quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:05 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan btw de 2 jeugdopleidingen tegelijk runnen, dus op zondag pullen en bij die andere een team samenstellen die je scouts vinden. Betaal je dan ook meer of blijft de jeugdinvestering hetzelfde?
Wat zijn de pro's en con's?quote:Het hebben van een jeugdopleiding zal je minimaal 10 000 ¤ per week kosten. De jeugdopleiding is een ander systeem dan de scouting van je normale team. Hoewel het mogelijk is om in beide systemen tegelijk te investeren, kun je in totaal slechts één speler per week aannemen. Beide systemen naast elkaar gebruiken is duur en inefficiënt, maar geeft je wel meer flexibiliteit.
Als je tot nu toe hebt geïnvesteerd in het oude jeugdsysteem, beslis dan nu of je daar mee door wilt gaan. Neem deze beslissing voor je je nieuwe jeugdopleiding van start laat gaan.
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
Jeugdteam van Sys rq
Je jeugdteam zal over ongeveer 9 minuten worden geactiveerd!
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Grumpey het volgende:
mijn jeugdaanvaller haalt 4,5 ster....is dat veel?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Grumpey het volgende:
4,5 ster dat is wat een domper.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou mn boekhouder maar eens aan de tand voelen als ik jou was...volgens mij houdt 'ie geld achterquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
lol wat is dit voor vage zooi!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ruikt idd naar dubbele boekhouding...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou mn boekhouder maar eens aan de tand voelen als ik jou was...volgens mij houdt 'ie geld achter![]()
Ja, Nee, positie spel en korte pass...quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik het goed heb moet je pas je scout bellen als je op die dag je speler gepulled wil hebben?
Maakt de leeftijd van een scout nog wat uit?
Wat trainen jullie?
Je kan net zoals bij het oude systeem, 1x per week een speler scouten, op een tijdstip dat je zelf leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik het goed heb moet je pas je scout bellen als je op die dag je speler gepulled wil hebben?
Maakt de leeftijd van een scout nog wat uit?
Wat trainen jullie?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gelijk 3 scouts gedaan en zal op zondag pullen. Ik train scoren en schieten
Je kan pas 1 week na het aannemen van een nieuwe scout, deze scout bellen voor een nieuwe jeugdspeler.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gelijk 3 scouts gedaan en zal op zondag pullen. Ik train scoren en schieten
Dat wordt dus volgende week zondag pullen met het nieuwe systeem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je kan pas 1 week na het aannemen van een nieuwe scout, deze scout bellen voor een nieuwe jeugdspeler.
quote:Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Je managersdiploma komt te staan bij de gegevens over jou als eigenaar.
Oei, maar je tegenstander van zondag zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:19 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 12740 (+14710/-1970)
Conditie: 14 (+14/-)
Vorm: -9 (+1/-10)
IK BEN EEN MONGOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had scoren moeten trainen, mjah... vorig weekend internet eruit, deze week druk en ik werd net wakker en ik dacht kut... kut kut kut kut kut
Mag ik een koeiaward?
Heb 2 stijgers gekocht voor 730k... lekker voor niks gedaan dus
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oei, maar je tegenstander van zondag zal er blij mee zijn.![]()
Voor de rest hier, dat ben ik dus...
Je telde voor twee:quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:19 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 12740 (+14710/-1970)
Conditie: 14 (+14/-)
Vorm: -9 (+1/-10)
IK BEN EEN MONGOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had scoren moeten trainen, mjah... vorig weekend internet eruit, deze week druk en ik werd net wakker en ik dacht kut... kut kut kut kut kut
Mag ik een koeiaward?
Heb 2 stijgers gekocht voor 730k... lekker voor niks gedaan dus
Maar goed, kut voor je, zeker van die skilltrades! Volgende week beter dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef rompompom het volgende:
Heeft iedereen z'n training weer normaal gezet? Je zou het bijna vergeten in al het beker- en jeugdopleidingsgeweld..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou mn boekhouder maar eens aan de tand voelen als ik jou was...volgens mij houdt 'ie geld achter![]()
Ja er klopt idd weinig vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ruikt idd naar dubbele boekhouding...
Ik ga je aars schoppen voor die opmerkingquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je zal hard moeten rennen daarvoor, maar met jouw conditie is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga je aars schoppen voor die opmerking![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zal hard moeten rennen daarvoor, maar met jouw conditie is dat geen probleem.
Dat staat los van elkaar inderdaad, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Dus ik hoef geen geld in mijn jeugdopleiding te storten als ik die schouts heb?
quote:José Francisco Brito (8595580) [Add this player to your bookmarks]
31 years, excellent form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has solid experience and poor leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 21 210
Wage: 16 680 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: poor
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Forum Opties | |