Dit had een mooiere openingspost geweest Yankeequote:goed verdedigen trainen vergt wel offers
Spitsenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk erover om te gaan stoppen met het trainen van verdedigers. Ik weet alleen nog niet wat ik dan wel zal gaan trainen![]()
Ik ben kampioen in VIII geworden met 13 overwinnigen en 2 topscorersquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:58 schreef Amadeo het volgende:
Wie is er nog allemaal kampioen geworden ?
Ben zelf kampioen geworden met 14 overwinning, alles gewonnen dus(ook niet moeilijk in Div. IX)
Heb ook topscorer, dus nog wat extra geld ^^ Binnenkort ga ik nog wat versterken voor volgend seizoen, vooral m'n middenveld moet drastisch verbeterd worden..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef maniack28 het volgende:
Geen spitsen doen.. zuigt.. zie hoeveel geld de deftrainers hebben gespaard en hoeveel de spitsentrainers hebbenIk zou het wel weten!
Ach... je kan het ook zo zien, slechter dan Chen kan je het als spitsentrainer niet doenquote:
'misschien' wel een punt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Misschien hebben jullie ook wel een punt met die verdediging
Zal vanavond eens puzzelen of 5-4-1 wellicht een goede optie is met mijn huidige materiaal.
Ja maar in hoeveel jaar is dat kapitaal opgebouwd... ik speel nog geen jaar Hattrick hequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
'misschien' wel een punt?
Jonks --> 30 miljoen
Komrad --> 20 miljoen
Grumpey --> 15 miljoen
En toch twijfelen of verdedigen maximaal trainen rendabel zou zijn![]()
![]()
Die kan ook mee doen in mn B team op t middenveld als ik 3 5 2 ga spelen!quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 720
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: TSV Vorwärts Waigo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
wat heb je er voor betaald Outpost?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Wie gaat er in de nieuwe jeugd opleiding investeren?? En hoeveel euries dan???
Edit :
Evt een nieuwe trainie :
[..]
Die kan ook mee doen in mn B team op t middenveld als ik 3 5 2 ga spelen!![]()
![]()
Moet all1 zn conditie wel omhoog krijgen dan! lmao
![]()
![]()
![]()
Ik. En ik denk meteen het maximale.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Wie gaat er in de nieuwe jeugd opleiding investeren?? En hoeveel euries dan???
Was nog een YP ook.quote:Ludovít Stupka [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 340, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Aleksi Vuorikoski (115801719) is on a list for possible national team players, but we don't know his exact skills. We would appreciate it, if you could write back with his current skill levels and number of training weeks since his last level raise.
We thank you for your cooperation.
From: Finland's national team scouting
(Finnish Playerdatabase: http://qwart.tontut.fi)
Eens kijken hoe ver hij komtquote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 24 520 , 19 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
Kep m nog niet gekocht was een geintje Ik ga toch geen 3-5-2 spelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat heb je er voor betaald Outpost?
Je vergeet er een V voor te zettenquote:
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je vergeet er een V voor te zettenStomme keepertrainer
Nah iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:41 schreef MacMauser het volgende:
Sorry voor t eruit schoppen van je trainee Outpost!![]()
Mn 2e in 4 dagenquote:Alain Hoeneveld kreeg na 18 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Het kan wel even duren voordat de fans van Gabriel Moreira hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van RKDEO. Zoals hij na 26 minuten van het veld moest, zag het er heel beroerd uit.
quote:United had met 90 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben overstag, ik stap over naar 5-3-2 of 5-4-1... in ieder geval ruimte voor 10 trainees
mijn beste trainees hebben al een zodanig basisniveau dat ik ze moeiteloos in mijn A-team kwijt kan...
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Mijn mannen doen t rustig aan de 2de helft
quote:Gabriel Moreira + 4
quote:Ignacio Pedernera
34 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Ondanks het feit dat ik pas 1 FokCup meedoe: chapeau voor je werk en inzetquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Dit lijkt me ook een mooi moment om wat anders kenbaar te maken....
Ik stop per direct met het (mede-)organiseren van de Fok!-Cup.
Ik ben al actief in de organisatie vanaf Fok!-Cup 4, en dit was editie 10.
Dat zijn dus ff tellen.... 4,5,6,7,8,9,10 ....... 7 edities.
Dat zijn dus 7 seizoenen... Dat zijn dus meer dan 100 weken.
Ik vind het een mooi moment om te stoppen met de organisaitie.
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef Grumpey het volgende:
voetsporenstappen te treden
ook in dit topic bedankt JD
Dat bedoelde ik idd. En bedankt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je blijft 'en dergelijke' doen..?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Groetjes
JD
Zodra ik door heb wat dat inhoudtquote:
Doe t niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk erover om te gaan stoppen met het trainen van verdedigers. Ik weet alleen nog niet wat ik dan wel zal gaan trainen![]()
quote:
Die van mij nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:18 schreef Outpost76 het volgende:
Mn +4 trainie vandaag alweer naar +3![]()
![]()
![]()
Maarja das geen trainie lijkt mequote:
quote:Kjell Magnusson
TSI = 1 980 , 17 years, weak form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
Stand houden in V of VI?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
nette basis Joralf![]()
![]()
daar moet je gemakkelijk stand mee houden in de VI
ik hoop over enkele dagen mijn basis rond te hebben voor (ws) nog een seizoentje V
Maar dus ook een hoop opties om zelf over te twijfelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stand houden in V of VI?Promoveren in V mag ik toch hopen
Vrij veel tactische opties, ik pleit voor een team dat niet voorspelbaar is, dus links/rechts afwisseling, wingback of geen wingback, winger of geen winger, verdedigend/aanvallend... 4-3-3 is ook nog mogelijk
Kortom, een hoop opties om de tegenstander te verschalken!
Tsja... ik weet na 7 seizoenen hattrick wel wat ik wel en niet kan doen.... kwestie van de tegenstander goed inschatten. Als je goed kijkt zie je dat veel teams heel vaak met vrijwel dezelfde opstelling spelen. Dezelfde kant een goeie aanval en dezelfde kant een slechte verdediging. Daar pas ik mij altijd op aan, als ik er zeker van ben dat ze weer zo spelen (en dat is meestal het geval). De truc in hattrick is om onvoorspelbaar te blijven... tegen grumps heb ik ook behoorlijk apart gespeeld, want normaal heb ik een winger, maar nu speelde ik voor het middenveld met een wtm, dat had hij denk ik niet verwacht en zorgde bijna voor een overwinning aan mijn kant ^^quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dus ook een hoop opties om zelf over te twijfelen![]()
Mooi getalquote:Fanclub: 1441 leden
Whyquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi getal
Ik ga btw de naam van m'n team veranderen naar SC Prinsenstad.
Delete bij mijquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij heet nu Sys rq, da's de printscreen knop op je toetsenbord. Álles is vooruitgang m.i...
mn beste spits heeft matig scorenquote:8. Dapp're Strijders 14 2 - 119 (-117) 0
quote:Kapitaal: 10 792 419 ¤ (10 926 118) ¤
Sponsors: geïrriteerd
Fanclub: 1664 leden
Supporters: moorddadig
nu nog een goede investeringquote:
FC Ya momma is so fat, her gravity field actually effects the tides.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
Weten jullie dan betere namen
Prinsenstad slaat dus op Delft, en dat is waar ik woon
FC Keiharde Boys?
VVV Kleine Meisjes?
SC Hard Grasmat?
FC Toppietown United?
Wat een namen zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
Weten jullie dan betere namen
Prinsenstad slaat dus op Delft, en dat is waar ik woon
FC Keiharde Boys?
VVV Kleine Meisjes?
SC Hard Grasmat?
FC Toppietown United?
Ik denk dat Vitesse Delft al bezet is, gezien de amateur ploeg ter plaatse.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat een namen zeg.
Dolle Delftenaren
Maccabi Delft
Torpedo Delft
Delft BK
Rapid Delft
Vitesse Delft
Dat klinkt niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat een namen zeg.
Dolle Delftenaren
Maccabi Delft
Torpedo Delft
Delft BK
Rapid Delft
Vitesse Delft
quote:
FC Delftopiaquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klinkt niet.
Maar je inzet wordt gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |