Ik heb in de VII een uitstekend keeper, 1x goed def goed xp, 1x formi def matig xp, en 1 x formi def goed xp. Daar red ik het makkelijk meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
Ik heb een uitmunted keeper en daarom werd afgelopen seizoen afgeraden om iets in me verdediging te investeren, omdat die al best goed uitkwam door die keeper. Maar ik promoveer nu naar de VII en me beste verdediger heeft als verdediging skill: goed. Ga ik het daar nog mee redden of kan ik niet beter naar uitstekend of hoger gaan? Wat is verstandig voor de VII.
Ik degradeer naar de 7e en ik heb 1x wereldklasse, 1x briljant en 1x uitstekend in mn basis staan (3-4-3).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
Ik heb een uitmunted keeper en daarom werd afgelopen seizoen afgeraden om iets in me verdediging te investeren, omdat die al best goed uitkwam door die keeper. Maar ik promoveer nu naar de VII en me beste verdediger heeft als verdediging skill: goed. Ga ik het daar nog mee redden of kan ik niet beter naar uitstekend of hoger gaan? Wat is verstandig voor de VII.
je hebt gewoon een debiel makkelijke compoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb in de VII een uitstekend keeper, 1x goed def goed xp, 1x formi def matig xp, en 1 x formi def goed xp. Daar red ik het makkelijk mee
Nja, meer dat ik het treurig vind als ik ze straks moet verkopen, omdat ik ze niet meer kan betalen. Daar gaat het me meer omquote:
Ik speel momenteel in de VII en ik heb een formi keeper en 3x briljant 1x wonderbaarlijk en 1x formidabel in mn verdediging en daarmee heb ik het moeizaam gered..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
program is al bekend, 1-2, 3-4 etcquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Egamer het volgende:
Krijgen we maandag te weten wat het nieuwe programma is van de nieuwe comp, en krijgen we ook het nieuwe jeugdsysteem?
Dan gaan ze dood, want dan loop ik jeugd misquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
program is al bekend, 1-2, 3-4 etc
volg ht, ze zullen het zelf wel bekend maken, ik denk eig dat het uitgesteld wordt, je hoort er niets van![]()
![]()
Ja ik lees het net inderdaad op Hattrick, maar krijg je er nou eerst 10% supporters bij die dan een seizoenkaart kopen of krijg je eerst het geld voor seizoenkaarten en dan pas fans erbijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Yankee_One het volgende:
morgen
League ranking: 553 / 1024quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je hebt gewoon een debiel makkelijke compo
Nederlander,goedkoop (754k) en wat ervaring.quote:Cees Blind
TSI = 13 500, 25 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Idd, daarvoor moet je bij mij of Daemon zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
League ranking: 553 / 1024
Valt toch wel mee dacht ik
Niet moeilijk natuurlijk maar debiel makkelijk is wat overdreven denk ik
jeezquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik speel momenteel in de VII en ik heb een formi keeper en 3x briljant 1x wonderbaarlijk en 1x formidabel in mn verdediging en daarmee heb ik het moeizaam gered..
Maar goed het is natuurlijk niet alleen van je Def afhankelijk... wat is de rest van je team?
Waarschijnlijk VIII..quote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef truStie het volgende:
2048? wat zit je dan.. IX ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |