quote:
mn gemiddelde spelers ervaring is rampzalig cq waardeloos dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar doelt men daarbij op opstellingservaring van het team of de (gemiddelde) spelerservaring??
In ieder geval, om een beetje fatsoenlijk te kunnen counteren hoef je het niet per sé eerder te hebben gedaan, maar het helpt iig wel bij het fine-tunen
* Proud2beDiepfries heeft zin in over anderhalve week, euries verdienen door 2 trainees (die dan zouden moeten poppen) te verkopen (en gelukkig zijn de nieuwe trainees al binnen en hoef ik die niet meer op deze idiote markt aan te schaffen)
Dat is het wel en dat is wss de reden dat het zo laag blijftquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mn gemiddelde spelers ervaring is rampzalig cq waardeloos dus dat lijkt me niet.
Ik vind Briljant niet laag hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is het wel en dat is wss de reden dat het zo laag blijftZe doelen in dat stuk tekst dat de spelerservaring net zovel invloed heeft als bij andere tactieken etc. kortom, als in het algemeen...
Counter je vaak met 5 defs?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Lennox het volgende:
Met 5 defs heb ik Wereldklasse counter gehaald. 1 team in mijn competitie haalt een reusachtig counter. Vleugelaanval is ook altijd Briljant qua vaardigheid.
Ik zei ook niet dat t hoog was!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Lennox het volgende:
Met 5 defs heb ik Wereldklasse counter gehaald. 1 team in mijn competitie haalt een reusachtig counter. Vleugelaanval is ook altijd Briljant qua vaardigheid.
Ik iig wel. of 5-4-1 of 5-3-2quote:
Nu niet meer. Vroeger trainde ik defs, dan deed ik het altijd. Nu train ik wingers en speel ik 4-4-2, maar counter nog wel vaak. Leuk om heel de aanval te domineren en met 4 defs haal ik ook nog briljante counterrating.quote:
Counterse.. ik speel zelf nu tegen een counteraar..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Yurzinho het volgende:
Straks ook counteren
Mijn mid verliest het, maar mijn def is wss veel sterker dan zijn aanval, en mijn aanval is wss veel sterker dan zijn def
quote:De ruststand was 0-1.Wurdsje had met 91 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:14-11-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 148 941 ¤ aan entreegeld.
quote:Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Dynamo-speler Anders Renstål in de 38e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Mathieu Boven.
quote:2 - 1 Jarich van Loo (37)
2 - 2 Jarich van Loo (39)
2 - 3 Jarich van Loo (42)
Zijn stats:quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld waardeloos (laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval uitstekend (laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Alleen zijn rechteraanval en middenveld is beter dan mij, voor de rest ben ik beterquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag)
Rechteraanval formidabel (heel laag)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Counterhoer ontmaskerd!quote:
ontbeer je nou gewoon intelligentie of lees je alleen je quotes op je eigen posts?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
5-1 verloren
Gelijk al formidable counter, hoewel ik nooit heb gecounterd
Welnee, het is juist heerlijk weer!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Lennox het volgende:. Ik vraag me ook wel eens af of mensen hier uberhaupt posts/commentaar van anderen lezen.
Geen van beide, ik vond t alleen leuk om te zienquote:Op woensdag 14 november 2007 19:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ontbeer je nou gewoon intelligentie of lees je alleen je quotes op je eigen posts?
Geen jager geen negerquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Welnee, het is juist heerlijk weer!
Als er nou eens elke 5 minuten er 3 in zouden vliegenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
op zich best wel loepzuivee hattrick dacht ik zo
Leuke speler wel maar idd dik over zn waarde heen. pfffffquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef nicomart het volgende:
TC geeft een bedrag van rond de 750.000 aan..
bieden is nog niet over voor deze speler die ik verkoop!!
[ afbeelding ]
quote:Nikola Kovačević (113916241)
22 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-12-2007
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 5 570
Loon: 2 844 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
idd.. zo'n speler, bijna 20 jaar.. Misschien een ton meer waard als die speler voor jou, maar zeker niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke speler wel maar idd dik over zn waarde heen. pfffff
Wel lekker cashen zo
Deze speler gekocht voor de woeker prijzen voor 700 000:
[..]
Ik ben bijna in de verleiding om mijn pas gekochte spelers weer te verkopen en dan helemaal aan het einde van het seizoen weer wat spelers te gaan kopenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. zo'n speler, bijna 20 jaar.. Misschien een ton meer waard als die speler voor jou, maar zeker niet meer.
Maar goed. Inmiddels zitten ze bijna op een miljoen met bieden. Ik klaag niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |