Lennoxquote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit verder gekomen dan ronde 1 en nu gelijk naar ronde 3 door.
[..]
204 HatStatsen 32500 man op de tribune.
V ploeg![]()
quote:POSSESSION
4% - 96%
5% - 95%
RATING
Red Force one
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: excellent
Midfield: disastrous (low)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: weak (high)
Right Attack: weak (low)
Central Attack: inadequate (very low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 108
Verdediging 57
Middenveld 6
Aanval 45
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: magnificent
Midfield: formidable (very low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: inadequate (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: solid (high)
Left Attack: poor (very high)
HatStats 188
Verdediging 39
Middenveld 99
Aanval 50
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Lennox het volgende:
11-04-2007 (Beker):
F.K. Partizan Puttershoek - Grumpelix
Volgens mij ken ik die ergens van![]()
![]()
![]()
11-04-2007 (Beker):
![]()
![]()
quote:[18:52:56] <@JD> hopen dat ik een Fok!-ker loot
quote:[18:46:23] * @JD speelt ind e volgende ronde tegen Lennox
[18:46:32] <@Lennox> Ik hoop het, kan zondag met mn kneuzen aantreden
[18:46:36] <@Lennox> bobottie
[18:46:37] <@JD>
[18:46:46] <@JD> al jouw spelers zijn toch kneuzen?
Lennox kennende hoeft hij zijn taktiek niet echt te besprekenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Egamer het volgende:
Haha Lennox.Nu mag je niet op 't forum vragen wat voor tactiek je moet gebruiken, anders weet Grumpelix het en ook andersom.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lennox kennende hoeft hij zijn taktiek niet echt te bespreken![]()
Dit is dus één van de straatschoffies, die een halve ster haalde op het middenveld. Eens kijken wat hij in de verdediging op gaat leveren. Hij is alleen al 16 jaar en 46 dagen oud...quote:Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.
We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Mariano Kalsbeek: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Bye, bye - tot binnenkort.
Kut trainer.quote:Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Oskar aan de Wiel: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.
Bye, bye - tot binnenkort.
tactisch oveklast noemen ze dat geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke 0 - 1 verloren in de beker.. De tegenstander had geheel onverwacht ineens een lager middenveld dan ik had.. waardoor mn countertaktiek in het water viel en dat bij licht bewolkt en droog weer![]()
Wanneer krijg je je trainingsrapport dan? Een aantal dagen na de wedstrijd? Of is er een vaste dag voor de trainingsrapporten?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Flappekz het volgende:
Mijn eerste trainingsrapport:
[..]
Dit is dus één van de straatschoffies, die een halve ster haalde op het middenveld. Eens kijken wat hij in de verdediging op gaat leveren. Hij is alleen al 16 jaar en 46 dagen oud...
zo'n 24 uur na het eind van je wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je trainingsrapport dan? Een aantal dagen na de wedstrijd? Of is er een vaste dag voor de trainingsrapporten?
Ja je weet in ieder geval dat Claus geen aanvoerder isquote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Wat moet je hier nou weer mee..
Leuk ook, die extra aanhef onderaan..
Hij zal wel matig of redelijk leiderschap hebben ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je weet in ieder geval dat Claus geen aanvoerder is
Je kunt toch altijd maar 1 pull per week doen, alleen kun je twee keer een speler weigeren en moet je de derde dan perse nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:44 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat het nut van 3 scouts was dat je 3 pulls kon doen in de week in plaats van 9 pogingen tot 1 pull
Ook die derde hoef je niet te nemen hoor. Alleen heb dan dus geen pull gedaan die week...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd maar 1 pull per week doen, alleen kun je twee keer een speler weigeren en moet je de derde dan perse nemen
11-04-2007 (Beker):
![]()
![]()
Hehe, ik was niet voor plan voor de 5e bekerronde te stoppen met piccen hoor, maar is goed. dealquote:
quote:Hallo,
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Dat is alles dat ik vandaag te melden had, baas.
De friendly heeft daar helaas geen invloed op...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef Flappekz het volgende:
Wat een onzin...Gisteren mijn friendly overtuigend gewonnen, toch zeggen er 4 fans op...
Wel mn 2 spitsen kapot.. eentje stond als reserve, eerst eentje +1 getrapt en toen die reserve + 4 getrapt... leuk grapjequote:CIOS
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: goed
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (heel hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: wonderbaarlijk (hoog)
/kickquote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef komrad het volgende:
Maniack is wel erg zuur, hij heeft nog niet eens iets gezegd over mijn nieuwe speler namelijk
dat was wel een heftige tegenstander danquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Jonks het volgende:
5-3-2 spelen, 2 kansen missen en toch met een 1-9 overwinning van het veld stappen..
Niet gek![]()
![]()
Overigens had ik mijn record debuut, mijn nieuwe keeper debuteerde met 11 sterren, meteen een absoluut individueel record![]()
quote:Dag baas!
Niets nieuws te melden, ben ik bang.
Yordi Sturink: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
1 per weekquote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Daemon19 het volgende:
Ik dacht trouwens dat er 2 jeugdwedstrijden in de week waren?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |