Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef mordradead het volgende:
Wat is eigenlijk "beter" cup-a-soup helder of wat bouillon? Ik neem het laatste altijd dat vind ik echt super
Ja, daar heb je wel gelijk in! Maar je moet niet te weinig zout binnen krijgen, zeker niet als het warm weer is. En t is sowieso beter voor je als een glas colaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.
Ongeveer hetzelfde denk ik, al is cup-a-soup helder veel duurder dan bouillonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef mordradead het volgende:
Wat is eigenlijk "beter" cup-a-soup helder of wat bouillon? Ik neem het laatste altijd dat vind ik echt super
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in! Maar je moet niet te weinig zout binnen krijgen, zeker niet als het warm weer is. En t is sowieso beter voor je als een glas cola![]()
Maar wel weinig calorieenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Iemand weleens een crashdieet gedaan?
Nee ik was het zeker niet van plan! Maar misschien zijn er hier mensen die t wel van plan waren en dan kon ik het ze even uit hun hoofd praten.quote:
ja, wel eens weight carequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Iemand weleens een crashdieet gedaan?
Hoe zag een week er dan uit? Qua eten. En hoe lijn je nu dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
ja, wel eens weight care![]()
nooit meer!!!
Dat lijkt me idd heel smerig. Al zijn die chocoladerepen van slimfast wel lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef poppetje22 het volgende:
's morgens een shake of muesli (uit een zakje, met vies poeder erbij)
's middags een reep
's avonds maaltijdsoep of pasta of puree uit een zakje.
en tussendoor soep.
niks aan hoor.. t is niet echt heel erg vies, maar lekker eten is zeker anders!
Nu eet ik gewoon normaal eten, maar heel gevarieerd en ik let op de calorieen en de gezondheidsfactor
Gisteren:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heel smerig. Al zijn die chocoladerepen van slimfast wel lekker![]()
Wat heb je gisteren gegeten?
Dat is best netjes tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Gisteren:
ontbijt: Yoghurt met muesli
tussendoor: liga evergreen
lunch: 2 boterhammen met kaas, 1 tomaat, soepje
tussendoor: grote plak ontbijtkoek, appel
avond: gepofte aardappel met saus (), sla en tartaartje
tussendoor: kersen (25 st ongeveer)
Jahoor, weet het niet precies.. maar volgens mij moet ik zo'n beetje rond de 1500 calorieen zitten..quote:
Ik eet heel chaotisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:03 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Jahoor, weet het niet precies.. maar volgens mij moet ik zo'n beetje rond de 1500 calorieen zitten..
vanmiddag of vanavond weer lekker hardlopen![]()
Wat eet jij zoal op een dag dan?
He herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
En ik woon nog bij mn ouders, dus het is niet zo dat ik dan zelf kan bepalen wat ik eet.
Wat zijn dat dan voor oefeningen? Ik geloof dat ik wat gemist hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Net even buikspieroefeningen gedaan uit de gids van Chicolate. Er staan oefeningen in die ik echt niet kan, hoor. Dus ik houd het voorlopig even bij de oefeningen die wel lukken. Dan worden m'n buikspieren vanzelf wel sterker, zodat ik ze wel kan
.
gewoon buikspieroefeningen, heel veel verschillendequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor oefeningen? Ik geloof dat ik wat gemist heb
Maar over een maandje ongeveer woon ik wel op mezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He herkenbaar... enige wat je dan kan doen is af en toe vragen of ze iets speciaals willen kopen (ik heb nu eindelijk goedkope, lekkere, gezonde muesli gevonden. Bij de Liddl, 1,30 per kilo
en het is nog best wel te eten) en gewoon wat minder opscheppen 's avonds.
Ik voel me een stuk beter dan gisternog steeds wel buikpijn, en ik leef op brandnetelthee, maar het gaat al beter. Vandaag gegeten: een bakje muesli met halfvolle melk, 2 glazen thee, appel en 3 pepermuntjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |