ICTquote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geslaagd? Gefeliciteerd!(wat deed je ook alweer?
)
ik heb de 28ste ook diploma uitreikingquote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ICT
28ste diploma uitreiking. Geen idee nog hoe ik gaDenk dat ik mn pak aandoe
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
200ml magere yoghurt en handje muesli
peer
banaan
en de rest water
renske had je nog mijn oefeningen voor je buik gelezen?
avondeten is altijd fatsoenlijk alleen waarschijnlijk ook niet heel veelquote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Wel fatsoenlijk avondeten neem ik aan?
Want als dat niet zo is, ben je vandaag niet erg gezond bezig.
Ik tot nu toe:
- veel drinken (water en koffie)
- 2 boterhammen 20+ kaas
- 2 crackers 20+ kaas
- 1 cup-a-soup
En nu mosterdsoep aan het koken
een beetje offtopic maar heb jij eigenlijk ook broeken ik heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb de 28ste ook diploma uitreiking
doe mijn witte jurkje aan
1 spijkerbroek en de rest alleen sportbroekenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Riann het volgende:
[..]
een beetje offtopic maar heb jij eigenlijk ook broeken ik heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien.
ik draag ook graag rokjes moet ik eerlijk bekennen en heb af en toe maar een broek aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1 spijkerbroek en de rest alleen sportbroeken
vind broeken niet echt mooi staan bij mijquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Riann het volgende:
[..]
ik draag ook graag rokjes moet ik eerlijk bekennen en heb af en toe maar een broek aan.maar zou wel eens benieuwd zijn naar een foto van jou in broek. Ik draag zelf overigens nooit jurkjes.
Waarom dat niet dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind broeken niet echt mooi staan bij mij
klopt ik draag ook graag rokjesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat mijn bovenbenen het dikst zijn en dat zie je niet als je rokken of jurkjes draagt
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
peer
banaan
en de rest water
ik moet zo eten omdat mijn stofwisseling nou eenmaal zo isquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijn.
Idemquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor de hele dag? Ik zou jouw stofwisseling echt niet willen zijn.
Die is niet 'nou eenmaal' zo, die heb je zelf zo gemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
ik moet zo eten omdat mijn stofwisseling nou eenmaal zo is
Inderdaad, het liefste zou ik ze dan een hele tafel met taart en koffie voorzetten zodat ze bij het urenlang kletsen op de roeimachine/fiets/etc. een koffiekransje kunnen houden.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt wel, alleen zijn ze vergeten erbij te vermelden dat je ook cardio moet doen. Ik doe dus aan spinning en hardlopen, dus dat lijkt me wel goede cardiofitness
.
[..]
die mensen zitten voor de show in de sportschool en komen er vanzelf wel achter dat ze er geen reet mee opschieten als ze zo doorgaan als ze doen.
nee ik heb nooit veel gegetenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Die is niet 'nou eenmaal' zo, die heb je zelf zo gemaakt![]()
Misschien moet je je eigen posts van dit weekend even teruglezenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee ik heb nooit veel gegeten
dat heb ik niet zelf gemaakt, ik kan niet meer eten
net zoals je mensen hebt die veel kunnen eten zonder aan te komen
*proest*quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat BMI van 38?!
de verkeerde dingen te eten, daarvoor hoef je dan nog geen eens veel te etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat BMI van 38?!
Veel calorieen dus. Dat is gewoon veel etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
de verkeerde dingen te eten, daarvoor hoef je dan nog geen eens veel te eten
en drinken vooral
nee niet veel etenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Veel calorieen dus. Dat is gewoon veel eten![]()
dank uquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Saskia heeft wel gelijk. Ik at ook niet veel meer dan een normaal mens. Ik at 'slechts' meer calorieën
.
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12dequote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Saskia heeft wel gelijk. Ik at ook niet veel meer dan een normaal mens. Ik at 'slechts' meer calorieën
.
dan begrijp je meteen dat mijn stofwisseling dus wel anders werkt dan bij normale mensenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12de![]()
Als je alleen tijdens het avondeten at, vraag ik me af waarom die snoeppot die de hele dag open stond en de zakken chips op de keukentafel een probleem voor je waren. Oja, en ook nog steeds hoe je aan je BMI van 38 kwam.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee niet veel eten
at alleen normaal tijdens het avond eten
en overdag weinig
je moet de hele dag blijven eten om je stofwisseling op gang te houden
dus mijn stofwisseling is gewoon altijd langzaam geweest
weet je wat het is ik heb eigenlijk nooit een bmi van 38 gehadquote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je alleen tijdens het avondeten at, vraag ik me af waarom die snoeppot die de hele dag open stond en de zakken chips op de keukentafel een probleem voor je waren. Oja, en ook nog steeds hoe je aan je BMI van 38 kwam.
Of je at gewoon veel meer dan normale mensen en loop je dat nu te ontkennen omdat je anderen zo hebt lopen afzeikenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan begrijp je meteen dat mijn stofwisseling dus wel anders werkt dan bij normale mensen
Goh, echt....?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je wat het is ik heb eigenlijk nooit een bmi van 38 gehad
altijd eentje van 26 en ben nooit iets afgevallen maar vind het gewoon leuk om zo aandacht te krijgen
kan er ook niets aan doen
ongezond valt wel mee mijn ontbijt was goed, mijn avond eten is goed, 2 stuks fruit en wat iemand normaal met lunch eet eet ik over een half uurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
Deze discussie past hier in zoverre dat jij vandaag eten op hebt waar een anorexiapatiënt jaloers op zou zijn.
Dan wordt het straks "graatmager de zomer in"
Begrijp me goed, het is nog niet zo ver, maar wat je nu doet is verschrikkelijk ongezond, slechte stofwisseling of niet!
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb minder op![]()
peer
banaan
en de rest water
Dat is niet genoeg. Punt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
avondeten is altijd fatsoenlijk alleen waarschijnlijk ook niet heel veel
witlofsalade
krieltjes
en iets van vlees
maar dat calorierijke eten is ook pas op m'n 21e ofzo begonnenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja maar jij had geen bmi van 38 op je 12de![]()
ben je weer lekker op dreef?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je lang niet de 1000 caloriën haalt, daarom is het niet genoeg.
Welneequote:
ik haal de 1000kcal welquote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
omdat je lang niet de 1000 caloriën haalt, daarom is het niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |