Ha, baas, deze week is er nu eens niets gebeurd voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:53 schreef Jonks het volgende:
hoe waren jullie trainingsverslagen na de jeugdwedstrijden?
mijne zei niet veel... :/
quote:een klein overzicht met wat voorlopige & voorzichtige conclusies ter bevordering van de discussie alhier:
PS: het is handiger als iedereen hier de NEDERLANDSE versie van het rapport doorgeeft...
PPS: zie topic over trainingsrapporten voor een overzicht van deze tips
PPS: Ik denk dat het overzicht wat betreft de zinnen aardig compleet is
introductie, 'algemeen' karakter/talent?
-Hoor eens, xxxx xxxx is xx jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
-Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. -Hij zegt dat hij xxxx xxxx heet en xx jaar oud is.
-Terzake. De kandidaat van deze week is xx jaar en heet xxxx xxxx.
-Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is xxxx xxxx en hij is xx jaar.
-Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. xxxx xxxx is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij xx jaar.
-xxxx xxxx heeft volgens mij potentieel. Hij is xx jaar en lijkt iets extra's te hebben.
-Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is xx jaar en heet xxxx xxxx.
Het is voor mij nog volstrekt onduidelijk of er verschil in betekenis zit tussen deze intro's, en wat dan eventueel de volgorde zou moeten zijn.
multiskill, gemiddeld niveau alle skills?
-Ik zou zeggen dat het een xxxx allrounder is.
-Zijn overall vaardigheden zijn xxxx. Dus wellicht is hij wat voor ons.
-Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment xxxx volgens mij.
huidig niveau (specifiek per skill)
-Deze speler is xxxx in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
-Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer xxxx zijn.
-Zonder verdere training denk ik dat hij xxxx zal blijven Positiespel.
potentieel niveau (specifiek per skill)
-Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens xxxx kunnen worden.
-Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen xxxx in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
-Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' xxxx op het gebied van Positiespel wordt!
karakter/talent (specifiek per skill)
-Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman xxxx.
-Volgens mij is deze speler xxxx op het gebied van Scoren.
-Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens xxxx kunnen zijn.
DE NIVEAUS tot nu toe:
introductie, 'algemeen' karakter/talent?
Echt talentje
Toekomstige ster
Onder de indruk
Talentje
Potentieel, iets extra's
Interessante kandidaat
Terzake
karakter/talent (specifiek per skill)
Topklasse
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig
Hopeloos
huidig niveau (specifiek per skill)
Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Rampzalig
potentieel niveau (specifiek per skill)
Uitstekend
Goed
Redelijk
Matig
Zwak
multiskill, gemiddeld niveau alle skills?
Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
quote:Dag,
Sorry chef, deze week was ik er echt met m'n hoofd niet bij. Er waren wat problemen thuis, weet je. Ik heb dus niet meteen iets te melden.
Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!
quote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Corné Mullens: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Corné Mullens: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
Sytse van Hoof: Als de andere jongens niet weten hoe ze ergens over moeten denken, vragen ze hem om zijn mening.
Die Corné had ik als aanvaller naar de vleugel, dus ik ga hem komende wedstrijd als gewone aanvaller zetten, eens kijken wat hij dan doet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:22 schreef maniack28 het volgende:
Corné Mullens => Die zit dus bijna al maximaal..
Sytse van Hoof => Die heeft goed leiderschap ofzo
quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!
Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.
Er zit echt wel talent in Lucas Crijne. Hij heeft duidelijk groeimarge, maar of hij een ster kan worden, valt nu nog niet te zeggen.
Meer heb ik niet te vertellen. Tot nog eens.
Echt irritant inderdaad. Ik kan mijn 2e en 3e scout niet bellen... Hij zegt dat ik ze al gebeld heb terwijl dat niet waar is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:41 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een drama qua bugs dat nieuwe jeugdsysteem. Ok.. nieuw systeem kunnen fouten inzitten. Maar ding zit echt vol met bugs![]()
Het probleem is idd nog niet verholpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Echt irritant inderdaad. Ik kan mijn 2e en 3e scout niet bellen... Hij zegt dat ik ze al gebeld heb terwijl dat niet waar is...
Reinoud Gosselink zal dus wel veel leiderschap hebben, Jacco Aupperlee een vervelend karakter. Met die eerste opmerking kan ik weinig, behalve dat hij goed in vorm is (heeft vorm Redelijk/Passable)?quote:I'm sure you noticed that Reinoud Gosselink had an unusually good game this week. Let's hope he can learn how to play more consistently at that level.
Jacco Aupperlee has a very rough attitude, both on and off the pitch. That could get him into trouble…
He's just a boy, but still Reinoud Gosselink has a very commanding presence on the field. The other kids look up to him.
Vorm staat er toch gewoon bij bij je jeugdspelers?? Maar goed, ik zou anders ook niet precies weten wat ze ermee bedoelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Lennox, moet je kunnen winnen.
Zo te zien verlies je mid niet zo dramatisch, met je def hou je zn aanval makkelijk tegen. Vooral omdat je thuis speelt moet t goed kunnen. Lekker counteren
Ik had dit als trainingsupdate voor de jeugd:
[..]
Reinoud Gosselink zal dus wel veel leiderschap hebben, Jacco Aupperlee een vervelend karakter. Met die eerste opmerking kan ik weinig, behalve dat hij goed in vorm is (heeft vorm Redelijk/Passable)?
dat is wel een goeie ja.. zo zomaar kunnen iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef Lennox het volgende:
Specialiteit die door weertype gunstig is?
jij hebt er temminste 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Vanavond eerste jeugdmatch! En dat met pas 1 gescoute speler...
quote:Sante Lussu (156738633) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 330
Loon: 880 ¤/week
Club: I Foionchi
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Daar moet ik de komende 2 weken even winst mee gaan maken.. hoop dat het lukt.. samen voor 740k gekochtquote:Marcos Póvoa (157552426) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 960 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ligt het aan mij, of zijn de jonkies echt weer vreselijk duur?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik de komende 2 weken even winst mee gaan maken.. hoop dat het lukt.. samen voor 740k gekocht
Altijd in het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zijn de jonkies echt weer vreselijk duur?
help het je hopen, ze zijn weer lekker aan de prijsquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik de komende 2 weken even winst mee gaan maken.. hoop dat het lukt.. samen voor 740k gekocht
Dat is zo...maar moet er toch iedere keer weer aan wennen ;-)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Altijd in het begin van het seizoen.
ik probeer het wel een beetje uit te kienen dat ik geen trainees nodig heb danquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is zo...maar moet er toch iedere keer weer aan wennen ;-)
Als je 17 jarigen wil wordt het lastig hequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik probeer het wel een beetje uit te kienen dat ik geen trainees nodig heb dan
Da's balen, ik heb er al wel twee... allebei centraal in de verdedigingquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:22 schreef Lennox het volgende:
Ik heb mn standaardspelers erin staan. Nog steeds geen mogelijkheid gehad om een eerste speler te promoveren via die scouts.
Stel je zo komende zondag in de competitie ook op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Bij mij geen problemen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef Chen het volgende:
Er is een fout opgetreden
Helaas is er een fout opgetreden waardoor de pagina niet opgevraagd kan worden. Probeer het later weer. Je hoeft deze fout niet te melden.
Excuses voor het ongemak.
Ja hoor, kan ik geen opstelling maken
t' Is al geluktquote:
ik speel 10-0-0 tegen jequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef Chen het volgende:
[..]
t' Is al gelukt![]()
Hoe hebben jullie je opstelling gemaakt, hebben jullie maar wat neergezet of zit er ook nog een gedachte bij jullie achter?
quote:The goalie had lost his contact lens, good thing his mum had brought spares.
Wat een kut scoreverloopquote:1 - 0 Bertus Goossens (16)
2 - 0 Jochum Kamphuis (18)
2 - 1 Gilbert van der Mije (32)
3 - 1 Manus Dudok (61)
3 - 2 Bouke Eweg (73)
3 - 3 Sebastian Emons (79)
3 - 4 Bouke Eweg (86)
3 - 5 Auke van der Vlis (88)
3 - 6 Timon van Boekel (88)
Als het eenmaal wél fatsoenlijk draait, komt het wel goed. En nu zit je met die prutsers nog, die zijn na een seizoen vervangen. Een speler scouten kost je niks, dus dat moet je sowieso gewoon blijven doen, want je kan niet tussendoor uitstappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef truStie het volgende:
1-4 verloren
gaat nergens over die jeugdopleiding, grappig ofzo maar ik denk dat ik maar terugga naar de oude als dat kan
Denk dat je morgen een trainingsrapport hebt. Als het goed is (quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef truStie het volgende:
kan ook nergens informatie vinden over hoe me speler nou presteerde..
moet zeker gewoon kijken op welke positie hij sterren krijgt, en that's it? heb 2 spelers met sterren (1,5 ster ofzo)
Puur geluk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Heb wel met 3-2 gewonnenvan Parels voor de Zwijnen
Maar mijn "klasse" verdediger haalde maar twee sterren
En het stikt weer eens van de foutmeldingen
Ja wat wil je tegen 11 verdedigersquote:
quote:
Zolang er maar twee spelers zijn met 2 sterren, en de rest hooguit 1, laat ik de gasten met 2 sterren lekker staan. De rest gaat de draaimolen inquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef MrMoon het volgende:
hoe gaan jullie switchen volgende week? hoeveel sterren moet iemand halen om volgende week op dezelfde positie te spelen of komt iedereen op een andere positie?
mja daar zat ik zelf ook al aan te denken... vanaf 2 sterren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang er maar twee spelers zijn met 2 sterren, en de rest hooguit 1, laat ik de gasten met 2 sterren lekker staan. De rest gaat de draaimolen in
Tja...momenteel zijn dat de "sterren" van het team hequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja daar zat ik zelf ook al aan te denken... vanaf 2 sterren...
Wat liefquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Flappekz het volgende:
Gewonnen3-6!
2 keer geel omdat de spelers hun shirt niet in hun broek wilde doen....
Ja maar ik vraag me dus af of je daar iets aan hebt, aan zo'n opstelling.... moet je niet gewoon balbezit hebben om uberhaupt iets te kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:17 schreef Lennox het volgende:
0-6 verloren en 0% balbezit.
10-0-0. Zat er 1 bij met 2,5* geloof ik
Dit was met mijn rotzooi he. Kon zojuist pas bellen met de scouts. Gewoon kijken of er defs tussen zaten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me dus af of je daar iets aan hebt, aan zo'n opstelling.... moet je niet gewoon balbezit hebben om uberhaupt iets te kunnen ontdekken
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Pierre Bouwman.
Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Positiespel.
Als je ze naar een speciefiek type laat zoeken, heb je minder kans op een bruikbare speler, maar wel meer kans op een goeie in die categorie. Is wel belangrijk om te onthouden. Ik heb één scout op vleugelspelers staan, de andere twee algemeen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dit was met mijn rotzooi he. Kon zojuist pas bellen met de scouts. Gewoon kijken of er defs tussen zaten.
Nu zoek ik net op verdedigers en die lamballen komen met 2 dramatische positiespel gasten en een spits![]()
![]()
De laatste maar opgenomen in het team, maar het is allemaal niks.
[..]
zo doe ik het ook.. ik laat 2 naar vanalles zoeken en 1 naar verdedigers..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je ze naar een speciefiek type laat zoeken, heb je minder kans op een bruikbare speler, maar wel meer kans op een goeie in die categorie. Is wel belangrijk om te onthouden. Ik heb één scout op vleugelspelers staan, de andere twee algemeen.
same here, matig spits, maar geen def...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef Daemon19 het volgende:
Ik kon een jeugdspeler die goed in PM kon worden, maar ik train geen pm..
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jon Cleven en hij is 16 jaar.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
als scout en de eerste is eigenlijk het beste, maar bij de vraag: zullen we hem een contract aanbieden zeg je in eerste instantie nee, omdat je de rest ook even wil lezen, krijg je dan nog een kans?
Hihiquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat wil je tegen 11 verdedigers
Ik vond het al zo'n achterlijke uitslag maar nu snap ik het
Leuke speler, maar zal wel laag zitten zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Damn,
deze kreeg ik gratis bij me Nieuwe aangemelde team:
Ivan Kagenaar
TSI = 440, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
opzich goeie speler
Vooral omdat ik Scoren wil trainen
quote:Je kunt deze speler naar je eerste selectie promoveren wanneer hij ten minste 17 jaar is en een heel seizoen in je jeugdteam heeft gerijpt.
7-4 word ie al 17, dus dat houd in dat ik een 18 jarige jeugdspeler minimaal kan krijgen?quote:
Niet als je hem promoveert voordat hij 18 wordt. Want dan heeft hij toch een seizoen in je jeugd gespeeld...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
7-4 word ie al 17, dus dat houd in dat ik een 18 jarige jeugdspeler minimaal kan krijgen?
aan het einde van je seizoen worden al je spelers toch een jaar ouder?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als je hem promoveert voordat hij 18 wordt. Want dan heeft hij toch een seizoen in je jeugd gespeeld...
Zeeuwquote:Op woensdag 4 april 2007 07:19 schreef rompompom het volgende:
gosternokke!
ja maar je jeugdspelers niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
aan het einde van je seizoen worden al je spelers toch een jaar ouder?
De jeugdspelers niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
aan het einde van je seizoen worden al je spelers toch een jaar ouder?
maar uit hattrick haal ik:quote:
255 hattrick dagen in 2 real life dagen ?quote:Cas Godschalk (6809746)
16 jaar en 110 dagen, zwak in vorm
Uitspraak van speler toevoegen
Volgende verjaardag: 2007-04-06 00:00:00
waarom staat er dan dat zijn volgende verjaardag op de 6e is?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee. Hattrick seizoen is 112 dagen.
Spelers verjaren dus op .. Jaar en 112 dagen. In jouw gevel 16 jaar en 112 dagen = 17 jaar en 0 dagen.
110 + 2 = 112...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarom staat er dan dat zijn volgende verjaardag op de 6e is?
dus 6 april is hij 17... dan einde van dit seizoen mag hij naar mjin 1e elftal maar dan word is alweer 18....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
110 + 2 = 112...
4 April + 2 dagen = 6 April...
Dan promoveer je hem toch pas na de leeftijdsupdate van je 1e elftal... Dan is hij gewoon 17 jaar...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dus 6 april is hij 17... dan einde van dit seizoen mag hij naar mjin 1e elftal maar dan word is alweer 18....
en het eerste elftal heeft geen verjaardag (pas eind van het jaar idd)quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan promoveer je hem toch pas na de leeftijdsupdate van je 1e elftal... Dan is hij gewoon 17 jaar...
Trouwens, ervoor kun je hem toch niet promoveren aangezien de jeugd pas erna is begonnen...
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en het eerste elftal heeft geen verjaardag (pas eind van het jaar idd)![]()
de fokcup ja...quote:
Ben benieuwd. Hem eruit wippen zou wel een grote stunt zijn.quote:[Uitbreiden!] F.K. Partizan Putter - West Ham Gouda 0 - 0 [Verwijder]
(28 minuten voor de aftrap)
Idd...zal het gaan gebeuren? Binnen de 300 minuten dit keer?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Yankee_One het volgende:
zullen we anders een poll starten wanneer we vandaag het verslag krijgen?
Versterk als eerste je middenveld, als je dat in handen hebt is het bijna onmogelijk om van botjes te verliezen, ook tegen 'echte' tegenstanders is dat een belangrijke sleutel tot succesquote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef jmac het volgende:
Zit ik in de X league met alleen maar botjes in de league verlies ik nog met 1-3.... Ik krijg zo'n gevoel dat dit niet my type of game gaat worden
Pas 24 uur ná de wedstrijd...dus vanavond ergens verwacht ik m welquote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie al een trainingsverslag van de jeugd? Ik zie nog niks
Mooie meevaller rpp! Feliquote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
Woehoe! M'n bekerwedstrijd is onverwachts een walkover geworden!! Ik zie nu pas dat die gozer sinds 14 maart niet meer had ingelogd.
.
Maar dat levert je ook geen financieën op of wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
Woehoe! M'n bekerwedstrijd is onverwachts een walkover geworden!! Ik zie nu pas dat die gozer sinds 14 maart niet meer had ingelogd.
.
Voor het eerst de derde ronde!!
jewel, er zijn nog steeds kaarten verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat levert je ook geen financieën op of wel?
Dan is het wel mooi meegenomenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jewel, er zijn nog steeds kaarten verkocht
Ja, gaat weer geweldig...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:04 schreef jmac het volgende:
Datum: 04-04-2007 om 17:10 en nog steeds geen verslag van de wedstrijd :S
En bedanktquote:In de 33e minuut werd in de dug-out van Dynamo woedend gereageerd op een aanslag op Marcos Picazo. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten. Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Mariano van Gerner van Dynamo in de 34e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Wojciech Latosiński de taak om hem te vervangen.
quote:Z.v.v. Jabeek - TeamKoekje (92 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
204 HatStatsquote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: briljant (hoog)
Linkerverdediging: formidabel (laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit verder gekomen dan ronde 1 en nu gelijk naar ronde 3 door.
[..]
204 HatStatsen 32500 man op de tribune.
V ploeg![]()
Lennoxquote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit verder gekomen dan ronde 1 en nu gelijk naar ronde 3 door.
[..]
204 HatStatsen 32500 man op de tribune.
V ploeg![]()
quote:POSSESSION
4% - 96%
5% - 95%
RATING
Red Force one
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: excellent
Midfield: disastrous (low)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: weak (high)
Right Attack: weak (low)
Central Attack: inadequate (very low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 108
Verdediging 57
Middenveld 6
Aanval 45
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: magnificent
Midfield: formidable (very low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: inadequate (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: solid (high)
Left Attack: poor (very high)
HatStats 188
Verdediging 39
Middenveld 99
Aanval 50
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Lennox het volgende:
11-04-2007 (Beker):
F.K. Partizan Puttershoek - Grumpelix
Volgens mij ken ik die ergens van![]()
![]()
![]()
11-04-2007 (Beker):
![]()
![]()
quote:[18:52:56] <@JD> hopen dat ik een Fok!-ker loot
quote:[18:46:23] * @JD speelt ind e volgende ronde tegen Lennox
[18:46:32] <@Lennox> Ik hoop het, kan zondag met mn kneuzen aantreden
[18:46:36] <@Lennox> bobottie
[18:46:37] <@JD>
[18:46:46] <@JD> al jouw spelers zijn toch kneuzen?
Lennox kennende hoeft hij zijn taktiek niet echt te besprekenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Egamer het volgende:
Haha Lennox.Nu mag je niet op 't forum vragen wat voor tactiek je moet gebruiken, anders weet Grumpelix het en ook andersom.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lennox kennende hoeft hij zijn taktiek niet echt te bespreken![]()
Dit is dus één van de straatschoffies, die een halve ster haalde op het middenveld. Eens kijken wat hij in de verdediging op gaat leveren. Hij is alleen al 16 jaar en 46 dagen oud...quote:Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.
We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Mariano Kalsbeek: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Bye, bye - tot binnenkort.
Kut trainer.quote:Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Oskar aan de Wiel: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.
Bye, bye - tot binnenkort.
tactisch oveklast noemen ze dat geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke 0 - 1 verloren in de beker.. De tegenstander had geheel onverwacht ineens een lager middenveld dan ik had.. waardoor mn countertaktiek in het water viel en dat bij licht bewolkt en droog weer![]()
Wanneer krijg je je trainingsrapport dan? Een aantal dagen na de wedstrijd? Of is er een vaste dag voor de trainingsrapporten?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Flappekz het volgende:
Mijn eerste trainingsrapport:
[..]
Dit is dus één van de straatschoffies, die een halve ster haalde op het middenveld. Eens kijken wat hij in de verdediging op gaat leveren. Hij is alleen al 16 jaar en 46 dagen oud...
zo'n 24 uur na het eind van je wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je trainingsrapport dan? Een aantal dagen na de wedstrijd? Of is er een vaste dag voor de trainingsrapporten?
Ja je weet in ieder geval dat Claus geen aanvoerder isquote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Wat moet je hier nou weer mee..
Leuk ook, die extra aanhef onderaan..
Hij zal wel matig of redelijk leiderschap hebben ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je weet in ieder geval dat Claus geen aanvoerder is
Je kunt toch altijd maar 1 pull per week doen, alleen kun je twee keer een speler weigeren en moet je de derde dan perse nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:44 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat het nut van 3 scouts was dat je 3 pulls kon doen in de week in plaats van 9 pogingen tot 1 pull
Ook die derde hoef je niet te nemen hoor. Alleen heb dan dus geen pull gedaan die week...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd maar 1 pull per week doen, alleen kun je twee keer een speler weigeren en moet je de derde dan perse nemen
11-04-2007 (Beker):
![]()
![]()
Hehe, ik was niet voor plan voor de 5e bekerronde te stoppen met piccen hoor, maar is goed. dealquote:
quote:Hallo,
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Dat is alles dat ik vandaag te melden had, baas.
De friendly heeft daar helaas geen invloed op...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef Flappekz het volgende:
Wat een onzin...Gisteren mijn friendly overtuigend gewonnen, toch zeggen er 4 fans op...
Wel mn 2 spitsen kapot.. eentje stond als reserve, eerst eentje +1 getrapt en toen die reserve + 4 getrapt... leuk grapjequote:CIOS
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: goed
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (heel hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: wonderbaarlijk (hoog)
/kickquote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef komrad het volgende:
Maniack is wel erg zuur, hij heeft nog niet eens iets gezegd over mijn nieuwe speler namelijk
dat was wel een heftige tegenstander danquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Jonks het volgende:
5-3-2 spelen, 2 kansen missen en toch met een 1-9 overwinning van het veld stappen..
Niet gek![]()
![]()
Overigens had ik mijn record debuut, mijn nieuwe keeper debuteerde met 11 sterren, meteen een absoluut individueel record![]()
quote:Dag baas!
Niets nieuws te melden, ben ik bang.
Yordi Sturink: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
1 per weekquote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Daemon19 het volgende:
Ik dacht trouwens dat er 2 jeugdwedstrijden in de week waren?
[..]
Ik moet eigenlijk nog eenzelfde middenvelder hebben om niet per definitie een al te grote counterslet te zijn, maar er is momenteel weinig interessants op de markt.quote:Suriwongse Dok Phi Sua (32)
Magnificent XP
Keeper: brilliant
Wage: 4 992 ¤/week including 20% Bonus
Joonas Sandelin (22)
Weak XP [Powerful]
Defending: magnificent
Passing: formidable
Winger: inadequate
Wage: 10 180 ¤/week
Matteo Maass (22)
Weak XP [Powerful]
Defending: world class
Passing: excellent
Winger: solid
Wage: 18 816 ¤/week including 20% Bonus
Flaviu Matei (22)
Poor XP [Powerful]
Defending: magnificent
Wage: 10 176 ¤/week including 20% Bonus
Lionel Frings (22)
Poor XP [Powerful]
Passing: formidable
Wage: 13 248 ¤/week including 20% Bonus
Ciprian Popa (22)
Weak XP [Powerful]
Playmaking: passable
Wage: 18 456 ¤/week including 20% Bonus
Jonas Klanglius (33)
Outstanding XP [Head]
Stamina: passable
Playmaking: supernatural
Passing: passable
Defending: passable
Wage: 13 608 ¤/week including 20% Bonus
Lai Jung-mo (26)
Inadequate XP [Quick]
Winger: extra-terrestrial
Defending: inadequate
Wage: 33 864 ¤/week including 20% Bonus
Tomás Martínez (21)
Wretched XP [Quick]
Winger: extra-terrestrial
Wage: 40 056 ¤/week including 20% Bonus
Jorge Rubio (27)
Solid XP [Unpredictable]
Scoring: titanic
Set pieces: divine
Wage: 36 744 ¤/week including 20% Bonus
Aarto Soisalon (28)
Outstanding XP [Quick]
Scoring: titanic
Passing: inadequate
Wage: 34 120 ¤/week
Total Wage: 234 260 ¤/week
Heiligschennis.quote:Transfers for David Pastoor
Date From To Price TSI then
5.4.2007 Fc Der Freddy uusrikkad 2 078 000 ¤ 46 480
19.10.2005 Fc Multiplexorul Fc Der Freddy 5 747 000 ¤ 49 950
Je verkoopt Pastoor niet, Pastoor verkoopt zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Want?
1.7 miljoentjesquote:
quote:Na 90 minuten kwam Eurosafe-speler Dave Van der Heyden heel ongelukkig terecht, maar toen hij richting de kant strompelde riep zijn getergde vader dat alleen mietjes pijn voelen, dus de arme jongen speelde door.
Aswoensdag is nog een heel eindje weg, dus dat zou je best kunnen lukken.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Lennox het volgende:
Denk dat ik voor as woensdag gewoon maar een paar divine spelers koop.
Heel erg leuke speler JD!!!!! Ik had m all1 wat jaartjes jonger gezocht. Over 2 seizoenen gaat ie al weer aftakelen. Dan is ie bejaard.quote:
dan kost tie ook alleen wat miljoentjes duurder en wil hij wat duizendjes meer salaris. Dan is dit slimmer zolang die niet geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel erg leuke speler JD!!!!! Ik had m all1 wat jaartjes jonger gezocht. Over 2 seizoenen gaat ie al weer aftakelen. Dan is ie bejaard.![]()
Vleugelspeler naar het midden, volgens mij.Omdat die normaalgesproken ook al bijdraagt in je middenveld en een centrale verdediger niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:56 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft nou meer invloed op je middenveld? Vleugel naar het midden, of aanvallende verdediger?
Ga uit van 75% bij een winger towards middle en richting 50% voor een offensive central defender (richting 25% voor een offensive wingback).quote:Op donderdag 5 april 2007 18:56 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft nou meer invloed op je middenveld? Vleugel naar het midden, of aanvallende verdediger?
Dat staat buiten kijf natuurlijk. Never state the obvious!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Lennox het volgende:
Hangt wel van de stats van de speler af.
noob![]()
![]()
Veel PM/ Conditie bij aanvallende def, maar aangezien je defs traint zal een WTM beter zijn denk ik.
Ik 150-200k.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgende week het Argentijnse vlaggetje ophalen
quote:
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: 40 (+2770/-2730)
Vorm: -9 (+3/-12)
Dikke vormdaling, ondanks dat ik alweer twee weken scoren train..
Dat mag je zeggen jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 3920 (+4310/-390)
Vorm: 4 (+6/-2)
Middenveld: 4 (+4/-)
Vorm stijgers zijn in mijn a-team
Poppers:
20-jarige naar formi met redelijk passen
20-jarige naar uitmuntend met redelijk passen
19-jarige naar formi met goed passen
19-jarige naar formi
Lekkere TU
stfuquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Flappekz het volgende:
TSI +2.080 / -5.250
Vorm +3 / -8
5 Vormdalingen in mijn A-team, geen stijgingen. Wereldklasse mid naar slecht vorm
Maniack![]()
quote:Waldemar Sniegowski (7505648)
31 years, wretched form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has magnificent experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Polska
Total Skill Index (TSI): 4 960
Wage: 3 720 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: brilliant Set Pieces: passable
Career Goals: 219
Career Hattricks: 19
League goals this season: 0
Cup goals this season: 1
quote:Bel Nanne Scholten
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Flip Lemmens is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Jij solliciteerd naar een uitsluiting van deelname van de Fok!Cup?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je had toch weer een potentiele u20 rondlopen?
quote:Toni De Liso:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van uitstekend naar formidabel.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:05 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan btw de 2 jeugdopleidingen tegelijk runnen, dus op zondag pullen en bij die andere een team samenstellen die je scouts vinden. Betaal je dan ook meer of blijft de jeugdinvestering hetzelfde?
Wat zijn de pro's en con's?quote:Het hebben van een jeugdopleiding zal je minimaal 10 000 ¤ per week kosten. De jeugdopleiding is een ander systeem dan de scouting van je normale team. Hoewel het mogelijk is om in beide systemen tegelijk te investeren, kun je in totaal slechts één speler per week aannemen. Beide systemen naast elkaar gebruiken is duur en inefficiënt, maar geeft je wel meer flexibiliteit.
Als je tot nu toe hebt geïnvesteerd in het oude jeugdsysteem, beslis dan nu of je daar mee door wilt gaan. Neem deze beslissing voor je je nieuwe jeugdopleiding van start laat gaan.
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
Jeugdteam van Sys rq
Je jeugdteam zal over ongeveer 9 minuten worden geactiveerd!
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Grumpey het volgende:
mijn jeugdaanvaller haalt 4,5 ster....is dat veel?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Grumpey het volgende:
4,5 ster dat is wat een domper.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou mn boekhouder maar eens aan de tand voelen als ik jou was...volgens mij houdt 'ie geld achterquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
lol wat is dit voor vage zooi!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ruikt idd naar dubbele boekhouding...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou mn boekhouder maar eens aan de tand voelen als ik jou was...volgens mij houdt 'ie geld achter![]()
Ja, Nee, positie spel en korte pass...quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik het goed heb moet je pas je scout bellen als je op die dag je speler gepulled wil hebben?
Maakt de leeftijd van een scout nog wat uit?
Wat trainen jullie?
Je kan net zoals bij het oude systeem, 1x per week een speler scouten, op een tijdstip dat je zelf leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik het goed heb moet je pas je scout bellen als je op die dag je speler gepulled wil hebben?
Maakt de leeftijd van een scout nog wat uit?
Wat trainen jullie?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gelijk 3 scouts gedaan en zal op zondag pullen. Ik train scoren en schieten
Je kan pas 1 week na het aannemen van een nieuwe scout, deze scout bellen voor een nieuwe jeugdspeler.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gelijk 3 scouts gedaan en zal op zondag pullen. Ik train scoren en schieten
Dat wordt dus volgende week zondag pullen met het nieuwe systeem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je kan pas 1 week na het aannemen van een nieuwe scout, deze scout bellen voor een nieuwe jeugdspeler.
quote:Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Je managersdiploma komt te staan bij de gegevens over jou als eigenaar.
Oei, maar je tegenstander van zondag zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:19 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 12740 (+14710/-1970)
Conditie: 14 (+14/-)
Vorm: -9 (+1/-10)
IK BEN EEN MONGOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had scoren moeten trainen, mjah... vorig weekend internet eruit, deze week druk en ik werd net wakker en ik dacht kut... kut kut kut kut kut
Mag ik een koeiaward?
Heb 2 stijgers gekocht voor 730k... lekker voor niks gedaan dus
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oei, maar je tegenstander van zondag zal er blij mee zijn.![]()
Voor de rest hier, dat ben ik dus...
Je telde voor twee:quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:19 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 12740 (+14710/-1970)
Conditie: 14 (+14/-)
Vorm: -9 (+1/-10)
IK BEN EEN MONGOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had scoren moeten trainen, mjah... vorig weekend internet eruit, deze week druk en ik werd net wakker en ik dacht kut... kut kut kut kut kut
Mag ik een koeiaward?
Heb 2 stijgers gekocht voor 730k... lekker voor niks gedaan dus
Maar goed, kut voor je, zeker van die skilltrades! Volgende week beter dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef rompompom het volgende:
Heeft iedereen z'n training weer normaal gezet? Je zou het bijna vergeten in al het beker- en jeugdopleidingsgeweld..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou mn boekhouder maar eens aan de tand voelen als ik jou was...volgens mij houdt 'ie geld achter![]()
Ja er klopt idd weinig vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ruikt idd naar dubbele boekhouding...
Ik ga je aars schoppen voor die opmerkingquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je zal hard moeten rennen daarvoor, maar met jouw conditie is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga je aars schoppen voor die opmerking![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zal hard moeten rennen daarvoor, maar met jouw conditie is dat geen probleem.
Dat staat los van elkaar inderdaad, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Dus ik hoef geen geld in mijn jeugdopleiding te storten als ik die schouts heb?
quote:José Francisco Brito (8595580) [Add this player to your bookmarks]
31 years, excellent form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has solid experience and poor leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 21 210
Wage: 16 680 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: poor
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Forum Opties | |