abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50568935
trouwens ook nog een goede extra oefening voor die twee oefeningen van jou renske zijn
als je omhoog gekomen bent dan vasthouden een paar tellen en vanaf dat punt nog hoger gaan en dan weer terug op dat punt waar je het vast hield en dat een paar keer snel achter elkaar
dan zijn je buikspieren heel erg aangespannen
pi_50569203
vanmorgen weer een uur lekker gezwommen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50569402
Gisteren les 2 van evi gedaan, en 40 minuten aan de gewichten getrokken in de sportschool
En het heeft zijn vruchten afgeworpen! 67,7 vanmorgen!! Ik durf nog niet te updaten, wacht nog even tot woensdag voordat ik het echt kan geloven anderhalve kilo in een week.. t zal voornamelijk vocht zijn, maar toch het zal niet alléén vocht zijn!
pi_50569625
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef poppetje22 het volgende:
Gisteren les 2 van evi gedaan, en 40 minuten aan de gewichten getrokken in de sportschool
En het heeft zijn vruchten afgeworpen! 67,7 vanmorgen!! Ik durf nog niet te updaten, wacht nog even tot woensdag voordat ik het echt kan geloven anderhalve kilo in een week.. t zal voornamelijk vocht zijn, maar toch het zal niet alléén vocht zijn!
ach vocht telt ook
goed begin toch
pi_50570333
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach vocht telt ook
goed begin toch
Ja ik ben blij!! Dit is een nieuw dieptepunt
pi_50574504
Gister heeft m'n oma me weer helemaal volgepropt paardenworst
pi_50576065
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister heeft m'n oma me weer helemaal volgepropt paardenworst
ben je nu helemaal gestopt met sonja bakker?
pi_50576280
nee hoor
pi_50576342
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor
maar je volgt het alleen niet?
hoeveel ben je er nu mee afgevallen?
pi_50576396
Zeg ik dat ik t niet volg
pi_50576487
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeg ik dat ik t niet volg
nou dat zeg je niet maar je komt wel steeds met verhalen van ik heb dit en dat gegeten
en dat hoort allemaal niet bij sonja bakker dieet

maar werkt het wel voor je?
ben je al afgevallen?
pi_50576682
als ik zou posten wat ik zou eten zonder dat ik zeg dat t uit een sonja bakker boekje komt is iedereen zo van

zeg ik ja sonja bakker + een raketje

O JIJ HEBT GEZONDIGD NU MOET JE BRANDEN IN IN DE HEL

dus ik ga helemaal niks meer verklaren
pi_50576739
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ik zou posten wat ik zou eten zonder dat ik zeg dat t uit een sonja bakker boekje komt is iedereen zo van

zeg ik ja sonja bakker + een raketje

O JIJ HEBT GEZONDIGD NU MOET JE BRANDEN IN IN DE HEL

dus ik ga helemaal niks meer verklaren
met andere woorden je bent nog niets afgevallen? en je zondigt wel meer dan een raketje?

maakt mij verder niet uit maar valt me afentoe op dat je commentaar op andere hebt dus vraag ik me af hoe het met jou gaat
pi_50576856
ik weet niet hoeveel ik afgevallen ben want ik heb me nog niet gewogen
  maandag 18 juni 2007 @ 15:20:28 #40
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50579195
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Van Fitnessforum:

Bovendien worden de zo belangrijke type II vezels, die zorgen voor een betere vorm, niet getraind en het vet op de spieren zal niet verdwijnen.
Het vet op de spieren zal ook niet verdwijnen als je naast die oefeningen geen/te weinig cardio doet. Deels klopt dit dus niet. Als je alleen die oefeningen doet, zullen de spieren onder je vetlaag wel vorm aannemen, maar het vet gaat daar niet weg. Als je daar wel nog cardio bij doet, gaat de combinatie zijn werk doen en verbrand je vet + je vormt je spieren.

Ik vind het toch zo ontieglijk zonde als ik mensen in de sportschool zie die op een tempo van niks cardio doen en tussendoor dan wel Liga's enzo zitten te eten he.
The Police 08-06-2008
pi_50579484
Kheb trouwens mn buikspieroefeningen wel weer gehad gister 6 uur lang non stop geniest en zeer dat mn buikspieren nu doen
pi_50579499
Wat ik sowieso niet begrijp is die grens voor 'aeroob en anaeroob cardio-en'
Er staat bij de meeste cardio-apparaten zo'n tabelletje, waarbij je voor aeroob een lagere HR nodig hebt. Dit zou zijn voor gewichtshandhaving of afvallen. Maar waarom zou je niet daarboven gaan zitten? Dan doe je ook wat voor je conditie, en ik geloof echt niet dat je daarbij niet af zal vallen (het lijkt me juist meer omdat je meer verbrandt).
Iemand sportdeskundige die weet hoe het zit?
Het mooi kotsende meisje.
pi_50579791
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat ik sowieso niet begrijp is die grens voor 'aeroob en anaeroob cardio-en'
Er staat bij de meeste cardio-apparaten zo'n tabelletje, waarbij je voor aeroob een lagere HR nodig hebt. Dit zou zijn voor gewichtshandhaving of afvallen. Maar waarom zou je niet daarboven gaan zitten? Dan doe je ook wat voor je conditie, en ik geloof echt niet dat je daarbij niet af zal vallen (het lijkt me juist meer omdat je meer verbrandt).
Iemand sportdeskundige die weet hoe het zit?
Zover ik weet, verschilt het erin waar je lichaam de energie vandaan haalt.
Bij anaeroobe inspanning wordt de energie uit suikers gehaald die zich in de spieren bevindt.
Vetten worden hierbij dus niiet aangesproken, wat wel het geval is bij aeroob.
pi_50580154
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef STING het volgende:

[..]

Zover ik weet, verschilt het erin waar je lichaam de energie vandaan haalt.
Bij anaeroobe inspanning wordt de energie uit suikers gehaald die zich in de spieren bevindt.
Vetten worden hierbij dus niiet aangesproken, wat wel het geval is bij aeroob.
Hmm...
Wat ik opgestoken heb van de lessen biochemie, is dat de spieren normaal gesproken aeroob suikers verbranden. Zodra je suiker anaeroob verbrandt ontstaat er lactaat en spierpijn.
Bij langdurigere inspanning wordt de vetzuurverbranding ook op gang gebracht.

Tot nu toe is mijn mening daarover dat de langdurigheid wel de clue is, maar dat de lagere HR zorgt dat mensen langer de inspanning volhouden, zodat ze toekomen aan vetzuurverbranding.
Zou dat een beetje kloppen?

Edit: allemaal wat simpel voorgesteld.
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:46:52 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50580178
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef YPrue het volgende:

[..]

Het vet op de spieren zal ook niet verdwijnen als je naast die oefeningen geen/te weinig cardio doet. Deels klopt dit dus niet. Als je alleen die oefeningen doet, zullen de spieren onder je vetlaag wel vorm aannemen, maar het vet gaat daar niet weg. Als je daar wel nog cardio bij doet, gaat de combinatie zijn werk doen en verbrand je vet + je vormt je spieren.
Wat daar staat klopt wel, alleen zijn ze vergeten erbij te vermelden dat je ook cardio moet doen . Ik doe dus aan spinning en hardlopen, dus dat lijkt me wel goede cardiofitness .
quote:
Ik vind het toch zo ontieglijk zonde als ik mensen in de sportschool zie die op een tempo van niks cardio doen en tussendoor dan wel Liga's enzo zitten te eten he.
die mensen zitten voor de show in de sportschool en komen er vanzelf wel achter dat ze er geen reet mee opschieten als ze zo doorgaan als ze doen.

Ooit was ik ook zo . Wel lekker alles blijven eten wat ik wilde en ik dacht dat ik alles er wel weer af zou krijgen met een uurtje ouwehoeren in de sportschool.

Net 3 uur met SPSS zitten klooien op de uni. Geen tijd gehad om te eten, dus net even een glas vruchtensap gehad en een banaan. Nog gaan lunchen heeft geen zin, want over een uurtje ga ik alweer koken (moet om 17 uur eten, want om 19 uur spinnen). Misschien dat ik vanavond nog even wat neem, anders krijg ik wel erg weinig calorieën binnen vandaag.

Ik durf bijna niet te zeggen wat ik tot nu toe gegeten heb:

200 ml magere yoghurt, 50 gram muesli
klein trosje druiven
banaan
glas vruchtensap

. Veel te weinig dus. Stomme uni ook .

Ga vanavond fusili met groenten, salami en kaas uit de oven eten .

Mên, ik heb nog steeds spijt van die stomme pizza. Ben er niet van aangekomen (ziet er naar uit dat 74 kg nu even het gewicht is waar ik op terug keer), maar ik ben echt als een blad aan de boom omgedraaid. Vroeger, als ik honger had in de winkel, nam ik allerlei lekkere dingen mee, zak chips etc. Nu dénk ik er niet eens aan. Kocht gewoon een zak bananen en een fles vruchtensap bij de AH. Bovendien ben ik eten echt een noodzakelijke kwaad gaan vinden .... Das ook weer niet gezond, maar momenteel eet ik echt omdat ik anders omval en niet omdat ik eten leuk / lekker vind ofzo. Zelfs patat vind ik momenteel niks meer aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_50580355
ik heb minder op
200ml magere yoghurt en handje muesli
peer
banaan

en de rest water

renske had je nog mijn oefeningen voor je buik gelezen?
pi_50580358
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hmm...
Wat ik opgestoken heb van de lessen biochemie, is dat de spieren normaal gesproken aeroob suikers verbranden. Zodra je suiker anaeroob verbrandt ontstaat er lactaat en spierpijn.
Bij langdurigere inspanning wordt de vetzuurverbranding ook op gang gebracht.
Aeroob verbruik je eerst je glucose/suikers voorraad, daarna koolhydraten, gevolgd door vetten.
Anaeroob verbuik je alleen de brandstoffen die zich in je spieren bevinden en dan treedt er inderdaad verzuring op en hou je het veel minder lang uit.
quote:
Tot nu toe is mijn mening daarover dat de langdurigheid wel de clue is, maar dat de lagere HR zorgt dat mensen langer de inspanning volhouden, zodat ze toekomen aan vetzuurverbranding.
Zou dat een beetje kloppen?
Jep, volgens mij wel
pi_50580948
Wat is cardio nou eigenlijk in normaal nederlands? Conditietraining ofzo? (vraag me af wat ik doe, maar volgens zo'n tabel op internet zou ik wel 800 kcal per uur moeten verbranden met een vechtsport)

Ik was daarnet winkelen Alsnog nix boeiends: bikini's heb ik gewoon nog steeds dezelfde maat. Niets gekocht trouwens, wel een supermooie gezien die eindelijk in mijn maat is, maar die is 50 Euro en daar moet ik nog even over nadenken ... maar wel leuk, mezelf in die spiegel bekijken en tot de conclusie komen dat het er goed uitziet (en dat mn buik bruin geworden is in dat ene uurtje een week geleden!)

En muesli gekocht. Bij de Lidle, die met het minste suiker ... was maar 1,30 per pak van een kilo, eens kijken of dit wel lekker is. En anders gooi ik er wel cacaopoeder bij (heeft dat eigenlijk een kcal ofzo?) om het op smaak te brengen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 18 juni 2007 @ 16:24:00 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50581533
Ik hoorde dat jullie me hadden gemist? kan kloppen, ik heb deze week niet aan slank de zomer in gedaan Ben geslaagd en zulks dus vandaar dat ik ff niet heb gepost.

Maar vanaf morgen beter ik mn leven weer

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50581610
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
Ik hoorde dat jullie me hadden gemist? kan kloppen, ik heb deze week niet aan slank de zomer in gedaan Ben geslaagd en zulks dus vandaar dat ik ff niet heb gepost.

Maar vanaf morgen beter ik mn leven weer

Geslaagd? Gefeliciteerd! (wat deed je ook alweer? )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')