quote:Na 90 minuten kwam Eurosafe-speler Dave Van der Heyden heel ongelukkig terecht, maar toen hij richting de kant strompelde riep zijn getergde vader dat alleen mietjes pijn voelen, dus de arme jongen speelde door.
Aswoensdag is nog een heel eindje weg, dus dat zou je best kunnen lukken.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Lennox het volgende:
Denk dat ik voor as woensdag gewoon maar een paar divine spelers koop.
Heel erg leuke speler JD!!!!! Ik had m all1 wat jaartjes jonger gezocht. Over 2 seizoenen gaat ie al weer aftakelen. Dan is ie bejaard.quote:
dan kost tie ook alleen wat miljoentjes duurder en wil hij wat duizendjes meer salaris. Dan is dit slimmer zolang die niet geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel erg leuke speler JD!!!!! Ik had m all1 wat jaartjes jonger gezocht. Over 2 seizoenen gaat ie al weer aftakelen. Dan is ie bejaard.![]()
Vleugelspeler naar het midden, volgens mij.Omdat die normaalgesproken ook al bijdraagt in je middenveld en een centrale verdediger niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:56 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft nou meer invloed op je middenveld? Vleugel naar het midden, of aanvallende verdediger?
Ga uit van 75% bij een winger towards middle en richting 50% voor een offensive central defender (richting 25% voor een offensive wingback).quote:Op donderdag 5 april 2007 18:56 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft nou meer invloed op je middenveld? Vleugel naar het midden, of aanvallende verdediger?
Dat staat buiten kijf natuurlijk. Never state the obvious!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Lennox het volgende:
Hangt wel van de stats van de speler af.
noob![]()
![]()
Veel PM/ Conditie bij aanvallende def, maar aangezien je defs traint zal een WTM beter zijn denk ik.
Ik 150-200k.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgende week het Argentijnse vlaggetje ophalen
quote:
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: 40 (+2770/-2730)
Vorm: -9 (+3/-12)
Dikke vormdaling, ondanks dat ik alweer twee weken scoren train..
Dat mag je zeggen jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 3920 (+4310/-390)
Vorm: 4 (+6/-2)
Middenveld: 4 (+4/-)
Vorm stijgers zijn in mijn a-team
Poppers:
20-jarige naar formi met redelijk passen
20-jarige naar uitmuntend met redelijk passen
19-jarige naar formi met goed passen
19-jarige naar formi
Lekkere TU
stfuquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Flappekz het volgende:
TSI +2.080 / -5.250
Vorm +3 / -8
5 Vormdalingen in mijn A-team, geen stijgingen. Wereldklasse mid naar slecht vorm
Maniack![]()
quote:Waldemar Sniegowski (7505648)
31 years, wretched form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has magnificent experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Polska
Total Skill Index (TSI): 4 960
Wage: 3 720 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: brilliant Set Pieces: passable
Career Goals: 219
Career Hattricks: 19
League goals this season: 0
Cup goals this season: 1
quote:Bel Nanne Scholten
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Flip Lemmens is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |