Als je je stress maar niet gaat wegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Deze opmerking vraagt om wat gerel, maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben![]()
Ah nee joh, lenzen zijn helemaal niet zo duur!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur... (heb budget)
... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
W.b. tentamenstress heb ik het niet-emo eten maar een beetje opgegeven. Als de vreterij hoofdzakelijk uit rauwkost etc. bestaat valt het nog mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je je stress maar niet gaat wegetenSucces en leren!
Ik weet het niet, maar ook daar hadden ze geen leuke monturen ... net als bij de Pearl, ook niets leuks gezien helaas. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Sowieso ogentest bij mn eigen opticien doen, en daarna zie ik wel weer verder. Ben nu toch veel te druk met werken om ook maar iets te verzinnen als oplossing. (lenzen!! xD) Dinsdag eindelijk een vrije dag, na 6 dagen werk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
ik zal je missen en succes met het afvallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen. Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat
.
Groetjes, Viking.
Ik zal je missen Viking!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen. Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat
.
Groetjes, Viking.
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje.En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.
En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
hopelijk ligt dat procent toch wel hogerquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.
'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan![]()
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hopelijk ligt dat procent toch wel hoger
en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
nee heb beslist dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee heb besloten dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef omearos het volgende:
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
Volgens mij is dat grammatica...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:55 schreef Miss_S het volgende:
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
welkomquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef mirrie1986 het volgende:
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurigquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden
sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbijof misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
o dat wist ik niet, das best waardeloos dan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
ja dat kan best kloppen. bij 85 ben ik ook een tijdje blijven hangen en toen ineens vrij snel tot 80 afgevallen. toch raar eigenlijk. maar nu de zomer aan het losbarsten heb ik daar geen geduld voorquote:verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).
Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf] is dr ook weer ff,[/me]
1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).
Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.
Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
[me=DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
tonks die heeft altijd wel iets te zeikenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
en toch had je niets beters te doen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
Was hij flieft op jou?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen
Dat is ook niet erg gezond, om het maar ontopic te houdenquote:ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
Het lijkt wel of we het allemaal het erg moeilijk hebben om goed door te gaan. (behalve Miss_S dan, die gaat als een stoomlocomotief door, waarvoor hulde overigens) En raar genoeg hangt dat samen met dat dit topic ook wat minder goed loopt, dus als het niet zo goed gaat met afvallen heb ik iig minder zin om te posten. Viking haakt helemaal af (alhoewel ik hoop heb, dat als ze weer begint met sporten in september, ze dan weer terugkomt)quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
![]()
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
Dankjewelquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef AcidBurner het volgende:
kom kom kom ... het is gewoon maar een gevoel dat je je te dik voelt. ik stel voor dat je straks gewoon een lekker slaatje voor je maakt... niks te zwaar en dat opeet. Want als je nu kezelf heel de dag gaat uithongeren dan zal je lichaam in reserve gaan. En als je dan morgen wel je normale hoeveelheid eet dan zit je lcichaam nog steeds op een laag pitje ... en dan kom je bij doordat je "gewoon" eet... je kent het syndroom wel he... (jojo syndroom)
Dus als je echt eccht op een gezonde manier wil afvallen dan MOET JE ETEN!!! en veel verbranden. jij mag makkelijk 1500kcal per dag hebben dus eet aub...![]()
Ik doe heel veel aan zwemmen ... ik kom van 104 kg, nu 78 kg ... ben een beetje aan het bulken want ik was teveel gewicht kwijt... maar inderdaad ik zwem heel heel veelmaar geen marathons. ik wou gewoon verduideljiken dat ik er vandaag is goed tegenaan ga gaan
tis weeral 4 dagen geleden (ik zwem normaal dagelijks)
Veel succes!!! en niet depri zijn, je vriend is zo weer terug en je hebt ons nogtoch?
![]()
Hihi Baken Park ... maar jij kent Almere ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb gister gezwommen
en ga zo even naar de sportschool voor 't eerst na 5 maanden of zo
jeeej
hey chicolate jammer dat je je zo rot voelt maar.. je woont in almere? waar zit je? hp, ovc, mg, bkn? je hoeft t niet te zeggen hoor
Nee ken 't niet maar heb 8 jaar gewoondquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hihi Baken Park ... maar jij kent Almere ofzo?(dan moet jij Polderburen, mijn werkplek, ook kennen xD)
Ben best benieuwd hoe jij er uit ziet in zo'n kattenpak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onder
en tja de broek is gewoon een spijkerbroek
Maar ik ga niet naar het strandquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt ook een lekkere pasta salade klaarmaken en meenemen naar het strand. Of een lekkere griekse salade met feta, olijven, komkommer en tomaat.Gezond en verfrissend.
Heerlijk! Maar pastasalades schijnen erg bederf-gevoelig te zijn, dus ik weet niet of dat w.b. bacterieën zo'n slim idee is mee te nemen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:14 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt ook een lekkere pasta salade klaarmaken en meenemen naar het strand. Of een lekkere griekse salade met feta, olijven, komkommer en tomaat.Gezond en verfrissend.
Ik hou van zwemmen, maar niet van verbranden en Brussel is een aardig eindje fietsen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef AcidBurner het volgende:
hup hup Juup - lees tussen de lijnen - Liejannuh wil naar het strand en jij maakt het slaatje en mag dan langskomen als ze honger krijgt... maar uhm ... wie gaat er dan met Acid zwemmen?
![]()
Van veel fietsen krijg je idd heel erge hongerquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef Byte_Me het volgende:
zo vandaag 60 km gefietst, goed bezig
heb wel absurd veel honger nu, en bij de lunch al warm gegeten
Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na welquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga maar een salade maken met tomaat, sla, feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing. redelijk gezond toch?
Is niet erg, ik weet dat mn streefgewicht ziek is, veel te laag. Maar eigenlijk ben ik al bijna op streefgewicht: 60 kilo vind ik heel erg mooi, en dat ben ik al bijnaquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef Toeps het volgende:
Chicolate, no offence of zo, ik ken je verder niet maar ik klikte toevallig op dit topic en zag je al erg lage BMI staan, je nóg lagere streef, en je redelijk obsessed posts... Sorry dat ik het zeg maar in mijn hoofd komt meteen één woord op: EETSTOORNIS! Misschien nu nog niet, maar hoe je praat zit je erg in de gevarenzone wat dat betreft. Je koppelt eten heel erg aan emoties, eet erg weinig, en als je een keer wat lekkers eet bestempel je dat als "gevreet". Je kán gewoon niet dik zijn met dat BMI, dus pas alsjeblieft op.
ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de feta, uitgebakken spekjes en cesar salad dressing na wel(maar gewoon nemen wat je lekker vindt hoor
) Ik heb ook net een salade op met feta
![]()
sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, ik ben in ieder geval al de Mac en de pizzeria voorbij gefietst, das al heel wat. niet dat ik dat niet mag hebben, maar niet icm een warme lunch, dat wordt iets teveel van het goede.
en lekker he feta! (alle kaas trouwens wel)
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sommige geloven dat je alle kaas moet laten staan als je wilt afvallen
maar dat zou ik niet kunnen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt.
probleem bij kaas zijn niet de calorieen maar de vettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee hoor, je kunt bergen kaas eten, zolang je maar meer calorieen verbrandt. ik kan me niet druk (echt) maken om colorieen, ik eet gewoon wat ik lekker vind. ik hou het alleen bij ontbiijt, lunch avondeten, en daarbij sport ik 4/5 keer per week. werkt goed. bovendien moet je wel goed eten als je veel sport, anders trek je het niet.
ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef STING het volgende:
[..]kaas is best vet; met die beredenering kun je allerlei vettigheid gaan eten, zolang je maar 'genoeg sport'
Kaas, net als alle vette producten, moet je met mate eten. (en ja, je hebt natuurlijk slanke kaas)
Mijn ervaring is dat als je sport (dagelijks of om de twee dagen) dan mag je eten wat je wil... gezond voedsel dan wel, ook kaas, kip, pasta, slaatjes, ... etc etc ... maar geen chocolade (duh) of snacks... want dat is nefast. SPORT IS DE SLEUTEL...zonder ga je wel afvallen maar zal het er ook weer snel bijkomen. OOk verbrand je al je spieren als je jezlf uithongert en dat wou ik echt wel niet. ik ben gisteren gaan zwemmen (1.30u) en het voelde goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik eet anders vrijwel dagelijks kaas en ben toch al 17 kilo afgevallen door veel te sporten.
Moggequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef Miss_S het volgende:
en ik weeg weer 72
ok het is niet mijn oficiele weegdag maar dan nog denk niet dat ik die 70 nog haal deze week
kennelijk heb ik toch heel raar/weinig gegeten op vakantie
Goedemorgen! Zou heel goed kunnen dat ze spier aangekweekt heeft, dat zorgt ook voor gewichttoename hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Mogge
Heel erg veel gelopen misschien? Dat doe ik altijd wel op vakantie! Gisteren in totaal trouwens ook wel 2 uur gelopen, vandaag ga ik weer hardlopen (eerst naar huis toe). Wat ik vanavond ga eten weet ik niet, want morgen en overmorgen van 7:30-22:00 werken (pfff....) en dan kan ik op het werk mee eten en donderdag ga ik dan weer naar m'n ouders. Kwilde mn vriezertje juist laten ontdooien en ik vind het stom om meer dan een stuk vlees te kopen en er eentje op te eten... Misschien gewoon boterhammen ofzo dan maar... Donderdag ook weer wegen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |