abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:58:33 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51993584

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:59:11 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51993603
Reactie op Miss _S uit het vorige topic :

Wat een onzin! Je ziet er hartstikke goed uit, hoor . Op die foto's zou ik echt niet zeggen dat jij volslank bent. Als ik jou was, zou ik al die oude foto's uit m'n fotoboek gooien, want dat ben jij gewoon niet meer . Volgens mij kom ik ook niet aan op vakanties, afgelopen jaar in Rome niet iig en toen heb ik toch elke dag een Magnum gegeten ( ) en elke dag pizza en pasta enzo. Maar wel veel gelopen en overdag veel fruit. Dus ik ben benieuwd of ik na Parijs eindelijk weer een kilo kwijt ben. Ik weet wel dat ik er iets voor moet doen, maar ik heb er geen zin in momenteel . De wilskracht is even weg, maar ik trek wel steeds aan de bel als de wijzer op de weegschaal te ver naar rechts gaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_51993628
ik denk dat ik inderdaad ook de oude foto's uit mijn fotoboek ga gooien
maarja dan veranderd het in mijn hoofd nog steeds niet
en als ik dan eerlijk ben tegen een jongen dat ik het niet snap denkt hij alleen maar dat ik naar complimentjes vis
als een jongen me na kijkt denk ik dat het komt omdat ik zo dik ben...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:02:13 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51993681
Je moet niet té onzeker zijn, hoor, want daar knappen jongens ook op af . Er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en gewoon een leuke slanke meid ziet .

Ik heb Sylvana's weblog even uit de Wiki verwijderd. Ik weet niet of ze haar naam ook uit de OP wil hebben? Kun je dat dan zelf even doen als je dit leest, Sylvana? .
Niet meer actief op Fok!
pi_51993701
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
en als ik dan eerlijk ben tegen een jongen dat ik het niet snap denkt hij alleen maar dat ik naar complimentjes vis
als ze dat zeggen, kun je dat opvatten als oprechte complienten
pi_51993788
Ach je kunt ook niet altijd op je eten letten, in de vakanties vind ik het zelf vaak belangrijker om gewoon lol te hebben dan om al te goed over alles wat met eten te maken heeft na te denken. Het moet het ook wel waard zijn, als je anders nergens meer zomaar van kunt genieten denk ik dat je beter maar wat meer kunt wegen.

En bij jou is het toch behoorlijk snel gegaan het afvallen Miss_S? Dus dan is het niet zo gek dat je er nog aan moet wennen, hopelijk komt het nog wel. Ik ben zelf dit jaar in een keer ook behoorlijk wat afgevallen en ik vind het ook wennen, ik zie het zelf niet zo heel erg maar ik merk alleen dat mijn kleren niet meer passen.
pi_51993964
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Bob. het volgende:

En bij jou is het toch behoorlijk snel gegaan het afvallen Miss_S? Dus dan is het niet zo gek dat je er nog aan moet wennen, hopelijk komt het nog wel. Ik ben zelf dit jaar in een keer ook behoorlijk wat afgevallen en ik vind het ook wennen, ik zie het zelf niet zo heel erg maar ik merk alleen dat mijn kleren niet meer passen.
ik heb er ongeveer 5 jaar over gedaan
en 12 kilo in het laatste jaar afgevallen

dus moet er toch wel aan beginnen te wennen nu
en dat probeer ik ook wel
maar het is moeilijk als je altijd dik bent geweest
pi_51995282
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Je moet niet té onzeker zijn, hoor, want daar knappen jongens ook op af . Er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en gewoon een leuke slanke meid ziet .

Ik heb Sylvana's weblog even uit de Wiki verwijderd. Ik weet niet of ze haar naam ook uit de OP wil hebben? Kun je dat dan zelf even doen als je dit leest, Sylvana? .
Neuh, mn naam mag er wel in blijven hoor, zal hier af en toe nog wel posten Alleen dan niet veel over mezelf, maar gewoon reageren op anderen
pi_51996349
Afvallen in de vakantie vind ik juist veel makkelijker dan thuis Op vakantie ben je hele dag bezig, en denk ik eigenlijk niet aan eten. En 's avonds uit eten is juist lekker: kan je tenminste zelf het slanke kiezen (en niet, zoals thuis, eten wat de pot schaft. Gister kreeg ik nog op mn kop dat ik zo weinig at omdat ik gewoon geen trek erin had) en eet je altijd iets lekkers

Oh maar vandaag is het me wel gelukt gezond te eten thuis Ontbijt broterham met sandwichspread en een paar stukken meloen (hmmm zo uit de koelkast) Tussendoor op een verjaardag een stukje appel/kwarktaart zonder slagroom (klein stukje gevraagd) en daarnet mn avondeten: maaltijdsalade (flinke berg) half donkerbruin pistoletje en geen toetje

Maar Nederland blijft een $%^#&#land ... stukje gefietst en spontaan weer benauwd ...

En blijf vooral hier af en toe posten Sylvana, is wel zo gezellig is het hier een stuk minder saai
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_51997094
Btw, misschien wel leuk: iemand uit het Sonja topic heeft haar receptenboek op internet staan. Voor als je een keer een receptje van haar wil proberen, dat zeker slank is (en dit zijn niet alleen die oerhollandse dingen)

http://www.judeljuud.nl/pivot/entry.php?id=186
pi_51999255
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef Chicolate het volgende:
Btw, misschien wel leuk: iemand uit het Sonja topic heeft haar receptenboek op internet staan. Voor als je een keer een receptje van haar wil proberen, dat zeker slank is (en dit zijn niet alleen die oerhollandse dingen)

http://www.judeljuud.nl/pivot/entry.php?id=186
tnx
Zou je de link ook in het dieettopic willen zetten?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:37:40 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51999287
Ik denk dat Sonja haar recepten niet zelf op het internet heeft gezet .
Niet meer actief op Fok!
pi_51999387
Nee denk het ook niet ... dan verkoopt dat boek spontaan niet meer xD (oeps maar nu staat het er al op, nix mis mee toch om dat aan iedereen te laten weten )
pi_51999888
Zo, ik heb weer voor het eerst gesport sinds ik terug ben van vakantie.
Paar weken niet gesport, voel je toch wel

Komende weken damage control
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:01:06 #15
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52006044
Het is niet het boek zelf hoor (dat heb ik ook in PDF overigens ) maar een verzameling recepten van Sonja.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_52006627
Toen ik van heel mager naar normaal ging dacht ik ook nog dat ik mager was (in mn hoofd) met kleding und so.. Na een paar maanden/jaar kwam mn beeld van mezelf pas weer over met de werkelijkheid... wss heeft je hoofd gewoon tijd nodig om te wennen
pi_52009300
vandaag mijn officiele weegdag
en werd weer erg blij van mijn weegschaal
70
betekent dat ik 2 kilo ben afgevallen op vakantie
  woensdag 1 augustus 2007 @ 07:43:11 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52009357
Feli .

Ik zit in een afvalspurt, merk ik (ik kom niks aan, wat ik ook eet). Zou verstandiger zijn om nu ook op m'n eten te letten, want op dit soort momenten val ik af. Ik benut hem atm echter liever om even wat vaker uit de band te kunnen springen .

Vakantie + afvallen gaat echt niet samen bij mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_52009385
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Feli .

Ik zit in een afvalspurt, merk ik (ik kom niks aan, wat ik ook eet). Zou verstandiger zijn om nu ook op m'n eten te letten, want op dit soort momenten val ik af. Ik benut hem atm echter liever om even wat vaker uit de band te kunnen springen .

Vakantie + afvallen gaat echt niet samen bij mij .
dat is jammer
bij mij werkt het altijd wel als ik iets anders doe dan normaal, dus daar hoort vakantie ook bij
  woensdag 1 augustus 2007 @ 07:48:28 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52009389
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 07:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is jammer
bij mij werkt het altijd wel als ik iets anders doe dan normaal, dus daar hoort vakantie ook bij
Ik hoop dat dat bij mij ook werkt en dat ik dan weer een kilootje afval. Als ik eenmaal weer een kilo kwijt ben, motiveert dat ook weer om verder te gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_52009843
Mogguh!
Ik baal even flink want ik ben echt weer een vreetzak! Ongeacht of het chips snoep of groente & fruit is! Dat moet dus veranderen, want studeren kan ik toch niet opbrengen blijkbaar (ben vooral aan het soggen geweest heb wel lekker koffie ijs gemaakt ) Ik voel me weer echt 'als eerst' en ik denk niet dat ik nog onder m'n streefgewicht zit
Het mooi kotsende meisje.
pi_52010760
Goeiemorgen

Proficiat Miss_S, Zo ben je goed bezig hoor

Ik heb al de ganse week niet op de weegschaal gestaan, ik durf niet al te goed, snoep te veel de laatste tijd, vooral 's avonds
pi_52011681
Goeiemorgen allemaal

Vandaag mijn eerste werkdag, ben dus bloednerveus en denk niet dat ik veel ga eten vandaag ... gister wel te weinig gegeten merkte ik: kreeg hoofdpijn en viel bijna om van duizeligheid, maar nog steeds geen honger. Toch maar wat gegeten, toen ging het weer beter. Vaag.

Vandaag gewogen, ik ben op vakantie gewoon 1,5 kilo afgevallen en nu nog steeds ongesteld, dus dat kan nog meer worden ... wow ... historisch laag gewicht ... Ik ben blij

En feli Miss_S, lekker he, na de vakantie merken dat je juist afvalt. De vakanties zijn ook de momenten dat je graag op je mooist wil zijn he (en dat viel de jongens blijkbaar ook op bij jou)
pi_52012737
Zo het is hier inderdaad saai nu
Ohja ik had nog een mededeling w.b. zelfbruinende bodylotion (want daar had ik al ervaring mee):
- Het is een klein omslagpunt tussen zo dun smeren dat het geen effect heeft en zo dik dat het oranje / vlekkerig wordt.
Ik dacht zelf wat verschil te zien (had m'n kont niet gedaan om te kijken of er verschil was), kon m'n vriend er natuurlijk helemaal niets van zien, dus ik ga wat enthousiaster aan de gang... is geen goed idee...
- Het is er goed af te scrubben, dat is wel een voordeel
- ik smeer me toch bijna nooit in met bodylotion dus ik vergeet het meestal..
- de verbranding is toch al bijna weg

Ik ben er vrij zeker van dat ik m'n tentamen niet ga halen vrijdag, maar masochistisch als ik ben ga ik 'm toch maken
Nu ga ik eens m'n shirtje proberen in vorm te krijgen
pi_52013479
Hoe krijg je een shirtje in vorm
pi_52014215
zo, weer terug van het huwelijksfeest in zuid-spanje. was bang dat ik redelijk aangekomen zou zijn, van vier dagen volop eten en drinken, maar ik was zelfs 200 gram lichter (goed, dat valt in de marge, even zwaar zeg maar). wel meteen een flinke verkoudheid te pakken. van 50 graden in sevilla naar 15 graden in frankfurt, en dan zonder jas in regen en wind op het station staan, is niet gezond.
pi_52016677
Bah ik wil sporten, maar er is maar 1 training per week, en deze week moet ik dan werken ...

En wens me asjeblieft succes, mijn eerste werkdag gaat zometeen beginnen en ik ben bloednerveus
pi_52016762
zo ik ben ook weer terug van het werken
vandaag maar een half dagje omdat het werk gewoon klaar was
heb 3 uur ramen staan lappen
pi_52017073
Succes met werken.. Ik heb vrijdag proefdag en daar hangt alles van af
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:26:35 #30
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52026315
Ik moet nog steeds weer eens fatsoenlijk afvallen. Ik ben nog niet afgevallen, maar ik fiets wel veel vaker. Tot een uur per dag ofzo. Deze hele week fiets ik twee keer per dag op en neer naar mijn werk. 's Ochtends en 's avonds. Dat zal hopelijk wel genoeg beweging zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52026358
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet nog steeds weer eens fatsoenlijk afvallen. Ik ben nog niet afgevallen, maar ik fiets wel veel vaker. Tot een uur per dag ofzo. Deze hele week fiets ik twee keer per dag op en neer naar mijn werk. 's Ochtends en 's avonds. Dat zal hopelijk wel genoeg beweging zijn...
als je er maar niet aan gaat wennen
dat gebeurde bij mij en viel toen met fietsen echt niets af
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:33:44 #32
12913 GreatWhiteSilence
pi_52026505
Moet ik dan drie keer heen en weer gaan fietsen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52027220
ik heb trouwens een pilates dvd besteld
vond het stretchen op vakantie zo lekker dat ik dacht dat dit misschien ook wel iets voor mij is
pi_52027356
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens een pilates dvd besteld
vond het stretchen op vakantie zo lekker dat ik dacht dat dit misschien ook wel iets voor mij is
weet je zeker dat het een pilates dvd is?
pi_52027404
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef STING het volgende:

[..]

weet je zeker dat het een pilates dvd is?
wie weet
pi_52028318
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Succes met werken.. Ik heb vrijdag proefdag en daar hangt alles van af
Oeh dat heb ik gelukkig niet ... maar waar ga je dan werken? (succes alvast)

Mijn eerste dag was btw superrelaxed. Aardige mensen, allemaal nog best jong eigenlijk. (in de keuken van een verzorgingstehuis) Ze aten boterboontjes (gruwel, sperziebonen die geel zijn van het lange liggen in de boter ofzo?) met aardappel en gehaktbal gewoon netjes meegegeten, iets minder boontjes, er was gelukkig nog komkommer en tomaat over ... en nu verveel ik me
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:39:18 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52028561
Moest je ook een wit mutsje op? . Ik heb ook wel in verzorgingstehuizen gewerkt, maar in de keuken lijkt me echt niks. Eten op borden kwakken, borden afspoelen... En ze eten altijd van die vage dingen daar. Gruwel idd en paksoy en allemaal dingen waar ik nog nooit van heb gehoord .
Niet meer actief op Fok!
pi_52029417
Oh nee dat gelukkig niet. Het was genoeg om mn haar in een staart te doen ... wat mijn haar dus niet meer kan, omdat ik het vlak voor de vakantie heb laten knippen (wat wel superleuk staat, zelfs vriendlief bleef maar na me kijken) en nu had ik dus een bandana op gedaan. Was gekleurd vlekje in de keuken.

En in de keuken is juist superleuk! Ze eten gewoon normale maaltijden, en wij scheppen het in bakjes die op speciale karren staan, mogen crossen met een of ander apparaat waar je de karren achter spant (wiej) en afwassen hoef ik niet: ze hebben enorme machine waar ze alles inschuiven, aan de andere kant komt het schone spul eruit. Heerlijk.

Echt waar, keuken is superrelaxed werk. En het betaalt best goed, we mochten zelfs een halfuur eerder weg omdat we zo snel waren (en morgen mag ik weer ... best zin in )
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:08:04 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52029514
Haha, komt me bekend voor wat je allemaal schrijft. Wij moesten lopen met de kar met dienbladen. Dus vier karen ophalen (voor elke verdieping één) en daar dan mee langs de kamers crossen om de maaltijden af te leveren. Stukje vlees snijden hier, prakje maken daar . Je zegt nu nog dat ze 'normale maaltijden eten', maar als je er een weekje werkt, zeg je dat niet meer, hoor . Ik heb in 4 verzorgingstehuizen gewerkt en het was altijd voer wat ik niet ken of wat ik nooit op tafel zou zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_52029761
Haha jawel, ik heb de menulijsten gezien. Ene dag bietjes, dan een dag boontjes en zelfs een keer friet met kip en appelmoes of nasi met satevlees enzo (he die dagen moet ik ook werken, mooi zo )

Alleen het toetje kende ik niet ... Russische berg ... soort vaag cakeje met vla en bolletje ijs met vlokken ... dat hadden ze ook niet voor personeel, dus ook niet kunnen testen of het lekker was.

Ik hoop eigenlijk dat het geen lekker eten is, dan hoef ik er ook niet zoveel van en ga ik mezelf tenminste niet volvreten (omdat het toch geen cent kost en ik onbewust meer nodig denk te hebben tijdens het werk) Maar vandaag dus alweer te weinig gegeten xD Ga nu wel ff een festini halen ofzo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:21:23 #41
12913 GreatWhiteSilence
pi_52029931
Dat wat jullie nu beschrijven doe ik nu ook allemaal in het ziekenhuis. Echt geweldig en zo leer je nog eens wat nieuwe dingen kennen ook. Het enige probleem is dat niet alleen het eten heerlijk is, maar de toetjes ook...

Dus als we hebben geportioneerd (opgeschept) en er zijn nog normale toetjes (de dieettoetjes smaken meestal nergens naar) over probeer ik er altijd één exemplaar van te confisqueren...

Boterboontjes zijn trouwens een apart soort boontjes(dus geen sperciebonen die te lang in de boter hebben gelegen ), ze worden hier ook regelmatig geserveerd.
pi_52029959
-edit: doe eens niet

[ Bericht 72% gewijzigd door Mylene op 02-08-2007 09:46:14 ]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:24:51 #43
12913 GreatWhiteSilence
pi_52030035
Chocolate, bedoel je geen Romeinse berg? Dat hebben wij hier soms, het is cake, vochtig gemaakt met een alcoholische drank en vruchtjes en dan maken ze er een bolletje van met een ijsschep. Ze doen er idd vaak wat aardbeien kwark of zoiets bij. Geen ijs, want dat is meestal al half gesmolten tegen de tijd dat het bij de patiënten aan komt.
pi_52030577
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chocolate, bedoel je geen Romeinse berg? Dat hebben wij hier soms, het is cake, vochtig gemaakt met een alcoholische drank en vruchtjes en dan maken ze er een bolletje van met een ijsschep. Ze doen er idd vaak wat aardbeien kwark of zoiets bij. Geen ijs, want dat is meestal al half gesmolten tegen de tijd dat het bij de patiënten aan komt.
nee echt Russisch ... en er zat ook geen fruit bij. Vroeg de kok (nouja, plaatsvervangende weekendhulp) ook wat het was, hij wist het ook niet ... vast lokaal toetje ofzo xD (en zonder alcohol )

En blij dat boterboontjes geen boterbommen zijn ik dacht al een soort van vetbom gegeten te hebben ... vond ze trouwens niet echt lekker, sla ze volgende keer (moet woensdag weer werken) wel over ...
pi_52030661
heeft iemand trouwens al de nieuwe harry potter gelezen?
ik heb hem vandaag gekregen en net 2 hoofdstukken gelezen
gelukkig ben ik vrijdag vrij kan ik lekker op mijn balkon gaan zitten lezen
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:44:02 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52030698
Ik heb nog nooit een Harry Potter-boek aangeraakt, laat staan gelezen . Wel de eerste film gezien, maar kon er niet echt warm of koud van worden .
Niet meer actief op Fok!
pi_52039126
must..not...eat..Bossche...bol.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:43:49 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52039171
Geslaagd voor m'n autotheorie!!! . Had 2 fout . Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:44:06 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52039179
En Bossche bollen zijn idd evil. Ik trakteer mezelf nu op een broodje 'gezond' .
Niet meer actief op Fok!
pi_52039300
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:
En Bossche bollen zijn idd evil. Ik trakteer mezelf nu op een broodje 'gezond' .
De betreffende collega was een paar weken geleden jarig en trakteerde toen ook al op Bossche bollen.
Vandaag, 2 augusts, zou het Nationale Bossche Bollen dag zijn. Lekker dan
pi_52039309
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Geslaagd voor m'n autotheorie!!! . Had 2 fout . Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus .

Gefeliciteerd!!!!
pi_52039654
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:
heeft iemand trouwens al de nieuwe harry potter gelezen?
ik heb hem vandaag gekregen en net 2 hoofdstukken gelezen
gelukkig ben ik vrijdag vrij kan ik lekker op mijn balkon gaan zitten lezen
Ik wil er zometeen aan beginnen en ben morgen ook vrij (toevallig hihi) en ga dan lekker hele dag zitten lezen ... heb alle andere delen ook al gelezen, ben wel benieuwd naar de laatste (al zijn ze wel steeds minder leuk, deel 4 was toch echt de leukste tot nu toe) En dinsdag naar de film van deel 5 met broertje

en Viking: Gefeliciteerd waar ga jij nu de straten onveilig maken?

... ok kom op meid, ga nu eens aan je ontbijt ...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:07:01 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52039764
Ik maak de straten al een tijdje onveilig in Drachten, Heerenveen e.o. en een enkele keer in Leeuwarden . Nu wil ik ook snel aangemeld worden voor m'n praktijk, hoor . Zeker als ik die wachttijden zie .
Niet meer actief op Fok!
pi_52039911
ik heb trouwens geluk, ik ben sinds kort verliefd
dus krijg geen hap door mn keel
pi_52042180
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Gefeliciteerd! Super hoor, 2 fout Waren er bij jullie ook zoveel gezakt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:41:55 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52042336
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Super hoor, 2 fout Waren er bij jullie ook zoveel gezakt?
Dank je .
Meer dan de helft was gezakt ja. Verder niet echt op gelet, want ik was te euforisch dat ik het wel gehaald had .
Niet meer actief op Fok!
pi_52042625
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:

Dank je .
Meer dan de helft was gezakt ja. Verder niet echt op gelet, want ik was te euforisch dat ik het wel gehaald had .
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2 Dus de spanning was er bij mij al héél snel af haha (en dan nog een beetje bang zijn dat ze je waren vergeten op te noemen ) Nu de praktijk nog, maar dit heb je in ieder geval in je zak
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:55:03 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52042718
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2 Dus de spanning was er bij mij al héél snel af haha (en dan nog een beetje bang zijn dat ze je waren vergeten op te noemen ) Nu de praktijk nog, maar dit heb je in ieder geval in je zak
Ja, dan moet ik wel binnen een jaar m'n praktijk halen hè. Volgende week komt m'n instructeur terug van vakantie, dus dan meteen maar even aankaarten. Als het niet opschiet, moet ik er maar over denken om naar een andere rijschool te gaan. Ik wil niet een half jaar moeten wachten .

Ik zat op nummer 26 en ze zei: 23, 29... dus toen wist ik het al wel.
Maar twijfelde nog even of ze nou de geslaagden of de gezakten opnoemde (nog even gevraagd aan degene naast me ) en of ik het nu wel goed gehoord had en pas toen ik het kaartje in m'n handen had geloofde ik het .
Niet meer actief op Fok!
pi_52042802
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo zat ik destijds op nummer 29, dus dat was wel even spannend.

Het ging zoiets als "25, 26, 27, 28, 30". Meer dan 75 % was gezakt toen
pi_52042894
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Fannetje het volgende:
Zo zat ik destijds op nummer 29, dus dat was wel even spannend.

Het ging zoiets als "25, 26, 27, 28, 30". Meer dan 75 % was gezakt toen
Dan ga je ook bijna twijfelen of ze de geslaagden of gezakten voorlezen
pi_52043095
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan ga je ook bijna twijfelen of ze de geslaagden of gezakten voorlezen
Gelukkig had ik dat wel goed begrepen
pi_52043128
Dit doet me op een of andere manier ongelooflijk denken aan de toetsen begin dit jaar ... waarbij er 3 voldoendes en 8 1'en waren voor wiskunde, zelfde verhaal voor scheikunde en natuurkunde ... dat houdt dus ook na de middelbare school niet op

Maar wel lekker als je dan zelf wel geslaagd bent Weten jullie toevallig ook iets over rijscholen in Almere/Amsterdam die het WEL goed doen (ik word dit jaar 18 en wil misschien ook gaan lessen)
pi_52043427
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Chicolate het volgende:
Maar wel lekker als je dan zelf wel geslaagd bent Weten jullie toevallig ook iets over rijscholen in Almere/Amsterdam die het WEL goed doen (ik word dit jaar 18 en wil misschien ook gaan lessen)
Ik heb gelest bij de ANWB in de buurt van Station Sloterdijk.
Het CBR gebouw zit daar niet ver vandaan.

Op zich niets te klagen. Het is ideaal als je niet bijna een heel jaar bezig wil zijn met lessen, aangezien je daar binnen een paar weken al je roze papiertje kunt halen. (fulltime lessen)
Je begint daar op een parcour om de auto besturing onder de knie te krijgen en pas daarna ga je de weg op.
Ik heb het daar in 2 keer gehaald.
Maar er is ook een site waar je de gemiddelde slagingspercentages kunt zien bij rijscholen uit je regio: http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&examenplaats=30
pi_52048302
Proficiat Viking84, ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik vond het praktische examen nog het stresserendst, maar heb het in 1 maal gehaald (ik woon wel in België)
pi_52049983
gefeliciteerd Renske
voor mij is dat al bijna een jaar geleden.........wat gaat de tijd toch snel
pi_52050387
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef STING het volgende:

[..]

Maar er is ook een site waar je de gemiddelde slagingspercentages kunt zien bij rijscholen uit je regio: http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&examenplaats=30
Ga dan niet per se naar de school met het hoogste percentage, sommige scholen laten je namelijk extra lang lessen om er maar zeker van te zijn dat je die eerste keer slaagt, maar je moet wel al die lessen betalen natuurlijk.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:09:05 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52052459
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef omearos het volgende:

[..]

Ga dan niet per se naar de school met het hoogste percentage, sommige scholen laten je namelijk extra lang lessen om er maar zeker van te zijn dat je die eerste keer slaagt, maar je moet wel al die lessen betalen natuurlijk.
Uhuh, dat bedacht ik me dus ook vanmiddag bij rijscholen met 'slagingsgarantie'.
Niet meer actief op Fok!
pi_52053379
kreeg net trouwens een complimentje van mijn neefje (12)
een paar jaar geleden noemde hij me dik en vandaag zei hij dat ik er goed uitzag
pi_52053493
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Miss_S het volgende:
een paar jaar geleden noemde hij me dik en vandaag zei hij dat ik er goed uitzag
Ah das wel leuk om te horen ja (ik vond het zo geweldig toen ik eind van mn vakantie bij mn vriend kwam en hij na ongeveer een halve dag tegen me zei "het lijkt wel alsof er hier vet weg is"... (op mn middel, waar ie me altijd kietelt ) Hij wilde thuis eigenlijk dat ik meteen op de weegschaal zou gaan staan, hij wilde weten of ie gelijk had ... en hij weet nog steeds niet dat ie gelijk heeft gehad )

Zo, mijn werkdag zit er ook weer op. En meteen hebben ze mn rooster ff veranderd ... ik werk nu meteen 6 dagen achter elkaar, waarvan ik er net 2 gehad heb ... maar het is echt superleuk werk, dus ik vind het allemaal wel best haha (Oeh en ik ben dus ECHT allergies voor pinda's ... was het even vergeten bij het opscheppen, en zat al een kwak kipsate op mn bami goreng toen ik dat bedacht ... tijdens het eten kreeg ik al last van mn buik, die nu als een gek rommelt en borrelt ... ha fijn )

Morgen nieuwe bril uitzoeken
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:06:47 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52054007
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Mijn neefje (11) zit in z'n 'weet ik veel' en 'nou en'-periode, dus die zie ik zoiets niet snel zeggen eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_52054124
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn neefje (11) zit in z'n 'weet ik veel' en 'nou en'-periode, dus die zie ik zoiets niet snel zeggen eigenlijk .
mijn neefje is echt zo'n schat geworden
had echt verwacht dat hij ook in zo'n periode terecht zou komen

maar mijn neefje vandaag echt zo van ik heb een heel nieuw nichtje gekregen
pi_52057482
ik dacht trouwens dat ik vandaag echt te veel gegeten had
maar zit nog maar rond de 1200kcal
pi_52058268
zoo weer ff een update van mij .. ik woog 80.4 kilo toen ik op vakantie ging naar spanje.. daar gingen de remmen los en lag ik hele dagen op het strand, we gingen tussendoor naar de mac, ik at onbeperkt spareribs.. geeneen gezonde maaltijd, altijd friet enzo.. en tot slot van rekening breek je nog je voet.. gister op de weegschaal gaan staan met die gipspoot, 81.3 .. dat gewicht zit in het gipsbeen, weet ik zeker.. en ik kan ook wel met zekerheid zeggen dat mn spiermassa wat is omgewisseld met mn vetpercentage maar nu moet ik dus 4 weken thuis zitten.. kan wel sporten, maar geen cardio, en sowieso alleen mn bovenlichaam qua krachttraining..

Weet iemand wat van breuken en herstel af? Ik heb nu loopgips, en kan er wel goed op lopen, alleen vraag ik me af of het verstandig is om te gaan wandelen met de hond, of dat ik het juist rust moet geven? Ik heb mazzel dat het gips eraf kan, vlak voordat ik de brandweercursus start, en ik zou graag de eerste dag al gelijk willen rennen en dergelijke.. vandaar wil ik nu al zo goed mogelijk herstellen.. alleen hoe kan ik dat doen? Het is mijn middenvoetsbeentje van mijn kleine teen die gebroken is... graag tips
pi_52066941
Gefeli Viking met de theorie!
Moet zelf al heel lang beginnen en al 2 jaar roep ik in de vakantie dat nu de goede tijd is, maar het komt er gewoon niet van en 'k heb ook niet echt behoefte aan een auto... Maar volgend jaar rond deze tijd hoop ik zo tegen de coschappen aan te gaan zitten en dan schiet het ook niet echt op om te gaan lessen... probleem probleem..
Ik heb besloten dat het waarschijnlijk weinig meer zal worden met m'n tentamen, dus ik heb er nu niet echt meer voor geleerd. Heb echter wel een 7 gehaald dus ik hoop dat ik zal kunnen compenseren

Gisteren (helaas) nog 2 dingen getest qua eten: Lays baked en cruesli balans (rode vruchten).
De chips is okee, wel harder dan de gewone en het is geperste i.p.v. echte chips. Dat het minder vet is vind ik lekker.
Cruesli: je moet het heel snel opeten want er zitten veel van die rijstdingetjes in, die worden heel snel zacht en zompig. K zal het pak opmaken maar verder niet kopen!

Zondag ga ik naar de Boulevard in den bosch (theaterfestival) had er alleen nog nooit van gehoord, maar het word vast heel gezellig
pi_52067568
vanmorgen de stad in geweest en kennelijk is de catsuit toch een succes werd veel aangesproken door jongens
pi_52068445
Van een catsuit zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik het ooit aan zou doen Ik zie er ook alleen een soort catwoman ding bij ofzo
Nog 2 uur voor de Grote Ramp en dan heb ik eindelijk echt niets meer met studie te maken tot de 29e...
pi_52068482
Kan iemand mij even tegenhouden uit frustratie te gaan eten? ... ik zit er ff heel erg doorheen (en over een uurtje naar mn werk, daarna kan het allemaal geen kwaad meer, daar eet ik alleen nog mn avondeten)

Daarstraks naar de stad geweest, nieuwe bril uitzoeken. Niets gevonden ... enige opties die er nu nog zijn: nieuwe glazen in mn oude montuur (ja hallo, die wilde ik juist niet meer omdat ie oud en slap is, en niet leuk meer staat), hetzelfde montuur als mn moeder (staat superleuk, daar niet van ... maar hij is eigenlijk de verkeerde kleur, en wil niet dezelfde, we zijn geen tweeling ofzo) of geen bril meer op ... waarom doe ik dan al die stomme oogtesten?

En dan nog zo'n muts bij de Pearl "ja je knijpt met je ogen, dus ik kan het niet goed meten ..." Ja daarom moest ik ook een meting bij de oogarts doen, maar dat knijpen doe ik ook maar onbewust ... Na een hele ochtend verkloot te hebben op deze manier, wil lik nog maar 1 ding: heel veel eten (en dat mn koppijn weggaat )
pi_52068484
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Van een catsuit zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik het ooit aan zou doen Ik zie er ook alleen een soort catwoman ding bij ofzo
Nog 2 uur voor de Grote Ramp en dan heb ik eindelijk echt niets meer met studie te maken tot de 29e...
eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onder
en tja de broek is gewoon een spijkerbroek
pi_52068589
Chicolate: ik wou dat ik een goede tip voor je had, maar ik ben net zo eigenlijk....
Dus wat ik dan altijd doe is een grote lading rauwkost, komkommer of tomaat wegstouwen
of ergens heen gaan waar geen eten is (of geen portemonnee mee) en hoogstens de nuttige dingen als boterhammen meenemen. Dat werkt wel.
Verder jezelf overtuigen dat je er niets mee opschiet om een hoop te vreten...
En w.b. bril begrijp ik je ook, vond het ook heel moeilijk om een mooi montuur te vinden... maar wat bleek bij mij, veel mensen viel het uberhaupt niet op dat ik er een had misschien kan je naar een groter filiaal met meer keuze?
pi_52069009
Chicolate, ga eens naar een andere opticien dan! Er zijn echt ontzettend veel monturen te vinden, dus er is ook vast iets wat jij leuk vindt en wat leuk staat. Het kost je hooguit wat meer, maar dat s dan jammer, je bril is ongeveer het eerste dat mensen zien dus die moet wel leuk zijn.
pi_52069143
Dat vind ik het vervelende juist, ik ben vandaag al bij 3 opticiens geweest en ze hadden geen van allen iets dat ook maar in de buurt komt van "he ja ik herken mezelf en dit staat best leuk" ... De mode bij brillen op dit moment is gewoon veel te groot/breed ... en daar komt nog bij dat ik voor eind augustus een nieuwe bril wil hebben: dan worden er weer pasfoto's gemaakt. Als ik dan geen nieuwe heb, wil ik het ook gewoon helemaal niet meer ... En in Almere barst het van de slechte opticiens, die in staat zijn een glas te vergeten of gewoon totaal verkeerde sterkte meten ... (en het moet wel in Almere, als mn bril dan een keer scheefstaat kan ik niet steeds naar Amsterdam rennen)

Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur ... (heb budget)

... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:02:17 #82
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52069519
lenzen is dat zo duur dan? ik dacht dat een bril veel duurder was...

en hallo allemaal! It's been a while since i visited, goed weekend voor allen van jullie!

En blijf van die snacks af
pi_52069681
Het Huis opticiens is altijd wel goed. En laat je ook gewoon adviseren, je moet ook wennen aan een nieuwe bril. Een goede opticien geeft je ook een eerlijk advies.

Lenzen kunnen duur zijn, hoeft niet. Hangt van het soort lenzen af.
Anders kun je zelf toch ook een deel van de kosten betalen Chicolate?
pi_52069756
Het ligt ook erg aan de verzekering natuurlijk, bij sommigen kan je maar 100 euro ofzo terugkrijgen, dan wordt het aanbod al een stuk kleiner (als je tenminste niet rijk bent), zeker bij het huis.
Nog even patsen kon zelf 350 terugkrijgen, maar ik zie mezelf toch niet met een D&G of chanel bril ofzo lopen, maar ik zou het wel jammer vinden als ik niet eens de glazen terugkreeg ofzo, dat werd wel erg duur dan.

[ Bericht 43% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 03-08-2007 12:20:52 ]
pi_52069870
heb net gelunched met griekse yoghurt en honing iets dat ik op vakantie elke dag als ontbijt had
en vanmorgen had ik gerookte zalm met witte broodjes
pi_52070047
Ow, ik doe niet aan verzekeringen voor mijn bril enzo. Is een aanvullend pakket en dan krijg je 50 euro per glas terug eens in de 3 jaar ofzo.
Schiet niet echt op.
Wat wel scheelt is een montuur in de uiterkoop halen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:18:48 #87
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52070058
mmmmmmm... Miss_S, wanneer nodig je ons is uit? klinkt allemaal heel lekker
pi_52070166
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.
pi_52070245
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.
ja dat was ook mijn idee maar toen bleek de yoghurt op te zijn en wou ik toch eerst iets eten voordat ik naar de stad ging en toen maar de yoghurt gekocht
pi_52070269
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
het is nu op
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:38:13 #91
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52070633
ou, ik breng de vis wel mee, maar het klaarmaken laat ik aan jou hoor ;-)

zo gedaan met werken, zodadelijk is een lekker zwemmetje gaan doen!

ik doe het nog altijd dagelijks een uurtjee, de tijd dat ik uren in het bad zat zijn wel gedaan

allemaal een heel goei weekend!!! en veel succes met het dieet!!! btw Miss_S je bent de kampioen afvallen hier ... je ziet er heel goed uit als ik je een complimentje mag geven

al het beste

Acid
pi_52070815
ik had dan ook wel het meeste overgewicht van iedereen hier
maar toch bedankt voor de complimentjes
pi_52070887
Het is dan ook geen wedstrijd...
Toch?....
pi_52071007
onnodig

[ Bericht 77% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:00:40 ]
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:56:43 #95
43556 miss_dynastie
pi_52071062
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur ... (heb budget)
Heb je geen baantje/zakgeld of zoiets? Zo heel verschrikkelijk duur is het namelijk ook niet (al weet ik niet hoe lang jij gemiddeld met je budget moet doen).

weggehaald: reactie op edit

[ Bericht 36% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:01:06 ]
pi_52071166
..... maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:02:26 (quote weggehaald) ]
pi_52071254
Succes veiligheidsspeldje! Ik hoop dat je het beter doet dan ik afgelopen maandag!
pi_52071332
Thx liejannuh, ik weet natuurlijk niet hoe slecht jij het deed, maar m'n motivatie om te studeren was nogal miserabel, dus ik zal wel flink schrikken van alle nuclei en vervelende ziektes waarvan ik al blij ben dat ik er uberhaupt van gehoord heb
pi_52071361
Ik heb de 13e een hertentamen.
En die moet ik echt halen!
pi_52071422
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de 13e een hertentamen.
En die moet ik echt halen!
Hup, studeren jij dan!
Nu ga ik weg
pi_52071503
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Deze opmerking vraagt om wat gerel, maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben
Als je je stress maar niet gaat wegeten Succes en leren!
pi_52071515
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:

... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
Ah nee joh, lenzen zijn helemaal niet zo duur!
Bij Hans Anders betaal je voor zes paar maandlenzen ¤45. En als je bij VGZ verzekerd bent, krijg je ze ook nog eens gratis.

Ik heb deze lenzen nu een jaar of twee en ze bevallen uitstekend! Zelfs beter dan die van het Huis (ze hebben minder gauw scheurtjes)
pi_52072564
Ik heb daglenzen en betaal voor 15 paar een 35 euro. Ik gebruik ze ook enkel voor de volleybal, dus heb ze maar 2 à 3 keer wekelijks nodig.. Maar ik denk dat ik eens ga kijken voor maandlenzen, ik kan ze dan uiteindelijk mss inhouden om naar het werk te gaan ipv mijn bril. Ik haat een bril
pi_52075120
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je je stress maar niet gaat wegeten Succes en leren!
W.b. tentamenstress heb ik het niet-emo eten maar een beetje opgegeven. Als de vreterij hoofdzakelijk uit rauwkost etc. bestaat valt het nog mee.
Het tentamen was natuurlijk weer belachelijk moelijk Gelukkig waren er ook wat dingen die ik wel wist...

* veiligheidsspeldje weet dat het niet zo hoort enzo, maar hoopt toch op een vijf (want dat voldoet ook in dit geval)
pi_52082247
guttegut tis wel erg kinderachtig om allemaal iemand aan te wijzen die het fout doet maar dan net zo kinderachtig terug te gaan doen he?

wat is er toch mis met jullie? afvallen maakt jullie allemaal iig geen leukere mensen.

heb ge-edit waar nodig en de rest van het geneuzel verwijderd.....

neem aan dat jullie het nu wel leuk kunnen houden (het schijnt echt niet zo moeilijk te zijn hoor, het merendeel van Fok! post op een normale manier, kijk er eens naar en leer er van) en anders kunnen we altijd een weekendslotje geven...

dan gaan jullie maar fijn iets anders doen ipv zeiken tegen elkaar.

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:10:22 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52087409
Zo te zien is er weer een en ander geëscaleerd
Vrede op aarde, enz.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:41:07 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52092648
Gelukkig was ik weg dan .

Goedemorgen . Vanmiddag barbequen bij m'n zus. Verder niks bijzonders vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_52092775
goedemorgen
wij gaan morgen bbqen
denk dat ik vandaag niet veel nuttigs ga doen
pi_52093337
Ik moet vandaag weer de hele dag werken, en daarna naar een verjaardag ... moet deze week zoveel werken en heb daarnaast zoveel dingen te doen (oppassen, kranten lopen, verjaardagen) dat ik niet eens meer tijd heb om me normaal te douchen ofzo

Over bril/lenzen: mn ouders wilden tot nu toe altijd gewoon NIET dat ik lenzen krijg, omdat in de familie heel veel mensen allergies reageerden op lenzen, ontstoken ogen enzo. En voor mijn budget van 200 euro koop je geen harde lenzen (wat ook weinig zin heeft, aangezien mn sterkte ieder halfjaar verandert, maar ik mag geen zachte helaas) ... Oh ja en een cilinder in mn ogen, dus het wordt allemaal een stuk duurder ...

En de Hans Anders en Pearl in Almere zijn klooiers ... daar krijg ik het vergoed, maar die rommelen echt maar wat aan met sterktes en glazen enzo, totaal geen vertrouwen in eigenlijk. Dus ik blijf wel bij mn eigen opticien, als die het tenminste voor elkaar krijgt een LEUKE bril te vinden

Ok, broodje smeren en naar mn werk. Doei genieten jullie maar wel van het mooie weer (aaarg morgen ook weer de hele dag binnen in de keuken staan)
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:35:35 #110
12913 GreatWhiteSilence
pi_52093385
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
pi_52093592
Ik ben sinds 16 juli begonnen met op mijn eten te letten en ik ben al twee kilo afgevallen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:43:57 #112
12913 GreatWhiteSilence
pi_52094387
Goed zo!
Wat heb je precies gedaan? Minder gaan snoepen enzo?
pi_52113384
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
Ik weet het niet, maar ook daar hadden ze geen leuke monturen ... net als bij de Pearl, ook niets leuks gezien helaas. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Sowieso ogentest bij mn eigen opticien doen, en daarna zie ik wel weer verder. Ben nu toch veel te druk met werken om ook maar iets te verzinnen als oplossing. (lenzen!! xD) Dinsdag eindelijk een vrije dag, na 6 dagen werk.

Zo, vandaag weer een hele dag werken, begin nu toch wel moe te worden. En ik eet steeds te weinig ofzo, rond een uur of 4 word ik helemaal slap en begin ik moeite te krijgen met mn hoofd helder houden. Dus vandaag iets meer eten is de planning Zometeen dus maar eens ontbijten en lunchpakket maken (en wow! Het is hier echt TE rustig!)
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:59:14 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52113774
Goedemorgen .

Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen . Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat .

Groetjes, Viking.
Niet meer actief op Fok!
pi_52113875
Goedemorgen!
Het wordt weer mooi weer vandaag, dus wat dat betreft is het een goede beslissing van je, maar ik weet niet of gebrek aan zonlicht de enige reden is
Wel jammer hoor, want zo loopt het topic op den duur misschien wel leeg denk ik. Ik heb hier w.b. afvallen in elk geval veel aan (gehad) en dat zal voor anderen ook wel gelden.
Vriendje ligt nog te slapen tsss kwil al wel naar buiten!!
pi_52114143
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen . Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat .

Groetjes, Viking.
ik zal je missen en succes met het afvallen
pi_52114168
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje. En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.

En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
pi_52114177
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Groetjes, Viking.
Ik zal je missen Viking!

Groetjes,
veldmuis
pi_52114245
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje. En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.

En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.

'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan
pi_52114266
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.

'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan
hopelijk ligt dat procent toch wel hoger

en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
pi_52114317
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hopelijk ligt dat procent toch wel hoger

en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?
pi_52114325
Jups wel plannen (F1 kijken vind ik geen plan hoor, dat is zo suf )
http://www.festivalboulevard.nl/content.asp?id=141 in Den bosch, straatfestival, dan is het vast erg gezellig in de stad 's avonds BBQ waarschijnlijk, maar gisteravond een grote salade gebouwd dus een dagje compenseren mag wel.
pi_52114366
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?
nee heb beslist dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
pi_52115395
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee heb besloten dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
pi_52115684
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
pi_52115820
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef omearos het volgende:
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
Hihi.
pi_52117832
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:00:27 #128
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52117911
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:49:54 #129
12913 GreatWhiteSilence
pi_52118840
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:55 schreef Miss_S het volgende:
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
Volgens mij is dat grammatica...
pi_52118849
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef mirrie1986 het volgende:
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
welkom
3,8 in 2 maanden daat gaat lekker
je kan altijd een water ijsje nemen

wat is je bmi?
pi_52119189
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden

sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbij of misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
pi_52119370
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden

sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbij of misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:08:46 #133
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52120282
ben 1,80 lang. Mijn bmi is 21,9. Redelijk normaal dus. (Miriam in de gewichtslijst)
pi_52120838
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
o dat wist ik niet, das best waardeloos dan.
quote:
verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
ja dat kan best kloppen. bij 85 ben ik ook een tijdje blijven hangen en toen ineens vrij snel tot 80 afgevallen. toch raar eigenlijk. maar nu de zomer aan het losbarsten heb ik daar geen geduld voor
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:58:28 #135
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52121195
* DakDuuf is dr ook weer ff,

1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).

Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.

Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)

* DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52121483
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:

Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).

Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
Niet sporten als je al weet dat je schouder stuk is
Heb ik ook gedaan, enkelband gescheurd, uiteindelijk volledig moeten stoppen met sporten en toen flink aangekomen. Dus ontzie je schouder nu gewoon, heb je langer plezier van dan dat je nu toch die schouder gaat gebruiken "want dat is zo lekker"
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:19:15 #137
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52121579
Moet toch onder het mes, er is geen sprake van slijtage, gewoon instabiel:)
pi_52127175
Ik zal je missen Viking Je was toch wel een van de vaste posters (vooral als het om hardlopen en sporten ging ...) Maar veel succes/plezier met de tijd die je overhebt en je strijd voor een strakker figuur

Hele dag gewerkt, wat een rotzooi was het vandaag. Er zit daar in de organisatie iets goed mis, waardoor ik (en een weekendkracht) ons vandaag helemaal kapot gewerkt hebben. Best wel balen. Zelfs voor pauze hadden we nauwelijks tijd (10 minuten) ... gewoon 2 mensen te weinig in de keuken, waar je dr normaal al maar 4 hebt ... Nouja, hard gewerkt, dus mijn ongelooflijke vreten van vandaag kan eigenlijk geen kwaad

Ik denk dat ik donderdag weer kan trainen, eindelijk weer sporten. En dan dinsdag weer een keer thuis eten, misschien dat het dan eindelijk weer een dagje gezond en normaal is

Dus wat betreft 'gezonderen' sta ik op dit moment stil, ik moet maar gewoon zorgen dat ik niet op mn bek ga of flauwval in de keuken. Of ik dan aankom ofzo kan me even niets schelen. Dat komt allemaal wel weer als ik klaar ben.
pi_52129334
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf] is dr ook weer ff,[/me]

1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.

Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.

[me=DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
pi_52129389
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
pi_52129548
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
pi_52129579
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
pi_52129614
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
pi_52129641
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
pi_52129749
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen

maar goed het gaat hier om afvallen dus terug ontopic
ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
pi_52129800
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen
Was hij flieft op jou?
quote:
ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
Dat is ook niet erg gezond, om het maar ontopic te houden
pi_52132637
damn , krijg hier even alle verleidingen die je maar kan verzinnen onder ogen geduwd.. een snackbar in de buurt houd er mee op, waren kennissen van ons, en nu staat alle eten en drinken hier bij ons.. ijsjes, snacks, frisdrank, snoepgoed, ALLES kan je hier vinden.. proberen we van de week door te verkopen maar iedereen pakt hier en daar wat weg... leuk hoor als je 4 weken thuis zit met een gebroken voet.. je ziet alles continue staan
pi_52133799
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian ), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
pi_52134273
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian ), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
Het lijkt wel of we het allemaal het erg moeilijk hebben om goed door te gaan. (behalve Miss_S dan, die gaat als een stoomlocomotief door, waarvoor hulde overigens) En raar genoeg hangt dat samen met dat dit topic ook wat minder goed loopt, dus als het niet zo goed gaat met afvallen heb ik iig minder zin om te posten. Viking haakt helemaal af (alhoewel ik hoop heb, dat als ze weer begint met sporten in september, ze dan weer terugkomt)

Zal even opnoemen wat ik allemaal gegeten heb afgelopen weekend:

krentenbol met boter
croissant
wodka (2)
rosé (6)
tiramisu
sate met saus (bbq)
koekjes bij de koffie (4)
japanse zoutjes (2) (bakjes) (diegene mét gecoate pinda's )

Ik heb vanochtend ook maar niet op de weegschaal gestaan.
pi_52134996
Ik mag op dit moment heel blij zijn dat mijn moeder nachtdienst heeft gehad en nu slaapt, dus ik niet bij de weegschaal kan komen. Gister enorm lopen bunkeren, had hele tijd honger en voelde me gewoon al ongelukkig. Dat laatste nog steeds, mn buik is helemaal opgezet en maak me weer zorgen over vanalles. Ik wil niet meer ...

Vandaag denk ik niet dat ik door mn keel ga krijgen: ik wil niet en voel me gewoon beroerd/misselijk. En moet alweer werken. 6 Dagen achter elkaar is toch best heftig, al helemaal als je dan meteen je vriend zo lang niet ziet, en die ook ff laat weten je totaal niet te missen ... Bah, wat een rotvakantie ...
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:31:16 #151
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52135400
Chicolate : Hoop dat je me het niet kwalijk neemt dat ik het effie zeg. ik wil nu niet zeggen dat ik het beter weet ... maar de ene dag je volproppen en de volgende dag niet eten ... is nefast voor je dieet. Je lichaam gaat niet weten waar het het heeft... eerst geef je het veel te veel kcal ... en de volgende dag ga je je zelf uithongeren. Dieëten is alleen succesvol als je elke dag regelmatig eet. Je uithongeren totdat je niet meer kan en dan bulken is verkeerd. EET ZOVEEL JE WIL (GEZOND) en SPORT WEKELIJKS MINSTENS 3X en je zal je gewicht zien dalen op een gezonde en veantwoorde manier... uithongeren is niet goed en zelfs heel nefast voor je regime. Ik zeg het maar

En een goedemorgen allemaal!!! ik ga zodadelijk (13.45u tot 17.00) nog eens voor een marathon zwemmen ;-) ... de sport bij uitstek dames
pi_52135512
Ik weet het, ik weet dat je gelijk hebt. Maar als ik ongelukkig ben, en ik al een dag veel gegeten heb, kan ik de volgende dag gewoon niets meer door mn keel krijgen. Daarbij ben ik echt heel erg misselijk op dit moment en wil ik het eigenlijk ook niet. En ik wil sporten, maar er is weer eens geen training deze week, en ik moet steeds werken . Ook actief (hele dag staan enzo) maar geeft geen goed gevoel. (Oh ja zwemmen, das echt leuk ... doe je ook echt een marathon?)

Ik zou bijna zeggen dat ik wil dat de school weer begint, dan zie ik mn vriend en andere mensen tenminste weer ...

En nu vakantiefoto's kijken is een slecht plan, ik was daar echt mooi slank, en nu dus niet meer ... Pfff geen bikinifoto van mij dus op dit moment.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:43:11 #153
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52135698
kom kom kom ... het is gewoon maar een gevoel dat je je te dik voelt. ik stel voor dat je straks gewoon een lekker slaatje voor je maakt... niks te zwaar en dat opeet. Want als je nu kezelf heel de dag gaat uithongeren dan zal je lichaam in reserve gaan. En als je dan morgen wel je normale hoeveelheid eet dan zit je lcichaam nog steeds op een laag pitje ... en dan kom je bij doordat je "gewoon" eet... je kent het syndroom wel he... (jojo syndroom)

Dus als je echt eccht op een gezonde manier wil afvallen dan MOET JE ETEN!!! en veel verbranden. jij mag makkelijk 1500kcal per dag hebben dus eet aub...

Ik doe heel veel aan zwemmen ... ik kom van 104 kg, nu 78 kg ... ben een beetje aan het bulken want ik was teveel gewicht kwijt... maar inderdaad ik zwem heel heel veel maar geen marathons. ik wou gewoon verduideljiken dat ik er vandaag is goed tegenaan ga gaan tis weeral 4 dagen geleden (ik zwem normaal dagelijks)

Veel succes!!! en niet depri zijn, je vriend is zo weer terug en je hebt ons nog toch?
pi_52137005
Ik heb gister gezwommen
en ga zo even naar de sportschool voor 't eerst na 5 maanden of zo

jeeej

hey chicolate jammer dat je je zo rot voelt maar.. je woont in almere? waar zit je? hp, ovc, mg, bkn? je hoeft t niet te zeggen hoor
pi_52137079
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef AcidBurner het volgende:
kom kom kom ... het is gewoon maar een gevoel dat je je te dik voelt. ik stel voor dat je straks gewoon een lekker slaatje voor je maakt... niks te zwaar en dat opeet. Want als je nu kezelf heel de dag gaat uithongeren dan zal je lichaam in reserve gaan. En als je dan morgen wel je normale hoeveelheid eet dan zit je lcichaam nog steeds op een laag pitje ... en dan kom je bij doordat je "gewoon" eet... je kent het syndroom wel he... (jojo syndroom)

Dus als je echt eccht op een gezonde manier wil afvallen dan MOET JE ETEN!!! en veel verbranden. jij mag makkelijk 1500kcal per dag hebben dus eet aub...

Ik doe heel veel aan zwemmen ... ik kom van 104 kg, nu 78 kg ... ben een beetje aan het bulken want ik was teveel gewicht kwijt... maar inderdaad ik zwem heel heel veel maar geen marathons. ik wou gewoon verduideljiken dat ik er vandaag is goed tegenaan ga gaan tis weeral 4 dagen geleden (ik zwem normaal dagelijks)

Veel succes!!! en niet depri zijn, je vriend is zo weer terug en je hebt ons nog toch?
Dankjewel

Heb daarnet toch maar wat gegeten. Helaas waren de koelkast en gewone kasten bijna leeg, maar heb toch een pak vla (tja, melk op dus), wat cruesli en een flinke bak besjes gevonden, dat is er nu ingegaan en zal dr ook wel in blijven zitten ... voel me nu ook een stuk beter

Ben ik ff blij dat ik jullie nog heb (probleem is juist dat mn vriend gewoon thuis is, en tijd zou hebben, maar mij niet mist na zoveel dagen werken en eigenlijk ook geen zin heeft om me te zien. Hij gaat liever gamen, want dat kon ie in de vakantie niet en mij zag ie wel een paar dagen in de vakantie ... Toen ik na de vakantie op zn verjaardag langs kwam, had ie ook totaal geen aandacht voor me en ging gewoon lekker zitten spelen met een nieuw spel dat ie had gekregen ... tja, dan baal ik wel ja)
pi_52137114
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb gister gezwommen
en ga zo even naar de sportschool voor 't eerst na 5 maanden of zo

jeeej

hey chicolate jammer dat je je zo rot voelt maar.. je woont in almere? waar zit je? hp, ovc, mg, bkn? je hoeft t niet te zeggen hoor
Hihi Baken Park ... maar jij kent Almere ofzo? (dan moet jij Polderburen, mijn werkplek, ook kennen xD)
pi_52137203
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hihi Baken Park ... maar jij kent Almere ofzo? (dan moet jij Polderburen, mijn werkplek, ook kennen xD)
Nee ken 't niet maar heb 8 jaar gewoond
wat nemen jullie mee als je naar t strand gaat
ik meestal chips maar das niet zo goed......
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:03:35 #158
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52137848
Ik neem vooral brood mee. Dan heb je toch wat te eten, maar chips is ook wel erg lekker ja. Maar weer zo ongezond.. Hmmz
pi_52138014
brood is zo vies als t warm wordt .........
pi_52138092
Ik neem altijd meloen/appel/ander soort fruit mee, lekker heel veel. En flesjes bevroren water. Misschien een klein zakje zoute drop? Is ook goed als je veel zweet ...

Voor de rest eet ik op het strand nooit: geen honger. Soms een koekje (biscuit) als iemand dat mee heeft, maar voor de rest eigenlijk nooit wat. Oh ja, een waterijsje van de ijscoman
pi_52138132
ja maar als ik van 12 tot 6 op t strand ben krijg ik wel trek
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:05:45 #162
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52139520
Dat klopt ja. Kan dan ook een patatje niet laten staan.. Schaam. Maar patat vind ik gewoon lekker, op zijn tijd.. (ben nu lekker een kiwi(gold) aan het eten ) Vind golden kiwis lekkerder dan de normale..
pi_52139606
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onder
en tja de broek is gewoon een spijkerbroek
Ben best benieuwd hoe jij er uit ziet in zo'n kattenpak.
Plaats eens een fotooke?
pi_52139623
Ik moet eigenlijk wat gaan eten, maar heb met dit weer geen honger. Moet dus eigenlijk wel, ander word mijn bloedsuikerspiegel te laag en ga ik straks slechte dingen snoepen.
pi_52139691
Je kunt ook een lekkere pasta salade klaarmaken en meenemen naar het strand. Of een lekkere griekse salade met feta, olijven, komkommer en tomaat. Gezond en verfrissend.
pi_52139813
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt ook een lekkere pasta salade klaarmaken en meenemen naar het strand. Of een lekkere griekse salade met feta, olijven, komkommer en tomaat. Gezond en verfrissend.
Maar ik ga niet naar het strand
pi_52139943
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Heerlijk! Maar pastasalades schijnen erg bederf-gevoelig te zijn, dus ik weet niet of dat w.b. bacterieën zo'n slim idee is mee te nemen!

Ben alweer terug van het park, was veel te warm! Heb wel 2 boeken voor 2,90 ( I de slegte). Maar ook nieuwe ballerina's, een hemdje, oorbellen en nieuwe agenda, kon het weer niet laten natuurlijk.
Tot nu toe een boterham met hagelslag, 2 bolletjes met kaas & komkommer en veel water op, dus nu gaat t okee. Vanavond bepaal ik ook wat we eten, ik denk dat het rijst met kip en zoetzuur wordt ofzo, dat is best gezond eigenlijk. Het probleem zit 'm ook vooral in de stracciatella yoghurt die nog in de koelkast staat, dus ik maak lekker een fruitsalade als toetje, dan vergeten we die yoghurt gewoon
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:29:17 #168
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52139994
hup hup Juup - lees tussen de lijnen - Liejannuh wil naar het strand en jij maakt het slaatje en mag dan langskomen als ze honger krijgt ... maar uhm ... wie gaat er dan met Acid zwemmen?
pi_52140069
Sla is alleen lekker als 't koud is - en niet met 30 gr..
eigenlijk zou ik tortilla moeten bakken en dan lekker opeten of zo !
(= aardappel-ui omelet)

Chips is altijd lekker... 20°-40°
pi_52140096
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef AcidBurner het volgende:
hup hup Juup - lees tussen de lijnen - Liejannuh wil naar het strand en jij maakt het slaatje en mag dan langskomen als ze honger krijgt ... maar uhm ... wie gaat er dan met Acid zwemmen?
Ik hou van zwemmen, maar niet van verbranden en Brussel is een aardig eindje fietsen hoor
Gaat u zelf maar zwemmen, jij doet het zo vaak schijnbaar dat we je toch niet bijhouden
pi_52140138
of gazpacho en dan ingevroren meenemen
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:53:04 #172
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52143439
* DakDuuf heeft een nieuwe manier van afvallen.

Gisteren ontdekt, tijdens de F1, btje krampjes, stug volhouden, toch maar even naar het toilet, 45 minuten gezeten, en 2 kilo lichter, mooi strak buikje en 71 kilo:).

Maargoed, kan het je niet aanraden, kon bijna met een hoge druk spuit het toilet schoonmaken:(.

17-28 sep naar kroatie, voor die tijd nog ffkes goed bezig in de sportschool, alles goed en strak enzo, en dan maar lekker bruin worden.
Heb nog plek in de auto, iemand zin om mee te gaan?:$
pi_52144332
eindelijk weer maandag
gewoon ritme is toch het beste voor me
vanmorgen ontbeten met een peer en cruesli balans met halfvolle melk
tussendoortje: appel
lunch: 2 bruine boterhammen met appelstroop en een plakje ontbijtkoek + een beker halfvolle melk
avondeten: kip, salade en krieltjes
pi_52144579
Ik probeer ook weer in mijn goede ritme te komen, maar het is moeilijk want we hadden dit weekend mensen op bezoek en dan haal ik altijd veel teveel lekkers in huis. (Alsof ze anders van de honger zouden omkomen ) Vandaag gegeten tot nog toe:

1 krentenbol zonder boter als ontbijt

handje druiven tussendoor

tosti met 30+ kaas en ham als lunch

nu net bakje japanse mix tussendoor (heb zoveel mogelijk de pinda's eruit gelaten)

Voor vanavond: biologische beefburger met witlof en aardappels uit eigen tuin.
pi_52144690
Bij sommige mensen is het de regel ja dat het bezoek volgepropt dient te worden
Kheb alleen dingen gekocht voor de avondmaaltijd: kip, groente, atjar, sambal saus en voor vriendje nog kroepoek (zo'n volumemassa als van atjar is geen ramp als ik dat ook neem, maar ik probeer van niet).
En inderdaad: het gaat om de regelmaat, dat maakt zoveel uit... Wat dat betreft wil ik weer gewoon college enzo hebben
pi_52144758
ik had dit weekend echt veelste veel op
en nu ligt er nog een tompouce voor mij maar die gaat dus echt wel de vuilnisbak in
pi_52144767
Wat zonde
pi_52145269
zo vandaag 60 km gefietst, goed bezig
heb wel absurd veel honger nu, en bij de lunch al warm gegeten
pi_52146165
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
zo vandaag 60 km gefietst, goed bezig
heb wel absurd veel honger nu, en bij de lunch al warm gegeten
Van veel fietsen krijg je idd heel erge honger zolang je je honger maar stilt met gezonde dingen ipv snacks is dat helemaal niet erg En 60 km is echt super goed bezig
pi_52147090
ik ga maar een salade maken met tomaat, sla, feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing. redelijk gezond toch?
pi_52147130
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga maar een salade maken met tomaat, sla, feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing. redelijk gezond toch?
Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na wel (maar gewoon nemen wat je lekker vindt hoor ) Ik heb ook net een salade op met feta
pi_52147411
Chicolate, no offence of zo, ik ken je verder niet maar ik klikte toevallig op dit topic en zag je al erg lage BMI staan, je nóg lagere streef, en je redelijk obsessed posts... Sorry dat ik het zeg maar in mijn hoofd komt meteen één woord op: EETSTOORNIS! Misschien nu nog niet, maar hoe je praat zit je erg in de gevarenzone wat dat betreft. Je koppelt eten heel erg aan emoties, eet erg weinig, en als je een keer wat lekkers eet bestempel je dat als "gevreet". Je kán gewoon niet dik zijn met dat BMI, dus pas alsjeblieft op.
pi_52148099
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Chicolate, no offence of zo, ik ken je verder niet maar ik klikte toevallig op dit topic en zag je al erg lage BMI staan, je nóg lagere streef, en je redelijk obsessed posts... Sorry dat ik het zeg maar in mijn hoofd komt meteen één woord op: EETSTOORNIS! Misschien nu nog niet, maar hoe je praat zit je erg in de gevarenzone wat dat betreft. Je koppelt eten heel erg aan emoties, eet erg weinig, en als je een keer wat lekkers eet bestempel je dat als "gevreet". Je kán gewoon niet dik zijn met dat BMI, dus pas alsjeblieft op.
Is niet erg, ik weet dat mn streefgewicht ziek is, veel te laag. Maar eigenlijk ben ik al bijna op streefgewicht: 60 kilo vind ik heel erg mooi, en dat ben ik al bijna (met inderdaad, een redelijk strakke buik)

Ik bestempel mijn wat lekkers eten als gevreet, op het moment dat ik er misselijk van ben geworden. Zoals gister, toen had ik halve zak drop op, 4 boterhammen, enorm bord avondeten, rol koekjes, 3 toetjes en nog meer dat soort ongezondere spul. Tja, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik een vreetbui had.

En nu heb ik buikgriep ofzo. Tijdens mn werk voelde ik me de afgelopen 2 dagen al niet lekker, en mn buik was helemaal opgezet. Ik ben blij dat mn broeken ondertussen te groot zijn, hij stond zo bol en nu konden ze tenminste nog gewoon dicht. Na wc (sessie van een halfuur ofzo) voelde het weer wat beter. Maar voel me nu echt beroerd, ziek en heb morgen een vrije dag He fijn ... (en kwam er ook nog eens achter dat ze me onderbetalen, zelfs mn collega van een jaar jonger verdient 1,50 per uur meer)

Ik haat ziek zijn
pi_52148250
Vreetbuien lok je uit door te weinig te eten. En die opgeblazen buiken kunnen ook komen door een rommelig eetpatroon. Als je maag helemaal leeg is, en je eet daarna je maaltijd, mja, da's vragen om problemen.

Ik zeg het omdat ik het heel erg van mezelf herken, maar dan vijf jaar geleden. Dat is heel lang gegaan op de manier waarop jij beschrijft, totdat ik op een gegeven moment ontslag nam, thuis kwam te zitten, en het écht te ver ging. Uiteindelijk was ik de hele dag bezig met eetbuien/braken/niet-eten. Gelukkig ben ik er weer helemaal vanaf, het heeft me acht maanden geduurd of zo, maar het is zó zonde, je verspilt zo veel van je leuke tijd met ziek/zwak/misselijk zijn...

Succes meis.
pi_52148396
Het gaat nu inderdaad niet goed, nu ik niet naar school ga. Daarom hoop ik eigenlijk dat school weer begint: dan eet ik regelmatig, gezond en genoeg. Maar doordat het nu vakantie is, ik in Italie nauwelijks at, en nu op mn werk ook niet echt regelmatig eet, voel ik me niet echt geweldig meer. Maar wat ik op dit moment heb, is echt een buikgriep en heeft weinig te maken met mn eetpatroon denk ik. Ik baal echt van hoe ik me voel op dit moment. (lichamelijk en geestelijk)

Ik braak gelukkig niet (en ben ook NIET van plan anorexia te krijgen)

Maar bedankt
pi_52150829
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na wel (maar gewoon nemen wat je lekker vindt hoor ) Ik heb ook net een salade op met feta
ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.

en lekker he feta! (alle kaas trouwens wel)
pi_52150982
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.

en lekker he feta! (alle kaas trouwens wel)
sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallen
maar dat zou ik niet kunnen
pi_52151317
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallen
maar dat zou ik niet kunnen
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.
pi_52151405
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt.
kaas is best vet; met die beredenering kun je allerlei vettigheid gaan eten, zolang je maar 'genoeg sport' Kaas, net als alle vette producten, moet je met mate eten. (en ja, je hebt natuurlijk slanke kaas)
pi_52152137
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.
probleem bij kaas zijn niet de calorieen maar de vetten
pi_52152871
Zo, na 5 weken niet geweest te zijn ben ik vanavond weer lekker naar de sportschool geweest Heb me flink utigesloofd en het was echt lekker Eerst 25 minuten op de crosstrainer, toen 3 kwartier krachttraining ( 12 verschillende apparaten) en toen nog een kwartier op de loopband. Goed bezig geweest dus Nu Peter geen vakantie meer heeft, en ik dus weer veel in Deventer zal zijn, toch maar proberen om wat regelmatiger te gaan. Ja, 1 keer per maand is ook regelmatig, maar ik wil toch wel 2-3 keer per week proberen vol te houden, anders helpt het nog niet echt natuurlijk.
pi_52153980
Pfft kon de verleidingen niet weerstaan Hééél wat frituursnacks op, paar magnums, naast mn gewone maaltijden dan.. maar kheb gelukkig wel gekookte aardappelen, biefstuk en sla op, dus dan is alles weer goed.. morgen extra weinig eten, dan zitten we weer op schema..
pi_52155648
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef STING het volgende:

[..]

kaas is best vet; met die beredenering kun je allerlei vettigheid gaan eten, zolang je maar 'genoeg sport' Kaas, net als alle vette producten, moet je met mate eten. (en ja, je hebt natuurlijk slanke kaas)
ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 06:55:24 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_52158974
Het is ook echt geen onmogelijkheid om af te vallen als je kaas eet, maar het wordt er wel makkelijker door. Als jij twee broodjes met kaas eet, krijg je via die kaas 150 kcal(standaard gouda, 20 gram per broodbeleg) binnen. Als je de kaas vervangt door bijvoorbeeld kipfilet, krijg je ruim 100 kcal minder binnen. Op een dieet van 2000 kcal(standaard voor een vrouw) is dat toch al 5% minder. Het scheelt misschien niet veel, maar helpen doet het zeker.
pi_52159146
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
kennelijk heb ik toch heel raar/weinig gegeten op vakantie
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:18:05 #196
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159294
geef het wat tijd Miss_S, vermageren is een kwestie van aanpassing van je levensstijl, voeding en beweging. het is zelfs nefast voor je mocht je snel snel snel vermageren. Want dan zit het er ook weer snel snel snel bij... geduld is je leermeester ... btw je komt ook van een eind he? Wat zie ik in de tabellen dat je al bijna 30 kilo kwijt bent ? Dat is toch een opstker waard hoor! Dus gewoon geduld... en niet afgeven
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:20:52 #197
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159310
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.
Mijn ervaring is dat als je sport (dagelijks of om de twee dagen) dan mag je eten wat je wil... gezond voedsel dan wel, ook kaas, kip, pasta, slaatjes, ... etc etc ... maar geen chocolade (duh) of snacks... want dat is nefast. SPORT IS DE SLEUTEL...zonder ga je wel afvallen maar zal het er ook weer snel bijkomen. OOk verbrand je al je spieren als je jezlf uithongert en dat wou ik echt wel niet. ik ben gisteren gaan zwemmen (1.30u) en het voelde goed ...Maar sport is de shit ! You have been warned
pi_52159357
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
pi_52159429
Zo te zien ben ik niet de enige met een terugval na de vakantie
Ik merk bij mezelf dat ik opnieuw weer in het discipline ritme moet komen, qua eten en sporten.
Met sporten pas vorige week weer begonnen en het eten moet zich nog steeds wat aanpassen.. ach ja het houdt je (niet) van de straat.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:40:37 #200
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159478
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
Goedemorgen! Zou heel goed kunnen dat ze spier aangekweekt heeft, dat zorgt ook voor gewichttoename he tis nie allemaal kommer en kwel
pi_52159495
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef AcidBurner het volgende:

Goedemorgen! Zou heel goed kunnen dat ze spier aangekweekt heeft, dat zorgt ook voor gewichttoename he tis nie allemaal kommer en kwel
Van meer spieren val je uiteindelijk dan weer meer af doordat je verbranding verhoogt

Ik herinner me trouwens dat ze bij de plus stukjes vis per één verkochten, kga die maar proberen vanavond
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:56:58 #202
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159670
ik heb het idee dat jullie allemaal een honger-dieet volgen... lijkt me toch niet echt "de oplossing" hoor en inderdaad speldje... meer spier = meer verbranding = meer kcal = meer spier = meer verbranding ... etc etc ..
pi_52159723
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:56 schreef AcidBurner het volgende:
ik heb het idee dat jullie allemaal een honger-dieet volgen... lijkt me toch niet echt "de oplossing" hoor en inderdaad speldje... meer spier = meer verbranding = meer kcal = meer spier = meer verbranding ... etc etc ..
Ligt eraan wat je onder honger dieet verstaat: in het begin heb ik wel keihard gedieet op 1000-1200 per dag, nu zit ik op goede dagen op 1500 ong. op slechte er (ruim ) boven.... Met langzaam kcal opbouwen hoop ik namelijk het jojo-effect te vermijden En zoals gezegd, wanneer ik thuis ben ga ik lekker hardlopen! Alleen met hele dagen werken geen tijd voor
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:05:49 #204
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159785
1500 is ideaal voor een vrouw... je mag namelijk 2000kcal hebben, dus 500kcal per dag minder *7 = 3500 kcal = 0.5 kg puur vet. Dus je zou toch nog moeten afvallen. tuurlijk als je 's avonds stiekem nog wat bijsnoept..dan kan je het beter laten ... en door de dag wat meer eten...maar 1500 kcal is ideaal!
pi_52159902
0,5 kg puur vet geeft 4500 kcal hoor . Wel wordt er altijd gezegd dat je per 7000 kcal een kg af zou vallen, omdat vet ook vocht vasthoudt.
Ohja wat betreft kaas en de voorgeschreven plakken: er wordt inderdaad altijd van uit gegaan dat een plak 20 gram weegt, maar ik heb laatst ontdekt dat de pakjes die ik koop in 250 gram 10 plakjes heeft, dus dat is dan alweer meer. Ook heb ik wel de pasta met roomsauzen bv. verbannen, want ik ben er zeker van dat je daar een heel vadsige maaltijd van krijgt.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:15:45 #206
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52159939
je bent beter op de hoogte dan ikke bedankt voor de tips... je gaat het niet grag lezen.. ;maar ik kijk nooit hoeveel ik weeg... in het begin deed ik dat wel ... maar het is te frustrerend... nu doe ik dat niet meer... gewoon goed eten goed sporten werkt perfect !
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:15:55 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52159941
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef AcidBurner het volgende:
1500 is ideaal voor een vrouw... je mag namelijk 2000kcal hebben, dus 500kcal per dag minder *7 = 3500 kcal = 0.5 kg puur vet. Dus je zou toch nog moeten afvallen. tuurlijk als je 's avonds stiekem nog wat bijsnoept..dan kan je het beter laten ... en door de dag wat meer eten...maar 1500 kcal is ideaal!
Die 2000 is ook maar een gemiddelde, dus om nou te zeggen dat 1500 ideaal is...

Er zijn sites waar je je basismetabolisme kunt uitrekenen op basis van lichaamslengte en gewicht en ook kun je je dagelijkse activiteitenniveau invullen. Dan krijg je een betere indicatie van wat je lichaam op een dag verbruikt. En als je wilt afvallen, ga je daar dus onder zitten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52160005
Uitgaande van de eetmeter moet je ook rond de 1500 kcal gaan zitten wil je zo'n beetje alle voedingsstoffen voldoende binnen krijgen. Maar ook de harris benedict formule gaat natuurlijk uit van gemiddelden, dus die waarde zal ook wat afwijken van je daadwerkelijke gebruik.
pi_52160375
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:20 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat als je sport (dagelijks of om de twee dagen) dan mag je eten wat je wil... gezond voedsel dan wel, ook kaas, kip, pasta, slaatjes, ... etc etc ... maar geen chocolade (duh) of snacks... want dat is nefast. SPORT IS DE SLEUTEL...zonder ga je wel afvallen maar zal het er ook weer snel bijkomen. OOk verbrand je al je spieren als je jezlf uithongert en dat wou ik echt wel niet. ik ben gisteren gaan zwemmen (1.30u) en het voelde goed ...Maar sport is de shit ! You have been warned
zo zie ik het ook, je moet zorgen dat je meer calorieen verbrandt, ipv minder calorieen binnen krijgen. bovendien moet je goed eten bij veel sporten zodat je lichaam zich goed kan herstellen. en wat is nefast?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:54:17 #210
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52160582
Nefast -> je uithongeren en dan 's avond in de chips - nootjes - snacks etc etc vliegen. het is gewoon zo dat je lichaam voedsel nodig heeft... en als je je dan uithongert ... dan ga je 's avonds munchen he.

wat ook een goede tip is he ... na de sport - wandel je naar huis - heel goed voor vetverbranding ... want dan heb je al je suikers al opgebrand en dan moet je lichaam wel overschakelen op vetverbranding. Na het zwemmen doe ik altijd nog een wandeling (rustig) van 4 km tot thuis. En dan voel je je buikje (in mijn geval) wegsmelten
pi_52160957
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef AcidBurner het volgende:
Nefast -> je uithongeren en dan 's avond in de chips - nootjes - snacks etc etc vliegen. het is gewoon zo dat je lichaam voedsel nodig heeft... en als je je dan uithongert ... dan ga je 's avonds munchen he.

wat ook een goede tip is he ... na de sport - wandel je naar huis - heel goed voor vetverbranding ... want dan heb je al je suikers al opgebrand en dan moet je lichaam wel overschakelen op vetverbranding. Na het zwemmen doe ik altijd nog een wandeling (rustig) van 4 km tot thuis. En dan voel je je buikje (in mijn geval) wegsmelten
mag fietsen ook? ik doe alles op de fiets namelijk.
pi_52161008
Ik denk dat byte_me het woord nefast niet kende acid En ik hou ook van lekker lang uitlopen (na hardlopen dan).
'k ging voor de vakantie nog eens op internet zoeken, en het bleek dat we bijna 100 euro konden besparen op het kamperen!! Dan was het nog eens minder ver reizen ook! Gelukkig nog geen aanbetaling gedaan voor de andere
Nu ga ik zo met de trein mee en dan weer lekker sporten. Morgen naar het werk is het ook een uur fietsen (en net zo lang met het OV dus dat schiet niet op) dus om 6:30 fietsen en pas om 22:00 klaar! Ben benieuwd hoe ik dat volhoudt, maar het is gelukkig maar voor 2 dagen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:23:28 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52161154
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Uitgaande van de eetmeter moet je ook rond de 1500 kcal gaan zitten wil je zo'n beetje alle voedingsstoffen voldoende binnen krijgen. Maar ook de harris benedict formule gaat natuurlijk uit van gemiddelden, dus die waarde zal ook wat afwijken van je daadwerkelijke gebruik.
Ja, ok. Er is wel een minimum wat je lichaam echt nodig heeft. Helemaal mee eens. Dat bepaalt de absolute ondergrens.

Maar ik vind het wel belangrijk om rekening te houden met je eigen lengte en gewicht. Want hoe minder je weegt, hoe minder je lichaam nodig heeft. Ik denk zelf dat veel afvallers daar niet zo bij stil staan. Dan denk je na het afvallen weer 'gewoon' te kunnen eten, maar dan is het aantal calorieën waarbij je vroeger op je gewicht bleef inmiddels wél te veel.
pi_52161298
Goeiemorgen allemaal

Ik denk inderdaad ook dat sporten eigenlijk wel heel belangrijk is om af te vallen en het eraf te houden. Als ik een tijdje meer gesport heb, gaat het opeens heel hard en dat blijft er ook af. Daarbij is sporten heerlijk en geeft je een goed gevoel: bij mij voelt normaal eten en veel sporten een stuk beter dan weinig eten en niet sporten (wat ik nu dus moet doen om niet nog meer aan te komen, omdat er geen trainingen meer zijn tot begin schooljaar, en een meisje waarmee ik wilde gaan zwemmen nog op vakantie is) ...

Maar donderdag is er (misschien) training als mn trainer het door laat gaan ... dus misschien kan ik donderdag eindelijk mn energie enzo weer kwijt, en mn ritme een beetje oppakken ... heb er echt ongelooflijk veel zin in (ondertussen ben ik nog steeds misselijk en buikpijn, maar ga zometeen gewoon ontbijten, misschien dat het over gaat als ik weer normaal ga eten)
pi_52161759
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan denk je na het afvallen weer 'gewoon' te kunnen eten, maar dan is het aantal calorieën waarbij je vroeger op je gewicht bleef inmiddels wél te veel.
'Vroeger' en 'gewoon' eten is denk ik voor een hoop mensen (zeker mij) een moeilijk begrip. Toen ik nog thuis woonde was ik voor het grootste deel natuurlijk nog in de groei en wat ik aankwam, kwam er na de puberteit aan op de vrouwelijkere plekken. Sinds m'n studie (OV kaart en daarna uit huis minder ver fietsen) begon ik langzaam uit te dijen, maar het laatste halfjaar ook erg veel te vreten. Wanneer je niet met lijnen enzo bezig bent, sta je er waarschijnlijk ook niet zo bij stil.
Dus wat echt gewoon eten is, weet ik eigenlijk niet. 'k Probeer me dus aan een strak regime te houden en dan gaat het prima, als ik me 'echt klaar' voel, ga ik proberen constant te blijven (op 1800 kcal ongeveer).
pi_52163801
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik weeg weer 72
maak je niet dik

flauw flauw grapje

ik heb nu al 2 dagen achter elkaar gesport.... vandaag er bij gaat 3 worden
(okee geen uren... maar toch... heb gehoord dat half uurtje ook helpt )
pi_52163939
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
0,5 kg puur vet geeft 4500 kcal hoor . Wel wordt er altijd gezegd dat je per 7000 kcal een kg af zou vallen, omdat vet ook vocht vasthoudt.
Ohja wat betreft kaas en de voorgeschreven plakken: er wordt inderdaad altijd van uit gegaan dat een plak 20 gram weegt, maar ik heb laatst ontdekt dat de pakjes die ik koop in 250 gram 10 plakjes heeft, dus dat is dan alweer meer. Ook heb ik wel de pasta met roomsauzen bv. verbannen, want ik ben er zeker van dat je daar een heel vadsige maaltijd van krijgt.
7000/2= 3500 ?
pi_52164081
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal

Ik denk inderdaad ook dat sporten eigenlijk wel heel belangrijk is om af te vallen en het eraf te houden. Als ik een tijdje meer gesport heb, gaat het opeens heel hard en dat blijft er ook af. Daarbij is sporten heerlijk en geeft je een goed gevoel: bij mij voelt normaal eten en veel sporten een stuk beter dan weinig eten en niet sporten (wat ik nu dus moet doen om niet nog meer aan te komen, omdat er geen trainingen meer zijn tot begin schooljaar, en een meisje waarmee ik wilde gaan zwemmen nog op vakantie is) ...

Maar donderdag is er (misschien) training als mn trainer het door laat gaan ... dus misschien kan ik donderdag eindelijk mn energie enzo weer kwijt, en mn ritme een beetje oppakken ... heb er echt ongelooflijk veel zin in (ondertussen ben ik nog steeds misselijk en buikpijn, maar ga zometeen gewoon ontbijten, misschien dat het over gaat als ik weer normaal ga eten)
dan ga je toch gewoon een uurtje rennen in je eentje? er zijn genoeg dingen die je prima of zelfs beter in je eentje kunt doen.
pi_52164235
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal

dan ga je toch lekker in je eentje een uurtje hardlopen?
pi_52164242
ik ga mn broertje ff vragen of ie mee wil naar fitness dan is t misschien wel leuk
pi_52164655
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dan ga je toch lekker in je eentje een uurtje hardlopen?
Hardlopen kan/mag ik niet meer door een (levenslange) knieblessure: mijn banden zijn uitgerekt en permanent te lang geworden na een heftige valpartij (daarna 6 weken krukken en 3 maanden geen sport) ... en ik heb er de laatste tijd weer last van, omdat ik op mn werk de hele dag moet staan ... maar ik mag de boel dus niet meer zwaar belasten van de fysio, en als ik dat wel doe, ach ik weet dat ik dan weer een paar weken met pijn rondloop.

Ik ga zometeen stukje naar de stad fietsen en ben mn kamer opruimen ... maar dat telt allemaal niet als sport vind ik En niets is heerlijker dan een vechtsporttraining ... al zou ik vanmiddag in de tuin natuurlijk ook mn techniek kunnen oefenen, of de stijlfiguren ... hmmm misschien doe ik dat wel
pi_52164878
1,5% van mijn vetpercentage af *dansje doet*
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:49:13 #223
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52165049
ik ga vanmiddag nisk doen, nadat ik vanmorgen gewerkt heb in de huishoudelijke dienst. Was al om half 11 klaar.. Terwijl ik tot 12 uur moet werken. Maar die huizen zijn ook zo verschrikkelijk schoon gewoon.
jee, ben 70,4! Nog 5 ons en dan ben ik op de 69! (ik weeg me elke dag.. Weet dat het slecht is;) )
En Miss_s die 2 kg komt weer helemaal goed en wel meer!!
Suc6 iedereen vandaag met eten, dingen die jullie gaan doen
Vanvond weer beachvolleyballen! :0
pi_52165057
wat voor vechtsport doe je?
pi_52165388
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zometeen stukje naar de stad fietsen en ben mn kamer opruimen ... maar dat telt allemaal niet als sport vind ik En niets is heerlijker dan een vechtsporttraining ... al zou ik vanmiddag in de tuin natuurlijk ook mn techniek kunnen oefenen, of de stijlfiguren ... hmmm misschien doe ik dat wel
Ik doe sinds kort aan boksen en ik vind die trainingen ook geweldig . Houdt ook wat variatie in mijn normale fitness/cardioschema .
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:04:13 #226
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165423
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

mag fietsen ook? ik doe alles op de fiets namelijk.
Tuurlijk Byte_Me alles is goed ... zolang je na je dagelijkse sport maar een beetje uitloopt, fietst of zo ... je zal zien dat helpt echt langzaam he ... gewoon je lichaam dwingen om dat extra beetje vet eraf te nemen...weet je wat ook heel goed is ! .... maar dat gaan er een paar niet graag horen (is poetsen!!!! ) ik doe dagelijks een kamer en ook daar verbrand je wel iets mee he ;-) (nee ik kom niet op verplaatsing) komen jullie maar is naar Brussel... oops nu heb ik mezelf verklapt ik ben een belg ... oooh niemand gaat em nog serieus nemen nu grapje!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:05:14 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52165453
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Tuurlijk Byte_Me ales is goed ... zolang je na je dagelijke sport maar een beetje uitloopt, fietst of zo ... je zal zien dat helpt echt weet je wat ook heel goed is ! .... maar dat gaan er een paar niet graga horen (is poetsen!!!! ) ik doe dagelijks een kamer en ook daar verbrand je wel iets mee he ;-) (nee ik kom niet op verplaatsing) komen jullie maar is naar Brussel... oops nu heb ik mezelf verklpat ik ben een belg ... oooh niemand gaat em nog serieus nemen nu grapje!
Nee, dat hadden we nog niet in de gaten dat je een Belg was.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:06:13 #228
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165483
jij wist het misschien al, want jou naam ken ik nog van vroegah ... maar de anderen (de nieuwe crew hier) zouden die dat geweten hebben .. prolly my accent gave me away
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:07:40 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52165526
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef AcidBurner het volgende:
jij wist het misschien al, want jou naam ken ik nog van vroegah ... maar de anderen (de nieuwe crew hier) zouden die dat geweten hebben .. prolly my accent gave me away
Dat nefast deed 't 'm.

Kan het dat ik u ken? Je komt me verder niet bekend voor.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:10:40 #230
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165621
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

maak je niet dik

flauw flauw grapje

ik heb nu al 2 dagen achter elkaar gesport.... vandaag er bij gaat 3 worden
(okee geen uren... maar toch... heb gehoord dat half uurtje ook helpt )
ik weet niet of je in je leven al veel gesport hebt, dus een echte sportgeschiedenis hebt ..; anders is elke dag sport wel een beetje teveel van het goede... om je een idee te geven ik ga niet meer elke dag maar om de twee dagen (zwemmen) - zwem ik een baantje of 180 (25m) en dat zo om de twee dagen. Dat is genoeg, vergeet niet je lichaam is je fabriekje en af en toe moet je het ook eeens een dag laten rusten ... OVERDAAD schaadt!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:13:12 #231
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165703
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat nefast deed 't 'm.

Kan het dat ik u ken? Je komt me verder niet bekend voor.
In het echte leven? Nee dat denk ik niet ..; zou altijd kunnen hoor.

Normaal zou jij mij moeten kennen van deze reeks ... ik kwam hier vroeger nogal veel ...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:14:38 #232
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165755
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef -Trinity- het volgende:
1,5% van mijn vetpercentage af *dansje doet*
Dat is verdomme best veel !! GEFELICITEERD JOH!!! Keep up the good work ...

* AcidBurner dances too
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:14:52 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52165760
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

In het echte leven? Nee dat denk ik niet ..; zou altijd kunnen hoor.

Normaal zou jij mij moeten kennen van deze reeks ... ik kwam hier vroeger nogal veel ...
Oh, ik dacht onder een andere naam. Ik kom hier alleen zo af en toe even binnenwaaien.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:16:48 #234
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165799
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik doe sinds kort aan boksen en ik vind die trainingen ook geweldig . Houdt ook wat variatie in mijn normale fitness/cardioschema .
Dat verklaart natuurlijk je massale vertverlies... boksen ... :-)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:19:23 #235
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52165865
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hardlopen kan/mag ik niet meer door een (levenslange) knieblessure: mijn banden zijn uitgerekt en permanent te lang geworden na een heftige valpartij (daarna 6 weken krukken en 3 maanden geen sport) ... en ik heb er de laatste tijd weer last van, omdat ik op mn werk de hele dag moet staan ... maar ik mag de boel dus niet meer zwaar belasten van de fysio, en als ik dat wel doe, ach ik weet dat ik dan weer een paar weken met pijn rondloop.

mijn rechterknie is ook helemaal om zeep... misschien is zwemmen iets voor je? krijg je een practig gespierd lichaam van en niet belastend voor gewrichten... mja niet alle dames houden ervan ... jammer
pi_52166173
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

mijn rechterknie is ook helemaal om zeep... misschien is zwemmen iets voor je? krijg je een practig gespierd lichaam van en niet belastend voor gewrichten... mja niet alle dames houden ervan ... jammer
Ik ben helemaal dol op zwemmen ... heb het als kind zo'n 6 jaar gedaan ofzo, tot ik alle diploma's had. Vond het ook heerlijk dat we in Italie naast een meer stonden: ben zelfs een keer naar de overkant gezwommen, tegen de stroming en echt hoge golven in Dat voelde zo goed (nouja, op dat moment niet, ik was mn medicijnen tegen astma vergeten en voelde me behoorlijk benauwd) ...

Ik zit op taekwondo, en dan vooral de wedstrijdtraining. Dat doe ik normaal 2x per week, en dan per training 1,5 tot 2,5 uur. Ik vind het heerlijk, daarna ben ik helemaal bezweet (drijfnat, shirt is uit te knijpen) en een knalrode kop van de inspanning, maar zo'n heerlijk vermoeid voldaan gevoel. Ik sport voor de kick ... Oh als je niet weet wat het is, dat is vooral heel veel schoppen en trappen, gedraaid, achterwaarts, alles ... ik zal ff filmpje op YouTube opzoeken, heb daar een keer een hele leuke gezien
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:31:22 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52166217
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Ik ben ook gek op zwemmen. Maar 180 baantjes haal ik niet.
pi_52167301
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef AcidBurner het volgende:
Dat verklaart natuurlijk je massale vertverlies... boksen ... :-)
En veel cardio hè. En krachttraining.

Crosstrainer (ipv zwemmen) is ook niet zo belastend voor de gewrichten?
pi_52167337
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit op taekwondo, en dan vooral de wedstrijdtraining. Dat doe ik normaal 2x per week, en dan per training 1,5 tot 2,5 uur. Ik vind het heerlijk, daarna ben ik helemaal bezweet (drijfnat, shirt is uit te knijpen) en een knalrode kop van de inspanning, maar zo'n heerlijk vermoeid voldaan gevoel. Ik sport voor de kick ... Oh als je niet weet wat het is, dat is vooral heel veel schoppen en trappen, gedraaid, achterwaarts, alles ... ik zal ff filmpje op YouTube opzoeken, heb daar een keer een hele leuke gezien
Ik heb één keer een lesje taekwondo gedaan, op zich wel leuk. Alleen je _moest_ schreeuwen bij elke inspanning, en daar ben ik totaal niet van. Gelukkig mag je bij boksen gewoon je mond houden . Schreeuwen doet de instructeur wel voor me .
pi_52167823
ik heb aan wedstrijdzwemmen gedaan maar niet zo lang.....
zwemmen is leuk! vechtsport ook! denk dat ik na de zomer lid ga worden bij vechtsport.. ben er nog niet uit welke
pi_52170011
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef mirrie1986 het volgende:
(ik weeg me elke dag.. Weet dat het slecht is;) )
Welnee joh, je moet vooral doen wat je zelf prettig vindt Tussen de gegevens van mensen die succesvol gewicht verloren staat ook dat ze zich dagelijks wegen Zolang je maar beseft dat dagelijkse schommelingen heel normaal zijn en je niet geobsedeerd raakt door de weegschaal.

En veel plezier met beachvolleybal! Da's leuk!
pi_52171087
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:09 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik heb één keer een lesje taekwondo gedaan, op zich wel leuk. Alleen je _moest_ schreeuwen bij elke inspanning, en daar ben ik totaal niet van. Gelukkig mag je bij boksen gewoon je mond houden . Schreeuwen doet de instructeur wel voor me .
Oh gelukkig, dat hoef ik ook niet. Er is maar 1 moment dat we verplicht "kiam" (ofzo) moeten roepen, dat is als het stijlfiguur is afgelopen (meer een soort van, kijk ik ben klaar, maar zelfs daar hou ik mn mond) en bij zelfverdediging, voor je begint, om aan te geven dat je weet hoe je je die keer gaat verdedigen. Maar niet bij elke trap Dat doen de mensen met hogere banden wel, deels om je te laten schrikken, deels omdat ze hun ademhaling anders niet goed kunnen regelen (door te schreeuwen adem je uit, en moet je dus ook weer inademen, kan je niet je adem in gaan halen)

En ik ga nu op zoek naar dat leuke filmpje ... (ik ben vrolijk, ik heb een nieuwe bril!!! Leuk montuur, kwam de opticien opeens mee aanzetten. Heerlijk, dat ook weer opgelost. Om het te vieren lekker een milkshake en wat Engelse drop gekocht )
pi_52171648
Ok dan, leuke taekwondo filmpjes ... (ik wil je niet overhalen hoor Principessa, maar ik ben gewoon helemaal dol op tkd, laat je alleen niet afschrikken door de knockouts, dat doen ze alleen in de A klasse wedstrijden. En je wordt er fucking lenig van )

http://www.youtube.com/watch?v=jvjvugJ2rFM Best Knockouts (hihi dat vind ik zo stoer)

http://www.youtube.com/watch?v=4cDpxhrIvL8 ... die trap kan ik ook

http://www.youtube.com/watch?v=RAhEvJMSlHg een van de beste filmpjes, inclusief stijl (nouja, ik heb nog nooit wat gedaan met plankjes doortrappen)
pi_52172085
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Chicolate het volgende:
Oh gelukkig, dat hoef ik ook niet. Er is maar 1 moment dat we verplicht "kiam" (ofzo) moeten roepen, dat is als het stijlfiguur is afgelopen (meer een soort van, kijk ik ben klaar, maar zelfs daar hou ik mn mond) en bij zelfverdediging, voor je begint, om aan te geven dat je weet hoe je je die keer gaat verdedigen. Maar niet bij elke trap Dat doen de mensen met hogere banden wel, deels om je te laten schrikken, deels omdat ze hun ademhaling anders niet goed kunnen regelen (door te schreeuwen adem je uit, en moet je dus ook weer inademen, kan je niet je adem in gaan halen)

En ik ga nu op zoek naar dat leuke filmpje ... (ik ben vrolijk, ik heb een nieuwe bril!!! Leuk montuur, kwam de opticien opeens mee aanzetten. Heerlijk, dat ook weer opgelost. Om het te vieren lekker een milkshake en wat Engelse drop gekocht )
Haha, mijn trainer maakte wel een paar keer op grappige wijze duidelijk dat je inderdaad beter kunt uitademen als je kracht zet, zowel bij krachttraining op apparaten als bij klappen uitdelen. Als ik bezig was met een oefening kwam 'ie er dan bijstaan, en dan kreeg ik of de opmerking "Blijven ademen helpt!" of hij ging heel flauw doen alsof hij mij was: als ik kracht zette, ademde hij heel overdreven uit .
Bij kickboksen merk ik wel dat veel mensen bij sommige oefeningen doen alsof ze een ballon zijn: bij kracht zetten uitademen door de mond met een leegloopgeluid: tssss. Maar sommigen overdrijven dit een beetje, da's dan wel weer grappig .
pi_52172145
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Ok dan, leuke taekwondo filmpjes ... (ik wil je niet overhalen hoor Principessa, maar ik ben gewoon helemaal dol op tkd, laat je alleen niet afschrikken door de knockouts, dat doen ze alleen in de A klasse wedstrijden. En je wordt er fucking lenig van )

http://www.youtube.com/watch?v=jvjvugJ2rFM Best Knockouts (hihi dat vind ik zo stoer)

http://www.youtube.com/watch?v=4cDpxhrIvL8 ... die trap kan ik ook

http://www.youtube.com/watch?v=RAhEvJMSlHg een van de beste filmpjes, inclusief stijl (nouja, ik heb nog nooit wat gedaan met plankjes doortrappen)
ik ben een keer naar een oefen training geweest, erg pittig hoor. na afloop had ik bloedende voeten en kon mn schoenen amper nog aantrekken. vervolgens 3 dagen een wrak geweest omdat ik echt overal pijn had.
pi_52172720
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik ben een keer naar een oefen training geweest, erg pittig hoor. na afloop had ik bloedende voeten en kon mn schoenen amper nog aantrekken. vervolgens 3 dagen een wrak geweest omdat ik echt overal pijn had.
Wat hebben ze je aangedaan? Ik heb nog nooit ergens bloed gehad ... soms wat blauwe plekken op mn armen en mn schenen, en een keer een gekneusde middelvinger, maar meer echt niet (slechte trainer had je denk ik ... ) Blessures en bloed zijn behoorlijk ongewoon bij ons
pi_52173684
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Mogge
op vakantie heb ik bijna niet gelopen
7 uur per dag op zo´n bedje bij het zwembad gelegen
dus begrijp niet waarom ik afviel maar goed ik heb ook een raar lichaam
pi_52173721
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:18 schreef AcidBurner het volgende:
geef het wat tijd Miss_S, vermageren is een kwestie van aanpassing van je levensstijl, voeding en beweging. het is zelfs nefast voor je mocht je snel snel snel vermageren. Want dan zit het er ook weer snel snel snel bij... geduld is je leermeester ... btw je komt ook van een eind he? Wat zie ik in de tabellen dat je al bijna 30 kilo kwijt bent ? Dat is toch een opstker waard hoor! Dus gewoon geduld... en niet afgeven
bij mij gaat het altijd langzaam
ben al jaren bezig
en je hebt wel gelijk gewoon geduld hebben en als het er dan af gaat blijft het er ook wel af
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:44:04 #249
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52173730
Dat is voor mij ook een reden om geen gevechtsport te doen, ben redelijk breed en gespierd, maar looks can fool, kan helemaal niet tegen geweld. En als ze mij dan zien komen zie ik die gastjes al denken "ooh die ga ik eens een lesje leren" en dat heb ik er niet voor over. ik haat pijn, van de andere kant zou ik heel graga een gevechtsport leren... gewoon voor de fun.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:44:48 #250
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52173751
* DakDuuf heeft op pentac silat gezeten, maarja, die schouder he.

Ow, en ik heb vandaag mn nieuwe helicopter binnen gekregen <-- nice to know, not need to know.

Morgen weer trainen, 30 minu fietsen, 30 min croswalk, en 20 minuten hardrennen, daarna kracht training.
OW, en genoeg eten natuurlijk, gistrn een rosebiertje gehad, heeeeel goed te doen:), en de helft zo veel kc als een gewoon biertje *houd ik mijzelf voor*
pi_52173872
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat hebben ze je aangedaan? Ik heb nog nooit ergens bloed gehad ... soms wat blauwe plekken op mn armen en mn schenen, en een keer een gekneusde middelvinger, maar meer echt niet (slechte trainer had je denk ik ... ) Blessures en bloed zijn behoorlijk ongewoon bij ons
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:55:10 #252
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52173985
Byte_Me, kom jij maar is lekker zwemmen met nonkel Acid, ik zal je wel afmatten
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:58:30 #253
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52174059
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij mij gaat het altijd langzaam
ben al jaren bezig
en je hebt wel gelijk gewoon geduld hebben en als het er dan af gaat blijft het er ook wel af
je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.
pi_52174093
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.
ik vind te magere vrouwen ook niet mooi
ik heb altijd wel het idee gehad dat dit gewicht perfect voor mij zou zijn maar nu ik het heb wil ik toch wel minder wegen maar toen ik dus terug kwam van vakantie en 70 woog vroeg ik me af waarbij ik dan zou stoppen
want kreeg van iedereen te horen dat ik nu maar eens moest stoppen met lijnen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:07:35 #255
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52174254
hoe groot ben je?
pi_52174290
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:07 schreef AcidBurner het volgende:
hoe groot ben je?
1.68 dus niet heel groot
maar 70 kilo zou een gezond gewicht zijn
mijn streefgewicht is 65 maar weet niet hoe realistisch dat is
pi_52174307
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
Een beginner de eerste les meteen tegenover een bokszak zetten ... die dingen trappen afschuwelijk, als je nog niet zoveel kracht hebt in je voeten kan je zelfs je voet breken door op de verkeerde manier kracht te zetten en die dingen zijn gewoon niet te vergeiljken met mensen ... ga liever naar een vereniging waar ze met kussens werken, of gewoon levende slachtoffers met pantsers enzo aan

Oeh nu krijg ik helemaal zin in trainen (buiten dat k nog steeds kotsmisselijk ben, maar dat komt nu door een halve zak drop die ik op een blij moment had gekocht in de stad, en de rest maar aan mn broertje gegeven ...) en zometeen naar de bios (met dat zelfde broertje)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:13:21 #258
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52174364
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

1.68 dus niet heel groot
Dan ben je nu zo goed al op gewicht he

ik ben 1.89 voor 78kg nu ... en ik wil meer spier meer meer meer! en dan moet ik dus wel eten... ik heb 75 gewogen op mijn laagste punt maar dat was niet mooi meer.

ik zou het als ik jou was nu heel rustig aan doen af en toe wat sport en je moet volges mij niet zo hard meer op je gewicht letten hoor! Je bent er eigenlijk al... rustig nog een kilootje of 3 en dan ist het meer dan goed
pi_52174898
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef AcidBurner het volgende:
Dat is voor mij ook een reden om geen gevechtsport te doen, ben redelijk breed en gespierd, maar looks can fool, kan helemaal niet tegen geweld. En als ze mij dan zien komen zie ik die gastjes al denken "ooh die ga ik eens een lesje leren" en dat heb ik er niet voor over. ik haat pijn, van de andere kant zou ik heel graga een gevechtsport leren... gewoon voor de fun.
Ik heb echt geen probleem met pijn. Vrijdag kreeg ik een voet tegen m'n kaak, tong ertussen, geen probleem . Vuist in gezicht, no problem .
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
Wij moeten ook met onze schenen schoppen, aangezien je je voet kan breken als je daarmee trapt.
pi_52175425
weet iemand trouwens nog een lekker recept met garnalen?
pi_52175477
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?
pi_52175541
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
van die kleine noordzee garnalen:

tomaten uithollen, garnalen mengen met een (light ) cocktailsausje ( light mayo, absinth en wat ketchup) wat geknipte bieslook en de tomaten vullen...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52175558
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?
maakt niet uit heb de keuze uit die 3 maar weet niet wat er mee te doen
pi_52175577
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van die kleine noordzee garnalen:

tomaten uithollen, garnalen mengen met een (light ) cocktailsausje ( light mayo, absinth en wat ketchup) wat geknipte bieslook en de tomaten vullen...

Absinth??? is dat niet verboden? Ik doe altijd whiskey.
pi_52175630
is niet meer verboden hoor en geeft net wat extra *oempf* aan de cocktailsaus..

(maar whiskey kan ook hoor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52175673
Die kleine zijn lekker koud. Het recept van DE is lekker. Je kan ook witlof bootjes ermee maken of een garnalencocktail. Ik doe daar dan ook kleine ontvelde stukjes sinaasappel door, dat maakt het lekker fris. Die grote garnalen zijn lekker door een pastaatje of met wokgroenten en rijst of mie.
pi_52175736
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Die kleine zijn lekker koud. Het recept van DE is lekker. Je kan ook witlof bootjes ermee maken of een garnalencocktail. Ik doe daar dan ook kleine ontvelde stukjes sinaasappel door, dat maakt het lekker fris. Die grote garnalen zijn lekker door een pastaatje of met wokgroenten en rijst of mie.
dankjewel
ik heb de site tijdvoorvis gevonden die is wel handig
pi_52177679
Net weer wezen spinnen, na bijna een maand.
We hadden niet langer door moeten gaan, anders had ik ter plekke de vloer
Hebben jullie daar ook weleens last van, dat je bij een hele intensieve inspanning misselijk wordt?
pi_52178696
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef AcidBurner het volgende:
Byte_Me, kom jij maar is lekker zwemmen met nonkel Acid, ik zal je wel afmatten
dat geloof ik goed... 180 baantjes is niet misselijk.
maar daarna mat ik nonkel acid wel even af met een potje squash dan
pi_52178746
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef STING het volgende:
Net weer wezen spinnen, na bijna een maand.
We hadden niet langer door moeten gaan, anders had ik ter plekke de vloer
Hebben jullie daar ook weleens last van, dat je bij een hele intensieve inspanning misselijk wordt?
als ik niet genoeg energie heb kan dat gebeuren ja. een banaan van te voren eten kan helpen (bij mij iig wel).
pi_52178963
uhm........................ ik word altijd stoned van teveel inspanning...
pi_52179561
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
1.68 dus niet heel groot
Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zo
pi_52179671
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zo
dat is ook het plan
ookal weet ik niet of 65 wel mooi is want toen ik 70 woog had ik ook al momenten van dat ik het eigenlijk te weinig vond, je zag mijn ribben en heupbeenderen mooi zitten
alleen ik zou ik graag hebben dat mijn bovenbenen wel zouden afvallen maar goed daar voor moet ik maar oefeningen gaan doen

ik moet trouwens ook opnieuw leren eten volgens mij
had vandaag het idee dat ik veelste veel op had en nu blijkt dat ik nog onder de 1000kcal zit
dus eigenijk moet ik daar toch niet van kunnen aankomen
pi_52179784
Misschien een idee om meer (gezonde) tussendoortjes te nemen, Miss S? Een extra appel, tomaat of glas melk? En oefeningen zouden kunnen helpen om je lichaam iets meer te shapen, maar je lichaam kiest vooral zelf waar het vet weghaalt en dat is niet altijd de plek die je graag ziet Geef jezelf vooral niet de schuld als je benen niet slanker worden, maar bijv. je billen/gezicht of borsten wel. Kan je maar weinig aan doen.
pi_52179881
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een idee om meer (gezonde) tussendoortjes te nemen, Miss S? Een extra appel, tomaat of glas melk? En oefeningen zouden kunnen helpen om je lichaam iets meer te shapen, maar je lichaam kiest vooral zelf waar het vet weghaalt en dat is niet altijd de plek die je graag ziet Geef jezelf vooral niet de schuld als je benen niet slanker worden, maar bijv. je billen/gezicht of borsten wel. Kan je maar weinig aan doen.
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
en tja glas melk had ik gister maar vind ik toch iets te veel in zitten eigenlijk omdat ik in de ochtend ookal mijn portie zuivel heb

en vet gaat inderdaad niet weg op de plekken die wij willen maar na toch veel af gevallen te zijn mogen mijn bovenbenen ook wel iets geshaped worden
pi_52179973
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?

Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopen De m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen (maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
pi_52180049
Ik ben toch wel opeens een emo eter
jongens ik snap ze niet
pi_52180050
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?

Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopen De m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen (maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
nou eigenlijk alle kanten zijn het probleem
en merk weinig verschil sinds ik hardloop

en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
pi_52180096
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens ik snap ze niet
niet proberen te snappen
pi_52180142
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen

En ik kan me niet anders voorstellen dan dat je door het hardlopen wèl stevigere beenspieren hebt gekregen, ook al denk je van niet. Wie weet hoe het was geweest als je nooit was gaan hardlopen.
pi_52180161
quote:
jongens ik snap ze niet
Join the club Alleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
pi_52180178
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
pi_52180386
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen
Dit is in het Nederlands en het past wel in hun eigen straatje, maar ze kunnen geen onzin verkopen als bekend bedrijf
pi_52180528
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Join the club Alleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
ik ben een kater eter en nu ook nog een emo kind.. pff
haha ik wil aan iemand mn ei of zo kwijt maar er is niemand thuis..

mijn benen zijn de laatste tijd opvallend mooi omdat ze bruin zijn??
tip van mij: bergwandelen, traplopen, niet te zware versnelling fietsen?
nja weet t niet ben met dunne benen geboren dus dat is toch anders..

iemand tips voor een smalle taille?
pi_52180740
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand tips voor een smalle taille?
een korset
pi_52180855
hahaha.......... oja goeie
pi_52180917
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
pi_52180945
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
pi_52180990
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
pi_52181026
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Byte_Me het volgende:
een korset
Ja, dat werkt vast wel
pi_52181072
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat werkt vast wel
kijk maar naar je avatar
pi_52181083
quote:
jongens ik snap ze niet
vertel, wat snap je niet aan ons?
pi_52181089
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
pi_52181250
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
skaten is ook goed voor die regio
pi_52181262
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
pi_52181286
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

skaten is ook goed voor die regio
skaten dat is altijd leuk bij mij
ik ben zo bang om te vallen dat ik niet vooruit kom
pi_52181316
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
pi_52181369
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:02 schreef STING het volgende:

[..]

Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
perfect niet nee maar toch
maar iedereen heeft het over spieren maar die zie je niet er zit zoveel los vet omheen
mijn bovenbenen hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille (en bedoel dan een been he)
pi_52181391
maar wat is er dan precies mis met je benen?
pi_52181414
mijn omtrek van mijn tieten equals taille
dus kweet niet.. vergelijken heeft niet echt zin
pi_52181418
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wat is er dan precies mis met je benen?
ten eerste dat ze te dik zijn
en dan nog dat los vet en vel maakt het er niet mooier op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')