abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52173872
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat hebben ze je aangedaan? Ik heb nog nooit ergens bloed gehad ... soms wat blauwe plekken op mn armen en mn schenen, en een keer een gekneusde middelvinger, maar meer echt niet (slechte trainer had je denk ik ... ) Blessures en bloed zijn behoorlijk ongewoon bij ons
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:55:10 #252
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52173985
Byte_Me, kom jij maar is lekker zwemmen met nonkel Acid, ik zal je wel afmatten
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:58:30 #253
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52174059
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij mij gaat het altijd langzaam
ben al jaren bezig
en je hebt wel gelijk gewoon geduld hebben en als het er dan af gaat blijft het er ook wel af
je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.
pi_52174093
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.
ik vind te magere vrouwen ook niet mooi
ik heb altijd wel het idee gehad dat dit gewicht perfect voor mij zou zijn maar nu ik het heb wil ik toch wel minder wegen maar toen ik dus terug kwam van vakantie en 70 woog vroeg ik me af waarbij ik dan zou stoppen
want kreeg van iedereen te horen dat ik nu maar eens moest stoppen met lijnen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:07:35 #255
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52174254
hoe groot ben je?
pi_52174290
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:07 schreef AcidBurner het volgende:
hoe groot ben je?
1.68 dus niet heel groot
maar 70 kilo zou een gezond gewicht zijn
mijn streefgewicht is 65 maar weet niet hoe realistisch dat is
pi_52174307
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
Een beginner de eerste les meteen tegenover een bokszak zetten ... die dingen trappen afschuwelijk, als je nog niet zoveel kracht hebt in je voeten kan je zelfs je voet breken door op de verkeerde manier kracht te zetten en die dingen zijn gewoon niet te vergeiljken met mensen ... ga liever naar een vereniging waar ze met kussens werken, of gewoon levende slachtoffers met pantsers enzo aan

Oeh nu krijg ik helemaal zin in trainen (buiten dat k nog steeds kotsmisselijk ben, maar dat komt nu door een halve zak drop die ik op een blij moment had gekocht in de stad, en de rest maar aan mn broertje gegeven ...) en zometeen naar de bios (met dat zelfde broertje)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:13:21 #258
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52174364
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

1.68 dus niet heel groot
Dan ben je nu zo goed al op gewicht he

ik ben 1.89 voor 78kg nu ... en ik wil meer spier meer meer meer! en dan moet ik dus wel eten... ik heb 75 gewogen op mijn laagste punt maar dat was niet mooi meer.

ik zou het als ik jou was nu heel rustig aan doen af en toe wat sport en je moet volges mij niet zo hard meer op je gewicht letten hoor! Je bent er eigenlijk al... rustig nog een kilootje of 3 en dan ist het meer dan goed
pi_52174898
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef AcidBurner het volgende:
Dat is voor mij ook een reden om geen gevechtsport te doen, ben redelijk breed en gespierd, maar looks can fool, kan helemaal niet tegen geweld. En als ze mij dan zien komen zie ik die gastjes al denken "ooh die ga ik eens een lesje leren" en dat heb ik er niet voor over. ik haat pijn, van de andere kant zou ik heel graga een gevechtsport leren... gewoon voor de fun.
Ik heb echt geen probleem met pijn. Vrijdag kreeg ik een voet tegen m'n kaak, tong ertussen, geen probleem . Vuist in gezicht, no problem .
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
Wij moeten ook met onze schenen schoppen, aangezien je je voet kan breken als je daarmee trapt.
pi_52175425
weet iemand trouwens nog een lekker recept met garnalen?
pi_52175477
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?
pi_52175541
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
van die kleine noordzee garnalen:

tomaten uithollen, garnalen mengen met een (light ) cocktailsausje ( light mayo, absinth en wat ketchup) wat geknipte bieslook en de tomaten vullen...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52175558
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?
maakt niet uit heb de keuze uit die 3 maar weet niet wat er mee te doen
pi_52175577
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van die kleine noordzee garnalen:

tomaten uithollen, garnalen mengen met een (light ) cocktailsausje ( light mayo, absinth en wat ketchup) wat geknipte bieslook en de tomaten vullen...

Absinth??? is dat niet verboden? Ik doe altijd whiskey.
pi_52175630
is niet meer verboden hoor en geeft net wat extra *oempf* aan de cocktailsaus..

(maar whiskey kan ook hoor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52175673
Die kleine zijn lekker koud. Het recept van DE is lekker. Je kan ook witlof bootjes ermee maken of een garnalencocktail. Ik doe daar dan ook kleine ontvelde stukjes sinaasappel door, dat maakt het lekker fris. Die grote garnalen zijn lekker door een pastaatje of met wokgroenten en rijst of mie.
pi_52175736
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Die kleine zijn lekker koud. Het recept van DE is lekker. Je kan ook witlof bootjes ermee maken of een garnalencocktail. Ik doe daar dan ook kleine ontvelde stukjes sinaasappel door, dat maakt het lekker fris. Die grote garnalen zijn lekker door een pastaatje of met wokgroenten en rijst of mie.
dankjewel
ik heb de site tijdvoorvis gevonden die is wel handig
pi_52177679
Net weer wezen spinnen, na bijna een maand.
We hadden niet langer door moeten gaan, anders had ik ter plekke de vloer
Hebben jullie daar ook weleens last van, dat je bij een hele intensieve inspanning misselijk wordt?
pi_52178696
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef AcidBurner het volgende:
Byte_Me, kom jij maar is lekker zwemmen met nonkel Acid, ik zal je wel afmatten
dat geloof ik goed... 180 baantjes is niet misselijk.
maar daarna mat ik nonkel acid wel even af met een potje squash dan
pi_52178746
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef STING het volgende:
Net weer wezen spinnen, na bijna een maand.
We hadden niet langer door moeten gaan, anders had ik ter plekke de vloer
Hebben jullie daar ook weleens last van, dat je bij een hele intensieve inspanning misselijk wordt?
als ik niet genoeg energie heb kan dat gebeuren ja. een banaan van te voren eten kan helpen (bij mij iig wel).
pi_52178963
uhm........................ ik word altijd stoned van teveel inspanning...
pi_52179561
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
1.68 dus niet heel groot
Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52179671
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zo
dat is ook het plan
ookal weet ik niet of 65 wel mooi is want toen ik 70 woog had ik ook al momenten van dat ik het eigenlijk te weinig vond, je zag mijn ribben en heupbeenderen mooi zitten
alleen ik zou ik graag hebben dat mijn bovenbenen wel zouden afvallen maar goed daar voor moet ik maar oefeningen gaan doen

ik moet trouwens ook opnieuw leren eten volgens mij
had vandaag het idee dat ik veelste veel op had en nu blijkt dat ik nog onder de 1000kcal zit
dus eigenijk moet ik daar toch niet van kunnen aankomen
pi_52179784
Misschien een idee om meer (gezonde) tussendoortjes te nemen, Miss S? Een extra appel, tomaat of glas melk? En oefeningen zouden kunnen helpen om je lichaam iets meer te shapen, maar je lichaam kiest vooral zelf waar het vet weghaalt en dat is niet altijd de plek die je graag ziet Geef jezelf vooral niet de schuld als je benen niet slanker worden, maar bijv. je billen/gezicht of borsten wel. Kan je maar weinig aan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52179881
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een idee om meer (gezonde) tussendoortjes te nemen, Miss S? Een extra appel, tomaat of glas melk? En oefeningen zouden kunnen helpen om je lichaam iets meer te shapen, maar je lichaam kiest vooral zelf waar het vet weghaalt en dat is niet altijd de plek die je graag ziet Geef jezelf vooral niet de schuld als je benen niet slanker worden, maar bijv. je billen/gezicht of borsten wel. Kan je maar weinig aan doen.
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
en tja glas melk had ik gister maar vind ik toch iets te veel in zitten eigenlijk omdat ik in de ochtend ookal mijn portie zuivel heb

en vet gaat inderdaad niet weg op de plekken die wij willen maar na toch veel af gevallen te zijn mogen mijn bovenbenen ook wel iets geshaped worden
pi_52179973
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?

Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopen De m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen (maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
pi_52180049
Ik ben toch wel opeens een emo eter
jongens ik snap ze niet
pi_52180050
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?

Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopen De m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen (maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
nou eigenlijk alle kanten zijn het probleem
en merk weinig verschil sinds ik hardloop

en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
pi_52180096
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens ik snap ze niet
niet proberen te snappen
pi_52180142
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen

En ik kan me niet anders voorstellen dan dat je door het hardlopen wèl stevigere beenspieren hebt gekregen, ook al denk je van niet. Wie weet hoe het was geweest als je nooit was gaan hardlopen.
pi_52180161
quote:
jongens ik snap ze niet
Join the club Alleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
pi_52180178
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
pi_52180386
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen
Dit is in het Nederlands en het past wel in hun eigen straatje, maar ze kunnen geen onzin verkopen als bekend bedrijf
pi_52180528
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Join the club Alleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
ik ben een kater eter en nu ook nog een emo kind.. pff
haha ik wil aan iemand mn ei of zo kwijt maar er is niemand thuis..

mijn benen zijn de laatste tijd opvallend mooi omdat ze bruin zijn??
tip van mij: bergwandelen, traplopen, niet te zware versnelling fietsen?
nja weet t niet ben met dunne benen geboren dus dat is toch anders..

iemand tips voor een smalle taille?
pi_52180740
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand tips voor een smalle taille?
een korset
pi_52180855
hahaha.......... oja goeie
pi_52180917
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
pi_52180945
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
pi_52180990
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
pi_52181026
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Byte_Me het volgende:
een korset
Ja, dat werkt vast wel
pi_52181072
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat werkt vast wel
kijk maar naar je avatar
pi_52181083
quote:
jongens ik snap ze niet
vertel, wat snap je niet aan ons?
pi_52181089
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
pi_52181250
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
skaten is ook goed voor die regio
pi_52181262
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
pi_52181286
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

skaten is ook goed voor die regio
skaten dat is altijd leuk bij mij
ik ben zo bang om te vallen dat ik niet vooruit kom
pi_52181316
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
pi_52181369
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:02 schreef STING het volgende:

[..]

Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
perfect niet nee maar toch
maar iedereen heeft het over spieren maar die zie je niet er zit zoveel los vet omheen
mijn bovenbenen hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille (en bedoel dan een been he)
pi_52181391
maar wat is er dan precies mis met je benen?
pi_52181414
mijn omtrek van mijn tieten equals taille
dus kweet niet.. vergelijken heeft niet echt zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')