Ach zoveel winst kan ik toch niet maken als ik hem doortrain.Nu is het een goed moment.quote:Op zondag 11 november 2007 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn 17-jarige trainee staat ook op moment van poppen... denk alleen dat ik hem ga doortrainen
Da's waar maar ik wil sowieso even doortrainen met mijn huidige trainees... heb even genoeg verkochtquote:Op zondag 11 november 2007 16:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach zoveel winst kan ik toch niet maken als ik hem doortrain.Nu is het een goed moment.
Ik koop wel een andere terug .Kijken of ik nog zo'n lieverd kan vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar maar ik wil sowieso even doortrainen met mijn huidige trainees... heb even genoeg verkocht
staat op de Transferlijst voor 1kquote:Laurens Brandsma (182955630)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Das niet goed genoeg.En ik hou niet van onvoorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
staat op de Transferlijst voor 1k
Speelt vanavond mee
volgend seizoen wordt het trainen van vaardigheden die op zwak enzo zitten toch versneld? zou ik even wachten..quote:Op zondag 11 november 2007 17:05 schreef ScudRaket het volgende:
Ik stap qua training over op passen. Mijn trainees hebben wel wat training daar nodig met matig, zwak en 2x slecht passen.Wat ik nu verlies aan PM training maak ik later wel weer goed.
Is dat niet nu al het geval?quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
volgend seizoen wordt het trainen van vaardigheden die op zwak enzo zitten toch versneld? zou ik even wachten..
quote:De coach van Panthers had voor een 4-3-3-formatie gekozen.In de basis stonden: Treur - Zillissen, Valkenberg, Benneker, Helmink - Maduro, Vossaert, Moens - Vásquez, van Xanten, van Hemert.
new-try startte in een strategische 3-5-2-opstelling.De volgende spelers kwamen het veld op: Falciasecca - Babla, Romero, Beuchel - Back, Svensson, Witbaard, Klein, Everbo - Cairós Barreto, Zamfir.
De supporters van de thuisploeg hadden het schaamrood op de kaken staan, omdat hun team niet kwam opdagen voor de aftrap. De scheidsrechter kon niets anders doen dan de wedstrijd af te gelasten. De bezoekers kregen een overwinning van 5-0 toebedeeld.
Heb overigens deze speler gekocht afgelopen week voor E 1000,-. Best een koopje of niet?quote:Renato Pietro Rossetto (181516061)
17 jaar en 79 dagen, goed in vorm
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 14-12-2007
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 372 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Soli FC
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Nee ik volg hem nu gewoon zonder Flash.Staat nog 0-0quote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vreemd ja. Heb je een bericht naar de GM's/HT's gestuurd?
quote:In de 28e wedstrijdminuut deelde Ysidro Vásquez van Panthers een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd.Omdat de aanvoerder niet langer in het veld stond, nam Rudie Voetelink de aanvoerdersband van Panthers op zich
Nou het is geregeld hoor. Maar wel te laat; we beginnen volgende week zondag pas. Stelletje hufters, lamzakken, kloothommels, jostiband-dirigenten enzovoorts!quote:
vanaf morgen kan je me uitdagen als je wiltquote:Op zondag 11 november 2007 21:44 schreef ScudRaket het volgende:
iemand nog op zoek naar een jeugdfriendly?
I'm loving itquote:Tactic Counter-attacks
Tactic skill mythical
Midfield poor (high)
Right Defence extra-terrestrial (very low)
Central Defence supernatural (very low)
Left Defence extra-terrestrial (high)
The match ends 1 - 0.
Done.quote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vanaf morgen kan je me uitdagen als je wilt
Je weet dat counterteams het winnen of verliezen op hun eigen aanval aight? Stel eens heel snel 2 offensive wingers op...quote:
^I'm with stupid. En ook die van mijn opponent.quote:
en dit was tevens de eindstand..quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef Wurdsje het volgende:
2 - 1 achter tijdens de rust.. was te verwachten tegen mijn angstgegner..![]()
waar heb je die hatstats vandaan? zelf geteld?quote:Op zondag 11 november 2007 22:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-3 gelijk gespeeld.En dat terwijl ik maar 174 tegen 203 HatStats had.
heb zo'n akelig voorgevoel dat alltid de nieuwe wedstrijdraporten ook niet kan handelenquote:
Jammer dat mn mid gewoon niet hoger te krijgen is, of ik moet aanval/verdediging wat op gaan geven. Had een schorsing achterin, dus daar stond een aanvallende winger. Vandaar matig(laag)quote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (heel laag)
Rechteraanval wonderbaarlijk (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval formidabel (heel laag)
weet ik, zodra mn laatste twee spitsen gepopt zijn (ik verwacht vrijdag), komen er winger traineesquote:Op zondag 11 november 2007 22:07 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Je weet dat counterteams het winnen of verliezen op hun eigen aanval aight? Stel eens heel snel 2 offensive wingers op...
2-0 verloren en drie keer raden wie er na 19 minuten met +3 werd afgeschopt.... juist: mijn nieuwe winger... met hem had ik het middenveld wat ruimer in handen gehadquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef AirRaid het volgende:
3-1 voor bij rust. tevens een goal van mijn vandaag pas aangetrokken winger, dus de kosten hebben geloont
Woensdag zal ik wel verliezen, maar ik verwacht een uitverkocht stadion wat mij weer zo'n 200k in het laatje brengtquote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (laag)
Mijn proggie, HCP (http://www.h-c-p.net), heeft een update gehad en het werkt weer!quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2-0 verloren en drie keer raden wie er na 19 minuten met +3 werd afgeschopt.... juist: mijn nieuwe winger... met hem had ik het middenveld wat ruimer in handen gehad
ook zwaar kut dat die hatstats niet te zien zijn...
Mijn proggie HT-Ratings ookquote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn proggie, HCP (http://www.h-c-p.net), heeft een update gehad en het werkt weer!!
1-2 Verloren met PIC. Enigszins ingecalculeerd, hoewel ik op iets meer middenveld had gerekend. Daarnaast was mijn verdediging op elke plek beter dan zijn aanval, terwijl ik er op één kant vol overheen ging bij hem. Als dan het bbz 50-50 is, heb ik toch een beetje een katterig gevoel na m'n eerste wedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |