Dit had een mooiere openingspost geweest Yankeequote:goed verdedigen trainen vergt wel offers
Spitsenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk erover om te gaan stoppen met het trainen van verdedigers. Ik weet alleen nog niet wat ik dan wel zal gaan trainen![]()
Ik ben kampioen in VIII geworden met 13 overwinnigen en 2 topscorersquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:58 schreef Amadeo het volgende:
Wie is er nog allemaal kampioen geworden ?
Ben zelf kampioen geworden met 14 overwinning, alles gewonnen dus(ook niet moeilijk in Div. IX)
Heb ook topscorer, dus nog wat extra geld ^^ Binnenkort ga ik nog wat versterken voor volgend seizoen, vooral m'n middenveld moet drastisch verbeterd worden..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef maniack28 het volgende:
Geen spitsen doen.. zuigt.. zie hoeveel geld de deftrainers hebben gespaard en hoeveel de spitsentrainers hebbenIk zou het wel weten!
Ach... je kan het ook zo zien, slechter dan Chen kan je het als spitsentrainer niet doenquote:
'misschien' wel een punt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Misschien hebben jullie ook wel een punt met die verdediging
Zal vanavond eens puzzelen of 5-4-1 wellicht een goede optie is met mijn huidige materiaal.
Ja maar in hoeveel jaar is dat kapitaal opgebouwd... ik speel nog geen jaar Hattrick hequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
'misschien' wel een punt?
Jonks --> 30 miljoen
Komrad --> 20 miljoen
Grumpey --> 15 miljoen
En toch twijfelen of verdedigen maximaal trainen rendabel zou zijn![]()
![]()
Die kan ook mee doen in mn B team op t middenveld als ik 3 5 2 ga spelen!quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 720
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: TSV Vorwärts Waigo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
wat heb je er voor betaald Outpost?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Wie gaat er in de nieuwe jeugd opleiding investeren?? En hoeveel euries dan???
Edit :
Evt een nieuwe trainie :
[..]
Die kan ook mee doen in mn B team op t middenveld als ik 3 5 2 ga spelen!![]()
![]()
Moet all1 zn conditie wel omhoog krijgen dan! lmao
![]()
![]()
![]()
Ik. En ik denk meteen het maximale.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Wie gaat er in de nieuwe jeugd opleiding investeren?? En hoeveel euries dan???
Was nog een YP ook.quote:Ludovít Stupka [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 340, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Aleksi Vuorikoski (115801719) is on a list for possible national team players, but we don't know his exact skills. We would appreciate it, if you could write back with his current skill levels and number of training weeks since his last level raise.
We thank you for your cooperation.
From: Finland's national team scouting
(Finnish Playerdatabase: http://qwart.tontut.fi)
Eens kijken hoe ver hij komtquote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 24 520 , 19 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
Kep m nog niet gekocht was een geintje Ik ga toch geen 3-5-2 spelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat heb je er voor betaald Outpost?
Je vergeet er een V voor te zettenquote:
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je vergeet er een V voor te zettenStomme keepertrainer
Nah iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:41 schreef MacMauser het volgende:
Sorry voor t eruit schoppen van je trainee Outpost!![]()
Mn 2e in 4 dagenquote:Alain Hoeneveld kreeg na 18 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Het kan wel even duren voordat de fans van Gabriel Moreira hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van RKDEO. Zoals hij na 26 minuten van het veld moest, zag het er heel beroerd uit.
quote:United had met 90 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben overstag, ik stap over naar 5-3-2 of 5-4-1... in ieder geval ruimte voor 10 trainees
mijn beste trainees hebben al een zodanig basisniveau dat ik ze moeiteloos in mijn A-team kwijt kan...
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Mijn mannen doen t rustig aan de 2de helft
quote:Gabriel Moreira + 4
quote:Ignacio Pedernera
34 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Ondanks het feit dat ik pas 1 FokCup meedoe: chapeau voor je werk en inzetquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Dit lijkt me ook een mooi moment om wat anders kenbaar te maken....
Ik stop per direct met het (mede-)organiseren van de Fok!-Cup.
Ik ben al actief in de organisatie vanaf Fok!-Cup 4, en dit was editie 10.
Dat zijn dus ff tellen.... 4,5,6,7,8,9,10 ....... 7 edities.
Dat zijn dus 7 seizoenen... Dat zijn dus meer dan 100 weken.
Ik vind het een mooi moment om te stoppen met de organisaitie.
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef Grumpey het volgende:
voetsporenstappen te treden
ook in dit topic bedankt JD
Dat bedoelde ik idd. En bedankt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je blijft 'en dergelijke' doen..?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Groetjes
JD
Zodra ik door heb wat dat inhoudtquote:
Doe t niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk erover om te gaan stoppen met het trainen van verdedigers. Ik weet alleen nog niet wat ik dan wel zal gaan trainen![]()
quote:
Die van mij nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:18 schreef Outpost76 het volgende:
Mn +4 trainie vandaag alweer naar +3![]()
![]()
![]()
Maarja das geen trainie lijkt mequote:
quote:Kjell Magnusson
TSI = 1 980 , 17 years, weak form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
Stand houden in V of VI?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
nette basis Joralf![]()
![]()
daar moet je gemakkelijk stand mee houden in de VI
ik hoop over enkele dagen mijn basis rond te hebben voor (ws) nog een seizoentje V
Maar dus ook een hoop opties om zelf over te twijfelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stand houden in V of VI?Promoveren in V mag ik toch hopen
Vrij veel tactische opties, ik pleit voor een team dat niet voorspelbaar is, dus links/rechts afwisseling, wingback of geen wingback, winger of geen winger, verdedigend/aanvallend... 4-3-3 is ook nog mogelijk
Kortom, een hoop opties om de tegenstander te verschalken!
Tsja... ik weet na 7 seizoenen hattrick wel wat ik wel en niet kan doen.... kwestie van de tegenstander goed inschatten. Als je goed kijkt zie je dat veel teams heel vaak met vrijwel dezelfde opstelling spelen. Dezelfde kant een goeie aanval en dezelfde kant een slechte verdediging. Daar pas ik mij altijd op aan, als ik er zeker van ben dat ze weer zo spelen (en dat is meestal het geval). De truc in hattrick is om onvoorspelbaar te blijven... tegen grumps heb ik ook behoorlijk apart gespeeld, want normaal heb ik een winger, maar nu speelde ik voor het middenveld met een wtm, dat had hij denk ik niet verwacht en zorgde bijna voor een overwinning aan mijn kant ^^quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dus ook een hoop opties om zelf over te twijfelen![]()
Mooi getalquote:Fanclub: 1441 leden
Whyquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi getal
Ik ga btw de naam van m'n team veranderen naar SC Prinsenstad.
Delete bij mijquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij heet nu Sys rq, da's de printscreen knop op je toetsenbord. Álles is vooruitgang m.i...
mn beste spits heeft matig scorenquote:8. Dapp're Strijders 14 2 - 119 (-117) 0
quote:Kapitaal: 10 792 419 ¤ (10 926 118) ¤
Sponsors: geïrriteerd
Fanclub: 1664 leden
Supporters: moorddadig
nu nog een goede investeringquote:
FC Ya momma is so fat, her gravity field actually effects the tides.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
Weten jullie dan betere namen
Prinsenstad slaat dus op Delft, en dat is waar ik woon
FC Keiharde Boys?
VVV Kleine Meisjes?
SC Hard Grasmat?
FC Toppietown United?
Wat een namen zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
Weten jullie dan betere namen
Prinsenstad slaat dus op Delft, en dat is waar ik woon
FC Keiharde Boys?
VVV Kleine Meisjes?
SC Hard Grasmat?
FC Toppietown United?
Ik denk dat Vitesse Delft al bezet is, gezien de amateur ploeg ter plaatse.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat een namen zeg.
Dolle Delftenaren
Maccabi Delft
Torpedo Delft
Delft BK
Rapid Delft
Vitesse Delft
Dat klinkt niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat een namen zeg.
Dolle Delftenaren
Maccabi Delft
Torpedo Delft
Delft BK
Rapid Delft
Vitesse Delft
quote:
FC Delftopiaquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klinkt niet.
Maar je inzet wordt gewaardeerd
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Dynamo Delft klinkt wel (vind ik).
U.D.H.O. wat dan staat voor U Delft Het Onderspitquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Dynamo Delft klinkt wel (vind ik).
Delft Devils ofzo kan ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
U.D.H.O. wat dan staat voor U Delft Het Onderspit
Mislukte skilltradequote:Jorge Verea [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Zal wel heel veel meer salaris gaan vragen vrees ikquote:Joakim Reiziger (130214914)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 120
Loon: 1 380 ¤/week
Club: nicker100
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dat vind ik toch wel de moeite, op mijn totale salarispost van 30kquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Lennox het volgende:
Valt toch wel mee. Rond de 5k, vooral omdat het ook nog eens een Nederlander is.
Ik maak nu al bijna geen winstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Yankee_One het volgende:
alleen maar goedbegint je team ook ergens op te lijken
Als het goed is zit ik vanmiddag rond de 2.4 miljoen. Bovennatuurlijk spits en Uitmuntend keeper wordt het dan maarquote:16-03-2007 Veranderingen in aantocht.
I'm a motherfucking P.I.M.P. Volgens enkele getuigen had de penningmeester dit nummer opgezet en stond hij uit volle borst mee te zingen. De cijfers liegen ook niet. FKPP heeft momenteel aardig wat te spenderen en de verkoop van Ruben Thuring is nog niet afgerond. De coach: Laat de penningmeester nog maar even van zijn geld genieten. Die miljoenen dien ik volgende week in mijn handen te hebben. Een nieuwe spits en keeper zijn bittere noodzaak.
Wordt vervolgd.
Zo heb ik 10 trainees is vreselijk zullen gaan stijgen in salaris...So be it...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:51 schreef twisteddlogic het volgende:
Zal wel heel veel meer salaris gaan vragen vrees ik
Stadion heeft pas 2 keer vol gezeten dus heeft weinig zin om die uit te gaan breidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef Lennox het volgende:
Je stadion is ook niet echt groot he.
Ik heb 190k per week nu, zonder mn traineestijgingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo heb ik 10 trainees is vreselijk zullen gaan stijgen in salaris...So be it...
Ik train nu nog een weekje 'verdedigen' door en dan volgende week conditiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:42 schreef magic_dreamer het volgende:
2 trainees zijn van redelijk naar goed scoren gegaan![]()
nu zijn 3 van de 6 trainees goed en de andere 3 trainees nog redelijk maar die zullen wel poppen in de eerste weken van volgend seizoen.
en wat gaan de meesten in het tussenseizoen trainen? gewoon zelfde training of toch vorm of spelhervatting?
Dit was mijn enige stijger.quote:
Maurice Bokhorst
TSI=9 780, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Dain Johnson
TSI=59 100, 21 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht
Dit zijn mijn andere 2 spitsen.quote:Anid Lihic
TSI=33 860, 21 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Omdat mijn conditie echt te slap was, veel spelers zaten op redelijk/goed omdat ik vorig seizoen niet heb getrained. Maar ik baal er nu toch van, nu ze nu al weer op maximaal niveau zitten. Ging onverwacht snel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef MacMauser het volgende:
Waarom nu al conditie, das toch zonde!
Mooi, ik heb ook nog nooit conditie getraind. Zit nog wel met een dilemma, zal ik mn spitsen wel of niet opstellen in de friendly volgende week? Zit een U-20 en een potentiele U-20 bij... zonde als ze geblesseerd raken want training krijgen ze toch wel... aan de andere kant, niet spelen is meestal vormverlies.. dilemma dus..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat mijn conditie echt te slap was, veel spelers zaten op redelijk/goed omdat ik vorig seizoen niet heb getrained. Maar ik baal er nu toch van, nu ze nu al weer op maximaal niveau zitten. Ging onverwacht snel.
quote:Hi everyone.
Seeing we will not qualify for the second round of the U20 world cup, i will surely fire all the player soon. Thanks to all for your help.
FC Alexquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef Ruudt het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe teamnaam willen maar kan niets origineels bedenken.
Die is al in gebruik..quote:
Ik heb in de VII een uitstekend keeper, 1x goed def goed xp, 1x formi def matig xp, en 1 x formi def goed xp. Daar red ik het makkelijk meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
Ik heb een uitmunted keeper en daarom werd afgelopen seizoen afgeraden om iets in me verdediging te investeren, omdat die al best goed uitkwam door die keeper. Maar ik promoveer nu naar de VII en me beste verdediger heeft als verdediging skill: goed. Ga ik het daar nog mee redden of kan ik niet beter naar uitstekend of hoger gaan? Wat is verstandig voor de VII.
Ik degradeer naar de 7e en ik heb 1x wereldklasse, 1x briljant en 1x uitstekend in mn basis staan (3-4-3).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
Ik heb een uitmunted keeper en daarom werd afgelopen seizoen afgeraden om iets in me verdediging te investeren, omdat die al best goed uitkwam door die keeper. Maar ik promoveer nu naar de VII en me beste verdediger heeft als verdediging skill: goed. Ga ik het daar nog mee redden of kan ik niet beter naar uitstekend of hoger gaan? Wat is verstandig voor de VII.
je hebt gewoon een debiel makkelijke compoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb in de VII een uitstekend keeper, 1x goed def goed xp, 1x formi def matig xp, en 1 x formi def goed xp. Daar red ik het makkelijk mee
Nja, meer dat ik het treurig vind als ik ze straks moet verkopen, omdat ik ze niet meer kan betalen. Daar gaat het me meer omquote:
Ik speel momenteel in de VII en ik heb een formi keeper en 3x briljant 1x wonderbaarlijk en 1x formidabel in mn verdediging en daarmee heb ik het moeizaam gered..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
program is al bekend, 1-2, 3-4 etcquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Egamer het volgende:
Krijgen we maandag te weten wat het nieuwe programma is van de nieuwe comp, en krijgen we ook het nieuwe jeugdsysteem?
Dan gaan ze dood, want dan loop ik jeugd misquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
program is al bekend, 1-2, 3-4 etc
volg ht, ze zullen het zelf wel bekend maken, ik denk eig dat het uitgesteld wordt, je hoort er niets van![]()
![]()
Ja ik lees het net inderdaad op Hattrick, maar krijg je er nou eerst 10% supporters bij die dan een seizoenkaart kopen of krijg je eerst het geld voor seizoenkaarten en dan pas fans erbijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Yankee_One het volgende:
morgen
League ranking: 553 / 1024quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je hebt gewoon een debiel makkelijke compo
Nederlander,goedkoop (754k) en wat ervaring.quote:Cees Blind
TSI = 13 500, 25 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Idd, daarvoor moet je bij mij of Daemon zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
League ranking: 553 / 1024
Valt toch wel mee dacht ik
Niet moeilijk natuurlijk maar debiel makkelijk is wat overdreven denk ik
jeezquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik speel momenteel in de VII en ik heb een formi keeper en 3x briljant 1x wonderbaarlijk en 1x formidabel in mn verdediging en daarmee heb ik het moeizaam gered..
Maar goed het is natuurlijk niet alleen van je Def afhankelijk... wat is de rest van je team?
Waarschijnlijk VIII..quote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef truStie het volgende:
2048? wat zit je dan.. IX ofzo?
quote:Renze Rimkes
TSI = 690, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
vleugel 1: Deze wil ik volgend seizoen naar binnen laten spelen als ik 5-3-2 ga spelen:quote:Op zondag 18 maart 2007 11:48 schreef komrad het volgende:
wat heb je nu voor middenvelders??
Da's even doorbijtenquote:
Als je 5-3-2 gaat spelen i.c.m. counter, speel dan wel met 1 wing kant.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu aan het speuren naar leuke aanwinsten, met name voor mijn middenveld... maar ik vind het heel lastig in te schatten of ze daadwerkelijk beter zijn dan de spelers die ik al heb... ik kijk meestal naar het aantal sterren maar is dit wel een goede leidraad
Iemand misschien tips of een tooltje?
ok, is dat ivm aanvalsratingsquote:Op zondag 18 maart 2007 12:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je 5-3-2 gaat spelen i.c.m. counter, speel dan wel met 1 wing kant.
Niet dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef Yankee_One het volgende:
eerst de extra supps
*schudt hand. Met een beetje mazzel pak je ze van 23, 24 met matig ervaring. Ik kan sinds vandaag mijn slag gaan slaan, maar ben echt al een tijdje aan het kijken.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef twi het volgende:
Ik heb er iets meer dan 4 te besteden, en wil eigenlijk een formi keeper kopen. Goed zoeken, want ze gaan voor net geen 500k
WTM in 5-3-2 is een beetje boel zonde volgens mij. Dan kan je beter met drie inner mids spelen, als je middenveld zelfs voor counter dusdanig zwak is dat je niks kan.quote:
Jij had er op 1 geboden die ik ook wel zag zitten, maar ik ben gisteren al geslaagdquote:Op zondag 18 maart 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet dus..
[..]
*schudt hand. Met een beetje mazzel pak je ze van 23, 24 met matig ervaring. Ik kan sinds vandaag mijn slag gaan slaan, maar ben echt al een tijdje aan het kijken.
[..]
quote:18-03-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 43 230 ¤.
18-03-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
18-03-2007 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
18-03-2007 De wekelijkse update van je economische situatie heeft plaatsgevonden.
quote:Kapitaal: 2 098 585 ¤ (2 202 505) ¤
Er staat niet bij hoeveel supportersquote:18-03-2007 De officiële naam van de club is veranderd. Deze verandering heeft je 10 000 ¤ gekost en dit bedrag is ondergebracht bij je tijdelijke kosten. Tevens heeft een aantal supporters hun seizoenskaart opgezegd.
quote:Sjaak Dalhuizen (155876924)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
maar moet je dan kijken naar het niveau van de vaardigheden of naar niveau leiderschapquote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Lennox het volgende:
Redelijk coach kost 30k meer oid.
79000 uit mn hoofd? Matig coach is helemaal zonde. Beter eerst je coach vervangen en dan pas aan versterkingen denken.
hij was matig/redelijk maar nu matig/matigquote:Op zondag 18 maart 2007 13:03 schreef Lennox het volgende:
Redelijk coach met slecht leiderschap moet je aannemen. Nu heb je zeker matig/matig ofzo?
Dat geld wat je nu even kwijt bent, "train" je er zo weer uit. Zeker als je serieus wilt gaan trainen is een redelijk/goed coach gewoon een must.
Hij wordt nog niet vergetenquote:18-03-2007 De naam van je stadion is veranderd in Nino Wannet Stadion. 4 000 ¤ is toegevoegd aan je tijdelijke kosten.
Ervaring zegt niks voor een coach, leiderschap wel. Leiderschap zorgt ervoor dat de TS vastgehouden kan worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:09 schreef truStie het volgende:
Is leiderschap eigenlijk belangrijk bij een coach? Want volgens mij is dat bij mij een beetje gedaald..
Heb een goed coach/goed ervaring met rampzalig leiderschap
Daarnaast daalt eerst het leiderschap en als dat op rampzalig staat, dan pas gaan de coachskills eraan. Dus hoe hoger het leiderschap van een coach, hoe langer je er mee doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ervaring zegt niks voor een coach, leiderschap wel. Leiderschap zorgt ervoor dat de TS vastgehouden kan worden.
dat is een oud speler van mequote:
Ja dat is nu mijn eerste prio, een nieuwe coachquote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef komrad het volgende:
@ Vulture, ik zou eerst een redelijk of goed coach met slecht leiderschap nemen (afhankelijk van je fnanciele middelen) Daarna zou ik pas mijn team gaan versterken. Op lange termijn is dat echt nodig om hogerop te komen
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan ook echt niet met geld omgaan, telkens als ik wat te besteden heb moet en zal dat gelijk opgaan
Lekker hoor, en daarbij vorige week nog de 10k topscoordersbonusquote:18-03-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 60 720 ¤.
18-03-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Wat doe jequote:Sponsorgeld 70 195
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Lekker hoor, en daarbij vorige week nog de 10k topscoordersbonusPromotiebonus zit er niet in hoop ik, ik moet en zal verliezen vanavond. Toch winnen gebeurt me geen tweede keer
(Hè, Joralf, vriend
)
[..]
Wat doe je
Ik zit nu nog met 130k salaris, maar aangezien er op scorengebied veel omhoog gegaan is op hogere niveau's zal er wel een eindje salaris bijkomen..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ikkuh heb nog een bovennatuurlijk mid te koop staan.. als die weg is zit ik met 170k per week aan salaris.. *2=340k, dan kom ik ongeveer 60k per 2 weken tekort
het aantal bot teams vertekent de boel wel natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
League ranking: 553 / 1024
Valt toch wel mee dacht ik
Niet moeilijk natuurlijk maar debiel makkelijk is wat overdreven denk ik
overleven lukt wel ja.. promoveren word lastiger denk, en dan degradeer je weer gelijk terug naar de VIII :pquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit volgens HAM nu tussen de 120 en 130 hatstats... dat moet toch wel genoeg zijn om mijn divisie VIII te overleven denk ik
Ja ik wil ook niet meteen promoverenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef truStie het volgende:
[..]
overleven lukt wel ja.. promoveren word lastiger denk, en dan degradeer je weer gelijk terug naar de VIII :p
paar maanden geleden kon ik er 2 slijten voor 600k. veul te veel dusquote:Op zondag 18 maart 2007 19:31 schreef truStie het volgende:
Is 750k voor een uitmunted scoren/matig passen te veel gevraagd? Begin een beetje te twijfelen want niemand moet em biljkbaar hebben
www.freetranslation.comquote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef Ruudt het volgende:
Is er hier iemand goed in Spaans? Dit ivm m'n nieuwe teamnaam..
quote:
Ik weet het woord wel wat ik moet hebben maar nu wil ik weten of het gewoon club de blabla is of club de la blabla..quote:
Club de la Puta'squote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik weet het woord wel wat ik moet hebben maar nu wil ik weten of het gewoon club de blabla is of club de la blabla..
En nee ik noem m'n team niet blabla maar ben er nog niet uit welk woord ik ga gebruiken.
Voorhoede: Bovennatuurlijk en Wereldklassequote:Duncan Rozendal
TSI = 45 400, 25 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Op naar 6?quote:Kapitaal: 1 731 681 ¤ (337 291) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1461 leden
Supporters: in de wolken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef rompompom het volgende:
Komrad 2-0 voor en 67% bbz bij rust in z'n P/D!!
Feli Komradquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef komrad het volgende:
dank, jammer voor VK of misschien was het de bedoeling te verliezen hoewel ik me dat niet voor kan stellen met 240 hatstats
Fixed.quote:Kapitaal: 1 731 681 ¤ (337 291) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1461 leden
Supporters: in de wolken
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef SuperWeber het volgende:
IV here I come!!
nee was niet de bedoeling... hoewel hij meer hatstats had nog baal ik toch wel een beetje. als ik mn verdediging wat beter had gepositioneerd, had ik kunnen winnen...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef komrad het volgende:
dank, jammer voor VK of misschien was het de bedoeling te verliezen hoewel ik me dat niet voor kan stellen met 240 hatstats
Jammer voor je dan, zeker dat het zo kort voor tijd nog is gebeurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee was niet de bedoeling... hoewel hij meer hatstats had nog baal ik toch wel een beetje. als ik mn verdediging wat beter had gepositioneerd, had ik kunnen winnen...
maar ik moest gokken op een kant om te verdedigen, ik wist dat hij één goede vleugel zou hebben
nou ja, volgend seizoen proberen we t weer , dan ben ik er ook meer klaar voor ws
komrad gefeliciteerd met behoud en SW met de promotie naar de IV![]()
zometeen even het drama bekijken wat PSV heet...herhaling van de wedstrijden.. ben vandaag hele dag op pad geweest
P/D duel, kampioensgeld, toch lekkerquote:18-03-2007 The team played a match. Spectator income amounted to 180 747 ¤.
18-03-2007 Your supporters paid their annual fees. The income from this amounted to 67 320 ¤.
18-03-2007 The series is over and you have been awarded 150 000 ¤ in prize money for the position your club achieved.
Kijk eens of z'n spitsen naar de vleugel staan en z'n backs en vleugelspelers jong zijn, dan zal 'ie ongetwijfeld vleugelspel trainen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef rompompom het volgende:
Ik zit bij een botje, een gozer die sinds 18 februari niet meer heeft ingelogd en de medepromovendus heeft het afgelopen seizoen een gemiddelde TSI van 110,9. Die gast speelt 352 en z'n middenveld is met afstand z'n zwakste linie. Ik kan ook niet verzinnen wat hij traint, volgens mij klooit hij maar wat aan. Prima, dan is mijn lijfsbehoud gegarandeert!.
Slechte VIquote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Lennox het volgende:
Met 225 HatStats kampioen in VI?
Ik heb alleen de eerste 2 weken van m'n Hattrick-carriere geld gestoken in de jeugdopleiding. Sindsdien heb ik dus ongeveer een miljoen verdiendquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Lennox het volgende:
WIe weet heb je de eer om een paar ton met de "week 1 YP" te verdienen![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Lennox het volgende:
Met 225 HatStats kampioen in VI?
Dit was die van mn broertje. Dan wordt je met 225 niet echt kampioen denk ik.quote:1 263 112 78 77 226.3 91.1 63.6 71.5 Der Biergarten
2 252 84 93 81 219.4 74.6 73.1 71.6 -SX-
3 233 51 81 109 183.6 40.9 56.4 86.4 Metalurgs Bonk
4 212 63 93 65 193.9 59.3 77.6 57.0 domstad united
5 210 65 84 77 186.0 57.2 64.3 64.5 Konijntjes
6 205 87 81 60 183.9 73.2 61.3 49.4 ALLES GEVEN
je kunt gewoon een advertentie plaatsen en daarin vragen om een friendly.... dat werkt altijdquote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef Amadeo het volgende:
Net even gekeken bij het vorig seizoen van m'n nieuwe competitie, en ik zit toch wel best boven de gemiddelde rating, dus dit seizoen probeer ik gewoon in VIII te blijven, promoveren is optioneel.
Ook ga ik m'n stadion wss nog uitbouwen naar ca. 15000 (nu 12000) en dan alvast investeren in mijn jeugd en versterking van mijn elftal..
Is er hier trouwens nog iemand die in Belgie speelt en vriendschappelijke wedstrijden nodig heeft? Want ik tik nu gewoon willekeurige ID's in bij uitdagen en daag zo'n 10 mensen uit in de hoop dat iemand accepteert, maar nu heb ik de laatste weken bijna nooit meer een vriendschappelijke wedstrijdDus als ik iemand had waarbij ik elke week kon spelen, dat zou érg handig zijn
Je kunt beter mensen uitdagen die online zijn, dan willekeurig wat intypen...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef Amadeo het volgende:
Net even gekeken bij het vorig seizoen van m'n nieuwe competitie, en ik zit toch wel best boven de gemiddelde rating, dus dit seizoen probeer ik gewoon in VIII te blijven, promoveren is optioneel.
Ook ga ik m'n stadion wss nog uitbouwen naar ca. 15000 (nu 12000) en dan alvast investeren in mijn jeugd en versterking van mijn elftal..
Is er hier trouwens nog iemand die in Belgie speelt en vriendschappelijke wedstrijden nodig heeft? Want ik tik nu gewoon willekeurige ID's in bij uitdagen en daag zo'n 10 mensen uit in de hoop dat iemand accepteert, maar nu heb ik de laatste weken bijna nooit meer een vriendschappelijke wedstrijdDus als ik iemand had waarbij ik elke week kon spelen, dat zou érg handig zijn
De leeftijd van z'n hele team is te hoog op elke positie om er iets van te kunnen zeggen. Denk dat hij toch PM traint, maar dan is-ie dus met 22 en 23 jarige aan de gang.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk eens of z'n spitsen naar de vleugel staan en z'n backs en vleugelspelers jong zijn, dan zal 'ie ongetwijfeld vleugelspel trainen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Tomhoog het volgende:
5de
train 4 spitsen
doet nooit meer aan friendlies behalve in tussenseizoen
heeft nog geen miljoen op de bank
Hij spoort echt nietquote:16-03-2007 Kwaliteitsinjectie
Hattrick Artistic heeft een fikse kwaliteitsimpuls gekregen de afgelopen dagen. De buitenlandse sterren Ricky Martin, Will Smith en Rod Steward hebben de club flink versterkt.
"Met Martin en Steward hebben we het middenveld een stuk sterker gemaakt. Smith is een jonge, degelijke back die nog lang van waarde zal zijn voor de club," aldus Brama.
Will Smith was zelf ook enorm te spreken over de overgang. Hij heeft veel zin in de nieuwe competitie getuige zijn woorden: "Gettin' jiggy with it."
Dat persbericht, Getting Jiggy With Itquote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef -J-D- het volgende:
18-03-2007 Hattrick Athletic veranderde van naam naar Hattrick Artistic
Dat is de nummer 1 in mn nieuwe divisie. Oftewel een club die uit de IV komt.
[afbeelding]
Leuk, al die zangers in je teamMaar echt sterker wordt ie er niet van.
[..]
Hij spoort echt niet
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hij spoort echt niet
feliquote:
hahaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hij spoort echt niet
gezien de tsi van sommigen lijkt et me nietquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef truStie het volgende:
Leuk al die namen, maar zijn ze spelers ook nog enigzins skilled ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |