nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat hebben ze je aangedaan? Ik heb nog nooit ergens bloed gehad ... soms wat blauwe plekken op mn armen en mn schenen, en een keer een gekneusde middelvinger, maar meer echt niet
(slechte trainer had je denk ik ... ) Blessures en bloed zijn behoorlijk ongewoon bij ons
je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij mij gaat het altijd langzaam
ben al jaren bezig
en je hebt wel gelijk gewoon geduld hebben en als het er dan af gaat blijft het er ook wel af
ik vind te magere vrouwen ook niet mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
je ziet het verschil toch echt al goed he.. + en neem dit aub niet kwalijk, je bent geen vrouw die mager mager mager moet zijn. Sommigen, nee correctie de meeste mensen staan er niet mee... ik vind je dan ook perfect zoals je bent! ...je moet je gewoon goed in je vel voelen. En met dat te sterk vermageren wil ik je gewoon behoeden voor magerzucht. iets wat ik als man zelfs al een beetje had, zo van "ohh nee, nu ben ik weer te dik" terwijl ik maar 75 kg woog voor 1.89m dus ja.. dat is al heel weinig he... gewoon mee oppassen. Ik wil niet belerend overkomen, gewoon mijn ervaring.
1.68 dus niet heel grootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:07 schreef AcidBurner het volgende:
hoe groot ben je?
Een beginner de eerste les meteen tegenover een bokszak zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
Dan ben je nu zo goed al op gewicht hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1.68 dus niet heel groot
maar 70 kilo zou een gezond gewicht zijn
mijn streefgewicht is 65 maar weet niet hoe realistisch dat is
Ik heb echt geen probleem met pijn. Vrijdag kreeg ik een voet tegen m'n kaak, tong ertussen, geen probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef AcidBurner het volgende:
Dat is voor mij ook een reden om geen gevechtsport te doen, ben redelijk breed en gespierd, maar looks can fool, kan helemaal niet tegen geweld. En als ze mij dan zien komen zie ik die gastjes al denken "ooh die ga ik eens een lesje leren" en dat heb ik er niet voor over. ik haat pijn, van de andere kant zou ik heel graga een gevechtsport leren... gewoon voor de fun.![]()
Wij moeten ook met onze schenen schoppen, aangezien je je voet kan breken als je daarmee trapt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
nee die voeten, dat kwam gewoon van tegen zo'n zak schoppen. als je dat een kwartiertje doet hangen de vellen wel aan je voeten hoor (als je dat tenminste niet gewend bent).
Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
weet iemand trouwens nog een lekker recept met garnalen?
van die kleine noordzee garnalen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
weet iemand trouwens nog een lekker recept met garnalen?
maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor garnalen? Kleine Hollandse of grote jumbo's? Of van die roze noorse?
Absinth??? is dat niet verboden? Ik doe altijd whiskey.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van die kleine noordzee garnalen:
tomaten uithollen, garnalen mengen met een (light) cocktailsausje ( light mayo, absinth en wat ketchup) wat geknipte bieslook en de tomaten vullen...
![]()
dankjewelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Die kleine zijn lekker koud. Het recept van DE is lekker. Je kan ook witlof bootjes ermee maken of een garnalencocktail. Ik doe daar dan ook kleine ontvelde stukjes sinaasappel door, dat maakt het lekker fris. Die grote garnalen zijn lekker door een pastaatje of met wokgroenten en rijst of mie.
dat geloof ik goed... 180 baantjes is niet misselijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:55 schreef AcidBurner het volgende:
Byte_Me, kom jij maar is lekker zwemmen met nonkel Acid, ik zal je wel afmatten![]()
als ik niet genoeg energie heb kan dat gebeuren ja. een banaan van te voren eten kan helpen (bij mij iig wel).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef STING het volgende:
Net weer wezen spinnen, na bijna een maand.
We hadden niet langer door moeten gaan, anders had ik ter plekke de vloer
Hebben jullie daar ook weleens last van, dat je bij een hele intensieve inspanning misselijk wordt?
Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
1.68 dus niet heel groot
maar 70 kilo zou een gezond gewicht zijn
mijn streefgewicht is 65 maar weet niet hoe realistisch dat is
dat is ook het planquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met gezond eten, sporten en letten op snoep/snacks/suiker/vet en dan weet ik zeker dat je vast nog wel verder afvalt. Traag, maar dat is niet erg. 65 kg kan vast wel, je bent nu al zover gekomen dat ik denk dat je dat ook wel lukt. Het is niet zo dat je al maanden stilstaat of zo![]()
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een idee om meer (gezonde) tussendoortjes te nemen, Miss S? Een extra appel, tomaat of glas melk? En oefeningen zouden kunnen helpen om je lichaam iets meer te shapen, maar je lichaam kiest vooral zelf waar het vet weghaalt en dat is niet altijd de plek die je graag zietGeef jezelf vooral niet de schuld als je benen niet slanker worden, maar bijv. je billen/gezicht of borsten wel. Kan je maar weinig aan doen.
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag een peer, appel en halve watermeloen op als tussendoortjes
nou eigenlijk alle kanten zijn het probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat is dus gewoon prima, zou ik niets aan veranderen. Maar 2 porties zuivel op een dag is niet raar, toch?
Bovenbenen zou je moeten kunnen shapen met je hardlopenDe m. quadriceps femoris kan dan voor mooie contouren zorgen
(maar laat me raden: de binnenkant is het probleemgebied?)
niet proberen te snappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben toch wel opeens een emo eter
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
en 2 porties zuivel per dag zou waarschijnlijk wel moeten kunnen maar ik vind er teveel kcal in zitten
Join the clubquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Dit is in het Nederlands en het past wel in hun eigen straatje, maar ze kunnen geen onzin verkopen als bekend bedrijfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog wel een artikeltje voor je waarin staat dat zuivel helpt bij het afvallen
ik ben een kater eter en nu ook nog een emo kind.. pffquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Join the clubAlleen ik heb ontdekt dat ik een emo-geen-eter ben
Ik krijg geen hap door mijn keel in emotionele situaties.
een korsetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand tips voor een smalle taille?
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Meer hardlopen Miss_S. Ik heb echt ontzettend mooi gevormde benen gekregen sinds ik hardloop. Maar afijn, dan hebben we het over een km of 5 en 2 à 3 keer per week.
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat je het hardlopen wel een jaar vol moet houden voor echt resultaat........
quote:
vertel, wat snap je niet aan ons?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens![]()
ik snap ze niet
![]()
Blijven oefenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik 3 a 4 keer in de week gelopen en ik zag geen verschil
tenminste niet bij mijn boven benen denk dat er gewoon teveel los vel en vet zit
skaten is ook goed voor die regioquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dat ik bezig ben geweest
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blijven oefenen.
Ik heb ook nooit slanke benen gehad, maar er zit nu iig wel een mooi model in.
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de rest van mijn benen zijn er inderdaad mooier door geworden
maar vraag me af of het mogelijk is om dit stukje nog te verbeteren zonder operatie
perfect niet nee maar tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon iets langer duurt, lager vet percentages, meer spieren doen wonderen.
Maar daarnaast hoeft je lichaam toch niet perfect te zijn, je mag ook best tevreden zijn als iets niet strak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |