quote:
Ik was ook behoorlijk boos. Soms vind ik dat echt vervelend, op die manier dwingen ze me gewoon te eten, zelfs al heb ik geen honger. En ik kan niet tegen de sarcasme, dat neerbuigende ...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn dat nou weer voor methoden...Ik zou echt boos worden, ik bepaal toch zelf wel wat ik eet!![]()
met mijn spiegelbeeld ben ik al een tijdje uiters tevredenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelfs happy met mijn spiegelbeeld![]()
Maar niet zo happy met mijn mond...Mijn tandvlees doet pijn![]()
Is heel irritant eten zo![]()
Haha, erg is dat he...vroeger vond ik de spiegel helemaal niet zo leuk. Maar nu word ik er blij vanquote:Op maandag 18 juni 2007 08:52 schreef Miss_S het volgende:
met mijn spiegelbeeld ben ik al een tijdje uiters tevreden
kijk ook veelste vaak in de spiegel
zo hoort het ookquote:Op maandag 18 juni 2007 09:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, erg is dat he...vroeger vond ik de spiegel helemaal niet zo leuk. Maar nu word ik er blij van![]()
dat is niet eerlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 09:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik twijfel btw om m'n streefgewicht te verlagen zodat ik nog verder van de bikinifoto zit![]()
ben je nu ook minder kritisch over mij dat ik steeds foto's plaatste?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:, ik kijk ook constant in spiegels
.
Vorige week was ik bij de Xenos en er staat een grote spiegel bij de kassa. Toen stond ik mezelf een beetje te bewonderen. Vorig jaar was ik ook bij de Xenos en toen zag ik mezelf ook in de spiegel en toen was ik een stuk minder blij met wat ik zag
.
Toen woog ik zelfs 74 kgquote:Op maandag 18 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
He veiligheidsspeldje: is 76 je hoogste gewicht? Je zag er op die plopkopfoto namelijk wel dikker uit; 76 valt op zich nog wel mee.
Ja, maar dat heb ik al een keer gezegd hèquote:Op maandag 18 juni 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben je nu ook minder kritisch over mij dat ik steeds foto's plaatste?
Oh apart zeg. Zo zie je maar weer dat een bepaald gewicht de ene dik maakt en de ander niet. Ik ben ook 74 kg, maar ik heb beslist geen plofkop meerquote:
welke heb je nu gedaan en hoeveel?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanochtend ook buikspieroefeningen gedaan. Wel weer even wennen.
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.phpquote:
Die neiging heb ik ook! Iedere ochtend thuis ook ff shirt omhoog, kijken hoe het eruit ziet. Ben ik er op dit moment wat minder blij mee: mn buik doet pijn en is helemaal opgeblazen ... wilde vanmiddag eigenlijk gaan winkelen (nieuwe bikini enzo) maar weet niet of ik dat nu wel zo leuk vind ... kan zo depri worden van spiegels als het ff niet meezitquote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:, ik kijk ook constant in spiegels
.
Vorige week was ik bij de Xenos en er staat een grote spiegel bij de kassa. Toen stond ik mezelf een beetje te bewonderen. Vorig jaar was ik ook bij de Xenos en toen zag ik mezelf ook in de spiegel en toen was ik een stuk minder blij met wat ik zag
.
ja de kwaliteit en verschillende oefeningen zijn het belangrijkstquote:Op maandag 18 juni 2007 09:52 schreef Viking84 het volgende:
ik heb zelf ook het idee dat ik teveel en te snel wil, dus ik ga vanaf morgen maar letten op de kwaliteit van mijn oefeningen en ik ga de oefeningen, net zoals ik doe bij het hardlopen, ook echt inplannen.
ach vocht telt ookquote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef poppetje22 het volgende:
Gisteren les 2 van evi gedaan, en 40 minuten aan de gewichten getrokken in de sportschool
En het heeft zijn vruchten afgeworpen! 67,7 vanmorgen!! Ik durf nog niet te updaten, wacht nog even tot woensdag voordat ik het echt kan gelovenanderhalve kilo in een week.. t zal voornamelijk vocht zijn, maar toch
het zal niet alléén vocht zijn!
ben je nu helemaal gestopt met sonja bakker?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister heeft m'n oma me weer helemaal volgeproptpaardenworst
![]()
nou dat zeg je niet maar je komt wel steeds met verhalen van ik heb dit en dat gegetenquote:
met andere woorden je bent nog niets afgevallen? en je zondigt wel meer dan een raketje?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ik zou posten wat ik zou eten zonder dat ik zeg dat t uit een sonja bakker boekje komt is iedereen zo van
zeg ik ja sonja bakker + een raketje
O JIJ HEBT GEZONDIGD NU MOET JE BRANDEN IN IN DE HEL![]()
![]()
dus ik ga helemaal niks meer verklaren
Het vet op de spieren zal ook niet verdwijnen als je naast die oefeningen geen/te weinig cardio doet. Deels klopt dit dus niet. Als je alleen die oefeningen doet, zullen de spieren onder je vetlaag wel vorm aannemen, maar het vet gaat daar niet weg. Als je daar wel nog cardio bij doet, gaat de combinatie zijn werk doen en verbrand je vet + je vormt je spieren.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Van Fitnessforum:
Bovendien worden de zo belangrijke type II vezels, die zorgen voor een betere vorm, niet getraind en het vet op de spieren zal niet verdwijnen.
Zover ik weet, verschilt het erin waar je lichaam de energie vandaan haalt.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat ik sowieso niet begrijp is die grens voor 'aeroob en anaeroob cardio-en'
Er staat bij de meeste cardio-apparaten zo'n tabelletje, waarbij je voor aeroob een lagere HR nodig hebt. Dit zou zijn voor gewichtshandhaving of afvallen. Maar waarom zou je niet daarboven gaan zitten? Dan doe je ook wat voor je conditie, en ik geloof echt niet dat je daarbij niet af zal vallen (het lijkt me juist meer omdat je meer verbrandt).
Iemand sportdeskundige die weet hoe het zit?
Hmm...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik weet, verschilt het erin waar je lichaam de energie vandaan haalt.
Bij anaeroobe inspanning wordt de energie uit suikers gehaald die zich in de spieren bevindt.
Vetten worden hierbij dus niiet aangesproken, wat wel het geval is bij aeroob.
Wat daar staat klopt wel, alleen zijn ze vergeten erbij te vermelden dat je ook cardio moet doenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef YPrue het volgende:
[..]
Het vet op de spieren zal ook niet verdwijnen als je naast die oefeningen geen/te weinig cardio doet. Deels klopt dit dus niet. Als je alleen die oefeningen doet, zullen de spieren onder je vetlaag wel vorm aannemen, maar het vet gaat daar niet weg. Als je daar wel nog cardio bij doet, gaat de combinatie zijn werk doen en verbrand je vet + je vormt je spieren.
die mensen zitten voor de show in de sportschool en komen er vanzelf wel achter dat ze er geen reet mee opschieten als ze zo doorgaan als ze doen.quote:Ik vind het toch zo ontieglijk zonde als ik mensen in de sportschool zie die op een tempo van niks cardio doen en tussendoor dan wel Liga's enzo zitten te eten he.![]()
Aeroob verbruik je eerst je glucose/suikers voorraad, daarna koolhydraten, gevolgd door vetten.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hmm...
Wat ik opgestoken heb van de lessen biochemie, is dat de spieren normaal gesproken aeroob suikers verbranden. Zodra je suiker anaeroob verbrandt ontstaat er lactaat en spierpijn.
Bij langdurigere inspanning wordt de vetzuurverbranding ook op gang gebracht.
Jep, volgens mij welquote:Tot nu toe is mijn mening daarover dat de langdurigheid wel de clue is, maar dat de lagere HR zorgt dat mensen langer de inspanning volhouden, zodat ze toekomen aan vetzuurverbranding.
Zou dat een beetje kloppen?
Geslaagd? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
Ik hoorde dat jullie me hadden gemist?kan kloppen, ik heb deze week niet aan slank de zomer in gedaan
Ben geslaagd en zulks dus vandaar dat ik ff niet heb gepost.
Maar vanaf morgen beter ik mn leven weer
ICTquote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geslaagd? Gefeliciteerd!(wat deed je ook alweer?
)
ik heb de 28ste ook diploma uitreikingquote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ICT
28ste diploma uitreiking. Geen idee nog hoe ik gaDenk dat ik mn pak aandoe
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
200ml magere yoghurt en handje muesli
peer
banaan
en de rest water
renske had je nog mijn oefeningen voor je buik gelezen?
avondeten is altijd fatsoenlijk alleen waarschijnlijk ook niet heel veelquote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Wel fatsoenlijk avondeten neem ik aan?
Want als dat niet zo is, ben je vandaag niet erg gezond bezig.
Ik tot nu toe:
- veel drinken (water en koffie)
- 2 boterhammen 20+ kaas
- 2 crackers 20+ kaas
- 1 cup-a-soup
En nu mosterdsoep aan het koken
een beetje offtopic maar heb jij eigenlijk ook broeken ik heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb de 28ste ook diploma uitreiking
doe mijn witte jurkje aan
1 spijkerbroek en de rest alleen sportbroekenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Riann het volgende:
[..]
een beetje offtopic maar heb jij eigenlijk ook broeken ik heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien.
ik draag ook graag rokjes moet ik eerlijk bekennen en heb af en toe maar een broek aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1 spijkerbroek en de rest alleen sportbroeken
vind broeken niet echt mooi staan bij mijquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Riann het volgende:
[..]
ik draag ook graag rokjes moet ik eerlijk bekennen en heb af en toe maar een broek aan.maar zou wel eens benieuwd zijn naar een foto van jou in broek. Ik draag zelf overigens nooit jurkjes.
Waarom dat niet dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind broeken niet echt mooi staan bij mij
klopt ik draag ook graag rokjesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat mijn bovenbenen het dikst zijn en dat zie je niet als je rokken of jurkjes draagt
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
peer
banaan
en de rest water
ik moet zo eten omdat mijn stofwisseling nou eenmaal zo isquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijn.
Idemquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijn.
Die is niet 'nou eenmaal' zo, die heb je zelf zo gemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
ik moet zo eten omdat mijn stofwisseling nou eenmaal zo is
Inderdaad, het liefste zou ik ze dan een hele tafel met taart en koffie voorzetten zodat ze bij het urenlang kletsen op de roeimachine/fiets/etc. een koffiekransje kunnen houden.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt wel, alleen zijn ze vergeten erbij te vermelden dat je ook cardio moet doen. Ik doe dus aan spinning en hardlopen, dus dat lijkt me wel goede cardiofitness
.
[..]
die mensen zitten voor de show in de sportschool en komen er vanzelf wel achter dat ze er geen reet mee opschieten als ze zo doorgaan als ze doen.
nee ik heb nooit veel gegetenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Die is niet 'nou eenmaal' zo, die heb je zelf zo gemaakt![]()
Misschien moet je je eigen posts van dit weekend even teruglezenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee ik heb nooit veel gegeten
dat heb ik niet zelf gemaakt, ik kan niet meer eten
net zoals je mensen hebt die veel kunnen eten zonder aan te komen
*proest*quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat BMI van 38?!
de verkeerde dingen te eten, daarvoor hoef je dan nog geen eens veel te etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat BMI van 38?!
Veel calorieen dus. Dat is gewoon veel etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
de verkeerde dingen te eten, daarvoor hoef je dan nog geen eens veel te eten
en drinken vooral
nee niet veel etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Veel calorieen dus. Dat is gewoon veel eten![]()
dank uquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Saskia heeft wel gelijk. Ik at ook niet veel meer dan een normaal mens. Ik at 'slechts' meer calorieën
.
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12dequote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Saskia heeft wel gelijk. Ik at ook niet veel meer dan een normaal mens. Ik at 'slechts' meer calorieën
.
dan begrijp je meteen dat mijn stofwisseling dus wel anders werkt dan bij normale mensenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12de![]()
Als je alleen tijdens het avondeten at, vraag ik me af waarom die snoeppot die de hele dag open stond en de zakken chips op de keukentafel een probleem voor je waren. Oja, en ook nog steeds hoe je aan je BMI van 38 kwam.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee niet veel eten
at alleen normaal tijdens het avond eten
en overdag weinig
je moet de hele dag blijven eten om je stofwisseling op gang te houden
dus mijn stofwisseling is gewoon altijd langzaam geweest
weet je wat het is ik heb eigenlijk nooit een bmi van 38 gehadquote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je alleen tijdens het avondeten at, vraag ik me af waarom die snoeppot die de hele dag open stond en de zakken chips op de keukentafel een probleem voor je waren. Oja, en ook nog steeds hoe je aan je BMI van 38 kwam.
Of je at gewoon veel meer dan normale mensen en loop je dat nu te ontkennen omdat je anderen zo hebt lopen afzeikenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan begrijp je meteen dat mijn stofwisseling dus wel anders werkt dan bij normale mensen
Goh, echt....?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je wat het is ik heb eigenlijk nooit een bmi van 38 gehad
altijd eentje van 26 en ben nooit iets afgevallen maar vind het gewoon leuk om zo aandacht te krijgen
kan er ook niets aan doen
ongezond valt wel mee mijn ontbijt was goed, mijn avond eten is goed, 2 stuks fruit en wat iemand normaal met lunch eet eet ik over een half uurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
Deze discussie past hier in zoverre dat jij vandaag eten op hebt waar een anorexiapatiënt jaloers op zou zijn.
Dan wordt het straks "graatmager de zomer in"
Begrijp me goed, het is nog niet zo ver, maar wat je nu doet is verschrikkelijk ongezond, slechte stofwisseling of niet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
peer
banaan
en de rest water
Dat is niet genoeg. Punt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
avondeten is altijd fatsoenlijk alleen waarschijnlijk ook niet heel veel
witlofsalade
krieltjes
en iets van vlees
maar dat calorierijke eten is ook pas op m'n 21e ofzo begonnenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12de![]()
ben je weer lekker op dreef?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je lang niet de 1000 caloriën haalt, daarom is het niet genoeg.
Welneequote:
ik haal de 1000kcal welquote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je lang niet de 1000 caloriën haalt, daarom is het niet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |