ja idd en als hun een gehaktbal willen dan kun je er misschien een kippetje langs leggen als hun een gepaneerde snitzel willen dan laat je voor je eigen een ongepaneerde bakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He herkenbaar... enige wat je dan kan doen is af en toe vragen of ze iets speciaals willen kopen (ik heb nu eindelijk goedkope, lekkere, gezonde muesli gevonden. Bij de Liddl, 1,30 per kilo
en het is nog best wel te eten) en gewoon wat minder opscheppen 's avonds.
Ik voel me een stuk beter dan gisternog steeds wel buikpijn, en ik leef op brandnetelthee, maar het gaat al beter. Vandaag gegeten: een bakje muesli met halfvolle melk, 2 glazen thee, appel en 3 pepermuntjes.
Preciesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Riann het volgende:
[..]
ja idd en als hun een gehaktbal willen dan kun je er misschien een kippetje langs leggen als hun een gepaneerde snitzel willen dan laat je voor je eigen een ongepaneerde bakken.![]()
geen dankquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Riann het volgende:
[..]
ja idd en als hun ze een gehaktbal willen dan kun je er misschien een kippetje langs leggen als hun ze een gepaneerde snitzel willen dan laat je voor je eigen jezelf een ongepaneerde bakken.![]()
Mijn eerste gedachte (en ik weet echt niet of het waar is): het is zuur. Gooi iets zuurs in een maag die al overstuur is en die stuurt het meteen weer naar boven. Daarom drink ik nooit sinaasappelsap als ik misselijk ben, dan komt spontaan alles bovendrijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
weet trouwens iemand waarom je geen nectarine moet eten als je al ziek bent?
heb net voor het eerst sinds 15 jaar overgegeven
Oh bahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
ja dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte (en ik weet echt niet of het waar is): het is zuur. Gooi iets zuurs in een maag die al overstuur is en die stuurt het meteen weer naar boven. Daarom drink ik nooit sinaasappelsap als ik misselijk ben, dan komt spontaan alles bovendrijven.
Maar beterschap![]()
Alweer ziekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
als ik de verhalen zo lees hier ben ik niet vaker ziek dan anderequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Alweer ziek![]()
Komt dat echt door die kinderen om je heen, dat je zo vaak ziek wordt? Lijkt me behoorlijk irritant...
Beterschap!
Als ik de verhalen zo lees ben jij wel vaker ziek dan anderen hoor, vooral aan het begin van de lente. Davitamonnetjes maar eens proberen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik de verhalen zo lees hier ben ik niet vaker ziek dan andere
had nu al maanden nergens last van behalve van neusverkoudheid
denk niet dat het deze keer door de kinderen komt, mijn moeder had dit in het weekend
Kan ook gewoon mijn idee zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:
als ik de verhalen zo lees hier ben ik niet vaker ziek dan andere
had nu al maanden nergens last van behalve van neusverkoudheid
denk niet dat het deze keer door de kinderen komt, mijn moeder had dit in het weekend
Vast beginnen met een gezond huis voor diegene die er nog niet isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wel!![]()
Partner in crime nog niet...![]()
*proest*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef BabblingBrook het volgende:
...frikandelbabies...
Wat dat betreft heb ik het makkelijk: ik rook niet, ik drink zelden en ik ben vegetariėr. Geen frikandelbabies hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja t is net als stoppen met roken voor je zwanger wilt raken.
Dikke kindertjes zijn ook zo zielig. Mn vriendje noemt ze altijd frikandelbabies.
Je bent al zo gezond bezig (alleen ben ik t niet helemaal eens over het geen vlees eten verhaal) jk vind je ook niet te dik ofzo als ik je foto's zie op je profiel. Wat wil je nog verbeteren/veranderen? Keihard aan sporten lijkt me ook geen goed idee, want als je zo strak in je vel zit heb je alleen maar meer kans op striae lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het makkelijk: ik rook niet, ik drink zelden en ik ben vegetariėr. Geen frikandelbabies hier.Tofubabies misschien...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |