Ik moet eigenlijk nog eenzelfde middenvelder hebben om niet per definitie een al te grote counterslet te zijn, maar er is momenteel weinig interessants op de markt.quote:Suriwongse Dok Phi Sua (32)
Magnificent XP
Keeper: brilliant
Wage: 4 992 ¤/week including 20% Bonus
Joonas Sandelin (22)
Weak XP [Powerful]
Defending: magnificent
Passing: formidable
Winger: inadequate
Wage: 10 180 ¤/week
Matteo Maass (22)
Weak XP [Powerful]
Defending: world class
Passing: excellent
Winger: solid
Wage: 18 816 ¤/week including 20% Bonus
Flaviu Matei (22)
Poor XP [Powerful]
Defending: magnificent
Wage: 10 176 ¤/week including 20% Bonus
Lionel Frings (22)
Poor XP [Powerful]
Passing: formidable
Wage: 13 248 ¤/week including 20% Bonus
Ciprian Popa (22)
Weak XP [Powerful]
Playmaking: passable
Wage: 18 456 ¤/week including 20% Bonus
Jonas Klanglius (33)
Outstanding XP [Head]
Stamina: passable
Playmaking: supernatural
Passing: passable
Defending: passable
Wage: 13 608 ¤/week including 20% Bonus
Lai Jung-mo (26)
Inadequate XP [Quick]
Winger: extra-terrestrial
Defending: inadequate
Wage: 33 864 ¤/week including 20% Bonus
Tomás Martínez (21)
Wretched XP [Quick]
Winger: extra-terrestrial
Wage: 40 056 ¤/week including 20% Bonus
Jorge Rubio (27)
Solid XP [Unpredictable]
Scoring: titanic
Set pieces: divine
Wage: 36 744 ¤/week including 20% Bonus
Aarto Soisalon (28)
Outstanding XP [Quick]
Scoring: titanic
Passing: inadequate
Wage: 34 120 ¤/week
Total Wage: 234 260 ¤/week
Heiligschennis.quote:Transfers for David Pastoor
Date From To Price TSI then
5.4.2007 Fc Der Freddy uusrikkad 2 078 000 ¤ 46 480
19.10.2005 Fc Multiplexorul Fc Der Freddy 5 747 000 ¤ 49 950
Je verkoopt Pastoor niet, Pastoor verkoopt zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Want?
1.7 miljoentjesquote:
quote:Na 90 minuten kwam Eurosafe-speler Dave Van der Heyden heel ongelukkig terecht, maar toen hij richting de kant strompelde riep zijn getergde vader dat alleen mietjes pijn voelen, dus de arme jongen speelde door.
Aswoensdag is nog een heel eindje weg, dus dat zou je best kunnen lukken.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Lennox het volgende:
Denk dat ik voor as woensdag gewoon maar een paar divine spelers koop.
Heel erg leuke speler JD!!!!! Ik had m all1 wat jaartjes jonger gezocht. Over 2 seizoenen gaat ie al weer aftakelen. Dan is ie bejaard.quote:
dan kost tie ook alleen wat miljoentjes duurder en wil hij wat duizendjes meer salaris. Dan is dit slimmer zolang die niet geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel erg leuke speler JD!!!!! Ik had m all1 wat jaartjes jonger gezocht. Over 2 seizoenen gaat ie al weer aftakelen. Dan is ie bejaard.![]()
Vleugelspeler naar het midden, volgens mij.Omdat die normaalgesproken ook al bijdraagt in je middenveld en een centrale verdediger niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:56 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft nou meer invloed op je middenveld? Vleugel naar het midden, of aanvallende verdediger?
Ga uit van 75% bij een winger towards middle en richting 50% voor een offensive central defender (richting 25% voor een offensive wingback).quote:Op donderdag 5 april 2007 18:56 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft nou meer invloed op je middenveld? Vleugel naar het midden, of aanvallende verdediger?
Dat staat buiten kijf natuurlijk. Never state the obvious!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Lennox het volgende:
Hangt wel van de stats van de speler af.
noob![]()
![]()
Veel PM/ Conditie bij aanvallende def, maar aangezien je defs traint zal een WTM beter zijn denk ik.
Ik 150-200k.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgende week het Argentijnse vlaggetje ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |