Traditie hè, als je goed oplet, zie je dat ik de posticons afwissel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit nu al sinds topic 132 ofzo
Dat was me opgevallen ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Traditie hè, als je goed oplet, zie je dat ik de posticons afwissel...
ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef Yankee_One het volgende:
wanneer komt foxtrick met een update? ik mis de hatstats
is mijn magisch keeper zoveel waard nu danquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:25 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik heb lekker gewinkeld vandaag.
Jullie nog wat leuks gedaan?
Kreeg ook nog een bericht van iemand anders op HT:
looks like you are looking for a goalkeeper :-)
------------------------------------------------------------------
Mijn reactie-->YeahAnd money plays no part in my HT-life. After selling my youth player for several millions of euros
------------------------------------------------------------------
I have realized that money plays no part :-)
i hope you get him that i get rid of you ;-)
greets from vienna
---------------------------------------------
Kapitaal: 80 601 ¤ (-1 720 897) ¤
Maar m'n oude keeper heeft al een prijs van 1 938 000 ¤ op de markt
Ik heb 10 keepers van dit niveau gevolgd en weinigen gingen er voor minder uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
is mijn magisch keeper zoveel waard nu dan![]()
Is hij ook 20/21?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb nog geluk gehad met Bizarro; 3 mln terwijl de rest voor 3.5 - 4 mln eruit ging. Deze is wel 20, dat scheelt natuurlijk flink in de prijsquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb bovennatuurlijk winger gekocht met uitstekend passen van euh .. bijna 22 .. die dan wel [quick] is en ook Nederlander.. voor ¤ 2 345 000,- .. Titanic lag vorige week toen ik hem kocht zo rond de 2.8 - 3.2 mln met passen erbij .. was iets te gortig voor mequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:49 schreef komrad het volgende:
wat doet een reusachtig +4 winger met goed passen van 21 jaar eigenlijk op het moment??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |