quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Dynamo Delft klinkt wel (vind ik).
U.D.H.O. wat dan staat voor U Delft Het Onderspitquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Dynamo Delft klinkt wel (vind ik).
Delft Devils ofzo kan ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
U.D.H.O. wat dan staat voor U Delft Het Onderspit
Mislukte skilltradequote:Jorge Verea [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Zal wel heel veel meer salaris gaan vragen vrees ikquote:Joakim Reiziger (130214914)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 120
Loon: 1 380 ¤/week
Club: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dat vind ik toch wel de moeite, op mijn totale salarispost van 30kquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Lennox het volgende:
Valt toch wel mee. Rond de 5k, vooral omdat het ook nog eens een Nederlander is.
Ik maak nu al bijna geen winstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Yankee_One het volgende:
alleen maar goedbegint je team ook ergens op te lijken
Als het goed is zit ik vanmiddag rond de 2.4 miljoen. Bovennatuurlijk spits en Uitmuntend keeper wordt het dan maarquote:16-03-2007 Veranderingen in aantocht.
I'm a motherfucking P.I.M.P. Volgens enkele getuigen had de penningmeester dit nummer opgezet en stond hij uit volle borst mee te zingen. De cijfers liegen ook niet. FKPP heeft momenteel aardig wat te spenderen en de verkoop van Ruben Thuring is nog niet afgerond. De coach: Laat de penningmeester nog maar even van zijn geld genieten. Die miljoenen dien ik volgende week in mijn handen te hebben. Een nieuwe spits en keeper zijn bittere noodzaak.
Wordt vervolgd.
Zo heb ik 10 trainees is vreselijk zullen gaan stijgen in salaris...So be it...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:51 schreef twisteddlogic het volgende:
Zal wel heel veel meer salaris gaan vragen vrees ik
Stadion heeft pas 2 keer vol gezeten dus heeft weinig zin om die uit te gaan breidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef Lennox het volgende:
Je stadion is ook niet echt groot he.
Ik heb 190k per week nu, zonder mn traineestijgingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo heb ik 10 trainees is vreselijk zullen gaan stijgen in salaris...So be it...
Ik train nu nog een weekje 'verdedigen' door en dan volgende week conditiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:42 schreef magic_dreamer het volgende:
2 trainees zijn van redelijk naar goed scoren gegaan![]()
nu zijn 3 van de 6 trainees goed en de andere 3 trainees nog redelijk maar die zullen wel poppen in de eerste weken van volgend seizoen.
en wat gaan de meesten in het tussenseizoen trainen? gewoon zelfde training of toch vorm of spelhervatting?
Dit was mijn enige stijger.quote:
Maurice Bokhorst
TSI=9 780, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Dain Johnson
TSI=59 100, 21 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht
Dit zijn mijn andere 2 spitsen.quote:Anid Lihic
TSI=33 860, 21 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Omdat mijn conditie echt te slap was, veel spelers zaten op redelijk/goed omdat ik vorig seizoen niet heb getrained. Maar ik baal er nu toch van, nu ze nu al weer op maximaal niveau zitten. Ging onverwacht snel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef MacMauser het volgende:
Waarom nu al conditie, das toch zonde!
Mooi, ik heb ook nog nooit conditie getraind. Zit nog wel met een dilemma, zal ik mn spitsen wel of niet opstellen in de friendly volgende week? Zit een U-20 en een potentiele U-20 bij... zonde als ze geblesseerd raken want training krijgen ze toch wel... aan de andere kant, niet spelen is meestal vormverlies.. dilemma dus..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat mijn conditie echt te slap was, veel spelers zaten op redelijk/goed omdat ik vorig seizoen niet heb getrained. Maar ik baal er nu toch van, nu ze nu al weer op maximaal niveau zitten. Ging onverwacht snel.
quote:Hi everyone.
Seeing we will not qualify for the second round of the U20 world cup, i will surely fire all the player soon. Thanks to all for your help.
FC Alexquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef Ruudt het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe teamnaam willen maar kan niets origineels bedenken.
Die is al in gebruik..quote:
Ik heb in de VII een uitstekend keeper, 1x goed def goed xp, 1x formi def matig xp, en 1 x formi def goed xp. Daar red ik het makkelijk meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
Ik heb een uitmunted keeper en daarom werd afgelopen seizoen afgeraden om iets in me verdediging te investeren, omdat die al best goed uitkwam door die keeper. Maar ik promoveer nu naar de VII en me beste verdediger heeft als verdediging skill: goed. Ga ik het daar nog mee redden of kan ik niet beter naar uitstekend of hoger gaan? Wat is verstandig voor de VII.
Ik degradeer naar de 7e en ik heb 1x wereldklasse, 1x briljant en 1x uitstekend in mn basis staan (3-4-3).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
Ik heb een uitmunted keeper en daarom werd afgelopen seizoen afgeraden om iets in me verdediging te investeren, omdat die al best goed uitkwam door die keeper. Maar ik promoveer nu naar de VII en me beste verdediger heeft als verdediging skill: goed. Ga ik het daar nog mee redden of kan ik niet beter naar uitstekend of hoger gaan? Wat is verstandig voor de VII.
je hebt gewoon een debiel makkelijke compoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb in de VII een uitstekend keeper, 1x goed def goed xp, 1x formi def matig xp, en 1 x formi def goed xp. Daar red ik het makkelijk mee
Nja, meer dat ik het treurig vind als ik ze straks moet verkopen, omdat ik ze niet meer kan betalen. Daar gaat het me meer omquote:
Ik speel momenteel in de VII en ik heb een formi keeper en 3x briljant 1x wonderbaarlijk en 1x formidabel in mn verdediging en daarmee heb ik het moeizaam gered..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:26 schreef truStie het volgende:
program is al bekend, 1-2, 3-4 etcquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:32 schreef Egamer het volgende:
Krijgen we maandag te weten wat het nieuwe programma is van de nieuwe comp, en krijgen we ook het nieuwe jeugdsysteem?
Dan gaan ze dood, want dan loop ik jeugd misquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
program is al bekend, 1-2, 3-4 etc
volg ht, ze zullen het zelf wel bekend maken, ik denk eig dat het uitgesteld wordt, je hoort er niets van![]()
![]()
Ja ik lees het net inderdaad op Hattrick, maar krijg je er nou eerst 10% supporters bij die dan een seizoenkaart kopen of krijg je eerst het geld voor seizoenkaarten en dan pas fans erbijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Yankee_One het volgende:
morgen
League ranking: 553 / 1024quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je hebt gewoon een debiel makkelijke compo
Nederlander,goedkoop (754k) en wat ervaring.quote:Cees Blind
TSI = 13 500, 25 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Idd, daarvoor moet je bij mij of Daemon zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
League ranking: 553 / 1024
Valt toch wel mee dacht ik
Niet moeilijk natuurlijk maar debiel makkelijk is wat overdreven denk ik
jeezquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik speel momenteel in de VII en ik heb een formi keeper en 3x briljant 1x wonderbaarlijk en 1x formidabel in mn verdediging en daarmee heb ik het moeizaam gered..
Maar goed het is natuurlijk niet alleen van je Def afhankelijk... wat is de rest van je team?
Waarschijnlijk VIII..quote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef truStie het volgende:
2048? wat zit je dan.. IX ofzo?
quote:Renze Rimkes
TSI = 690, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
vleugel 1: Deze wil ik volgend seizoen naar binnen laten spelen als ik 5-3-2 ga spelen:quote:Op zondag 18 maart 2007 11:48 schreef komrad het volgende:
wat heb je nu voor middenvelders??
Da's even doorbijtenquote:
Als je 5-3-2 gaat spelen i.c.m. counter, speel dan wel met 1 wing kant.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu aan het speuren naar leuke aanwinsten, met name voor mijn middenveld... maar ik vind het heel lastig in te schatten of ze daadwerkelijk beter zijn dan de spelers die ik al heb... ik kijk meestal naar het aantal sterren maar is dit wel een goede leidraad
Iemand misschien tips of een tooltje?
ok, is dat ivm aanvalsratingsquote:Op zondag 18 maart 2007 12:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je 5-3-2 gaat spelen i.c.m. counter, speel dan wel met 1 wing kant.
Niet dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef Yankee_One het volgende:
eerst de extra supps
*schudt hand. Met een beetje mazzel pak je ze van 23, 24 met matig ervaring. Ik kan sinds vandaag mijn slag gaan slaan, maar ben echt al een tijdje aan het kijken.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef twi het volgende:
Ik heb er iets meer dan 4 te besteden, en wil eigenlijk een formi keeper kopen. Goed zoeken, want ze gaan voor net geen 500k
WTM in 5-3-2 is een beetje boel zonde volgens mij. Dan kan je beter met drie inner mids spelen, als je middenveld zelfs voor counter dusdanig zwak is dat je niks kan.quote:
Jij had er op 1 geboden die ik ook wel zag zitten, maar ik ben gisteren al geslaagdquote:Op zondag 18 maart 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet dus..
[..]
*schudt hand. Met een beetje mazzel pak je ze van 23, 24 met matig ervaring. Ik kan sinds vandaag mijn slag gaan slaan, maar ben echt al een tijdje aan het kijken.
[..]
quote:18-03-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 43 230 ¤.
18-03-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
18-03-2007 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
18-03-2007 De wekelijkse update van je economische situatie heeft plaatsgevonden.
quote:Kapitaal: 2 098 585 ¤ (2 202 505) ¤
Er staat niet bij hoeveel supportersquote:18-03-2007 De officiële naam van de club is veranderd. Deze verandering heeft je 10 000 ¤ gekost en dit bedrag is ondergebracht bij je tijdelijke kosten. Tevens heeft een aantal supporters hun seizoenskaart opgezegd.
quote:Sjaak Dalhuizen (155876924)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
maar moet je dan kijken naar het niveau van de vaardigheden of naar niveau leiderschapquote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Lennox het volgende:
Redelijk coach kost 30k meer oid.
79000 uit mn hoofd? Matig coach is helemaal zonde. Beter eerst je coach vervangen en dan pas aan versterkingen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |