abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50522493
M'n broer noemt me steevast 'nerd' sinds ik een bril heb
Dus ik vroeg of hij me eerst geen nerd vond, maar dat was niet zo, want toen had ik geen bril
Het mooi kotsende meisje.
pi_50522527
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik verlies het vaak ook in 1 nacht, maar dat is altijd maar een halve kilo. Ik vond het behoorlijk eng dat ik in 2 nachten een kilo was afgevallen, terwijl ik nog normaal at. Achteraf zal het vocht geweest zijn: na een dag normaal eten is het er alweer aan. Maar het is niet te zien (als in: ben nog net zo smal) En ik blijf enorme voeten houden
Bedoel je met heel groot maat 41 of maat Paris Hilton?
pi_50522561
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nou mijn vader zegt echt wel als ik dik ben
en anders helpt m'n broertje me wel even herinneren
Mijn moeder ook, vorig jaar gaf ze me commentaar, en toen viel het nog mee. Ik ging een bikini passen. Ze zei dat het goed stond, maar dat ik wel moest oppassen dat ik niet dik zou worden, omdat ik al van die vetranden kreeg op mn middel. Ik was woest, zoiets mocht ze toch niet zeggen! Ondertussen geef ik dr gelijk. Ben blij dat ze zo eerlijk is. Laatst zei ze ook, dat ik er goed uitzag en ze mijn figuur wel wilde hebben

Kreeg gister complimentje van mn vriend Eerst over mn shirt (redelijk strak) "ziet er echt mooi uit " maar ik ben eigenlijk te dun voor dat shirt, het flubbert rond mn taille. Zijn reactie: "nu zie je dr eindelijk weer normaal uit"
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50522579
ik heb trouwens eindelijk mijn blauwe stippen h&m bikini
pi_50522604
brillen zijn nerd
en met die bril zie je er ook nerd uit eigenlijk
pi_50522678
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bedoel je met heel groot maat 41 of maat Paris Hilton?
Maat 42,5/43 vind ik wel behoorlijk aan de maat eigenlijk Kan ook nooit vrouwenschoenen (sportschoenen) kopen omdat ik te grote poten heb

En brillen hoeven niet nerd te zijn! Ze kunnen juist heel charmant zijn, of je gezicht 'af' maken. (ja ik heb ook bril, maar geen nerdbril, heb een onopvallend montuur, maakt zonder ziet ik er heel saai uit op een of andere manier)
pi_50522694
volgens mijn crush zijn brillen geil, maarja ik heb geen bril
pi_50522699
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
brillen zijn nerd
en met die bril zie je er ook nerd uit eigenlijk
En dankjewel
Het ging er vooral om dat ik mezelf niet nerderiger geworden vind.
Maar zo'n ontzettende nerd ben ik niet eens naar m'n weten ... en m'n broer (of jij!) mag dat natuurlijk niet zeggen alleen ikzelf.
pi_50522821
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

En dankjewel
Het ging er vooral om dat ik mezelf niet nerderiger geworden vind.
Maar zo'n ontzettende nerd ben ik niet eens naar m'n weten ... en m'n broer (of jij!) mag dat natuurlijk niet zeggen alleen ikzelf.
ja maar zo zie je er uit
als je broer in een roze glittermajo aankomt huppelen ziet ie er toch ook gay uit

tis maar een moment opname.. maar bij die onderste foto dacht ik hey leuk meisje
en bij die andere dacht ik hey nerd

tis trouwens niet erg om een nerd te zijn.. of er zo uit te zien
en ik heb (soms) ook een bril
so dont cry
pi_50522860
Nerderig zijn heeft minder prioriteit dan een varkentje zijn, laten we het daar maar op houden
pi_50522879
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maat 42,5/43 vind ik wel behoorlijk aan de maat eigenlijk Kan ook nooit vrouwenschoenen (sportschoenen) kopen omdat ik te grote poten heb

En brillen hoeven niet nerd te zijn! Ze kunnen juist heel charmant zijn, of je gezicht 'af' maken. (ja ik heb ook bril, maar geen nerdbril, heb een onopvallend montuur, maakt zonder ziet ik er heel saai uit op een of andere manier)
Oja dat is wel huge
ook balen dat je niet net 42 hebt want die maat zie ik nog wel eens

ik weet niet of je van heels houd? ik zag paar maanden terug 5 paar 2ndhand heels bij de episode bij t waterlooplein in maat 43. ze waren echt heel leuk alleen niet mijn maat
zullen nu wel weg zijn maar misschien hebben ze weer andere
pi_50522908
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nerderig zijn heeft minder prioriteit dan een varkentje zijn, laten we het daar maar op houden
whaha nee ik scheld je niet uit
nerd is niet negatief of zo
pi_50522944
weer ff ontopic
ik heb net 2 liga;s op
had er al 2 weken geen op dus vond dat het nu wel weer mocht
pi_50523049
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oja dat is wel huge
ook balen dat je niet net 42 hebt want die maat zie ik nog wel eens

ik weet niet of je van heels houd? ik zag paar maanden terug 5 paar 2ndhand heels bij de episode bij t waterlooplein in maat 43. ze waren echt heel leuk alleen niet mijn maat
zullen nu wel weg zijn maar misschien hebben ze weer andere
Ghehe ik heb deze maat al sinds groep 7, ben er toen aan gewend om altijd sportschoenen te dragen. Later moest het ook van de fysio, ik moet schoenen hebben met goed voetbed (wat doorgezakte voorvoet en zwakke knieen). Ze hebben zelfs gedacht aan speciale zooltjes, maar gewoon goede Nikes ofzo is nu goed genoeg (de running versie, niet van die fashion dingen)

Enne schoenen met hakken: ik heb 1 paar, dat is wonderbaarlijk 41 (vage winkel) en ik kan dr absoluut niet op lopen. Maar je moet toch wat voor onder dat ene rokje dat ik heb

En ach, dan maar grote voeten, niemand die het opvalt. (geweldig compliment van een jongen die ook mee was schoenen kopen, "wow ik dacht dat mijn vriendin grote voeten had, jij hebt echt enorme, nog groter dan ik" Danku ) Ik kan mn kleren tenminste weer een maatje kleiner pakken
pi_50525418
Hela mensen! Ik zit dit weekend fijn bij mn vriendje. Weinig mensen snappen maar dat ik af wil vallen. Maar ik zit er gewoon mee, ik wil gewoon ook eens slank zijn. De laatste keer dat ik echt slank was, was toen ik 15 kg was afgevallen een jaar of 6 geleden, maar dat kwam omdat mn vader maar bleef herhalen dat ik te dik was blablabla. En ik ben ook zo'n muts dat ik voor hem ben afgevallen toen, want t probleem lag helemaal niet bij mij, maar bij hem.

Maar goed, inmiddels doe ik t gewoon voor mezelf. Ik ga mn eetpatroon eerst even 10 weken veranderen en meer cardio doen en daarna ga ik aan mn spieren werken.
pi_50525455
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Hela mensen! Ik zit dit weekend fijn bij mn vriendje. Weinig mensen snappen maar dat ik af wil vallen. Maar ik zit er gewoon mee, ik wil gewoon ook eens slank zijn. De laatste keer dat ik echt slank was, was toen ik 15 kg was afgevallen een jaar of 6 geleden, maar dat kwam omdat mn vader maar bleef herhalen dat ik te dik was blablabla. En ik ben ook zo'n muts dat ik voor hem ben afgevallen toen, want t probleem lag helemaal niet bij mij, maar bij hem.

Maar goed, inmiddels doe ik t gewoon voor mezelf. Ik ga mn eetpatroon eerst even 10 weken veranderen en meer cardio doen en daarna ga ik aan mn spieren werken.
misschien moet je het word afvallen dan niet bij die mensen gebruiken
maar gewoon gezonder leven zeggen

en het is wel goed dat je nu voor jezelf doet
pi_50528137
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en het is wel goed dat je nu voor jezelf doet
Ohja! Je foto's! Ik vond je altijd al een mooie meid, maar nu ben je een gezonde mooie meid Van veiligheidsspeltje, die voorfoto OMG Wat een verbetering dit! Je zal je ook wel veel fijner voelen en fitter, nu je die kilootjes kwijt bent!
pi_50528216
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Dat vinden mensen vaak wijs en verstandig en dan accepteren ze het heel makkelijk. Bijna iedereen is er wel van te overtuigen dat het goed voor je is om gezond te leven (en ik zeg er vaak eerlijk bij: van vet en ongezond spul raakt mn buik van slag, ik eet liever gezond, dan heb ik de komende dagen het ook nog gezellig )

Maar vandaag aten we pannenkoeken en die gingen goed (niet echt vet, maar ook niet gezond)
pi_50528897
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ohja! Je foto's! Ik vond je altijd al een mooie meid, maar nu ben je een gezonde mooie meid Van veiligheidsspeltje, die voorfoto OMG Wat een verbetering dit! Je zal je ook wel veel fijner voelen en fitter, nu je die kilootjes kwijt bent!
ik voel me wel beter en vind het weer leuk om te winkelen Wat betreft fitter: dat komt vooral door het hardlopen (wat ik nog maar pas begonnen ben trouwens....), niet zozeer door de kilo's minder.
Net ging ik wel even door m'n geheugen en ik herinnerde me dat veelvraterij er al vrij vroeg in zat; als ik op m'n 10, 12e alleen thuis was at ik zo 5 marsjes op (dat deed ik alleen stiekem). Ik vind het ook belangrijk dit te onderdrukken, want daar voel ik me schuldig door en dan krijg je een vicieuze cirkel die ik gelukkig heb doorbroken.
pi_50529260
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

ik voel me wel beter en vind het weer leuk om te winkelen Wat betreft fitter: dat komt vooral door het hardlopen (wat ik nog maar pas begonnen ben trouwens....), niet zozeer door de kilo's minder.
Net ging ik wel even door m'n geheugen en ik herinnerde me dat veelvraterij er al vrij vroeg in zat; als ik op m'n 10, 12e alleen thuis was at ik zo 5 marsjes op (dat deed ik alleen stiekem). Ik vind het ook belangrijk dit te onderdrukken, want daar voel ik me schuldig door en dan krijg je een vicieuze cirkel die ik gelukkig heb doorbroken.
Ja, je bent toch wel gewoon bijna 15 kg afgevallen! Afvallen is echt een verandering maken in je eetpatroon en niet voor een paar maandjes, maar voor altijd. Ik snap dat winkelen leuker is ja! Je past veel meer
pi_50529542
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mja, herkenbaar..

Ik ging altijd snoep 'stelen' van mijn ouders, dan kwam mijn moeder er ineens achter dat er na een paar dagen nog maar 3 marsjes in de zak zaten (en er stond op de zak hoeveel erin hoorden te zitten! Stomme fabrikant!)
Op de middelbare school gooide ik mijn braaf gesmeerde boterhammen weg en kocht een reep chocolade in de pauze
En later had ik een krantenwijk, en ging een paar keer per week meteen nadat ik die gelopen had langs de supermarkt naar huis, en dan had ik bv. een bonbonbloc en een zak chips. Dat at ik dan op voor het eten, en dan kon ik mijn eten weer niet op

Goh, hoe zou het nou komen dat ik langzaam aan steeds dikker werd
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50530376
Vandaag weer eens wezen hardlopen, al een paar weken niet gedaan... en wat denk je.

Loop ik zo op de stoep, hoor ik opeens een scooter neergaan.
Ik er naar toe gerend, zag ik een man op z'n buik voluit op de grond liggen
Gezicht helemaal onder het bloed (alcohol lucht).

Was wel spannend de eerste paar seconden, want hij bewoog totaal niet.
Maar toen begon hij te bewegen en te jammeren.
Er klwam gelukkig een vrouw aangelopen en samen hebben we hem een beetje getracht te helpen.
Paar minuten later strompelde hij verder met z'n scooter naar z'n huis.

Zonder helm.. voor hetzelfde geld was ie dood
Maar gelukkig is het goed gekomen.
Hopelijk zal het hem wakker geschud hebben, maar denk het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 16-06-2007 21:51:06 ]
pi_50530923
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mja, herkenbaar..

Ik ging altijd snoep 'stelen' van mijn ouders, dan kwam mijn moeder er ineens achter dat er na een paar dagen nog maar 3 marsjes in de zak zaten (en er stond op de zak hoeveel erin hoorden te zitten! Stomme fabrikant!)
Op de middelbare school gooide ik mijn braaf gesmeerde boterhammen weg en kocht een reep chocolade in de pauze
En later had ik een krantenwijk, en ging een paar keer per week meteen nadat ik die gelopen had langs de supermarkt naar huis, en dan had ik bv. een bonbonbloc en een zak chips. Dat at ik dan op voor het eten, en dan kon ik mijn eten weer niet op

Goh, hoe zou het nou komen dat ik langzaam aan steeds dikker werd
verschil met mij was dus dat ik het niet hoefde te stelen en gewoon de hele zak mocht op eten
pi_50531316
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:
verschil met mij was dus dat ik het niet hoefde te stelen en gewoon de hele zak mocht op eten
Het hangt echt heel erg af van je opvoeding.. Jij bent 'volgepropt', ik mocht heel weinig, het heeft hetzelfde effect.

Als ik gewoon af en toe een stukje chocolade had mogen nemen, of een bakje chips oid, dan had ik later niet zo'n rare kijk op eten gehad. Maar ik kreeg heel weinig snoep, en moest er altijd om vragen, mocht niks zelf pakken. En dan kom ik in opstand, want ik ben stronteigenwijs. Dan koop ik mijn eigen chips wel!

Als ik later ooit kinderen krijg, ga ik echt heel serieus proberen om ze niet alleen een goed eetpatroon aan te leren, maar ook relaxt om te laten gaan met eten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50531362
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:44 schreef STING het volgende:
Vandaag weer eens wezen hardlopen, al een paar weken niet gedaan... en wat denk je.

Loop ik zo op de stoep, hoor ik opeens een scooter neergaan.
Ik er naar toe gerend, zag ik een man op z'n buik voluit op de grond liggen
Gezicht helemaal onder het bloed (alcohol lucht).

Was wel spannend de eerste paar seconden, want hij bewoog totaal niet.
Maar toen begon hij te bewegen en te jammeren.
Er klwam gelukkig een vrouw aangelopen en samen hebben we hem een beetje getracht te helpen.
Paar minuten later strompelde hij verder met z'n scooter naar z'n huis.

Zonder helm.. voor hetzelfde geld was ie dood
Maar gelukkig is het goed gekomen.
Hopelijk zal het hem wakker geschud hebben, maar denk het niet.
Pff nou, ik vrees dat hij morgen wakker wordt en er niets meer van weet, en zich afvraagt hoe hij toch aan die schaafwonden komt
pi_50531375
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:15 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het hangt echt heel erg af van je opvoeding.. Jij bent 'volgepropt', ik mocht heel weinig, het heeft hetzelfde effect.
niet geheel hetzelfde effect
ik woog 98 kilo op mijn 12e
pi_50531391
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Miss_S het volgende:
niet geheel hetzelfde effect
ik woog 98 kilo op mijn 12e
Wel hetzelfde effect, maar niet een even groot effect
pi_50531426
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wel hetzelfde effect, maar niet een even groot effect
ja oke
pi_50538503
Goedemorgen
slaapt iedereen nog of al weer druk bezig?
pi_50538523
quote:
Op zondag 17 juni 2007 09:06 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
slaapt iedereen nog of al weer druk bezig?
Bezig? Och, ik zit achter de computer, moet over 10 minuten weg en moet nog ontbijten (twee boterhammen met een heel klein beetje mosterd ipv boter en 20+ kaas!)
En als het even kan nog ff 30 hoepelslagen achter elkaar maken
En anders doe ik dat als ik terug kom
pi_50538551
Goedemorgen!
'k was ook al even wakker, we hebben gezamelijk ontbeten in het kader van vaderdag (nou ja behalve m'n broer dan.... )
Qua gewicht is hier niets veranderd meer t.o.v. gisteren (dat komt vast door het bord lasagna + 2 extra opscheplepels. 't Was zo lekker!).
  zondag 17 juni 2007 @ 09:34:19 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50538624
Hoepelen? Kun je daarmee je buikspieren trainen ofzo? Ik ga zo toch maar weer met m'n matje op de grond en met gewichtjes klooien ..

Saskia waar heb je die AB bootcamp dvd vandaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_50538720
ik heb hem bij de wehkamp besteld maar dan krijg je de hele set geloof ik
volgens mij hebben ze hem op bol apart te koop

vanmorgen trouwens een historisch laag gewicht voor in het weekend 74, ben benieuwd of dat ook betekend dat ik weer ben afgevallen op mijn weegdag
pi_50538762
ik heb trouwens eindelijk mijn kylie jurkje binnen
pi_50538816
Mogge!
Ik zit nu zelfs onder mijn streefgewicht.
Weet niet zo goed wat ik er nou mee moet, ik heb eigenlijk geen streefgewicht meer. Dus ik laat het maar staan denk ik

Hoepelen lijkt me ook wel tof, maar het was toch een heel gedoe om hier een grote hoepel te krijgen?
pi_50538841
quote:
Op zondag 17 juni 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens eindelijk mijn kylie jurkje binnen
[afbeelding]
Leuk!
Ik wil ook eens een jurkje kopen (draag sinds mijn 5e oid alleen maar broeken). Ik had ook zoiets gepast, maar ik vind het zo jammer dat in heel veel jurkjes geen taille zit. Die wil ik wel showen natuurlijk
pi_50538997
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Leuk!
Ik wil ook eens een jurkje kopen (draag sinds mijn 5e oid alleen maar broeken). Ik had ook zoiets gepast, maar ik vind het zo jammer dat in heel veel jurkjes geen taille zit. Die wil ik wel showen natuurlijk
ja als je taille wilt showen moet je kiezen voor een rokje en topje
ik heb ook al heel lang geen jurkjes meer gehad maar deze vond ik wel makkelijk voor op vakantie
pi_50539002
Vanochtend gaf de weegschaal 49,5 aan . Ik wil voor de 48 gaan, maar dan ook voor de 48 op die pessimistische weegschaal in de sportschool . Blijf ik lekker bezig .
  zondag 17 juni 2007 @ 10:33:06 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50539087
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja als je taille wilt showen moet je kiezen voor een rokje en topje
ik heb ook al heel lang geen jurkjes meer gehad maar deze vond ik wel makkelijk voor op vakantie
Je hebt nu iig een hele verzameling . Ik ga van de week ws ook nog even voor rokjes kijken. Ik vind jurkjes op zich best prettig (je gooit ze gewoon over je lijf heen en klaar), maar ik ben nog niks tegengekomen waarvan ik denk dat het mij wel staat.
Niet meer actief op Fok!
pi_50539165
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt nu iig een hele verzameling . Ik ga van de week ws ook nog even voor rokjes kijken. Ik vind jurkjes op zich best prettig (je gooit ze gewoon over je lijf heen en klaar), maar ik ben nog niks tegengekomen waarvan ik denk dat het mij wel staat.
ja ik heb nu een stuk of 6 jurkjes van de H&M
allemaal goedkoop dus dat was mooi

ik vind een jurkje of rokje mij al snel staan maar dat kom waarschijnlijk ook door mijn figuur
  zondag 17 juni 2007 @ 10:48:17 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50539250
Ik zou ook een jurkje willen dat rond m'n middel wat strakker zit. Anders steekt de onderkant van het jurkje (vanwege mijn borsten) helemaal naar voren en dan lijk ik weer zo dik .

Maar ik zal binnenkort wel even kijken of ik iets leuks zie en gewoon een keer aanpassen . Misschien valt het allemaal wel mee .
Niet meer actief op Fok!
pi_50539324
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook een jurkje willen dat rond m'n middel wat strakker zit. Anders steekt de onderkant van het jurkje (vanwege mijn borsten) helemaal naar voren en dan lijk ik weer zo dik .

Maar ik zal binnenkort wel even kijken of ik iets leuks zie en gewoon een keer aanpassen . Misschien valt het allemaal wel mee .
ja dan zijn grote borsten wel weer vervelend
gelukkig heb ik dat niet meer

ik heb eigenlijk nog geen jurkje dit seizoen gevonden waar de taille strakker is
maar daar kan je ook weer een riem voor gebruiken zoals ik vaak doe
maar dan moet je wel weer een taille hebben anders vind ik het niet mooi dan krijg je alleen maar een rollade effect
  zondag 17 juni 2007 @ 10:54:54 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50539348
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dan zijn grote borsten wel weer vervelend
gelukkig heb ik dat niet meer

ik heb eigenlijk nog geen jurkje dit seizoen gevonden waar de taille strakker is
maar daar kan je ook weer een riem voor gebruiken zoals ik vaak doe
maar dan moet je wel weer een taille hebben anders vind ik het niet mooi dan krijg je alleen maar een rollade effect
uhuh, met dat rollade effect moet ik wel oppassen idd . Zal zo even buikspieroefeningen gaan doen . M'n buik ziet er erg goed uit nu, vind ik zelf, maar als ik zit, en een strakke broek aan heb, heb ik er toch nog wel een vetrolletje overheen hangen en daar wil ik natuurlijk wel vanaf .
Niet meer actief op Fok!
pi_50539362
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uhuh, met dat rollade effect moet ik wel oppassen idd . Zal zo even buikspieroefeningen gaan doen . M'n buik ziet er erg goed uit nu, vind ik zelf, maar als ik zit, en een strakke broek aan heb, heb ik er toch nog wel een vetrolletje overheen hangen en daar wil ik natuurlijk wel vanaf .
dat hebben er veel hoor zo'n rolletje

ik ga vanmiddag ook nog ab bootcamp doen
pi_50539390
Er zijn dit seizoen idd. wel heel veel van die jurkjes met gerimpeld bovenstuk en daar vlak onder al behoorlijk losjes.
Wel erg schattig, maar niet bepaald origineel .
Het weer maakt ze ook niet erg draagbaar op het moment.
pi_50539435
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Er zijn dit seizoen idd. wel heel veel van die jurkjes met gerimpeld bovenstuk en daar vlak onder al behoorlijk losjes.
Wel erg schattig, maar niet bepaald origineel .
Het weer maakt ze ook niet erg draagbaar op het moment.
ik heb er inderdaad ook twee, zitten wel erg lekker

maar ook zonder dat gerimpeld zijn het allemaal losse jurkjes
zie er maar weinig die echt strak zitten
  zondag 17 juni 2007 @ 11:21:57 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50539708
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat hebben er veel hoor zo'n rolletje

ik ga vanmiddag ook nog ab bootcamp doen
al heeft de hele wereld het. Ik wil het niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_50539758
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

al heeft de hele wereld het. Ik wil het niet.
dat word toch wel moeilijk dan
  zondag 17 juni 2007 @ 11:30:29 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50539852
Misschien wel, maar ik kan het altijd proberen . Bovendien heb ik het erger dan veel anderen, dus ik kan het iig reduceren.
Niet meer actief op Fok!
pi_50539890
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Misschien wel, maar ik kan het altijd proberen . Bovendien heb ik het erger dan veel anderen, dus ik kan het iig reduceren.
ja
veel cardio en buikspieroefeningen dan

je had het over gewichtjes en een matje, wat voor oefening doe je dan precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')