Leuke speler, maar zal wel laag zitten zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Damn,
deze kreeg ik gratis bij me Nieuwe aangemelde team:
Ivan Kagenaar
TSI = 440, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
opzich goeie speler
Vooral omdat ik Scoren wil trainen
quote:Je kunt deze speler naar je eerste selectie promoveren wanneer hij ten minste 17 jaar is en een heel seizoen in je jeugdteam heeft gerijpt.
7-4 word ie al 17, dus dat houd in dat ik een 18 jarige jeugdspeler minimaal kan krijgen?quote:
Niet als je hem promoveert voordat hij 18 wordt. Want dan heeft hij toch een seizoen in je jeugd gespeeld...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
7-4 word ie al 17, dus dat houd in dat ik een 18 jarige jeugdspeler minimaal kan krijgen?
aan het einde van je seizoen worden al je spelers toch een jaar ouder?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als je hem promoveert voordat hij 18 wordt. Want dan heeft hij toch een seizoen in je jeugd gespeeld...
Zeeuwquote:Op woensdag 4 april 2007 07:19 schreef rompompom het volgende:
gosternokke!
ja maar je jeugdspelers niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
aan het einde van je seizoen worden al je spelers toch een jaar ouder?
De jeugdspelers niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
aan het einde van je seizoen worden al je spelers toch een jaar ouder?
maar uit hattrick haal ik:quote:
255 hattrick dagen in 2 real life dagen ?quote:Cas Godschalk (6809746)
16 jaar en 110 dagen, zwak in vorm
Uitspraak van speler toevoegen
Volgende verjaardag: 2007-04-06 00:00:00
waarom staat er dan dat zijn volgende verjaardag op de 6e is?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee. Hattrick seizoen is 112 dagen.
Spelers verjaren dus op .. Jaar en 112 dagen. In jouw gevel 16 jaar en 112 dagen = 17 jaar en 0 dagen.
110 + 2 = 112...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarom staat er dan dat zijn volgende verjaardag op de 6e is?
dus 6 april is hij 17... dan einde van dit seizoen mag hij naar mjin 1e elftal maar dan word is alweer 18....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
110 + 2 = 112...
4 April + 2 dagen = 6 April...
Dan promoveer je hem toch pas na de leeftijdsupdate van je 1e elftal... Dan is hij gewoon 17 jaar...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dus 6 april is hij 17... dan einde van dit seizoen mag hij naar mjin 1e elftal maar dan word is alweer 18....
en het eerste elftal heeft geen verjaardag (pas eind van het jaar idd)quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan promoveer je hem toch pas na de leeftijdsupdate van je 1e elftal... Dan is hij gewoon 17 jaar...
Trouwens, ervoor kun je hem toch niet promoveren aangezien de jeugd pas erna is begonnen...
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en het eerste elftal heeft geen verjaardag (pas eind van het jaar idd)![]()
de fokcup ja...quote:
Ben benieuwd. Hem eruit wippen zou wel een grote stunt zijn.quote:[Uitbreiden!] F.K. Partizan Putter - West Ham Gouda 0 - 0 [Verwijder]
(28 minuten voor de aftrap)
Idd...zal het gaan gebeuren? Binnen de 300 minuten dit keer?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Yankee_One het volgende:
zullen we anders een poll starten wanneer we vandaag het verslag krijgen?
Versterk als eerste je middenveld, als je dat in handen hebt is het bijna onmogelijk om van botjes te verliezen, ook tegen 'echte' tegenstanders is dat een belangrijke sleutel tot succesquote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef jmac het volgende:
Zit ik in de X league met alleen maar botjes in de league verlies ik nog met 1-3.... Ik krijg zo'n gevoel dat dit niet my type of game gaat worden
Pas 24 uur ná de wedstrijd...dus vanavond ergens verwacht ik m welquote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie al een trainingsverslag van de jeugd? Ik zie nog niks
Mooie meevaller rpp! Feliquote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
Woehoe! M'n bekerwedstrijd is onverwachts een walkover geworden!! Ik zie nu pas dat die gozer sinds 14 maart niet meer had ingelogd.
.
Maar dat levert je ook geen financieën op of wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
Woehoe! M'n bekerwedstrijd is onverwachts een walkover geworden!! Ik zie nu pas dat die gozer sinds 14 maart niet meer had ingelogd.
.
Voor het eerst de derde ronde!!
jewel, er zijn nog steeds kaarten verkochtquote:Op woensdag 4 april 2007 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat levert je ook geen financieën op of wel?
Dan is het wel mooi meegenomenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jewel, er zijn nog steeds kaarten verkocht
Ja, gaat weer geweldig...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:04 schreef jmac het volgende:
Datum: 04-04-2007 om 17:10 en nog steeds geen verslag van de wedstrijd :S
En bedanktquote:In de 33e minuut werd in de dug-out van Dynamo woedend gereageerd op een aanslag op Marcos Picazo. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten. Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Mariano van Gerner van Dynamo in de 34e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Wojciech Latosiński de taak om hem te vervangen.
quote:Z.v.v. Jabeek - TeamKoekje (92 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
204 HatStatsquote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: briljant (hoog)
Linkerverdediging: formidabel (laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit verder gekomen dan ronde 1 en nu gelijk naar ronde 3 door.
[..]
204 HatStatsen 32500 man op de tribune.
V ploeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |