quote:
Ik was ook behoorlijk boos. Soms vind ik dat echt vervelend, op die manier dwingen ze me gewoon te eten, zelfs al heb ik geen honger. En ik kan niet tegen de sarcasme, dat neerbuigende ...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn dat nou weer voor methoden...Ik zou echt boos worden, ik bepaal toch zelf wel wat ik eet!![]()
met mijn spiegelbeeld ben ik al een tijdje uiters tevredenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelfs happy met mijn spiegelbeeld![]()
Maar niet zo happy met mijn mond...Mijn tandvlees doet pijn![]()
Is heel irritant eten zo![]()
Haha, erg is dat he...vroeger vond ik de spiegel helemaal niet zo leuk. Maar nu word ik er blij vanquote:Op maandag 18 juni 2007 08:52 schreef Miss_S het volgende:
met mijn spiegelbeeld ben ik al een tijdje uiters tevreden
kijk ook veelste vaak in de spiegel
zo hoort het ookquote:Op maandag 18 juni 2007 09:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, erg is dat he...vroeger vond ik de spiegel helemaal niet zo leuk. Maar nu word ik er blij van![]()
dat is niet eerlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 09:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik twijfel btw om m'n streefgewicht te verlagen zodat ik nog verder van de bikinifoto zit![]()
ben je nu ook minder kritisch over mij dat ik steeds foto's plaatste?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:, ik kijk ook constant in spiegels
.
Vorige week was ik bij de Xenos en er staat een grote spiegel bij de kassa. Toen stond ik mezelf een beetje te bewonderen. Vorig jaar was ik ook bij de Xenos en toen zag ik mezelf ook in de spiegel en toen was ik een stuk minder blij met wat ik zag
.
Toen woog ik zelfs 74 kgquote:Op maandag 18 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
He veiligheidsspeldje: is 76 je hoogste gewicht? Je zag er op die plopkopfoto namelijk wel dikker uit; 76 valt op zich nog wel mee.
Ja, maar dat heb ik al een keer gezegd hčquote:Op maandag 18 juni 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben je nu ook minder kritisch over mij dat ik steeds foto's plaatste?
Oh apart zeg. Zo zie je maar weer dat een bepaald gewicht de ene dik maakt en de ander niet. Ik ben ook 74 kg, maar ik heb beslist geen plofkop meerquote:
welke heb je nu gedaan en hoeveel?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanochtend ook buikspieroefeningen gedaan. Wel weer even wennen.
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.phpquote:
Die neiging heb ik ook! Iedere ochtend thuis ook ff shirt omhoog, kijken hoe het eruit ziet. Ben ik er op dit moment wat minder blij mee: mn buik doet pijn en is helemaal opgeblazen ... wilde vanmiddag eigenlijk gaan winkelen (nieuwe bikini enzo) maar weet niet of ik dat nu wel zo leuk vind ... kan zo depri worden van spiegels als het ff niet meezitquote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:, ik kijk ook constant in spiegels
.
Vorige week was ik bij de Xenos en er staat een grote spiegel bij de kassa. Toen stond ik mezelf een beetje te bewonderen. Vorig jaar was ik ook bij de Xenos en toen zag ik mezelf ook in de spiegel en toen was ik een stuk minder blij met wat ik zag
.
ja de kwaliteit en verschillende oefeningen zijn het belangrijkstquote:Op maandag 18 juni 2007 09:52 schreef Viking84 het volgende:
ik heb zelf ook het idee dat ik teveel en te snel wil, dus ik ga vanaf morgen maar letten op de kwaliteit van mijn oefeningen en ik ga de oefeningen, net zoals ik doe bij het hardlopen, ook echt inplannen.
ach vocht telt ookquote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef poppetje22 het volgende:
Gisteren les 2 van evi gedaan, en 40 minuten aan de gewichten getrokken in de sportschool
En het heeft zijn vruchten afgeworpen! 67,7 vanmorgen!! Ik durf nog niet te updaten, wacht nog even tot woensdag voordat ik het echt kan gelovenanderhalve kilo in een week.. t zal voornamelijk vocht zijn, maar toch
het zal niet alléén vocht zijn!
ben je nu helemaal gestopt met sonja bakker?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister heeft m'n oma me weer helemaal volgeproptpaardenworst
![]()
nou dat zeg je niet maar je komt wel steeds met verhalen van ik heb dit en dat gegetenquote:
met andere woorden je bent nog niets afgevallen? en je zondigt wel meer dan een raketje?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ik zou posten wat ik zou eten zonder dat ik zeg dat t uit een sonja bakker boekje komt is iedereen zo van
zeg ik ja sonja bakker + een raketje
O JIJ HEBT GEZONDIGD NU MOET JE BRANDEN IN IN DE HEL![]()
![]()
dus ik ga helemaal niks meer verklaren
Het vet op de spieren zal ook niet verdwijnen als je naast die oefeningen geen/te weinig cardio doet. Deels klopt dit dus niet. Als je alleen die oefeningen doet, zullen de spieren onder je vetlaag wel vorm aannemen, maar het vet gaat daar niet weg. Als je daar wel nog cardio bij doet, gaat de combinatie zijn werk doen en verbrand je vet + je vormt je spieren.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Van Fitnessforum:
Bovendien worden de zo belangrijke type II vezels, die zorgen voor een betere vorm, niet getraind en het vet op de spieren zal niet verdwijnen.
Zover ik weet, verschilt het erin waar je lichaam de energie vandaan haalt.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat ik sowieso niet begrijp is die grens voor 'aeroob en anaeroob cardio-en'
Er staat bij de meeste cardio-apparaten zo'n tabelletje, waarbij je voor aeroob een lagere HR nodig hebt. Dit zou zijn voor gewichtshandhaving of afvallen. Maar waarom zou je niet daarboven gaan zitten? Dan doe je ook wat voor je conditie, en ik geloof echt niet dat je daarbij niet af zal vallen (het lijkt me juist meer omdat je meer verbrandt).
Iemand sportdeskundige die weet hoe het zit?
Hmm...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik weet, verschilt het erin waar je lichaam de energie vandaan haalt.
Bij anaeroobe inspanning wordt de energie uit suikers gehaald die zich in de spieren bevindt.
Vetten worden hierbij dus niiet aangesproken, wat wel het geval is bij aeroob.
Wat daar staat klopt wel, alleen zijn ze vergeten erbij te vermelden dat je ook cardio moet doenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef YPrue het volgende:
[..]
Het vet op de spieren zal ook niet verdwijnen als je naast die oefeningen geen/te weinig cardio doet. Deels klopt dit dus niet. Als je alleen die oefeningen doet, zullen de spieren onder je vetlaag wel vorm aannemen, maar het vet gaat daar niet weg. Als je daar wel nog cardio bij doet, gaat de combinatie zijn werk doen en verbrand je vet + je vormt je spieren.
die mensen zitten voor de show in de sportschool en komen er vanzelf wel achter dat ze er geen reet mee opschieten als ze zo doorgaan als ze doen.quote:Ik vind het toch zo ontieglijk zonde als ik mensen in de sportschool zie die op een tempo van niks cardio doen en tussendoor dan wel Liga's enzo zitten te eten he.![]()
Aeroob verbruik je eerst je glucose/suikers voorraad, daarna koolhydraten, gevolgd door vetten.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hmm...
Wat ik opgestoken heb van de lessen biochemie, is dat de spieren normaal gesproken aeroob suikers verbranden. Zodra je suiker anaeroob verbrandt ontstaat er lactaat en spierpijn.
Bij langdurigere inspanning wordt de vetzuurverbranding ook op gang gebracht.
Jep, volgens mij welquote:Tot nu toe is mijn mening daarover dat de langdurigheid wel de clue is, maar dat de lagere HR zorgt dat mensen langer de inspanning volhouden, zodat ze toekomen aan vetzuurverbranding.
Zou dat een beetje kloppen?
Geslaagd? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
Ik hoorde dat jullie me hadden gemist?kan kloppen, ik heb deze week niet aan slank de zomer in gedaan
Ben geslaagd en zulks dus vandaar dat ik ff niet heb gepost.
Maar vanaf morgen beter ik mn leven weer
ICTquote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geslaagd? Gefeliciteerd!(wat deed je ook alweer?
)
ik heb de 28ste ook diploma uitreikingquote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ICT
28ste diploma uitreiking. Geen idee nog hoe ik gaDenk dat ik mn pak aandoe
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
200ml magere yoghurt en handje muesli
peer
banaan
en de rest water
renske had je nog mijn oefeningen voor je buik gelezen?
avondeten is altijd fatsoenlijk alleen waarschijnlijk ook niet heel veelquote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Wel fatsoenlijk avondeten neem ik aan?
Want als dat niet zo is, ben je vandaag niet erg gezond bezig.
Ik tot nu toe:
- veel drinken (water en koffie)
- 2 boterhammen 20+ kaas
- 2 crackers 20+ kaas
- 1 cup-a-soup
En nu mosterdsoep aan het koken
een beetje offtopic maar heb jij eigenlijk ook broeken ik heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb de 28ste ook diploma uitreiking
doe mijn witte jurkje aan
1 spijkerbroek en de rest alleen sportbroekenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Riann het volgende:
[..]
een beetje offtopic maar heb jij eigenlijk ook broeken ik heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien.
ik draag ook graag rokjes moet ik eerlijk bekennen en heb af en toe maar een broek aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1 spijkerbroek en de rest alleen sportbroeken
vind broeken niet echt mooi staan bij mijquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Riann het volgende:
[..]
ik draag ook graag rokjes moet ik eerlijk bekennen en heb af en toe maar een broek aan.maar zou wel eens benieuwd zijn naar een foto van jou in broek. Ik draag zelf overigens nooit jurkjes.
Waarom dat niet dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind broeken niet echt mooi staan bij mij
klopt ik draag ook graag rokjesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat mijn bovenbenen het dikst zijn en dat zie je niet als je rokken of jurkjes draagt
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
peer
banaan
en de rest water
ik moet zo eten omdat mijn stofwisseling nou eenmaal zo isquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijn.
Idemquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijn.
Die is niet 'nou eenmaal' zo, die heb je zelf zo gemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
ik moet zo eten omdat mijn stofwisseling nou eenmaal zo is
Inderdaad, het liefste zou ik ze dan een hele tafel met taart en koffie voorzetten zodat ze bij het urenlang kletsen op de roeimachine/fiets/etc. een koffiekransje kunnen houden.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt wel, alleen zijn ze vergeten erbij te vermelden dat je ook cardio moet doen. Ik doe dus aan spinning en hardlopen, dus dat lijkt me wel goede cardiofitness
.
[..]
die mensen zitten voor de show in de sportschool en komen er vanzelf wel achter dat ze er geen reet mee opschieten als ze zo doorgaan als ze doen.
nee ik heb nooit veel gegetenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Die is niet 'nou eenmaal' zo, die heb je zelf zo gemaakt![]()
Misschien moet je je eigen posts van dit weekend even teruglezenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee ik heb nooit veel gegeten
dat heb ik niet zelf gemaakt, ik kan niet meer eten
net zoals je mensen hebt die veel kunnen eten zonder aan te komen
*proest*quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat BMI van 38?!
de verkeerde dingen te eten, daarvoor hoef je dan nog geen eens veel te etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat BMI van 38?!
Veel calorieen dus. Dat is gewoon veel etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
de verkeerde dingen te eten, daarvoor hoef je dan nog geen eens veel te eten
en drinken vooral
nee niet veel etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Veel calorieen dus. Dat is gewoon veel eten![]()
dank uquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Saskia heeft wel gelijk. Ik at ook niet veel meer dan een normaal mens. Ik at 'slechts' meer calorieėn
.
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12dequote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Saskia heeft wel gelijk. Ik at ook niet veel meer dan een normaal mens. Ik at 'slechts' meer calorieėn
.
dan begrijp je meteen dat mijn stofwisseling dus wel anders werkt dan bij normale mensenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12de![]()
Als je alleen tijdens het avondeten at, vraag ik me af waarom die snoeppot die de hele dag open stond en de zakken chips op de keukentafel een probleem voor je waren. Oja, en ook nog steeds hoe je aan je BMI van 38 kwam.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee niet veel eten
at alleen normaal tijdens het avond eten
en overdag weinig
je moet de hele dag blijven eten om je stofwisseling op gang te houden
dus mijn stofwisseling is gewoon altijd langzaam geweest
weet je wat het is ik heb eigenlijk nooit een bmi van 38 gehadquote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je alleen tijdens het avondeten at, vraag ik me af waarom die snoeppot die de hele dag open stond en de zakken chips op de keukentafel een probleem voor je waren. Oja, en ook nog steeds hoe je aan je BMI van 38 kwam.
Of je at gewoon veel meer dan normale mensen en loop je dat nu te ontkennen omdat je anderen zo hebt lopen afzeikenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan begrijp je meteen dat mijn stofwisseling dus wel anders werkt dan bij normale mensen
Goh, echt....?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je wat het is ik heb eigenlijk nooit een bmi van 38 gehad
altijd eentje van 26 en ben nooit iets afgevallen maar vind het gewoon leuk om zo aandacht te krijgen
kan er ook niets aan doen
ongezond valt wel mee mijn ontbijt was goed, mijn avond eten is goed, 2 stuks fruit en wat iemand normaal met lunch eet eet ik over een half uurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
Deze discussie past hier in zoverre dat jij vandaag eten op hebt waar een anorexiapatiėnt jaloers op zou zijn.
Dan wordt het straks "graatmager de zomer in"
Begrijp me goed, het is nog niet zo ver, maar wat je nu doet is verschrikkelijk ongezond, slechte stofwisseling of niet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
peer
banaan
en de rest water
Dat is niet genoeg. Punt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
avondeten is altijd fatsoenlijk alleen waarschijnlijk ook niet heel veel
witlofsalade
krieltjes
en iets van vlees
maar dat calorierijke eten is ook pas op m'n 21e ofzo begonnenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12de![]()
ben je weer lekker op dreef?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je lang niet de 1000 caloriėn haalt, daarom is het niet genoeg.
Welneequote:
ik haal de 1000kcal welquote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je lang niet de 1000 caloriėn haalt, daarom is het niet genoeg.
Met wat je net poste 1310?quote:
ik had vertelt dat ik mijn lunch nu in de avond eetquote:Op maandag 18 juni 2007 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Met wat je net poste 1310?Hoe??
Dat is trouwens niet teveel, maar een prima hoeveelheid als je wilt afvallen![]()
2100 kcalquote:Op maandag 18 juni 2007 21:01 schreef STING het volgende:
Gemiddelde energiebehoeften:
Vrouwen met een weinig actieve leefstijl: 2100 kcal
Vrouwen met een actievere leefstijl: 2400 kcal
Inderdaad een beetje weinig
Pas maar op dat je stofwisseling niet omlaag gaat en je in rust dus minder verbrandt. (minder snel afvallen of zelfs aankomen).
Daar bovenop met minder eten, hou je sporten/cardio minder lang vol en heb je er minder profijt van.
ja goh dat is toch echt iets voor het weekendquote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had vertelt dat ik mijn lunch nu in de avond eet
en ook nog een flesje rosebier was eigenlijk voor gister maar toen had ik geen zin
Heb je geen last van hongergevoel dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2100 kcal
dan zit ik zo weer op 80 kilo en wie weet hoger
als ik op gewicht wil blijven moet ik rond de 1600kcal gaan zitten
maar ik wil afvallen dus moet daar onder
ik hoef niet meer af te vallenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef Riann het volgende:
[..]
ja goh dat is toch echt iets voor het weekend![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2100 kcal
dan zit ik zo weer op 80 kilo en wie weet hoger
als ik op gewicht wil blijven moet ik rond de 1600kcal gaan zitten
maar ik wil afvallen dus moet daar onder
hmmmz wat klopt hier nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik hoef niet meer af te vallen
jullie zijn daar nog hard mee bezig
tussen willen en moeten zit een verschilquote:
Ik MOET ook niks en ik wil je er aan herrineren dat jij ook nog niet op gezond gewicht zit jij hebt net als mij overgewicht we hebben beide geen ernstig overgewichtquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tussen willen en moeten zit een verschil
ik heb geen (ernstig) overgewicht meer dus hoef niet af te vallen
maar ja ik wil het wel dus dan kan zoiets
maar goed dit heb ik al 100 keer uitgelegt in de dieetclub
Ik heb vezelpilletjes.. zal vast wel iets helpen en schijnt ook bij te dragen aan een vol gevoelquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest*
... wat voor eten helpt btw tegen verstopping en buikpijn? Begin er nu een beetje zat van te worden dat ik dubbelgeklapt zit van de pijn, maar naar de wc gaan ook niet lukt![]()
Ben je nou om je 'toekomstige ik' aan het kwijlen?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik moet ook niet afvallen... ben niet dik maar ik vind mager gewoon leuker![]()
tuurlijk als je er hot uitziet mag je heus wel kwijlenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je nou om je 'toekomstige ik' aan het kwijlen?
Eensch.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tuurlijk als je er hot uitziet mag je huis wel kwijlen
sure, het ziet er alleen een beetje apart uitquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
tuurlijk als je er hot uitziet mag je heus wel kwijlen
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar ja volgens mij is niemand hier echt dik.. alleen maar vadsig..
dus relax en neem een pizza
jij vindt mij vet.. ik vind jou vadsig!
nou als ik 5-10 kg afval dan loop ik wel zoquote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
sure, het ziet er alleen een beetje apart uit
Oeh damn wat zie ik er lekker uit rawr![]()
![]()
ik ben geen van beidequote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Pff, hoe durf je me vadsig te noemen!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pics! wij willen meequote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou als ik 5-10 kg afval dan loop ik wel zoop t strand
nu denk ik.. hm als ik op mn rug ga liggen en beetje op mn armen steun dan gaat t wel
.....brutale vlerk!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pff, hoe durf je me vadsig te noemen!![]()
Dat vind ik wel zo'n vies woord...Het is heel jammer, maar het woord is verpest. Net als mollig bijvoorbeeld. Ooit betekende het gewoon een gezond iemand met ronde vormen, maar nu wordt het gebruikt om juist mensen te omschrijven waar totaal geen vorm meer in zitquote:
-edit-quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou ja ik heb me niet zo verdiept in de terminologie maar iedereen past hier gewoon op een stoel ipv een bank dus dan gaat 't wel![]()
oja.. mn ouders hebben een vriendin en die is heeeeel dik.. altijd op verjaardagen wil iets in mij haar nooit taart geven![]()
ja dat klopt wel maar ik vind het nog steeds bij mij passen en vind het beter klinken dan vadsigquote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n vies woord...Het is heel jammer, maar het woord is verpest. Net als mollig bijvoorbeeld. Ooit betekende het gewoon een gezond iemand met ronde vormen, maar nu wordt het gebruikt om juist mensen te omschrijven waar totaal geen vorm meer in zit![]()
Oja!quote:
nog steeds geen reactie op mijn postquote:Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat klopt wel maar ik vind het nog steeds bij mij passen en vind het beter klinken dan vadsig
pm me maar ik ga hier niet in dit topic op inquote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Riann het volgende:
[..]
nog steeds geen reactie op mijn post
hmmmz ben je uitgeluld
valt me van je tegen gewoon uitgeluldquote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
pm me maar ik ga hier niet in dit topic op in
kunnen jullie elkaar niet ff ergens anders gaan lopen dissen, PM ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Riann het volgende:
[..]
nog steeds geen reactie op mijn post
hmmmz ben je uitgeluld
ik vind romig wel leuk, of voluptuousquote:Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat klopt wel maar ik vind het nog steeds bij mij passen en vind het beter klinken dan vadsig
ja misschien welquote:
dat laatste is wel leukquote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind romig wel leuk, of voluptuous
Je spreekt jezelf tegen lieve schat daar ging het om en wie weet kom jij over een jaar ook 10 kilo aan. Je begeeft je in een gevaarlijk pad.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja misschien wel
maar jij bent diegene die weer +10 kilo is aan gekomen en ik ben nog steeds aan het afvallen en daar gaat het hier om dus verder ga ik niet meer op je reageren
ik zie het nergens getypt staanquote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ riann waarom was ik een trut.. nou nou en en ?? zeg dan ??![]()
![]()
je bent een magere trutquote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ riann waarom was ik een trut.. nou nou en en ?? zeg dan ??![]()
![]()
je opmerking over die dikke vrouw was kennelijk beledigend.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat je het snel geedit hebt
ik vind je vaag
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat je het snel geedit hebt
ik vind je vaag
kloptquote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er trouwens zo erg aan liga's ? daar wordt vaak heftig op gereageerd
kan je beter geen pizza of wijn nemen, want dat is nog slechter, am i right![]()
o maar die vrouw pakt altijd 4 stukken taart als ze denkt dat ik niet kijkquote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
je opmerking over die dikke vrouw was kennelijk beledigend.
ja maar je moet jezelf wel een keertje taart gunnenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
o maar die vrouw pakt altijd 4 stukken taart als ze denkt dat ik niet kijk
en weegt 200-300 kg.. dus dan denk ik
ik wil niet vragen of je taart wil
stop alsjeblieft met eten![]()
hm.. kan je net zo goed ook geen ontbijtkoek en sultana etenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klopt
maar in liga's zitten veel suikers, gewoon behoorlijk nutteloze kcal
sultana heb je gelijk inquote:Op maandag 18 juni 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hm.. kan je net zo goed ook geen ontbijtkoek en sultana eten
Dat is toch niet jouw verantwoordelijkheidquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
o maar die vrouw pakt altijd 4 stukken taart als ze denkt dat ik niet kijk
en weegt 200-300 kg.. dus dan denk ik
ik wil niet vragen of je taart wil
stop alsjeblieft met eten![]()
Ontbijtkoek is wel vetarm, maar daarvoor weer relatief weer suikerrijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hm.. kan je net zo goed ook geen ontbijtkoek en sultana eten
compleet offtopicquote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is wel vetarm, maar daarvoor weer relatief weer suikerrijk.
sommige mensen kunnen wel hulp gebruiken ookal zien ze dat zelf nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw verantwoordelijkheid
Da's waarquote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen wel hulp gebruiken ookal zien ze dat zelf niet
Hulp aan iemand die niet geholpen kan worden, ziet het eerder als een belediging.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Da's waar
Helaas is het ook zo dat mensen die hulp vaak pas accepteren zodra ze al door hebben dat ze hulp nodig hebben. Tot die tijd kan het heel verkeerd overkomen, zo van "waar bemoei jij je mee?" ook al bedoel je het nog zo goed.
jawel ze maakt mn meubels stukquote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw verantwoordelijkheid
Dat vind ik een erg kinderachtige reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
jawel ze maakt mn meubels stuk
Je bent wel lekker op dreef hequote:Op maandag 18 juni 2007 22:04 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg kinderachtige reactie
Dan nodig je d'r niet uitquote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
jawel ze maakt mn meubels stuk
als iemand op een bankje gaat zitten waar je makkelijk met zn 5en op kan en dat ding doorbegint te breken/buigen en te kraken is dat geen kinderachtige opmerking maar de keiharde waarheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:04 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg kinderachtige reactie
maar is het echt zo erg?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als iemand op een bankje gaat zitten waar je makkelijk met zn 5en op kan en dat ding doorbegint te breken/buigen en te kraken is dat geen kinderachtige opmerking maar de keiharde waarheid.
Je bent volgens mij wel erg super erg aan het overdrijvenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als iemand op een bankje gaat zitten waar je makkelijk met zn 5en op kan en dat ding doorbegint te breken/buigen en te kraken is dat geen kinderachtige opmerking maar de keiharde waarheid.
jij zegt dat ze 4 stukken taart eet nou dan bied je het dus ook 4 keer aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja ik overdrijf niet hoorze is echt heel dik en kon bijna nergens op zitten omdat ze er niet in paste of omdat het te slap is
oja ook al staat het eten op tafel dan is ze nog aan t doorvreten
dat tempo, die hoeveelheid
haar lichaam kan het niet meer aan en ze moet s nachts aan de beademing
nou ja. dan vind ik het dus moeilijk om aan iemand te vragen.. wil je taart![]()
Vanochtend hadden ze tompoucen gehaald omdat er zo goed was gescoord in de tentamenweekquote:Op maandag 18 juni 2007 22:03 schreef STING het volgende:
Sowieso, als je goed bezig bent met afvallen en gezond eten, mag je heus weleens een stukje taart pakken op een verjaardag, come on
ik wil niet dat iedereen gaat afvallen maar wel de mensen in deze topics jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar zeg ik dat ik geen respect voor haar heb ? jeetje ga iedereen die dik is even verdedigen ook al slaat het nerges op
@ miss s.. soms vind/vond ik je wel irritant met je doorgevraag/commentaar maar bedacht vandaag dat t vast is omdat je wil dat iedereen gaat afvallen en niet om irritant te zijn![]()
Ja, beetje grenzen stellen is ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vanochtend hadden ze tompoucen gehaald omdat er zo goed was gescoord in de tentamenweek. Geen nee gezegd, maar toen ze vroegen of ik óók nog eens taart ging eten in dorp, bedankte ik maar
.
ik verdedig niemand maar ik vind dat je weinig respect voor haar toontquote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar zeg ik dat ik geen respect voor haar heb ? jeetje ga iedereen die dik is even verdedigen ook al slaat het nerges op
@ miss s.. soms vind/vond ik je wel irritant met je doorgevraag/commentaar maar bedacht vandaag dat t vast is omdat je wil dat iedereen gaat afvallen en niet om irritant te zijn![]()
Ok, ok. Het is al duidelijk genoeg dat jij vindt dat ze wat meer respect moet tonen voor dikke mensen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:37 schreef Riann het volgende:
[..]
ik verdedig niemand maar ik vind dat je weinig respect voor haar toont
Wat heeft dat er mee te maken???? leg het me uitquote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o sorry ik wist niet dat mijn beste vriendin waar ik alles mee deel ook op fok zit onder de naam riann
wat zei je ookal weer chago door weinig eten?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, ok. Het is al duidelijk genoeg dat jij vindt dat ze wat meer respect moet tonen voor dikke mensen.
Deze discussie kan oneindig doorgaan.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, ok. Het is al duidelijk genoeg dat jij vindt dat ze wat meer respect moet tonen voor dikke mensen.
Deze discussie kan oneindig doorgaan.
Ik heb je in dit topic nog geen enkele positieve bijdrage zien leveren.quote:
Heb ik van jou ook nog niet gezien maar ik ga zo slapen en ik hoef geen excusesquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef STING het volgende:
Riann, ik heb je in dit topic nog geen enkele positieve bijdrage zien leveren.
Alleen maar nutteloze discussie voeren.
Ga je net zo lang door totdat je gelijk krijgt of excuses ofzo?
dat heb ik ook al meerdere malen voorgestelt maar kennelijk is dat niet zo leukquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, wat zijn jullie ontzettend irritant. Houd eens op met dat gezeik hier of ga erover mailen / pm'en / msn'en
.
Ook even offtopicquote:
*zeur*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef Alcarin het volgende:
Zooo...nieuwe dag, nieuwe kansen. Klaar met het gezeur!![]()
Gefeli!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:14 schreef Viking84 het volgende:
Ha, heb ik voor het eerst (nou ja, jullie snappen me wel) een BMI van onder de 25, dus officieel geen overgewicht meer
. Maar goed, dat zal morgen wel weer iets hoger zijn (ik zit nu in mijn 'ik blijf rond de 74 kg schommelen'-periode). Als ik blijf hangen rond de 73 į 73,5 zal ik pas echt blij zijn
.
Meestal zo, als mensen 'dik' zijn omdat ze veel 'lekker' etenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef STING het volgende:
Ja, beetje grenzen stellen is ook niet verkeerd natuurlijk
Daarnaast, voor sommige mensen is een dieet beter en langer vol te houden, als ze ook gewoon zo nu en dan ongezond genieten.
Morgen doen, dan zul je zien dat (een deel) er alweer af isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:10 schreef mordradead het volgende:
Ik had gisteren een bbq feestje met biernet (na ontbijt) op de weegschaal gestaan en toen was er wel wat af. Kan ik dat nou wel updaten of beter pas morgen doen
Ik ben juist afgevallenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Morgen doen, dan zul je zien dat (een deel) er alweer af is. Wat je in zo'n korte tijd aankomt, is geen vet.
oh, er was wat afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben juist afgevallenalleen dat is meestal zo als ik wat bier op heb gehad
Zal wel komen door het vochtverliesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben juist afgevallenalleen dat is meestal zo als ik wat bier op heb gehad
Ja, daar dacht ik ook al aan ja dus er zal morgen wel weer wat bijzittenquote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:57 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik moet alleen geen zuiveldrankjes meer drinken, herinneren jullie mij daar ook even aan?
Ja dat dacht ik ook, maar ik drink al bijna een jaar geen melk meer en ik dacht kom laat ik eens iets "melkigs" proberen, maar mijn maag en darmen konden dat niet waarderen. Ik heb heel de dag last gehad van gasvorming...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet?. Zuivel helpt bij het afvallen
. Ik eet 's ochtends een bakje yoghurt en 's middags bij de lunch drink ik een glas melk.
Met een goed dieet, hoef je geen last van honger te hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:13 schreef poppetje22 het volgende:
Ik heb heel de ochtend al honger en ik ben er chagerijnig van![]()
Heb al een bord brinta en een kiwi op.. en ik moet het tot half 1 met alleen een appel uitzingen.. (en veel water en thee natuurlijk)
Je mag best een plakje ontbijtkoek nemen of een cup a soupje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:13 schreef poppetje22 het volgende:
Ik heb heel de ochtend al honger en ik ben er chagerijnig van![]()
Heb al een bord brinta en een kiwi op.. en ik moet het tot half 1 met alleen een appel uitzingen.. (en veel water en thee natuurlijk)
Natuurlijk is dat allemaal bekend!! Alleen vind ik dat ik nog niet te weinig heb gegeten voor vandaag!! Een flink bord brinta vanmorgen en daarnet een kiwi.. het is pas net over 9en!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Met een goed dieet, hoef je geen last van honger te hebben.
Sterker nog, teveel honger zorgt er alleen maar voor dat je lichaam zich gaat voorbereiden voor een tijd 'dat er minder voedsel beschikbaar is' en zal je minder verbranden. Daar komt het befaamde jojo-effect vandaan.
Maar goed, misschien was dat je al bekend
Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef mordradead het volgende:
Wat is eigenlijk "beter" cup-a-soup helder of wat bouillon? Ik neem het laatste altijd dat vind ik echt super
Ja, daar heb je wel gelijk in! Maar je moet niet te weinig zout binnen krijgen, zeker niet als het warm weer is. En t is sowieso beter voor je als een glas colaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.
Ongeveer hetzelfde denk ik, al is cup-a-soup helder veel duurder dan bouillonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef mordradead het volgende:
Wat is eigenlijk "beter" cup-a-soup helder of wat bouillon? Ik neem het laatste altijd dat vind ik echt super
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in! Maar je moet niet te weinig zout binnen krijgen, zeker niet als het warm weer is. En t is sowieso beter voor je als een glas cola![]()
Maar wel weinig calorieenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Iemand weleens een crashdieet gedaan?
Nee ik was het zeker niet van plan! Maar misschien zijn er hier mensen die t wel van plan waren en dan kon ik het ze even uit hun hoofd praten.quote:
ja, wel eens weight carequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Iemand weleens een crashdieet gedaan?
Hoe zag een week er dan uit? Qua eten. En hoe lijn je nu dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
ja, wel eens weight care![]()
nooit meer!!!
Dat lijkt me idd heel smerig. Al zijn die chocoladerepen van slimfast wel lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef poppetje22 het volgende:
's morgens een shake of muesli (uit een zakje, met vies poeder erbij)
's middags een reep
's avonds maaltijdsoep of pasta of puree uit een zakje.
en tussendoor soep.
niks aan hoor.. t is niet echt heel erg vies, maar lekker eten is zeker anders!
Nu eet ik gewoon normaal eten, maar heel gevarieerd en ik let op de calorieen en de gezondheidsfactor
Gisteren:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heel smerig. Al zijn die chocoladerepen van slimfast wel lekker![]()
Wat heb je gisteren gegeten?
Dat is best netjes tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Gisteren:
ontbijt: Yoghurt met muesli
tussendoor: liga evergreen
lunch: 2 boterhammen met kaas, 1 tomaat, soepje
tussendoor: grote plak ontbijtkoek, appel
avond: gepofte aardappel met saus (), sla en tartaartje
tussendoor: kersen (25 st ongeveer)
Jahoor, weet het niet precies.. maar volgens mij moet ik zo'n beetje rond de 1500 calorieen zitten..quote:
Ik eet heel chaotisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:03 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Jahoor, weet het niet precies.. maar volgens mij moet ik zo'n beetje rond de 1500 calorieen zitten..
vanmiddag of vanavond weer lekker hardlopen![]()
Wat eet jij zoal op een dag dan?
He herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
En ik woon nog bij mn ouders, dus het is niet zo dat ik dan zelf kan bepalen wat ik eet.
Wat zijn dat dan voor oefeningen? Ik geloof dat ik wat gemist hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Net even buikspieroefeningen gedaan uit de gids van Chicolate. Er staan oefeningen in die ik echt niet kan, hoor. Dus ik houd het voorlopig even bij de oefeningen die wel lukken. Dan worden m'n buikspieren vanzelf wel sterker, zodat ik ze wel kan
.
gewoon buikspieroefeningen, heel veel verschillendequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor oefeningen? Ik geloof dat ik wat gemist heb
Maar over een maandje ongeveer woon ik wel op mezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He herkenbaar... enige wat je dan kan doen is af en toe vragen of ze iets speciaals willen kopen (ik heb nu eindelijk goedkope, lekkere, gezonde muesli gevonden. Bij de Liddl, 1,30 per kilo
en het is nog best wel te eten) en gewoon wat minder opscheppen 's avonds.
Ik voel me een stuk beter dan gisternog steeds wel buikpijn, en ik leef op brandnetelthee, maar het gaat al beter. Vandaag gegeten: een bakje muesli met halfvolle melk, 2 glazen thee, appel en 3 pepermuntjes.
ja idd en als hun een gehaktbal willen dan kun je er misschien een kippetje langs leggen als hun een gepaneerde snitzel willen dan laat je voor je eigen een ongepaneerde bakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He herkenbaar... enige wat je dan kan doen is af en toe vragen of ze iets speciaals willen kopen (ik heb nu eindelijk goedkope, lekkere, gezonde muesli gevonden. Bij de Liddl, 1,30 per kilo
en het is nog best wel te eten) en gewoon wat minder opscheppen 's avonds.
Ik voel me een stuk beter dan gisternog steeds wel buikpijn, en ik leef op brandnetelthee, maar het gaat al beter. Vandaag gegeten: een bakje muesli met halfvolle melk, 2 glazen thee, appel en 3 pepermuntjes.
Preciesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Riann het volgende:
[..]
ja idd en als hun een gehaktbal willen dan kun je er misschien een kippetje langs leggen als hun een gepaneerde snitzel willen dan laat je voor je eigen een ongepaneerde bakken.![]()
geen dankquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Riann het volgende:
[..]
ja idd en als hun ze een gehaktbal willen dan kun je er misschien een kippetje langs leggen als hun ze een gepaneerde snitzel willen dan laat je voor je eigen jezelf een ongepaneerde bakken.![]()
Mijn eerste gedachte (en ik weet echt niet of het waar is): het is zuur. Gooi iets zuurs in een maag die al overstuur is en die stuurt het meteen weer naar boven. Daarom drink ik nooit sinaasappelsap als ik misselijk ben, dan komt spontaan alles bovendrijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
weet trouwens iemand waarom je geen nectarine moet eten als je al ziek bent?
heb net voor het eerst sinds 15 jaar overgegeven
Oh bahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
ja dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte (en ik weet echt niet of het waar is): het is zuur. Gooi iets zuurs in een maag die al overstuur is en die stuurt het meteen weer naar boven. Daarom drink ik nooit sinaasappelsap als ik misselijk ben, dan komt spontaan alles bovendrijven.
Maar beterschap![]()
Alweer ziekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
als ik de verhalen zo lees hier ben ik niet vaker ziek dan anderequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Alweer ziek![]()
Komt dat echt door die kinderen om je heen, dat je zo vaak ziek wordt? Lijkt me behoorlijk irritant...
Beterschap!
Als ik de verhalen zo lees ben jij wel vaker ziek dan anderen hoor, vooral aan het begin van de lente. Davitamonnetjes maar eens proberen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik de verhalen zo lees hier ben ik niet vaker ziek dan andere
had nu al maanden nergens last van behalve van neusverkoudheid
denk niet dat het deze keer door de kinderen komt, mijn moeder had dit in het weekend
Kan ook gewoon mijn idee zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:
als ik de verhalen zo lees hier ben ik niet vaker ziek dan andere
had nu al maanden nergens last van behalve van neusverkoudheid
denk niet dat het deze keer door de kinderen komt, mijn moeder had dit in het weekend
Vast beginnen met een gezond huis voor diegene die er nog niet isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wel!![]()
Partner in crime nog niet...![]()
*proest*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef BabblingBrook het volgende:
...frikandelbabies...
Wat dat betreft heb ik het makkelijk: ik rook niet, ik drink zelden en ik ben vegetariėr. Geen frikandelbabies hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja t is net als stoppen met roken voor je zwanger wilt raken.
Dikke kindertjes zijn ook zo zielig. Mn vriendje noemt ze altijd frikandelbabies.
Je bent al zo gezond bezig (alleen ben ik t niet helemaal eens over het geen vlees eten verhaal) jk vind je ook niet te dik ofzo als ik je foto's zie op je profiel. Wat wil je nog verbeteren/veranderen? Keihard aan sporten lijkt me ook geen goed idee, want als je zo strak in je vel zit heb je alleen maar meer kans op striae lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het makkelijk: ik rook niet, ik drink zelden en ik ben vegetariėr. Geen frikandelbabies hier.Tofubabies misschien...
![]()
Ik wil sowieso gezond eten, want dat schiet er nogal eens bij in. Een appelkoek in plaats van een appel ofzo...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Je bent al zo gezond bezig (alleen ben ik t niet helemaal eens over het geen vlees eten verhaal) jk vind je ook niet te dik ofzo als ik je foto's zie op je profiel. Wat wil je nog verbeteren/veranderen? Keihard aan sporten lijkt me ook geen goed idee, want als je zo strak in je vel zit heb je alleen maar meer kans op striae lijkt me.
Ja ik zet er toch mn vraagtekens bij, maar dit is geen "wel of geen vlees" topic. Ja ik heb ook striae, op mn bovenbenen, heel lelijk geweest. Gelukkig is het nu zo licht dat je het bijna niet meer ziet. Ik wil geen zebra wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik wil sowieso gezond eten, want dat schiet er nogal eens bij in. Een appelkoek in plaats van een appel ofzo...En geen vlees eten is geen enkel probleem als je weet hoe je het moet vervangen.
![]()
En aan striae kun je helaas weinig doen, heb ik begrepen, dat is deels erfelijk. En ik heb al striae uit mijn pubertijd, dus ik ben bang dat ik er ook aan moet geloven als ik zwanger ben...![]()
Nou ja, het heeft wel met eten te maken. In de westerse wereld is het geen enkel probleem om vegerariėr te zijn, omdat we vaak al een overdosis aan eiwitten krijgen. Teveel eiwitten is ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja ik zet er toch mn vraagtekens bij, maar dit is geen "wel of geen vlees" topic. Ja ik heb ook striae, op mn bovenbenen, heel lelijk geweest. Gelukkig is het nu zo licht dat je het bijna niet meer ziet. Ik wil geen zebra worden![]()
=dik -en misselijkmakend. Boterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ik ziek ben dan eet ik alijd rijst met kaneel en suiker
hou je wel binnen
(en evt. boter..)
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft wel met eten te maken. In de westerse wereld is het geen enkel probleem om vegerariėr te zijn, omdat we vaak al een overdosis aan eiwitten krijgen. Teveel eiwitten is ook weer niet goed.
En zo is het moeilijker om aan de fastfood te gaan want meestal is fastfood vlees.
als het er net zo snel weer uitkomtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:30 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
=dik -en misselijkmakend. Botersuiker
![]()
Omdat ik het niet eens ben met je. Maar ik wil niet offtopic gaan kletsenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Waarom zou je niets zeggen?
Dus alle diėten mogen besproken worden, behalve het vegetaristische dieet...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Omdat ik het niet eens ben met je. Maar ik wil niet offtopic gaan kletsen![]()
Vegetarisch zijn is geen dieet, het is een levensovertuiging.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dus alle diėten mogen besproken worden, behalve het vegetaristische dieet...?![]()
Jij haalt vegetarisch en veganistisch door elkaar. Bovendien vind jij vegetarisch zijn een levensovertuiging, ik ben het daar niet mee eens. Ik ben voor 90% vegetariėr omdat ik vlees gewoon niet lekker vind en voor 10% omdat ik geen 'gekke koe' wil worden omdat er ontzettend met het vlees gerotzooid wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Vegetarisch zijn is geen dieet, het is een levensovertuiging.
Ik vind dat mensen vlees moeten binnen krijgen. Natuurlijk is het mogelijk om zonder vlees een gevarieerde voeding te kunnen aanhouden. Maar ik ben van mening dat je vitamine B12, ijzer en eiwit toch echt het beste uit vlees kan halen. Heel je leven pillen slikken om je vitamine b12 op pijl te houden lijkt me niets. Een vitamine b12 tekort kan hele nare gevolgen hebben.
In dierlijke producten zit vitamine b12. Dus tenzij jij je helemaal klem eet aan eieren en veel melk drinkt moet je wel zorgen dat je genoeg vitamientjes binnenkrijgt. Veganisten vind ik trouwens echt helemaal koekoekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jij haalt vegetarisch en veganistisch door elkaar. Bovendien vind jij vegetarisch zijn een levensovertuiging, ik ben het daar niet mee eens. Ik ben voor 90% vegetariėr omdat ik vlees gewoon niet lekker vind en voor 10% omdat ik geen 'gekke koe' wil worden omdat er ontzettend met het vlees gerotzooid wordt.
Staat niets over een filosofie bij.quote:U hebt gezocht op vegetarier:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ve·ge·ta·ri·ėr (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich uitsluitend met plantaardige spijzen voedt of die zich alleen onthoudt van spijzen die door het doden van dieren zijn verkregen
Om nog een misverstandje te voorkomen: Mensen zijn helemaal niet gemaakt om teveel groenten te eten. Daar is ons spijsverteringsgestel veel te kort voor. Kijk maar naar ons gebit: Snijtanden en kiezen, het gebit van een omnivoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Tja, je kunt er natuurlijk voor kiezen om wel of geen vlees te eten (omdat je denkt dat het niet goed voor je is), maar dat maakt je niet meteen een vegetariėr. Er moet wel een hele filosofie achter zitten (zielig voor dieren, reļncarnatie, mensen zijn niet gebouwd om vlees te eten etc).
Je moet bepaalde morele ideeen hebben, dat bedoel ik. Als ik geen groenten zou eten omdat ik ze niet lust, dan ben ik toch ook automatisch geen carnitarier (als dat al bestaat) Dan ben ik gewoon een mutsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Staat niets over een filosofie bij.![]()
Je hoeft helemaal niet veel melk te drinken of veel eieren te eten om voldoende B12 binnen te krijgen. Meer is waar, maar je klem vreten is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:00 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
In dierlijke producten zit vitamine b12. Dus tenzij jij je helemaal klem eet aan eieren en veel melk drinkt moet je wel zorgen dat je genoeg vitamientjes binnenkrijgt. Veganisten vind ik trouwens echt helemaal koekoek![]()
ik BEGRIJP trouwens waarom iemand geen vlees zou willen eten. Ik ben het alleen niet eens met t feit dat mensen zeggen dat we goed zonder vlees kunnen. Het woord "vleesvervangers" is ook zo stom bedacht.
Nah, dan heeft de van Dale het verkeerd en ben ik geen vegetariėr. Wat ben ik dan wel volgens jou?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Je moet bepaalde morele ideeen hebben, dat bedoel ik. Als ik geen groenten zou eten omdat ik ze niet lust, dan ben ik toch ook automatisch geen carnitarier (als dat al bestaat) Dan ben ik gewoon een muts![]()
Ja, anders zouden we niet allemaal zo dik zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet veel melk te drinken of veel eieren te eten om voldoende B12 binnen te krijgen. Meer is waar, maar je klem vreten is niet nodig.
Dat de industrie het woord vleesvervangers heeft bedacht om vleeseters over te halen af en toe zo'n product te kopen wil niet zeggen dat het een juist woord is. Je hebt die dingen niet eens nodig om het vlees te vervangen.
Ik zou mensen in derde wereldlanden idd niet aanraden om vegetariėr te worden, maar zoals ik al zei, in de westerse wereld hoef je maar weinig te doen om toch voldoende binnen te krijgen.
Iemand die voor 90% een muts is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nah, dan heeft de van Dale het verkeerd en ben ik geen vegetariėr. Wat ben ik dan wel volgens jou?
Werkze nog! + Slotjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En ik blijf erbij dat als je weet waar je mee bezig bent je geen vlees of vis nodig hebt...
Maar nu ga ik aan het werk, anders wordt mijn baas boos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |