jij hebt er temminste 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Vanavond eerste jeugdmatch! En dat met pas 1 gescoute speler...
quote:Sante Lussu (156738633) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 330
Loon: 880 ¤/week
Club: I Foionchi
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Daar moet ik de komende 2 weken even winst mee gaan maken.. hoop dat het lukt.. samen voor 740k gekochtquote:Marcos Póvoa (157552426) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 960 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ligt het aan mij, of zijn de jonkies echt weer vreselijk duur?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik de komende 2 weken even winst mee gaan maken.. hoop dat het lukt.. samen voor 740k gekocht
Altijd in het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zijn de jonkies echt weer vreselijk duur?
help het je hopen, ze zijn weer lekker aan de prijsquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik de komende 2 weken even winst mee gaan maken.. hoop dat het lukt.. samen voor 740k gekocht
Dat is zo...maar moet er toch iedere keer weer aan wennen ;-)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Altijd in het begin van het seizoen.
ik probeer het wel een beetje uit te kienen dat ik geen trainees nodig heb danquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is zo...maar moet er toch iedere keer weer aan wennen ;-)
Als je 17 jarigen wil wordt het lastig hequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik probeer het wel een beetje uit te kienen dat ik geen trainees nodig heb dan
Da's balen, ik heb er al wel twee... allebei centraal in de verdedigingquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:22 schreef Lennox het volgende:
Ik heb mn standaardspelers erin staan. Nog steeds geen mogelijkheid gehad om een eerste speler te promoveren via die scouts.
Stel je zo komende zondag in de competitie ook op?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
Bij mij geen problemen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef Chen het volgende:
Er is een fout opgetreden
Helaas is er een fout opgetreden waardoor de pagina niet opgevraagd kan worden. Probeer het later weer. Je hoeft deze fout niet te melden.
Excuses voor het ongemak.
Ja hoor, kan ik geen opstelling maken
t' Is al geluktquote:
ik speel 10-0-0 tegen jequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef Chen het volgende:
[..]
t' Is al gelukt![]()
Hoe hebben jullie je opstelling gemaakt, hebben jullie maar wat neergezet of zit er ook nog een gedachte bij jullie achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |