verschil te kunnen maken
Zodra ik even wat meer tijd heb, zal ik dat eens opzoeken, maar ik trainde toen al verdedigers.. dus verdedigend moet niet het probleem zijn geweest, maar ik kan eens even kijken.. (indien ik het überhaupt nog kan vinden..
pi_54551623
quote:
Counteraanval

De counteraanval is waarschijnlijk de meest tot aansprekende taktiek, maar is ook de meest overschatte! Het is niet de ultieme oplossing die je kunt gebruiken bij wedstrijden waarbij je niet uit kunt gaan van de kracht van je eigen team. Met deze taktiek lever je wat in op het middenveld (altijd een slecht idee met Hattrick) om een kans te krijgen op een counteraanval als je tegenstander een kans mist.

Gebruik de counteraanval alleen als:

- Je er zeker van bent de mindere te zijn op het middenveld, als je beter bent krijg je überhaupt geen counters (let er op dat de middenveldrating tijdens een wedstrijd kan veranderen ten gevolge van conditie, rode kaarten, blessures en wissels).

- Je verdediging duidelijk sterker is dan de aanval van je tegenstander, als dit niet het geval is krijg je alleen tegendoelpunten en geen counters.

- Je aanval sterk genoeg is om de mogelijkheden die je creëert met de counters te benutten.

Voldoe je niet aan deze eisen, dan is de counteraanval voor jou geen goede keuze!
Dan zou ik dus beter pressie kunnen gaan spelen en dan winnen met penalty's
pi_54552216
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dan zou ik dus beter pressie kunnen gaan spelen en dan winnen met penalty's
Beide keren moet jouw verdediging zijn aanval uit kunnen schakelen.. Lukt dat je niet, dan zou ik me lekker op de competitie richten en proberen de schade te beperken
pi_54552307
quote:
Hallo baas, goed je weer te spreken.

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Art Doornenbal heet en 16 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.

Geven we hem een contract, baas?
Ehmm... nee?? Ik zoek middenvelders, geen verdedigers..

Geen geschikte speler deze week, maar afijn.. ik moet ook eerst maar eens achterhalen wie waar het beste tot zijn recht komt..
  maandag 12 november 2007 @ 15:35:01 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54552597
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ehmm... nee?? Ik zoek middenvelders, geen verdedigers..

Geen geschikte speler deze week, maar afijn.. ik moet ook eerst maar eens achterhalen wie waar het beste tot zijn recht komt..
Tsja, ik zocht vleugelverdedigers/spelers en geen keepers. Uiteindelijk vond ik dus alleen een keeper. Ik zou dit soort spelers gewoon maar aannemen, zeker als je maar 1 scout hebt. Voor hetzelfde geld krijg je 3 van zulke spelers die uiteindelijk redelijk verdedigen en matig passen hebben op hun 17e, en dat levert je dan gelijk een miljoen op.

De kans dat je straks echt een geweldige jeugdspeler hebt is al nihil, laat staan een jeugdspeler die je later zelf kunt doortrainen. Die kans is nog een keer tien keer zo klein.
pi_54552884
Ik zoek middenvelder en ik heb gisteren een 15 jarige met redelijk scoren (volgens de scout dan) een kans gegeven.
  maandag 12 november 2007 @ 15:46:49 #187
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_54552963
2-1 gewonnen van concurrent. Seizoen begint goed, hoop dat ik kampioen kan worden.

136 hatstats, aardig voor een uitwedstrijd, maar kan beter.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_54553323
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, ik zocht vleugelverdedigers/spelers en geen keepers. Uiteindelijk vond ik dus alleen een keeper. Ik zou dit soort spelers gewoon maar aannemen, zeker als je maar 1 scout hebt. Voor hetzelfde geld krijg je 3 van zulke spelers die uiteindelijk redelijk verdedigen en matig passen hebben op hun 17e, en dat levert je dan gelijk een miljoen op.

De kans dat je straks echt een geweldige jeugdspeler hebt is al nihil, laat staan een jeugdspeler die je later zelf kunt doortrainen. Die kans is nog een keer tien keer zo klein.
Hmm, ik heb nu 2 scouts staan.. Er is dus meer keuze. Maar ik wil graag eerst even uitvogelen welke van m'n toegewezen jeugdspelers potentie hebben, alvorens ik dit soort spelers een kans geef.. Op het moment dat ik dat een beetje uitgevogeld heb, ga ik wel kiezen tussen welke trainingsvormen ik toe pas, voorlopig toch nog maar even gericht op middenveld (positiespel en passing).
Of zijn er hier die zeggen, begin maar met 5-4-1 en train verdedigen en openingen maken??
pi_54553380
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hmm, ik heb nu 2 scouts staan.. Er is dus meer keuze. Maar ik wil graag eerst even uitvogelen welke van m'n toegewezen jeugdspelers potentie hebben, alvorens ik dit soort spelers een kans geef.. Op het moment dat ik dat een beetje uitgevogeld heb, ga ik wel kiezen tussen welke trainingsvormen ik toe pas, voorlopig toch nog maar even gericht op middenveld (positiespel en passing).
Of zijn er hier die zeggen, begin maar met 5-4-1 en train verdedigen en openingen maken??
Ik zeg.. als een scout aangeeft dat het een talentvolle speler is.. dat je em zonder meer moet nemen.. Zo vaak krijg je het niet te horen..
pi_54553659
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ik zeg.. als een scout aangeeft dat het een talentvolle speler is.. dat je em zonder meer moet nemen.. Zo vaak krijg je het niet te horen..
Okee, ik begin net, maar hoe zou ik één en ander dan moeten interpreteren
quote:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Art Doornenbal heet en 16 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt! Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Toekomstige ster klinkt goed natuurlijk, maar is het iets waard of een verkooppraatje??
16 jaar, had er wat van af gehangen, maar niet slecht natuurlijk.. In ieder geval beter dan 17jr
zwak in passen en 'no time'-matig op dit moment betekent dat het op die skill wel goed zit
twijfelachtig verdedigen is toch niet zo positief??
slecht allrounder = gemiddelde van alle skills is ongeveer slecht?? of moet ik hier wat anders achter zoeken??

NB.
quote:
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd.
is vorige week wel binnengelaten
  maandag 12 november 2007 @ 16:27:55 #191
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_54553993
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Zie bovenste post deze pagina. Denk je dat als ik nog nooit gecounterd zou hebben deze wedstrijd gewonnen zou hebben? Natuurlijk is Tacktiekvaardigheid wel afhankelijk vvan hoevaak je t gespeeld hebt! Ook je spelers maar zonder t vaak te spelen kan je team er geen zak van.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_54554297
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zie bovenste post deze pagina. Denk je dat als ik nog nooit gecounterd zou hebben deze wedstrijd gewonnen zou hebben? Natuurlijk is Tacktiekvaardigheid wel afhankelijk vvan hoevaak je t gespeeld hebt! Ook je spelers maar zonder t vaak te spelen kan je team er geen zak van.
in de regels van hattrick staat alleen:
quote:
Je vaardigheid in counteraanvallen (ervan uitgaand dat je niet de dominerende ploeg bent op het middenveld) hangt af van de totale som van de verdedigings- en passingvaardigheid van je verdedigers. Alleen verdedigers tellen, dus als je 5-4-1 speelt, wordt de som genomen van 5 spelers voor je counteraanvalvaardigheid.

De passingvaardigheid is twee maal zo belangrijk als de verdedigingsvaardigheid, wat je counteraanvalvaardigheid betreft!

Bij het berekenen van deze 'counteraanvalvaardigheid' wordt ervaring net zo meegerekend als bij de normale tactiek.
pi_54554325
6-0 verloren
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 12 november 2007 @ 16:45:00 #194
121217 Soli
Still I am...
pi_54554434
Leuk, die HatStats

Ik zie wel dat ik aan mij middenveld moet werken

Totaal: 85
Defense: 31
Midfield: 18
Attack: 36

3e in mijn competitie qua rating, misschien levert het me nog promovering op
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_54554478
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Voorzover mij bekend, maar ik kan het mis hebben, maakt de ervaring alleen uit wanneer je ipv standaard 4-4-2 een andere opstelling wilt spelen. Dus wanneer je plotseling 3-4-3 wilt spelen, maar dat nooit eerder gedaan hebt.. Ik meen althans dat ergens te hebben gelezen eerder en mijn persoonlijke ervaring (van 1 seizoen, dus beperkt) ontkracht dat iig niet. Maar afijn, zoals gezegd, dat is 3 maanden HT..
pi_54554512
Ik had er 220 gisteren en tegen 176 HatStats gelijk gespeeld.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_54554924
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:45 schreef Soli het volgende:
Leuk, die HatStats

Ik zie wel dat ik aan mij middenveld moet werken

Totaal: 85
Defense: 31
Midfield: 18
Attack: 36

3e in mijn competitie qua rating, misschien levert het me nog promovering op
promotie

pi_54555439
Vorm van m'n basiself
zwak 2
matig 6
redelijk 2
goed 1
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_54555610
quote:
Adalbert Hablützel (152289055) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar en 24 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!

Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Volgende verjaardag: 08-02-2008
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 11 430
Loon: 2 364 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
1,5m is geboden
kut morgen een trainee zoeken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_54555794
Ik ben trouwens geen bondscoach geworden

1. BockMeister 411 stemmen (Afgewezen)
2. Pretty 349 stemmen
3. het_synergy_effect 199 stemmen
4. josreeuwijk 192 stemmen
5. Iwelumo 186 stemmen
6. Reempie 172 stemmen
7. Mod-Palomar 158 stemmen (Afgewezen)
8. zorgie 125 stemmen
9. Broodjekaas 84 stemmen
10. GroteSmurf 54 stemmen
11. -Pijl- 46 stemmen
12. Rogier-Hummel 33 stemmen
13. poppetje 32 stemmen
14. TheVulture 26 stemmen
15. morenora 22 stemmen
16. Mod-Schepel 21 stemmen
17. berndschuster 20 stemmen
18. Neo_K 18 stemmen
19. GDDG-supermeek 18 stemmen
20. HannibalJoan 15 stemmen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')