als ze dat zeggen, kun je dat opvatten als oprechte complientenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
en als ik dan eerlijk ben tegen een jongen dat ik het niet snap denkt hij alleen maar dat ik naar complimentjes vis
ik heb er ongeveer 5 jaar over gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef Bob. het volgende:
En bij jou is het toch behoorlijk snel gegaan het afvallen Miss_S? Dus dan is het niet zo gek dat je er nog aan moet wennen, hopelijk komt het nog wel.Ik ben zelf dit jaar in een keer ook behoorlijk wat afgevallen en ik vind het ook wennen, ik zie het zelf niet zo heel erg maar ik merk alleen dat mijn kleren niet meer passen.
![]()
Neuh, mn naam mag er wel in blijven hoor, zal hier af en toe nog wel postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Je moet niet té onzeker zijn, hoor, want daar knappen jongens ook op af. Er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en gewoon een leuke slanke meid ziet
.
Ik heb Sylvana's weblog even uit de Wiki verwijderd. Ik weet niet of ze haar naam ook uit de OP wil hebben? Kun je dat dan zelf even doen als je dit leest, Sylvana?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef Chicolate het volgende:
Btw, misschien wel leuk: iemand uit het Sonja topic heeft haar receptenboek op internet staan. Voor als je een keer een receptje van haar wil proberen, dat zeker slank is(en dit zijn niet alleen die oerhollandse dingen)
http://www.judeljuud.nl/pivot/entry.php?id=186
dat is jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Feli.
Ik zit in een afvalspurt, merk ik (ik kom niks aan, wat ik ook eet). Zou verstandiger zijn om nu ook op m'n eten te letten, want op dit soort momenten val ik af. Ik benut hem atm echter liever om even wat vaker uit de band te kunnen springen.
Vakantie + afvallen gaat echt niet samen bij mij.
Ik hoop dat dat bij mij ook werkt en dat ik dan weer een kilootje afval. Als ik eenmaal weer een kilo kwijt ben, motiveert dat ook weer om verder te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is jammer
bij mij werkt het altijd wel als ik iets anders doe dan normaal, dus daar hoort vakantie ook bij
als je er maar niet aan gaat wennenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet nog steeds weer eens fatsoenlijk afvallen. Ik ben nog niet afgevallen, maar ik fiets wel veel vaker. Tot een uur per dag ofzo. Deze hele week fiets ik twee keer per dag op en neer naar mijn werk. 's Ochtends en 's avonds. Dat zal hopelijk wel genoeg beweging zijn...
weet je zeker dat het een pilates dvd is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens een pilates dvd besteld
vond het stretchen op vakantie zo lekker dat ik dacht dat dit misschien ook wel iets voor mij is
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een pilates dvd is?
Oeh dat heb ik gelukkig niet ... maar waar ga je dan werken? (succes alvast)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Succes met werken.. Ik heb vrijdag proefdag en daar hangt alles van af![]()
nee echt Russisch ... en er zat ook geen fruit bij. Vroeg de kok (nouja, plaatsvervangende weekendhulp) ook wat het was, hij wist het ook niet ... vast lokaal toetje ofzo xD (en zonder alcoholquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chocolate, bedoel je geen Romeinse berg? Dat hebben wij hier soms, het is cake, vochtig gemaakt met een alcoholische drank en vruchtjes en dan maken ze er een bolletje van met een ijsschep. Ze doen er idd vaak wat aardbeien kwark of zoiets bij. Geen ijs, want dat is meestal al half gesmolten tegen de tijd dat het bij de patiënten aan komt.
De betreffende collega was een paar weken geleden jarig en trakteerde toen ook al op Bossche bollen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:
En Bossche bollen zijn idd evil. Ik trakteer mezelf nu op een broodje 'gezond'.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd voor m'n autotheorie!!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Ik wil er zometeen aan beginnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:
heeft iemand trouwens al de nieuwe harry potter gelezen?
ik heb hem vandaag gekregen en net 2 hoofdstukken gelezen
gelukkig ben ik vrijdag vrij kan ik lekker op mijn balkon gaan zitten lezen
Gefeliciteerd! Super hoor, 2 foutquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd voor m'n autotheorie!!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Super hoor, 2 foutWaren er bij jullie ook zoveel gezakt?
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Dank je.
Meer dan de helft was gezakt ja. Verder niet echt op gelet, want ik was te euforisch dat ik het wel gehaald had.
Ja, dan moet ik wel binnen een jaar m'n praktijk halen hè. Volgende week komt m'n instructeur terug van vakantie, dus dan meteen maar even aankaarten. Als het niet opschiet, moet ik er maar over denken om naar een andere rijschool te gaan. Ik wil niet een half jaar moeten wachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2Dus de spanning was er bij mij al héél snel af haha (en dan nog een beetje bang zijn dat ze je waren vergeten op te noemen
) Nu de praktijk nog, maar dit heb je in ieder geval in je zak
Zo zat ik destijds op nummer 29, dus dat was wel even spannend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze de nummers voorlezen van de mensen die gezakt waren en die konden dan de zaal verlaten. Ik zat op nummer 2Dus de spanning was er bij mij al héél snel af haha (en dan nog een beetje bang zijn dat ze je waren vergeten op te noemen
) Nu de praktijk nog, maar dit heb je in ieder geval in je zak
Dan ga je ook bijna twijfelen of ze de geslaagden of gezakten voorlezenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Fannetje het volgende:
Zo zat ik destijds op nummer 29, dus dat was wel even spannend.
Het ging zoiets als "25, 26, 27, 28, 30". Meer dan 75 % was gezakt toen
Gelukkig had ik dat wel goed begrepenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ga je ook bijna twijfelen of ze de geslaagden of gezakten voorlezen![]()
Ik heb gelest bij de ANWB in de buurt van Station Sloterdijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Chicolate het volgende:
Maar wel lekker als je dan zelf wel geslaagd bentWeten jullie toevallig ook iets over rijscholen in Almere/Amsterdam die het WEL goed doen (ik word dit jaar 18 en wil misschien ook gaan lessen)
Ga dan niet per se naar de school met het hoogste percentage, sommige scholen laten je namelijk extra lang lessen om er maar zeker van te zijn dat je die eerste keer slaagt, maar je moet wel al die lessen betalen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maar er is ook een site waar je de gemiddelde slagingspercentages kunt zien bij rijscholen uit je regio: http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&examenplaats=30
Uhuh, dat bedacht ik me dus ook vanmiddag bij rijscholen met 'slagingsgarantie'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Ga dan niet per se naar de school met het hoogste percentage, sommige scholen laten je namelijk extra lang lessen om er maar zeker van te zijn dat je die eerste keer slaagt, maar je moet wel al die lessen betalen natuurlijk.
Ah das wel leuk om te horen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Miss_S het volgende:
kreeg net trouwens een complimentje van mijn neefje (12)
een paar jaar geleden noemde hij me dik en vandaag zei hij dat ik er goed uitzag![]()
Mijn neefje (11) zit in z'n 'weet ik veel' en 'nou en'-periode, dus die zie ik zoiets niet snel zeggen eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Miss_S het volgende:
kreeg net trouwens een complimentje van mijn neefje (12)
een paar jaar geleden noemde hij me dik en vandaag zei hij dat ik er goed uitzag![]()
mijn neefje is echt zo'n schat gewordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn neefje (11) zit in z'n 'weet ik veel' en 'nou en'-periode, dus die zie ik zoiets niet snel zeggen eigenlijk.
eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Van een catsuit zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik het ooit aan zou doenIk zie er ook alleen een soort catwoman ding bij ofzo
![]()
Nog 2 uur voor de Grote Rampen dan heb ik eindelijk echt niets meer met studie te maken tot de 29e...
K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
mmmmmmm... Miss_S, wanneer nodig je ons is uit? klinkt allemaal heel lekker![]()
ja dat was ook mijn idee maar toen bleek de yoghurt op te zijn en wou ik toch eerst iets eten voordat ik naar de stad gingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.
het is nu opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
mmmmmmm... Miss_S, wanneer nodig je ons is uit? klinkt allemaal heel lekker![]()
Heb je geen baantje/zakgeld of zoiets? Zo heel verschrikkelijk duur is het namelijk ook niet (al weet ik niet hoe lang jij gemiddeld met je budget moet doen).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur... (heb budget)
Hup, studeren jij dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de 13e een hertentamen.
En die moet ik echt halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |