Kep m nog niet gekocht was een geintje Ik ga toch geen 3-5-2 spelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat heb je er voor betaald Outpost?
Je vergeet er een V voor te zettenquote:
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je vergeet er een V voor te zettenStomme keepertrainer
Nah iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:41 schreef MacMauser het volgende:
Sorry voor t eruit schoppen van je trainee Outpost!![]()
Mn 2e in 4 dagenquote:Alain Hoeneveld kreeg na 18 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Het kan wel even duren voordat de fans van Gabriel Moreira hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van RKDEO. Zoals hij na 26 minuten van het veld moest, zag het er heel beroerd uit.
quote:United had met 90 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben overstag, ik stap over naar 5-3-2 of 5-4-1... in ieder geval ruimte voor 10 trainees
mijn beste trainees hebben al een zodanig basisniveau dat ik ze moeiteloos in mijn A-team kwijt kan...
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Mijn mannen doen t rustig aan de 2de helft
quote:Gabriel Moreira + 4
quote:Ignacio Pedernera
34 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Ondanks het feit dat ik pas 1 FokCup meedoe: chapeau voor je werk en inzetquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Dit lijkt me ook een mooi moment om wat anders kenbaar te maken....
Ik stop per direct met het (mede-)organiseren van de Fok!-Cup.
Ik ben al actief in de organisatie vanaf Fok!-Cup 4, en dit was editie 10.
Dat zijn dus ff tellen.... 4,5,6,7,8,9,10 ....... 7 edities.
Dat zijn dus 7 seizoenen... Dat zijn dus meer dan 100 weken.
Ik vind het een mooi moment om te stoppen met de organisaitie.
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Dit lijkt me ook een mooi moment om wat anders kenbaar te maken....
Ik stop per direct met het (mede-)organiseren van de Fok!-Cup.
Ik ben al actief in de organisatie vanaf Fok!-Cup 4, en dit was editie 10.
Dat zijn dus ff tellen.... 4,5,6,7,8,9,10 ....... 7 edities.
Dat zijn dus 7 seizoenen... Dat zijn dus meer dan 100 weken.
Ik vind het een mooi moment om te stoppen met de organisaitie.
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |