abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50604589
Ik zit net een droog beschuitje te eten en ik zit nu aan de cup a soup helder. Je moet het voedsel dat je nuttigt goed verspreiden over je dag. Ik eet 6 keer een beetje ipv 3 keer veel (hoe vaak heb ik dat al gezegd?)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:26:47 #227
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50604604
Wat is eigenlijk "beter" cup-a-soup helder of wat bouillon? Ik neem het laatste altijd dat vind ik echt super
Bernie en ik zijn tof.
pi_50604651
Hongeren is inderdaad niet goed, maar ik kan me voorstellen dat je ook met genoeg eten honger krijgt, als je hiervoor gewend was heel veel te eten (weet niet of dat zo is natuurlijk). Dan is het denk ik gewoon een kwestie van wennen...

Ik heb een dag vrij vandaag, want mijn begeleidster is mijn scriptie aan het lezen
En het is mooi weer!
Tijd om schoon te maken en fruit te eten op het balkon
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50604682
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef mordradead het volgende:
Wat is eigenlijk "beter" cup-a-soup helder of wat bouillon? Ik neem het laatste altijd dat vind ik echt super
Ik zou het beide vermijden, aangezien er vrij veel zout zit in beide.
pi_50604747
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef STING het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in! Maar je moet niet te weinig zout binnen krijgen, zeker niet als het warm weer is. En t is sowieso beter voor je als een glas cola
pi_50604812
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef mordradead het volgende:
Ongeveer hetzelfde denk ik, al is cup-a-soup helder veel duurder dan bouillon
Misschien zit er wat meer zout in bouillon? Maar zolang je geen verrotte nieren of een torenhoge bloeddruk hebt maakt dat beetje zout niet zoveel uit. (en als je dat wel helpt, moet je ook geen cup-a-soup eten )

Ik heb net een kop koffie gehad en nog geen zin in ontbijt, maar dat komt zo wel!
pi_50604850
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in! Maar je moet niet te weinig zout binnen krijgen, zeker niet als het warm weer is. En t is sowieso beter voor je als een glas cola
Eensch
pi_50604880
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef STING het volgende:

[..]

Maar wel weinig calorieen Dus gewoon lekker en ook best ok

Die kiwi begint te werken! Ik heb niet meer zo veel honger!! Als ik die appel nou nog weet te rekken tot een uur of 11 moet het goedkomen
pi_50604934
Iemand weleens een crashdieet gedaan?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:57:13 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50605223
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef BabblingBrook het volgende:
Nee.
Heb je plannen? Don't!

.
Niet meer actief op Fok!
pi_50605566
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee.
Heb je plannen? Don't!

.
Nee ik was het zeker niet van plan! Maar misschien zijn er hier mensen die t wel van plan waren en dan kon ik het ze even uit hun hoofd praten.
pi_50605726
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef BabblingBrook het volgende:
ja, wel eens weight care
nooit meer!!!
pi_50605771
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

ja, wel eens weight care
nooit meer!!!
Hoe zag een week er dan uit? Qua eten. En hoe lijn je nu dan?
pi_50606070
's morgens een shake of muesli (uit een zakje, met vies poeder erbij)
's middags een reep
's avonds maaltijdsoep of pasta of puree uit een zakje.

en tussendoor soep.

niks aan hoor.. t is niet echt heel erg vies, maar lekker eten is zeker anders!

Nu eet ik gewoon normaal eten, maar heel gevarieerd en ik let op de calorieen en de gezondheidsfactor
pi_50606110
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef poppetje22 het volgende:
's morgens een shake of muesli (uit een zakje, met vies poeder erbij)
's middags een reep
's avonds maaltijdsoep of pasta of puree uit een zakje.

en tussendoor soep.

niks aan hoor.. t is niet echt heel erg vies, maar lekker eten is zeker anders!

Nu eet ik gewoon normaal eten, maar heel gevarieerd en ik let op de calorieen en de gezondheidsfactor
Dat lijkt me idd heel smerig. Al zijn die chocoladerepen van slimfast wel lekker

Wat heb je gisteren gegeten?
pi_50606232
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd heel smerig. Al zijn die chocoladerepen van slimfast wel lekker

Wat heb je gisteren gegeten?
Gisteren:

ontbijt: Yoghurt met muesli
tussendoor: liga evergreen
lunch: 2 boterhammen met kaas, 1 tomaat, soepje
tussendoor: grote plak ontbijtkoek, appel
avond: gepofte aardappel met saus ( ), sla en tartaartje
tussendoor: kersen (25 st ongeveer)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:40:20 #242
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50606319
Zo, net lekker hard gelopen en beste dorst erna... al bijna anderhalf liter water op
zo ff douchen en een stukje ontbijtkoek nemen of een appel

Ik neem trouwens meestal bouillon bij brood, beetje boter en dompelen alleen natuurlijk niet iedere dag
Bernie en ik zijn tof.
pi_50606978
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Gisteren:

ontbijt: Yoghurt met muesli
tussendoor: liga evergreen
lunch: 2 boterhammen met kaas, 1 tomaat, soepje
tussendoor: grote plak ontbijtkoek, appel
avond: gepofte aardappel met saus ( ), sla en tartaartje
tussendoor: kersen (25 st ongeveer)
Dat is best netjes toch
pi_50607062
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:00 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Dat is best netjes toch
Jahoor, weet het niet precies.. maar volgens mij moet ik zo'n beetje rond de 1500 calorieen zitten..

vanmiddag of vanavond weer lekker hardlopen

Wat eet jij zoal op een dag?

[ Bericht 3% gewijzigd door poppetje22 op 19-06-2007 11:09:26 ]
pi_50607260
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:03 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Jahoor, weet het niet precies.. maar volgens mij moet ik zo'n beetje rond de 1500 calorieen zitten..

vanmiddag of vanavond weer lekker hardlopen

Wat eet jij zoal op een dag dan?
Ik eet heel chaotisch.

Ik heb gisteren eigenlijk alleen maar boterhammen gegeten. Ik moest van 9 tot 6 werken en dan ben ik pas kwart over 7 thuis en dan is mn eetlust een beetje weg. En ik woon nog bij mn ouders, dus het is niet zo dat ik dan zelf kan bepalen wat ik eet.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:31:59 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50607970
Net even buikspieroefeningen gedaan uit de gids van Chicolate. Er staan oefeningen in die ik echt niet kan, hoor . Dus ik houd het voorlopig even bij de oefeningen die wel lukken. Dan worden m'n buikspieren vanzelf wel sterker, zodat ik ze wel kan .
Niet meer actief op Fok!
pi_50607975
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

En ik woon nog bij mn ouders, dus het is niet zo dat ik dan zelf kan bepalen wat ik eet.
He herkenbaar ... enige wat je dan kan doen is af en toe vragen of ze iets speciaals willen kopen (ik heb nu eindelijk goedkope, lekkere, gezonde muesli gevonden. Bij de Liddl, 1,30 per kilo en het is nog best wel te eten) en gewoon wat minder opscheppen 's avonds.

Ik voel me een stuk beter dan gister nog steeds wel buikpijn, en ik leef op brandnetelthee, maar het gaat al beter. Vandaag gegeten: een bakje muesli met halfvolle melk, 2 glazen thee, appel en 3 pepermuntjes.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50608131
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Net even buikspieroefeningen gedaan uit de gids van Chicolate. Er staan oefeningen in die ik echt niet kan, hoor . Dus ik houd het voorlopig even bij de oefeningen die wel lukken. Dan worden m'n buikspieren vanzelf wel sterker, zodat ik ze wel kan .
Wat zijn dat dan voor oefeningen? Ik geloof dat ik wat gemist heb
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:38:17 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50608195
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Wat zijn dat dan voor oefeningen? Ik geloof dat ik wat gemist heb
gewoon buikspieroefeningen, heel veel verschillende . Voor bovenste buikspieren, onderste buikspieren en zijdelings buikspieren. En je traint je rug er ook nog mee. Als je die gids ook wilt, pm me je mail adres dan even, dan stuur ik hem op .
Niet meer actief op Fok!
pi_50608220
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

He herkenbaar ... enige wat je dan kan doen is af en toe vragen of ze iets speciaals willen kopen (ik heb nu eindelijk goedkope, lekkere, gezonde muesli gevonden. Bij de Liddl, 1,30 per kilo en het is nog best wel te eten) en gewoon wat minder opscheppen 's avonds.

Ik voel me een stuk beter dan gister nog steeds wel buikpijn, en ik leef op brandnetelthee, maar het gaat al beter. Vandaag gegeten: een bakje muesli met halfvolle melk, 2 glazen thee, appel en 3 pepermuntjes.
Maar over een maandje ongeveer woon ik wel op mezelf Ik kan niet wachten. ik vind muesli alleen lekker met yoghurt! Melk kan ik niet goed verdragen helaas. Ik vond cornflakes altijd erg lekker met melk

Mn schoonmoeder heeft zo'n nespresso apparaat gekocht, dus ik heb heel de zondag koffietjes geproeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')