hij was matig/redelijk maar nu matig/matigquote:Op zondag 18 maart 2007 13:03 schreef Lennox het volgende:
Redelijk coach met slecht leiderschap moet je aannemen. Nu heb je zeker matig/matig ofzo?
Dat geld wat je nu even kwijt bent, "train" je er zo weer uit. Zeker als je serieus wilt gaan trainen is een redelijk/goed coach gewoon een must.
Hij wordt nog niet vergetenquote:18-03-2007 De naam van je stadion is veranderd in Nino Wannet Stadion. 4 000 ¤ is toegevoegd aan je tijdelijke kosten.
Ervaring zegt niks voor een coach, leiderschap wel. Leiderschap zorgt ervoor dat de TS vastgehouden kan worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:09 schreef truStie het volgende:
Is leiderschap eigenlijk belangrijk bij een coach? Want volgens mij is dat bij mij een beetje gedaald..
Heb een goed coach/goed ervaring met rampzalig leiderschap
Daarnaast daalt eerst het leiderschap en als dat op rampzalig staat, dan pas gaan de coachskills eraan. Dus hoe hoger het leiderschap van een coach, hoe langer je er mee doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ervaring zegt niks voor een coach, leiderschap wel. Leiderschap zorgt ervoor dat de TS vastgehouden kan worden.
dat is een oud speler van mequote:
Ja dat is nu mijn eerste prio, een nieuwe coachquote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef komrad het volgende:
@ Vulture, ik zou eerst een redelijk of goed coach met slecht leiderschap nemen (afhankelijk van je fnanciele middelen) Daarna zou ik pas mijn team gaan versterken. Op lange termijn is dat echt nodig om hogerop te komen
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan ook echt niet met geld omgaan, telkens als ik wat te besteden heb moet en zal dat gelijk opgaan
Lekker hoor, en daarbij vorige week nog de 10k topscoordersbonusquote:18-03-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 60 720 ¤.
18-03-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Wat doe jequote:Sponsorgeld 70 195
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Lekker hoor, en daarbij vorige week nog de 10k topscoordersbonusPromotiebonus zit er niet in hoop ik, ik moet en zal verliezen vanavond. Toch winnen gebeurt me geen tweede keer
(Hè, Joralf, vriend
)
[..]
Wat doe je
Ik zit nu nog met 130k salaris, maar aangezien er op scorengebied veel omhoog gegaan is op hogere niveau's zal er wel een eindje salaris bijkomen..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ikkuh heb nog een bovennatuurlijk mid te koop staan.. als die weg is zit ik met 170k per week aan salaris.. *2=340k, dan kom ik ongeveer 60k per 2 weken tekort
het aantal bot teams vertekent de boel wel natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
League ranking: 553 / 1024
Valt toch wel mee dacht ik
Niet moeilijk natuurlijk maar debiel makkelijk is wat overdreven denk ik
overleven lukt wel ja.. promoveren word lastiger denk, en dan degradeer je weer gelijk terug naar de VIII :pquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit volgens HAM nu tussen de 120 en 130 hatstats... dat moet toch wel genoeg zijn om mijn divisie VIII te overleven denk ik
Ja ik wil ook niet meteen promoverenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef truStie het volgende:
[..]
overleven lukt wel ja.. promoveren word lastiger denk, en dan degradeer je weer gelijk terug naar de VIII :p
paar maanden geleden kon ik er 2 slijten voor 600k. veul te veel dusquote:Op zondag 18 maart 2007 19:31 schreef truStie het volgende:
Is 750k voor een uitmunted scoren/matig passen te veel gevraagd? Begin een beetje te twijfelen want niemand moet em biljkbaar hebben
www.freetranslation.comquote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef Ruudt het volgende:
Is er hier iemand goed in Spaans? Dit ivm m'n nieuwe teamnaam..
quote:
Ik weet het woord wel wat ik moet hebben maar nu wil ik weten of het gewoon club de blabla is of club de la blabla..quote:
Club de la Puta'squote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik weet het woord wel wat ik moet hebben maar nu wil ik weten of het gewoon club de blabla is of club de la blabla..
En nee ik noem m'n team niet blabla maar ben er nog niet uit welk woord ik ga gebruiken.
Voorhoede: Bovennatuurlijk en Wereldklassequote:Duncan Rozendal
TSI = 45 400, 25 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Op naar 6?quote:Kapitaal: 1 731 681 ¤ (337 291) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1461 leden
Supporters: in de wolken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef rompompom het volgende:
Komrad 2-0 voor en 67% bbz bij rust in z'n P/D!!
Feli Komradquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef komrad het volgende:
dank, jammer voor VK of misschien was het de bedoeling te verliezen hoewel ik me dat niet voor kan stellen met 240 hatstats
Fixed.quote:Kapitaal: 1 731 681 ¤ (337 291) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1461 leden
Supporters: in de wolken
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef SuperWeber het volgende:
IV here I come!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |