En als laatste wordt deze speler morgen tot coach gepromoveerd.quote:Johan Håkansson (45544856) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
27 jaar en 58 dagen, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap goed.
Volgende verjaardag: 03-01-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 9 290
Loon: 9 204 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ja, ik wilde even mijn plezierige HT-week met jou delen.quote:Op zondag 11 november 2007 10:33 schreef Yurzinho het volgende:
JD, wat is dit allemaal? Verkapte kijk-mij-eens-veel-geld-ontvangen-en-uitgeven-posts plaatsen? Had van jou wel beter verwacht...
mijn pullquote:Laurens Brandsma (182955630)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
KASSA!quote:
gewoon voor 0 EUR... dat werkt het snelstquote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef Silver_Shark het volgende:
hij speelt vandaag mee
voor hoeveel zal ik hem op de Ts zetten
quote:Op zondag 11 november 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
AirRaid, we zijn op dezelfde speler aan het bieden
Mag ik 'm hebbenquote:
Marius Bailly 91827387quote:Op zondag 11 november 2007 11:41 schreef Silver_Shark het volgende:
om welke speler gaat het
Ik ook, hopelijk is het dit keer niet dezelfdequote:Op zondag 11 november 2007 11:53 schreef AirRaid het volgende:
heb btw al een andere gevonden om op te bieden
iheb al een bod staan en ben nog steds niet overboden dus:Pquote:Op zondag 11 november 2007 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk is het dit keer niet dezelfde
quote:Gegroet YanKeeone! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Sander van de Heuvel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hij haalde steeds 5,5 sterren.quote:Luuk Splinter (182961807)
17 jaar en 27 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 04-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 1 730 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
wat heeft de coach over hem gezegd dan?quote:Op zondag 11 november 2007 12:24 schreef DeHovenier het volgende:
Zojuist gepulled:
[..]
Hij haalde steeds 5,5 sterren.
quote:Op zondag 11 november 2007 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is heel fijn dat de waardes op de TL zijn gestegen, het levert je meer geld op... aan de andere kant kosten ze ook weer meer maar ik heb mijn gewenste winger binnen
Lennaert Apeldoorn (92509639)
Ehmmm...dat kan ik nu niet achterhalen volgens mijquote:Op zondag 11 november 2007 12:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat heeft de coach over hem gezegd dan?
ik probeer dat nog een beetje te achterhalen omdat iedereen hier lekkere pulls doet zonder skillverlies lijkt het.
Je moet pas gaan promoveren als de coach aangeeft dat je 'm beter op een andere positie kunt trainen.... dan is ie voor de positie waar jij hem op hebt gezet uitgeleerd....quote:Op zondag 11 november 2007 12:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ehmmm...dat kan ik nu niet achterhalen volgens mij
ff zoeken.
Dan was ie 18 met 'goed' keepen geweestquote:Op zondag 11 november 2007 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Dan heb ik hem te vroeg gepromomveerd
Maar als ie 18 is en redelijk keepen dan valt ie ook niet zo goed te verkopen als nu.
ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is heel fijn dat de waardes op de TL zijn gestegen, het levert je meer geld op... aan de andere kant kosten ze ook weer meer maar ik heb mijn gewenste winger binnen
mijn spelhervatter is het verleerd ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Wederom een probleem... als ik nu mijn meest ideale opstelling maak valt mijn Spelhervatter uit de basis... dilemma's, dilemma's
dat kan ik nog wel zien in Buddyquote:Op zondag 11 november 2007 13:22 schreef maniack28 het volgende:
Wel een goeie jeugdspeler en schiet eens op met HT-ratings updaten, ben te lui om zelf tek ijken of alles goed staat
Dan is mijn NL ET winger met passen in iets meer dan een seizoen verdubbeld in prijsquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:11 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik heb bovennatuurlijk winger gekocht met uitstekend passen van euh .. bijna 22 .. die dan wel [quick] is en ook Nederlander.. voor ¤ 2 345 000,- .. Titanic lag vorige week toen ik hem kocht zo rond de 2.8 - 3.2 mln met passen erbij .. was iets te gortig voor me![]()
Maar het daalt alweer beetje met prijzen dus 2.3 - 2.5 mln zou te doen moeten zijn?
Overigens net laatste speler voor basiselftal gekocht; bovennatuurlijk spits met redelijk passen; op zich moet ie snel weer vervangen worden wel; hij is niet [snel] en geen Nederlander en dat vond ik wel vereiste; maar moet morgen wel 2e spits hebben anders gaat competitiewedstrijd niks worden.. nu nog trainees en ik kan theoretisch weer voor 8 seizoenen vooruit
![]()
En JD gratz met keeper ^^
Sjezus Gristus, wat een stel lamzakken!quote:12:53 Aan jou
Hallo,
Het probleem is gerapporteerd. Hopelijk is het op tijd opgelost.
Met vriendelijke groet,
GM-SANbuca
Iddquote:Op zondag 11 november 2007 13:31 schreef rompompom het volgende:
Lekker kut, in de FOK Youth Division two zijn alle plekken bezet, maar er is geen speelschema nog. Ik heb het even gerapporteerd, krijg ik dit teurg:
[..]
Sjezus Gristus, wat een stel lamzakken!!
quote:Vraagprijs: 900 000 ¤
Hoogste bod:
900 000 ¤ door TheYetiBoyz
quote:Liam Venema
TSI = 2 510, 17 jaar en 46 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 11 november 2007 15:52 schreef foetre het volgende:
Ze hebben er nu alvoor geboden![]()
[..]
[..]
Werkt hier gewoon hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gelukkig mijn opstelling al gemaakt maar klopt het dat het 'wedstrijd'-gedeelte nu offline is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |