als ze dat zeggen, kun je dat opvatten als oprechte complientenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
en als ik dan eerlijk ben tegen een jongen dat ik het niet snap denkt hij alleen maar dat ik naar complimentjes vis
ik heb er ongeveer 5 jaar over gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Bob. het volgende:
En bij jou is het toch behoorlijk snel gegaan het afvallen Miss_S? Dus dan is het niet zo gek dat je er nog aan moet wennen, hopelijk komt het nog wel.Ik ben zelf dit jaar in een keer ook behoorlijk wat afgevallen en ik vind het ook wennen, ik zie het zelf niet zo heel erg maar ik merk alleen dat mijn kleren niet meer passen.
![]()
Neuh, mn naam mag er wel in blijven hoor, zal hier af en toe nog wel postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Je moet niet té onzeker zijn, hoor, want daar knappen jongens ook op af. Er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en gewoon een leuke slanke meid ziet
.
Ik heb Sylvana's weblog even uit de Wiki verwijderd. Ik weet niet of ze haar naam ook uit de OP wil hebben? Kun je dat dan zelf even doen als je dit leest, Sylvana?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef Chicolate het volgende:
Btw, misschien wel leuk: iemand uit het Sonja topic heeft haar receptenboek op internet staan. Voor als je een keer een receptje van haar wil proberen, dat zeker slank is(en dit zijn niet alleen die oerhollandse dingen)
http://www.judeljuud.nl/pivot/entry.php?id=186
dat is jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Feli.
Ik zit in een afvalspurt, merk ik (ik kom niks aan, wat ik ook eet). Zou verstandiger zijn om nu ook op m'n eten te letten, want op dit soort momenten val ik af. Ik benut hem atm echter liever om even wat vaker uit de band te kunnen springen.
Vakantie + afvallen gaat echt niet samen bij mij.
Ik hoop dat dat bij mij ook werkt en dat ik dan weer een kilootje afval. Als ik eenmaal weer een kilo kwijt ben, motiveert dat ook weer om verder te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is jammer
bij mij werkt het altijd wel als ik iets anders doe dan normaal, dus daar hoort vakantie ook bij
als je er maar niet aan gaat wennenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet nog steeds weer eens fatsoenlijk afvallen. Ik ben nog niet afgevallen, maar ik fiets wel veel vaker. Tot een uur per dag ofzo. Deze hele week fiets ik twee keer per dag op en neer naar mijn werk. 's Ochtends en 's avonds. Dat zal hopelijk wel genoeg beweging zijn...
weet je zeker dat het een pilates dvd is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens een pilates dvd besteld
vond het stretchen op vakantie zo lekker dat ik dacht dat dit misschien ook wel iets voor mij is
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een pilates dvd is?
Oeh dat heb ik gelukkig niet ... maar waar ga je dan werken? (succes alvast)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Succes met werken.. Ik heb vrijdag proefdag en daar hangt alles van af![]()
nee echt Russisch ... en er zat ook geen fruit bij. Vroeg de kok (nouja, plaatsvervangende weekendhulp) ook wat het was, hij wist het ook niet ... vast lokaal toetje ofzo xD (en zonder alcoholquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chocolate, bedoel je geen Romeinse berg? Dat hebben wij hier soms, het is cake, vochtig gemaakt met een alcoholische drank en vruchtjes en dan maken ze er een bolletje van met een ijsschep. Ze doen er idd vaak wat aardbeien kwark of zoiets bij. Geen ijs, want dat is meestal al half gesmolten tegen de tijd dat het bij de patiënten aan komt.
De betreffende collega was een paar weken geleden jarig en trakteerde toen ook al op Bossche bollen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:
En Bossche bollen zijn idd evil. Ik trakteer mezelf nu op een broodje 'gezond'.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd voor m'n autotheorie!!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Ik wil er zometeen aan beginnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:
heeft iemand trouwens al de nieuwe harry potter gelezen?
ik heb hem vandaag gekregen en net 2 hoofdstukken gelezen
gelukkig ben ik vrijdag vrij kan ik lekker op mijn balkon gaan zitten lezen
Gefeliciteerd! Super hoor, 2 foutquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd voor m'n autotheorie!!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Super hoor, 2 foutWaren er bij jullie ook zoveel gezakt?
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Dank je.
Meer dan de helft was gezakt ja. Verder niet echt op gelet, want ik was te euforisch dat ik het wel gehaald had.
Ja, dan moet ik wel binnen een jaar m'n praktijk halen hè. Volgende week komt m'n instructeur terug van vakantie, dus dan meteen maar even aankaarten. Als het niet opschiet, moet ik er maar over denken om naar een andere rijschool te gaan. Ik wil niet een half jaar moeten wachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2Dus de spanning was er bij mij al héél snel af haha (en dan nog een beetje bang zijn dat ze je waren vergeten op te noemen
) Nu de praktijk nog, maar dit heb je in ieder geval in je zak
Zo zat ik destijds op nummer 29, dus dat was wel even spannend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2Dus de spanning was er bij mij al héél snel af haha (en dan nog een beetje bang zijn dat ze je waren vergeten op te noemen
) Nu de praktijk nog, maar dit heb je in ieder geval in je zak
Dan ga je ook bijna twijfelen of ze de geslaagden of gezakten voorlezenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Fannetje het volgende:
Zo zat ik destijds op nummer 29, dus dat was wel even spannend.
Het ging zoiets als "25, 26, 27, 28, 30". Meer dan 75 % was gezakt toen
Gelukkig had ik dat wel goed begrepenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ga je ook bijna twijfelen of ze de geslaagden of gezakten voorlezen![]()
Ik heb gelest bij de ANWB in de buurt van Station Sloterdijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Chicolate het volgende:
Maar wel lekker als je dan zelf wel geslaagd bentWeten jullie toevallig ook iets over rijscholen in Almere/Amsterdam die het WEL goed doen (ik word dit jaar 18 en wil misschien ook gaan lessen)
Ga dan niet per se naar de school met het hoogste percentage, sommige scholen laten je namelijk extra lang lessen om er maar zeker van te zijn dat je die eerste keer slaagt, maar je moet wel al die lessen betalen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maar er is ook een site waar je de gemiddelde slagingspercentages kunt zien bij rijscholen uit je regio: http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&examenplaats=30
Uhuh, dat bedacht ik me dus ook vanmiddag bij rijscholen met 'slagingsgarantie'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Ga dan niet per se naar de school met het hoogste percentage, sommige scholen laten je namelijk extra lang lessen om er maar zeker van te zijn dat je die eerste keer slaagt, maar je moet wel al die lessen betalen natuurlijk.
Ah das wel leuk om te horen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Miss_S het volgende:
kreeg net trouwens een complimentje van mijn neefje (12)
een paar jaar geleden noemde hij me dik en vandaag zei hij dat ik er goed uitzag![]()
Mijn neefje (11) zit in z'n 'weet ik veel' en 'nou en'-periode, dus die zie ik zoiets niet snel zeggen eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Miss_S het volgende:
kreeg net trouwens een complimentje van mijn neefje (12)
een paar jaar geleden noemde hij me dik en vandaag zei hij dat ik er goed uitzag![]()
mijn neefje is echt zo'n schat gewordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn neefje (11) zit in z'n 'weet ik veel' en 'nou en'-periode, dus die zie ik zoiets niet snel zeggen eigenlijk.
eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Van een catsuit zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik het ooit aan zou doenIk zie er ook alleen een soort catwoman ding bij ofzo
![]()
Nog 2 uur voor de Grote Rampen dan heb ik eindelijk echt niets meer met studie te maken tot de 29e...
K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
mmmmmmm... Miss_S, wanneer nodig je ons is uit? klinkt allemaal heel lekker![]()
ja dat was ook mijn idee maar toen bleek de yoghurt op te zijn en wou ik toch eerst iets eten voordat ik naar de stad gingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.
het is nu opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
mmmmmmm... Miss_S, wanneer nodig je ons is uit? klinkt allemaal heel lekker![]()
Heb je geen baantje/zakgeld of zoiets? Zo heel verschrikkelijk duur is het namelijk ook niet (al weet ik niet hoe lang jij gemiddeld met je budget moet doen).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur... (heb budget)
Hup, studeren jij dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de 13e een hertentamen.
En die moet ik echt halen!
Als je je stress maar niet gaat wegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Deze opmerking vraagt om wat gerel, maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben![]()
Ah nee joh, lenzen zijn helemaal niet zo duur!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur... (heb budget)
... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
W.b. tentamenstress heb ik het niet-emo eten maar een beetje opgegeven. Als de vreterij hoofdzakelijk uit rauwkost etc. bestaat valt het nog mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je je stress maar niet gaat wegetenSucces en leren!
Ik weet het niet, maar ook daar hadden ze geen leuke monturen ... net als bij de Pearl, ook niets leuks gezien helaas. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Sowieso ogentest bij mn eigen opticien doen, en daarna zie ik wel weer verder. Ben nu toch veel te druk met werken om ook maar iets te verzinnen als oplossing. (lenzen!! xD) Dinsdag eindelijk een vrije dag, na 6 dagen werk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
ik zal je missen en succes met het afvallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen. Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat
.
Groetjes, Viking.
Ik zal je missen Viking!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen. Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat
.
Groetjes, Viking.
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje.En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.
En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
hopelijk ligt dat procent toch wel hogerquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.
'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan![]()
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hopelijk ligt dat procent toch wel hoger
en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
nee heb beslist dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee heb besloten dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef omearos het volgende:
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
Volgens mij is dat grammatica...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:55 schreef Miss_S het volgende:
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
welkomquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef mirrie1986 het volgende:
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurigquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden
sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbijof misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
o dat wist ik niet, das best waardeloos dan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
ja dat kan best kloppen. bij 85 ben ik ook een tijdje blijven hangen en toen ineens vrij snel tot 80 afgevallen. toch raar eigenlijk. maar nu de zomer aan het losbarsten heb ik daar geen geduld voorquote:verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).
Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf] is dr ook weer ff,[/me]
1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).
Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.
Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
[me=DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
tonks die heeft altijd wel iets te zeikenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
en toch had je niets beters te doen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
Was hij flieft op jou?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen
Dat is ook niet erg gezond, om het maar ontopic te houdenquote:ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
Het lijkt wel of we het allemaal het erg moeilijk hebben om goed door te gaan. (behalve Miss_S dan, die gaat als een stoomlocomotief door, waarvoor hulde overigens) En raar genoeg hangt dat samen met dat dit topic ook wat minder goed loopt, dus als het niet zo goed gaat met afvallen heb ik iig minder zin om te posten. Viking haakt helemaal af (alhoewel ik hoop heb, dat als ze weer begint met sporten in september, ze dan weer terugkomt)quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
![]()
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
Dankjewelquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef AcidBurner het volgende:
kom kom kom ... het is gewoon maar een gevoel dat je je te dik voelt. ik stel voor dat je straks gewoon een lekker slaatje voor je maakt... niks te zwaar en dat opeet. Want als je nu kezelf heel de dag gaat uithongeren dan zal je lichaam in reserve gaan. En als je dan morgen wel je normale hoeveelheid eet dan zit je lcichaam nog steeds op een laag pitje ... en dan kom je bij doordat je "gewoon" eet... je kent het syndroom wel he... (jojo syndroom)
Dus als je echt eccht op een gezonde manier wil afvallen dan MOET JE ETEN!!! en veel verbranden. jij mag makkelijk 1500kcal per dag hebben dus eet aub...![]()
Ik doe heel veel aan zwemmen ... ik kom van 104 kg, nu 78 kg ... ben een beetje aan het bulken want ik was teveel gewicht kwijt... maar inderdaad ik zwem heel heel veelmaar geen marathons. ik wou gewoon verduideljiken dat ik er vandaag is goed tegenaan ga gaan
tis weeral 4 dagen geleden (ik zwem normaal dagelijks)
Veel succes!!! en niet depri zijn, je vriend is zo weer terug en je hebt ons nogtoch?
![]()
Hihi Baken Park ... maar jij kent Almere ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb gister gezwommen
en ga zo even naar de sportschool voor 't eerst na 5 maanden of zo
jeeej
hey chicolate jammer dat je je zo rot voelt maar.. je woont in almere? waar zit je? hp, ovc, mg, bkn? je hoeft t niet te zeggen hoor
Nee ken 't niet maar heb 8 jaar gewoondquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hihi Baken Park ... maar jij kent Almere ofzo?(dan moet jij Polderburen, mijn werkplek, ook kennen xD)
Ben best benieuwd hoe jij er uit ziet in zo'n kattenpak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onder
en tja de broek is gewoon een spijkerbroek
Maar ik ga niet naar het strandquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt ook een lekkere pasta salade klaarmaken en meenemen naar het strand. Of een lekkere griekse salade met feta, olijven, komkommer en tomaat.Gezond en verfrissend.
Heerlijk! Maar pastasalades schijnen erg bederf-gevoelig te zijn, dus ik weet niet of dat w.b. bacterieën zo'n slim idee is mee te nemen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt ook een lekkere pasta salade klaarmaken en meenemen naar het strand. Of een lekkere griekse salade met feta, olijven, komkommer en tomaat.Gezond en verfrissend.
Ik hou van zwemmen, maar niet van verbranden en Brussel is een aardig eindje fietsen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef AcidBurner het volgende:
hup hup Juup - lees tussen de lijnen - Liejannuh wil naar het strand en jij maakt het slaatje en mag dan langskomen als ze honger krijgt... maar uhm ... wie gaat er dan met Acid zwemmen?
![]()
Van veel fietsen krijg je idd heel erge hongerquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
zo vandaag 60 km gefietst, goed bezig
heb wel absurd veel honger nu, en bij de lunch al warm gegeten
Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na welquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga maar een salade maken met tomaat, sla, feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing. redelijk gezond toch?
Is niet erg, ik weet dat mn streefgewicht ziek is, veel te laag. Maar eigenlijk ben ik al bijna op streefgewicht: 60 kilo vind ik heel erg mooi, en dat ben ik al bijnaquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Chicolate, no offence of zo, ik ken je verder niet maar ik klikte toevallig op dit topic en zag je al erg lage BMI staan, je nóg lagere streef, en je redelijk obsessed posts... Sorry dat ik het zeg maar in mijn hoofd komt meteen één woord op: EETSTOORNIS! Misschien nu nog niet, maar hoe je praat zit je erg in de gevarenzone wat dat betreft. Je koppelt eten heel erg aan emoties, eet erg weinig, en als je een keer wat lekkers eet bestempel je dat als "gevreet". Je kán gewoon niet dik zijn met dat BMI, dus pas alsjeblieft op.
ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na wel(maar gewoon nemen wat je lekker vindt hoor
) Ik heb ook net een salade op met feta
![]()
sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.
en lekker he feta! (alle kaas trouwens wel)
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallen
maar dat zou ik niet kunnen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt.
probleem bij kaas zijn niet de calorieen maar de vettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.
ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef STING het volgende:
[..]kaas is best vet; met die beredenering kun je allerlei vettigheid gaan eten, zolang je maar 'genoeg sport'
Kaas, net als alle vette producten, moet je met mate eten. (en ja, je hebt natuurlijk slanke kaas)
Mijn ervaring is dat als je sport (dagelijks of om de twee dagen) dan mag je eten wat je wil... gezond voedsel dan wel, ook kaas, kip, pasta, slaatjes, ... etc etc ... maar geen chocolade (duh) of snacks... want dat is nefast. SPORT IS DE SLEUTEL...zonder ga je wel afvallen maar zal het er ook weer snel bijkomen. OOk verbrand je al je spieren als je jezlf uithongert en dat wou ik echt wel niet. ik ben gisteren gaan zwemmen (1.30u) en het voelde goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.
Moggequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
kennelijk heb ik toch heel raar/weinig gegeten op vakantie
Goedemorgen! Zou heel goed kunnen dat ze spier aangekweekt heeft, dat zorgt ook voor gewichttoename hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
Van meer spieren val je uiteindelijk dan weer meer af doordat je verbranding verhoogtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef AcidBurner het volgende:
Goedemorgen! Zou heel goed kunnen dat ze spier aangekweekt heeft, dat zorgt ook voor gewichttoename hetis nie allemaal kommer en kwel
![]()
Ligt eraan wat je onder honger dieet verstaat: in het begin heb ik wel keihard gedieet op 1000-1200 per dag, nu zit ik op goede dagen op 1500 ong. op slechte er (ruimquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:56 schreef AcidBurner het volgende:
ik heb het idee dat jullie allemaal een honger-dieet volgen... lijkt me toch niet echt "de oplossing" hooren inderdaad speldje... meer spier = meer verbranding = meer kcal = meer spier = meer verbranding ... etc etc ..
Die 2000 is ook maar een gemiddelde, dus om nou te zeggen dat 1500 ideaal is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef AcidBurner het volgende:
1500 is ideaal voor een vrouw... je mag namelijk 2000kcal hebben, dus 500kcal per dag minder *7 = 3500 kcal = 0.5 kg puur vet. Dus je zou toch nog moeten afvallen. tuurlijk als je 's avonds stiekem nog wat bijsnoept..dan kan je het beter laten ... en door de dag wat meer eten...maar 1500 kcal is ideaal!
zo zie ik het ook, je moet zorgen dat je meer calorieen verbrandt, ipv minder calorieen binnen krijgen. bovendien moet je goed eten bij veel sporten zodat je lichaam zich goed kan herstellen. en wat is nefast?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:20 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je sport (dagelijks of om de twee dagen) dan mag je eten wat je wil... gezond voedsel dan wel, ook kaas, kip, pasta, slaatjes, ... etc etc ... maar geen chocolade (duh) of snacks... want dat is nefast. SPORT IS DE SLEUTEL...zonder ga je wel afvallen maar zal het er ook weer snel bijkomen. OOk verbrand je al je spieren als je jezlf uithongert en dat wou ik echt wel niet. ik ben gisteren gaan zwemmen (1.30u) en het voelde goed...Maar sport is de shit ! You have been warned
![]()
mag fietsen ook? ik doe alles op de fiets namelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef AcidBurner het volgende:
Nefast -> je uithongeren en dan 's avond in de chips - nootjes - snacks etc etc vliegen. het is gewoon zo dat je lichaam voedsel nodig heeft... en als je je dan uithongert ... dan ga je 's avonds munchen he.
wat ook een goede tip is he ... na de sport - wandel je naar huis - heel goed voor vetverbranding ... want dan heb je al je suikers al opgebrand en dan moet je lichaam wel overschakelen op vetverbranding. Na het zwemmen doe ik altijd nog een wandeling (rustig) van 4 km tot thuis. En dan voel je je buikje (in mijn geval) wegsmelten![]()
Ja, ok. Er is wel een minimum wat je lichaam echt nodig heeft. Helemaal mee eens. Dat bepaalt de absolute ondergrens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Uitgaande van de eetmeter moet je ook rond de 1500 kcal gaan zitten wil je zo'n beetje alle voedingsstoffen voldoende binnen krijgen. Maar ook de harris benedict formule gaat natuurlijk uit van gemiddelden, dus die waarde zal ook wat afwijken van je daadwerkelijke gebruik.
'Vroeger' en 'gewoon' eten is denk ik voor een hoop mensen (zeker mij) een moeilijk begrip. Toen ik nog thuis woonde was ik voor het grootste deel natuurlijk nog in de groei en wat ik aankwam, kwam er na de puberteit aan op de vrouwelijkere plekken. Sinds m'n studie (OV kaart en daarna uit huis minder ver fietsen) begon ik langzaam uit te dijen, maar het laatste halfjaar ook erg veel te vreten. Wanneer je niet met lijnen enzo bezig bent, sta je er waarschijnlijk ook niet zo bij stil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan denk je na het afvallen weer 'gewoon' te kunnen eten, maar dan is het aantal calorieën waarbij je vroeger op je gewicht bleef inmiddels wél te veel.
maak je niet dikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
kennelijk heb ik toch heel raar/weinig gegeten op vakantie
7000/2= 3500quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
0,5 kg puur vet geeft 4500 kcal hoor. Wel wordt er altijd gezegd dat je per 7000 kcal een kg af zou vallen, omdat vet ook vocht vasthoudt.
Ohja wat betreft kaas en de voorgeschreven plakken: er wordt inderdaad altijd van uit gegaan dat een plak 20 gram weegt, maar ik heb laatst ontdekt dat de pakjes die ik koop in 250 gram 10 plakjes heeft, dus dat is dan alweer meer. Ook heb ik wel de pasta met roomsauzen bv. verbannen, want ik ben er zeker van dat je daar een heel vadsige maaltijd van krijgt.
dan ga je toch gewoon een uurtje rennen in je eentje? er zijn genoeg dingen die je prima of zelfs beter in je eentje kunt doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik denk inderdaad ook dat sporten eigenlijk wel heel belangrijk is om af te vallen en het eraf te houden. Als ik een tijdje meer gesport heb, gaat het opeens heel hard en dat blijft er ook af. Daarbij is sporten heerlijk en geeft je een goed gevoel: bij mij voelt normaal eten en veel sporten een stuk beter dan weinig eten en niet sporten (wat ik nu dus moet doen om niet nog meer aan te komen, omdat er geen trainingen meer zijn tot begin schooljaar, en een meisje waarmee ik wilde gaan zwemmen nog op vakantie is) ...
Maar donderdag is er (misschien) training als mn trainer het door laat gaan... dus misschien kan ik donderdag eindelijk mn energie enzo weer kwijt, en mn ritme een beetje oppakken ... heb er echt ongelooflijk veel zin in
(ondertussen ben ik nog steeds misselijk en buikpijn, maar ga zometeen gewoon ontbijten, misschien dat het over gaat als ik weer normaal ga eten)
dan ga je toch lekker in je eentje een uurtje hardlopen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik denk inderdaad ook dat sporten eigenlijk wel heel belangrijk is om af te vallen en het eraf te houden. Als ik een tijdje meer gesport heb, gaat het opeens heel hard en dat blijft er ook af. Daarbij is sporten heerlijk en geeft je een goed gevoel: bij mij voelt normaal eten en veel sporten een stuk beter dan weinig eten en niet sporten (wat ik nu dus moet doen om niet nog meer aan te komen, omdat er geen trainingen meer zijn tot begin schooljaar, en een meisje waarmee ik wilde gaan zwemmen nog op vakantie is) ...
Maar donderdag is er (misschien) training als mn trainer het door laat gaan... dus misschien kan ik donderdag eindelijk mn energie enzo weer kwijt, en mn ritme een beetje oppakken ... heb er echt ongelooflijk veel zin in
(ondertussen ben ik nog steeds misselijk en buikpijn, maar ga zometeen gewoon ontbijten, misschien dat het over gaat als ik weer normaal ga eten)
Hardlopen kan/mag ik niet meer door een (levenslange) knieblessure: mijn banden zijn uitgerekt en permanent te lang geworden na een heftige valpartij (daarna 6 weken krukken en 3 maanden geen sport) ... en ik heb er de laatste tijd weer last van, omdat ik op mn werk de hele dag moet staan ... maar ik mag de boel dus niet meer zwaar belasten van de fysio, en als ik dat wel doe, ach ik weet dat ik dan weer een paar weken met pijn rondloop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je eentje een uurtje hardlopen?
Ik doe sinds kort aan boksen en ik vind die trainingen ook geweldigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zometeen stukje naar de stad fietsen en ben mn kamer opruimen ... maar dat telt allemaal niet als sport vind ikEn niets is heerlijker dan een vechtsporttraining ... al zou ik vanmiddag in de tuin natuurlijk ook mn techniek kunnen oefenen, of de stijlfiguren ... hmmm misschien doe ik dat wel
![]()
Tuurlijk Byte_Me alles is goed ... zolang je na je dagelijkse sport maar een beetje uitloopt, fietst of zo ... je zal zien dat helpt echtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mag fietsen ook? ik doe alles op de fiets namelijk.
Nee, dat hadden we nog niet in de gaten dat je een Belg was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Tuurlijk Byte_Me ales is goed ... zolang je na je dagelijke sport maar een beetje uitloopt, fietst of zo ... je zal zien dat helpt echtweet je wat ook heel goed is ! .... maar dat gaan er een paar niet graga horen (is poetsen!!!!
) ik doe dagelijks een kamer en ook daar verbrand je wel iets mee he ;-) (nee ik kom niet op verplaatsing) komen jullie maar is naar Brussel... oops nu heb ik mezelf verklpat ik ben een belg
... oooh niemand gaat em nog serieus nemen nu
grapje!
Dat nefast deed 't 'm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef AcidBurner het volgende:
jij wist het misschien al, want jou naam ken ik nog van vroegah ... maar de anderen (de nieuwe crew hier) zouden die dat geweten hebben.. prolly my accent gave me away
![]()
ik weet niet of je in je leven al veel gesport hebt, dus een echte sportgeschiedenis hebt ..; anders is elke dag sport wel een beetje teveel van het goede... om je een idee te geven ik ga niet meer elke dag maar om de twee dagen (zwemmen) - zwem ik een baantje of 180 (25m) en dat zo om de twee dagen. Dat is genoeg, vergeet niet je lichaam is je fabriekje en af en toe moet je het ook eeens een dag laten rusten ... OVERDAAD schaadt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maak je niet dik
flauw flauw grapje
ik heb nu al 2 dagen achter elkaar gesport.... vandaag er bij gaat 3 worden
(okee geen uren... maar toch... heb gehoord dat half uurtje ook helpt)
In het echte leven? Nee dat denk ik niet ..; zou altijd kunnen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat nefast deed 't 'm.![]()
Kan het dat ik u ken? Je komt me verder niet bekend voor.
Dat is verdomme best veel !! GEFELICITEERD JOH!!! Keep up the good work ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef -Trinity- het volgende:
1,5% van mijn vetpercentage af*dansje doet*
Oh, ik dacht onder een andere naam. Ik kom hier alleen zo af en toe even binnenwaaien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
In het echte leven? Nee dat denk ik niet ..; zou altijd kunnen hoor.
Normaal zou jij mij moeten kennen van deze reeks ... ik kwam hier vroeger nogal veel ...![]()
Dat verklaart natuurlijk je massale vertverlies... boksen ... :-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort aan boksen en ik vind die trainingen ook geweldig. Houdt ook wat variatie in mijn normale fitness/cardioschema
.
mijn rechterknie is ook helemaal om zeep... misschien is zwemmen iets voor je? krijg je een practig gespierd lichaam van en niet belastend voor gewrichten... mja niet alle dames houden ervan ... jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hardlopen kan/mag ik niet meer door een (levenslange) knieblessure: mijn banden zijn uitgerekt en permanent te lang geworden na een heftige valpartij (daarna 6 weken krukken en 3 maanden geen sport) ... en ik heb er de laatste tijd weer last van, omdat ik op mn werk de hele dag moet staan ... maar ik mag de boel dus niet meer zwaar belasten van de fysio, en als ik dat wel doe, ach ik weet dat ik dan weer een paar weken met pijn rondloop.
Ik ga zometeen stukje naar de stad fietsen en ben mn kamer opruimen ... maar dat telt allemaal niet als sport vind ikEn niets is heerlijker dan een vechtsporttraining ... al zou ik vanmiddag in de tuin natuurlijk ook mn techniek kunnen oefenen, of de stijlfiguren ... hmmm misschien doe ik dat wel
![]()
Ik ben helemaal dol op zwemmenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
mijn rechterknie is ook helemaal om zeep... misschien is zwemmen iets voor je? krijg je een practig gespierd lichaam van en niet belastend voor gewrichten... mja niet alle dames houden ervan ... jammer
Ik ben ook gek op zwemmen. Maar 180 baantjes haal ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
mijn rechterknie is ook helemaal om zeep... misschien is zwemmen iets voor je? krijg je een practig gespierd lichaam van en niet belastend voor gewrichten... mja niet alle dames houden ervan ... jammer
En veel cardio hè. En krachttraining.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef AcidBurner het volgende:
Dat verklaart natuurlijk je massale vertverlies... boksen ... :-)
Ik heb één keer een lesje taekwondo gedaan, op zich wel leuk. Alleen je _moest_ schreeuwen bij elke inspanning, en daar ben ik totaal niet van. Gelukkig mag je bij boksen gewoon je mond houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit op taekwondo, en dan vooral de wedstrijdtraining. Dat doe ik normaal 2x per week, en dan per training 1,5 tot 2,5 uur. Ik vind het heerlijk, daarna ben ik helemaal bezweet (drijfnat, shirt is uit te knijpen) en een knalrode kop van de inspanning, maar zo'n heerlijk vermoeid voldaan gevoel. Ik sport voor de kick ... Oh als je niet weet wat het is, dat is vooral heel veel schoppen en trappen, gedraaid, achterwaarts, alles ... ik zal ff filmpje op YouTube opzoeken, heb daar een keer een hele leuke gezien
Welnee joh, je moet vooral doen wat je zelf prettig vindtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef mirrie1986 het volgende:
(ik weeg me elke dag.. Weet dat het slecht is;) )
Oh gelukkig, dat hoef ik ook niet. Er is maar 1 moment dat we verplicht "kiam" (ofzo) moeten roepen, dat is als het stijlfiguur is afgelopen (meer een soort van, kijk ik ben klaar, maar zelfs daar hou ik mn mond) en bij zelfverdediging, voor je begint, om aan te geven dat je weet hoe je je die keer gaat verdedigen. Maar niet bij elke trapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb één keer een lesje taekwondo gedaan, op zich wel leuk. Alleen je _moest_ schreeuwen bij elke inspanning, en daar ben ik totaal niet van. Gelukkig mag je bij boksen gewoon je mond houden. Schreeuwen doet de instructeur wel voor me
.
Haha, mijn trainer maakte wel een paar keer op grappige wijze duidelijk dat je inderdaad beter kunt uitademen als je kracht zet, zowel bij krachttraining op apparaten als bij klappen uitdelen. Als ik bezig was met een oefening kwam 'ie er dan bijstaan, en dan kreeg ik of de opmerking "Blijven ademen helpt!" of hij ging heel flauw doen alsof hij mij was: als ik kracht zette, ademde hij heel overdreven uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Chicolate het volgende:
Oh gelukkig, dat hoef ik ook niet. Er is maar 1 moment dat we verplicht "kiam" (ofzo) moeten roepen, dat is als het stijlfiguur is afgelopen (meer een soort van, kijk ik ben klaar, maar zelfs daar hou ik mn mond) en bij zelfverdediging, voor je begint, om aan te geven dat je weet hoe je je die keer gaat verdedigen. Maar niet bij elke trapDat doen de mensen met hogere banden wel, deels om je te laten schrikken, deels omdat ze hun ademhaling anders niet goed kunnen regelen (door te schreeuwen adem je uit, en moet je dus ook weer inademen, kan je niet je adem in gaan halen)
En ik ga nu op zoek naar dat leuke filmpje... (ik ben vrolijk, ik heb een nieuwe bril!!!
Leuk montuur, kwam de opticien opeens mee aanzetten. Heerlijk, dat ook weer opgelost. Om het te vieren lekker een milkshake en wat Engelse drop gekocht
)
ik ben een keer naar een oefen training geweest, erg pittig hoor. na afloop had ik bloedende voeten en kon mn schoenen amper nog aantrekken. vervolgens 3 dagen een wrak geweest omdat ik echt overal pijn had.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Ok dan, leuke taekwondo filmpjes ... (ik wil je niet overhalen hoor Principessa, maar ik ben gewoon helemaal dol op tkd, laat je alleen niet afschrikken door de knockouts, dat doen ze alleen in de A klasse wedstrijden. En je wordt er fucking lenig van)
http://www.youtube.com/watch?v=jvjvugJ2rFM Best Knockouts (hihi dat vind ik zo stoer)
http://www.youtube.com/watch?v=4cDpxhrIvL8 ... die trap kan ik ook
http://www.youtube.com/watch?v=RAhEvJMSlHg een van de beste filmpjes, inclusief stijl (nouja, ik heb nog nooit wat gedaan met plankjes doortrappen)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ben een keer naar een oefen training geweest, erg pittig hoor. na afloop had ik bloedende voeten en kon mn schoenen amper nog aantrekken. vervolgens 3 dagen een wrak geweest omdat ik echt overal pijn had.
op vakantie heb ik bijna niet gelopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
bij mij gaat het altijd langzaamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:18 schreef AcidBurner het volgende:
geef het wat tijd Miss_S, vermageren is een kwestie van aanpassing van je levensstijl, voeding en beweging. het is zelfs nefast voor je mocht je snel snel snel vermageren. Want dan zit het er ook weer snel snel snel bij... geduld is je leermeester... btw je komt ook van een eind he? Wat zie ik in de tabellen dat je al bijna 30 kilo kwijt bent ? Dat is toch een opstker waard hoor! Dus gewoon geduld... en niet afgeven
![]()
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat hebben ze je aangedaan? Ik heb nog nooit ergens bloed gehad ... soms wat blauwe plekken op mn armen en mn schenen, en een keer een gekneusde middelvinger, maar meer echt niet
(slechte trainer had je denk ik ... ) Blessures en bloed zijn behoorlijk ongewoon bij ons
je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij mij gaat het altijd langzaam
ben al jaren bezig
en je hebt wel gelijk gewoon geduld hebben en als het er dan af gaat blijft het er ook wel af
ik vind te magere vrouwen ook niet mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.
1.68 dus niet heel grootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:07 schreef AcidBurner het volgende:
hoe groot ben je?
Een beginner de eerste les meteen tegenover een bokszak zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
Dan ben je nu zo goed al op gewicht hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1.68 dus niet heel groot
maar 70 kilo zou een gezond gewicht zijn
mijn streefgewicht is 65 maar weet niet hoe realistisch dat is
Ik heb echt geen probleem met pijn. Vrijdag kreeg ik een voet tegen m'n kaak, tong ertussen, geen probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef AcidBurner het volgende:
Dat is voor mij ook een reden om geen gevechtsport te doen, ben redelijk breed en gespierd, maar looks can fool, kan helemaal niet tegen geweld. En als ze mij dan zien komen zie ik die gastjes al denken "ooh die ga ik eens een lesje leren" en dat heb ik er niet voor over. ik haat pijn, van de andere kant zou ik heel graga een gevechtsport leren... gewoon voor de fun.![]()
Wij moeten ook met onze schenen schoppen, aangezien je je voet kan breken als je daarmee trapt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
weet iemand trouwens nog een lekker recept met garnalen?
van die kleine noordzee garnalen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
weet iemand trouwens nog een lekker recept met garnalen?
maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?
Absinth??? is dat niet verboden? Ik doe altijd whiskey.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van die kleine noordzee garnalen:
tomaten uithollen, garnalen mengen met een (light) cocktailsausje ( light mayo, absinth en wat ketchup) wat geknipte bieslook en de tomaten vullen...
![]()
dankjewelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Die kleine zijn lekker koud. Het recept van DE is lekker. Je kan ook witlof bootjes ermee maken of een garnalencocktail. Ik doe daar dan ook kleine ontvelde stukjes sinaasappel door, dat maakt het lekker fris. Die grote garnalen zijn lekker door een pastaatje of met wokgroenten en rijst of mie.
dat geloof ik goed... 180 baantjes is niet misselijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef AcidBurner het volgende:
Byte_Me, kom jij maar is lekker zwemmen met nonkel Acid, ik zal je wel afmatten![]()
als ik niet genoeg energie heb kan dat gebeuren ja. een banaan van te voren eten kan helpen (bij mij iig wel).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef STING het volgende:
Net weer wezen spinnen, na bijna een maand.
We hadden niet langer door moeten gaan, anders had ik ter plekke de vloer
Hebben jullie daar ook weleens last van, dat je bij een hele intensieve inspanning misselijk wordt?
Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
1.68 dus niet heel groot
maar 70 kilo zou een gezond gewicht zijn
mijn streefgewicht is 65 maar weet niet hoe realistisch dat is
dat is ook het planquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zo![]()
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een idee om meer (gezonde) tussendoortjes te nemen, Miss S? Een extra appel, tomaat of glas melk? En oefeningen zouden kunnen helpen om je lichaam iets meer te shapen, maar je lichaam kiest vooral zelf waar het vet weghaalt en dat is niet altijd de plek die je graag zietGeef jezelf vooral niet de schuld als je benen niet slanker worden, maar bijv. je billen/gezicht of borsten wel. Kan je maar weinig aan doen.
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
nou eigenlijk alle kanten zijn het probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?
Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopenDe m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen
(maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
niet proberen te snappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben toch wel opeens een emo eter
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
Join the clubquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Dit is in het Nederlands en het past wel in hun eigen straatje, maar ze kunnen geen onzin verkopen als bekend bedrijfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen
ik ben een kater eter en nu ook nog een emo kind.. pffquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Join the clubAlleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben
Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
een korsetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand tips voor een smalle taille?
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
quote:
vertel, wat snap je niet aan ons?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Blijven oefenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
skaten is ook goed voor die regioquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
perfect niet nee maar tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
ten eerste dat ze te dik zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wat is er dan precies mis met je benen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |