quote:The goalie had lost his contact lens, good thing his mum had brought spares.
Wat een kut scoreverloopquote:1 - 0 Bertus Goossens (16)
2 - 0 Jochum Kamphuis (18)
2 - 1 Gilbert van der Mije (32)
3 - 1 Manus Dudok (61)
3 - 2 Bouke Eweg (73)
3 - 3 Sebastian Emons (79)
3 - 4 Bouke Eweg (86)
3 - 5 Auke van der Vlis (88)
3 - 6 Timon van Boekel (88)
Als het eenmaal wél fatsoenlijk draait, komt het wel goed. En nu zit je met die prutsers nog, die zijn na een seizoen vervangen. Een speler scouten kost je niks, dus dat moet je sowieso gewoon blijven doen, want je kan niet tussendoor uitstappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef truStie het volgende:
1-4 verloren
gaat nergens over die jeugdopleiding, grappig ofzo maar ik denk dat ik maar terugga naar de oude als dat kan
Denk dat je morgen een trainingsrapport hebt. Als het goed is (quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef truStie het volgende:
kan ook nergens informatie vinden over hoe me speler nou presteerde..
moet zeker gewoon kijken op welke positie hij sterren krijgt, en that's it? heb 2 spelers met sterren (1,5 ster ofzo)
Puur geluk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Heb wel met 3-2 gewonnenvan Parels voor de Zwijnen
Maar mijn "klasse" verdediger haalde maar twee sterren
En het stikt weer eens van de foutmeldingen
Ja wat wil je tegen 11 verdedigersquote:
quote:
Zolang er maar twee spelers zijn met 2 sterren, en de rest hooguit 1, laat ik de gasten met 2 sterren lekker staan. De rest gaat de draaimolen inquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef MrMoon het volgende:
hoe gaan jullie switchen volgende week? hoeveel sterren moet iemand halen om volgende week op dezelfde positie te spelen of komt iedereen op een andere positie?
mja daar zat ik zelf ook al aan te denken... vanaf 2 sterren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang er maar twee spelers zijn met 2 sterren, en de rest hooguit 1, laat ik de gasten met 2 sterren lekker staan. De rest gaat de draaimolen in
Tja...momenteel zijn dat de "sterren" van het team hequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja daar zat ik zelf ook al aan te denken... vanaf 2 sterren...
Wat liefquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Flappekz het volgende:
Gewonnen3-6!
2 keer geel omdat de spelers hun shirt niet in hun broek wilde doen....
Ja maar ik vraag me dus af of je daar iets aan hebt, aan zo'n opstelling.... moet je niet gewoon balbezit hebben om uberhaupt iets te kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:17 schreef Lennox het volgende:
0-6 verloren en 0% balbezit.
10-0-0. Zat er 1 bij met 2,5* geloof ik
Dit was met mijn rotzooi he. Kon zojuist pas bellen met de scouts. Gewoon kijken of er defs tussen zaten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me dus af of je daar iets aan hebt, aan zo'n opstelling.... moet je niet gewoon balbezit hebben om uberhaupt iets te kunnen ontdekken
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Pierre Bouwman.
Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Positiespel.
Als je ze naar een speciefiek type laat zoeken, heb je minder kans op een bruikbare speler, maar wel meer kans op een goeie in die categorie. Is wel belangrijk om te onthouden. Ik heb één scout op vleugelspelers staan, de andere twee algemeen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dit was met mijn rotzooi he. Kon zojuist pas bellen met de scouts. Gewoon kijken of er defs tussen zaten.
Nu zoek ik net op verdedigers en die lamballen komen met 2 dramatische positiespel gasten en een spits![]()
![]()
De laatste maar opgenomen in het team, maar het is allemaal niks.
[..]
zo doe ik het ook.. ik laat 2 naar vanalles zoeken en 1 naar verdedigers..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je ze naar een speciefiek type laat zoeken, heb je minder kans op een bruikbare speler, maar wel meer kans op een goeie in die categorie. Is wel belangrijk om te onthouden. Ik heb één scout op vleugelspelers staan, de andere twee algemeen.
same here, matig spits, maar geen def...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef Daemon19 het volgende:
Ik kon een jeugdspeler die goed in PM kon worden, maar ik train geen pm..
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jon Cleven en hij is 16 jaar.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
als scout en de eerste is eigenlijk het beste, maar bij de vraag: zullen we hem een contract aanbieden zeg je in eerste instantie nee, omdat je de rest ook even wil lezen, krijg je dan nog een kans?
Hihiquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat wil je tegen 11 verdedigers
Ik vond het al zo'n achterlijke uitslag maar nu snap ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |