nee was niet de bedoeling... hoewel hij meer hatstats had nog baal ik toch wel een beetje. als ik mn verdediging wat beter had gepositioneerd, had ik kunnen winnen...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef komrad het volgende:
dank, jammer voor VK of misschien was het de bedoeling te verliezen hoewel ik me dat niet voor kan stellen met 240 hatstats
Jammer voor je dan, zeker dat het zo kort voor tijd nog is gebeurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee was niet de bedoeling... hoewel hij meer hatstats had nog baal ik toch wel een beetje. als ik mn verdediging wat beter had gepositioneerd, had ik kunnen winnen...
maar ik moest gokken op een kant om te verdedigen, ik wist dat hij één goede vleugel zou hebben
nou ja, volgend seizoen proberen we t weer , dan ben ik er ook meer klaar voor ws
komrad gefeliciteerd met behoud en SW met de promotie naar de IV![]()
zometeen even het drama bekijken wat PSV heet...herhaling van de wedstrijden.. ben vandaag hele dag op pad geweest
P/D duel, kampioensgeld, toch lekkerquote:18-03-2007 The team played a match. Spectator income amounted to 180 747 ¤.
18-03-2007 Your supporters paid their annual fees. The income from this amounted to 67 320 ¤.
18-03-2007 The series is over and you have been awarded 150 000 ¤ in prize money for the position your club achieved.
Kijk eens of z'n spitsen naar de vleugel staan en z'n backs en vleugelspelers jong zijn, dan zal 'ie ongetwijfeld vleugelspel trainen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef rompompom het volgende:
Ik zit bij een botje, een gozer die sinds 18 februari niet meer heeft ingelogd en de medepromovendus heeft het afgelopen seizoen een gemiddelde TSI van 110,9. Die gast speelt 352 en z'n middenveld is met afstand z'n zwakste linie. Ik kan ook niet verzinnen wat hij traint, volgens mij klooit hij maar wat aan. Prima, dan is mijn lijfsbehoud gegarandeert!.
Slechte VIquote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Lennox het volgende:
Met 225 HatStats kampioen in VI?
Ik heb alleen de eerste 2 weken van m'n Hattrick-carriere geld gestoken in de jeugdopleiding. Sindsdien heb ik dus ongeveer een miljoen verdiendquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Lennox het volgende:
WIe weet heb je de eer om een paar ton met de "week 1 YP" te verdienen![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:03 schreef Lennox het volgende:
Met 225 HatStats kampioen in VI?
Dit was die van mn broertje. Dan wordt je met 225 niet echt kampioen denk ik.quote:1 263 112 78 77 226.3 91.1 63.6 71.5 Der Biergarten
2 252 84 93 81 219.4 74.6 73.1 71.6 -SX-
3 233 51 81 109 183.6 40.9 56.4 86.4 Metalurgs Bonk
4 212 63 93 65 193.9 59.3 77.6 57.0 domstad united
5 210 65 84 77 186.0 57.2 64.3 64.5 Konijntjes
6 205 87 81 60 183.9 73.2 61.3 49.4 ALLES GEVEN
je kunt gewoon een advertentie plaatsen en daarin vragen om een friendly.... dat werkt altijdquote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef Amadeo het volgende:
Net even gekeken bij het vorig seizoen van m'n nieuwe competitie, en ik zit toch wel best boven de gemiddelde rating, dus dit seizoen probeer ik gewoon in VIII te blijven, promoveren is optioneel.
Ook ga ik m'n stadion wss nog uitbouwen naar ca. 15000 (nu 12000) en dan alvast investeren in mijn jeugd en versterking van mijn elftal..
Is er hier trouwens nog iemand die in Belgie speelt en vriendschappelijke wedstrijden nodig heeft? Want ik tik nu gewoon willekeurige ID's in bij uitdagen en daag zo'n 10 mensen uit in de hoop dat iemand accepteert, maar nu heb ik de laatste weken bijna nooit meer een vriendschappelijke wedstrijdDus als ik iemand had waarbij ik elke week kon spelen, dat zou érg handig zijn
Je kunt beter mensen uitdagen die online zijn, dan willekeurig wat intypen...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef Amadeo het volgende:
Net even gekeken bij het vorig seizoen van m'n nieuwe competitie, en ik zit toch wel best boven de gemiddelde rating, dus dit seizoen probeer ik gewoon in VIII te blijven, promoveren is optioneel.
Ook ga ik m'n stadion wss nog uitbouwen naar ca. 15000 (nu 12000) en dan alvast investeren in mijn jeugd en versterking van mijn elftal..
Is er hier trouwens nog iemand die in Belgie speelt en vriendschappelijke wedstrijden nodig heeft? Want ik tik nu gewoon willekeurige ID's in bij uitdagen en daag zo'n 10 mensen uit in de hoop dat iemand accepteert, maar nu heb ik de laatste weken bijna nooit meer een vriendschappelijke wedstrijdDus als ik iemand had waarbij ik elke week kon spelen, dat zou érg handig zijn
De leeftijd van z'n hele team is te hoog op elke positie om er iets van te kunnen zeggen. Denk dat hij toch PM traint, maar dan is-ie dus met 22 en 23 jarige aan de gang.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk eens of z'n spitsen naar de vleugel staan en z'n backs en vleugelspelers jong zijn, dan zal 'ie ongetwijfeld vleugelspel trainen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Tomhoog het volgende:
5de
train 4 spitsen
doet nooit meer aan friendlies behalve in tussenseizoen
heeft nog geen miljoen op de bank
Hij spoort echt nietquote:16-03-2007 Kwaliteitsinjectie
Hattrick Artistic heeft een fikse kwaliteitsimpuls gekregen de afgelopen dagen. De buitenlandse sterren Ricky Martin, Will Smith en Rod Steward hebben de club flink versterkt.
"Met Martin en Steward hebben we het middenveld een stuk sterker gemaakt. Smith is een jonge, degelijke back die nog lang van waarde zal zijn voor de club," aldus Brama.
Will Smith was zelf ook enorm te spreken over de overgang. Hij heeft veel zin in de nieuwe competitie getuige zijn woorden: "Gettin' jiggy with it."
Dat persbericht, Getting Jiggy With Itquote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef -J-D- het volgende:
18-03-2007 Hattrick Athletic veranderde van naam naar Hattrick Artistic
Dat is de nummer 1 in mn nieuwe divisie. Oftewel een club die uit de IV komt.
[afbeelding]
Leuk, al die zangers in je teamMaar echt sterker wordt ie er niet van.
[..]
Hij spoort echt niet
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hij spoort echt niet
feliquote:
hahaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hij spoort echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |