de klassieke oefeningen maar weerquote:Op zondag 17 juni 2007 11:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja
veel cardio en buikspieroefeningen dan
je had het over gewichtjes en een matje, wat voor oefening doe je dan precies?
meestal zijn dat toch ook wel meer van hetzelfdequote:Op zondag 17 juni 2007 12:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij de Wehkamp, Otto en Neckermann hebben ze trouwens ook vaak zomerjurkjes. Ze zijn dan wel een beetje saai, maar wel een ander model dan die overbekende losvallende.
Hoepelen is ook tof! En je voelt het behoorlijk in je rug en buikspieren.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:04 schreef Alcarin het volgende:
Hoepelen lijkt me ook wel tof, maar het was toch een heel gedoe om hier een grote hoepel te krijgen?
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef conleche het volgende:
Dag allemaal!! Tot over 3 weken.
*conleche gaat in bikini de zon tegemoet.....
veel plezierquote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef conleche het volgende:
Wow, ik wil ookquote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef conleche het volgende:
Een beetjequote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef poppetje22 het volgende:
Veel plezier op vakantie Colette!!
Vrijdag ben ik begonnen met evi's hardloopschema, en precies op de laatste 10 seconden rennen kreeg ik een steek in mijn zij en kon ik niet meer rennen. Wel mooi getimed dus..
Hadden jullie na de eerste keer ook zo'n vreselijke spierpijn?
Ja, ik ook...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
ik zal blij zijn als het morgen is
weer gezond eten
En weekenden. Ik heb een vriendje die me t liefste zou vetmesten en hij weet veel te goed wat ik lekker vind, dus ik zit m&m's, skittles en BJ ice te weerstaan t hele weekendquote:
vervelend is datquote:Op zondag 17 juni 2007 19:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
En weekenden. Ik heb een vriendje die me t liefste zou vetmesten en hij weet veel te goed wat ik lekker vind, dus ik zit m&m's, skittles en BJ ice te weerstaan t hele weekend
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:39 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nogal! En het vlees is zwakMaar ik heb nog niets aangeraakt tot nu toe
![]()
Overrijpe meloenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is er niet iets van fruit wat je lekker kan op eten?
het weekend is bij mij het moeilijkstquote:Op zondag 17 juni 2007 19:47 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Overrijpe meloenNee ik ga gewoon vroeg slapen haha, dan kan hij me niet overhalen. Welke momenten van de week zijn voor jou t moeilijkste? Ik ben blij dat ik vanaf juli op mezelf woon, dan heb ik geen ouders meer om me heen die zeggen wat ik moet eten en wat niet.
Heb jij dat ook, je voelt je rottig als je iedereen ziet snoepen en je voelt je nog rottiger als je dan ook gaat zitten snoepen.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het weekend is bij mij het moeilijkst
ook omdat mijn ouders dan meer thuis zijn
snoepen doe ik eigenlijk nietquote:Op zondag 17 juni 2007 19:51 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, je voelt je rottig als je iedereen ziet snoepen en je voelt je nog rottiger als je dan ook gaat zitten snoepen.
Vandaar dat jij 25 kilo bent afgevallenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
snoepen doe ik eigenlijk niet
ik kan er goed tegen als ik andere dat zie doen
maar je moet iinderdaad zeker niet mee gaan doen
bijzonder in de manier van dat ik nog steeds de dikste hier benquote:Op zondag 17 juni 2007 19:54 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Vandaar dat jij 25 kilo bent afgevallenIk blijf t super knap vinden van je! Je bent echt goed bezig
Maarre die bikinifoto waar iedereen t over heeft, is die zo bijzonder geweest ofzo?
Maar wel de enige die een bikinifoto heeft gepost dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bijzonder in de manier van dat ik nog steeds de dikste hier ben
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Maar wel de enige die een bikinifoto heeft gepost dan?
zien!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:04 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dan heb je veel lef. Ik heb ook wel voor en nafoto's![]()
je ziet toch duidelijk verschil hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 20:09 schreef BabblingBrook het volgende:
[afbeelding]
Ik heb thuis "lijffoto's" maar die zijn een beetje schaarsgekleed, dus die zal ik hier niet snel posten.
Foto 1 is 86 kg, foto 2 is 77, dus dat is 9 kg. Maar omdat ik zo lang ben duurde het ook lang voor je verschil zag en voordat ik t zelf ging merken.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk verschil hoor
hoeveel kilo zit er tussen?
wat zijn je probleem gebieden?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:16 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Foto 1 is 86 kg, foto 2 is 77, dus dat is 9 kg. Maar omdat ik zo lang ben duurde het ook lang voor je verschil zag en voordat ik t zelf ging merken.
Billen, bovenbenen en onderbuik.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat zijn je probleem gebieden?
en hoeveel wil je ookal weer gaan wegen?
ja dat had ik ookquote:Op zondag 17 juni 2007 20:22 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Billen, bovenbenen en onderbuik.En ik zou graag rond de 70 kilo willen wegen
Ik merk alleen dat ik wat meer moet gaan bewegen. Gelukkig heb ik binnenkort weer tijd om me in te spannen, dan ben ik klaar met mn stage.
![]()
Spannend! Jij bent er al sneller dan ikquote:Op zondag 17 juni 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat had ik ook
ben nu klaar met stage en ben nu ook weer echt begonnen
en ik ga ook voor de 70maar wil uiteindelijk wel nog lager
denk niet dat ik er sneller ben hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 20:31 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Spannend! Jij bent er al sneller dan ikIk ben benieuwd hoe t gaat lopen hier met al die "losers"
![]()
Je weegt nu zo'n 73 kg! Een week flink poepen en je bent 3 kilo kwijtquote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk niet dat ik er sneller ben hoor
en het is goed om een loser te zijn
dat werkt jammer genoeg niet meer zo na 25 kiloquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Je weegt nu zo'n 73 kg! Een week flink poepen en je bent 3 kilo kwijt![]()
Balen is dat he, als je op zo'n punt zit waarbij dat niet meer werkt. Dat hoor ik vaak. Hoe zwaarder je eerst was, hoe makkelijker die overbodige kilo's eraf gaan, maar naarmate je lichter wordt is nog lichter worden vermoeiender en moet je minder gaan eten en meer bewegen om toch nog af te vallen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat werkt jammer genoeg niet meer zo na 25 kilo
ja wel jammerquote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Balen is dat he, als je op zo'n punt zit waarbij dat niet meer werkt. Dat hoor ik vaak. Hoe zwaarder je eerst was, hoe makkelijker die overbodige kilo's eraf gaan, maar naarmate je lichter wordt is nog lichter worden vermoeiender en moet je minder gaan eten en meer bewegen om toch nog af te vallen.
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja wel jammer
maarja niets aan te doen
komt van zelf wel
Misschien doe je het al, maar wat heel erg helpt is regelmatig ademen en daarbij met je neus in en mond uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net weer hardgelopen, al heel snel zo'n steek in m'n zij![]()
Oke bon, bedankt voor de tip ik deed dat nog niet echt. Ik startte ook wat enthousiast vandaagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien doe je het al, maar wat heel erg helpt is regelmatig ademen en daarbij met je neus in en mond uit.
Ja! Reminds me: ik moet nu natuurlijk ook! Want ik zit op mijn streefgewicht.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef BabblingBrook het volgende:
Maar wel de enige die een bikinifoto heeft gepost dan?
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een hekel aan dit weekend.Werd helemaal volgestopt, zelfs mn moeder (die weet dat ik gezond wil eten) die waar mn oom en tante bij zijn commentaar had dat ik niet nog een koek wilde ("ja straks word je nog dik") ... toen kon ik niets anders dan maar gewoon mee-snoepen. Chocolade, lolly's, stokbrood met rundersalade, luxe koeken .... Lekker, maar vond de manier waarop echt niet leuk ...
Morgen weer gezondlaat ik het daar maar op houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |