dank voor t medeleven, was enigszins onterecht had ik t idee. maar je kunt eens aan de verkeerde kant van de medaille zitten (of hoe dat spreekwoord ook gaatquote:Op zondag 28 januari 2007 23:02 schreef Grumpey het volgende:
jammer van je verlies VK...
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef AirRaid het volgende:
stand en komende wedstrijden
[afbeelding]
volgende week dus spanning vollop nr1 VS nr3 en nr2 VS nr4 (mij)
hoopt op winst voor nr3 en nr4
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef AirRaid het volgende:
iemand misschien een tip op welke tacktiek ik het zondag het beste kan gooien?????
zat zelf te denken aan pressie
pressie ben ik absoluut geen fan van, maar misschien hebben sommige mensen er meer plezier van. je haalt sowieso zelden meer dan uitstekend taktiek vaardigheid (beroepsgekken zoals refused uitgezonderdquote:
1 2 3 4 5 | 1-1 Willem-Jan Combes (86) 2-1 Ramón Presno (87) 2-2 Mateusz Szymańczyk (88) 3-2 Ramón Presno (89) |
ik wil het ook niet, behalve als ik kampioen wordt.. dan wil ik et wel... anders wil ik volgend seizoen proberen kampioen te worden... Ik wil namelijk enkel met het kampioenschap promoveren.. Heb ik weer zo'n mooie medaillequote:Op maandag 29 januari 2007 00:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil helemaal niet promoveren...
1-1 gelijkspel, tegen iemand met een 25-tal rating hoger dan ikzelf.
Ik 7e met 7 punten, terwijl ik er verdomme 9 had moeten hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:02 schreef komrad het volgende:
ik vrees voor degradatiesta nu nog wel 6e
Ook voor mij was het een dag vol recordsquote:1. F.K. Partizan Putte 8 28 - 4 (+24) 24
2. Laakkwa 8 30 - 6 (+24) 19
3. Wieldrecht Juniors 8 17 - 5 (+12) 16
3 supertransfers voor mn fok!cupwedstrijd voor woensdag. Geen zin om A-spelers op te stellen en op populair/symphatiek uitgezochtquote:29-01-2007 Gekocht Haryanto Rokhim van FK Mosevac UNIT 2 500 ¤ 90
29-01-2007 Gekocht Andrzej Kapłan van FC KRAKUS 1 000 ¤ 140 .
29-01-2007 Gekocht Lenny Røkke van SG Wiemersdorf- 3 000 ¤ 130
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:04 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ook voor mij was het een dag vol records. Ook 49* en 182 HatStats met PIC.
Volgende week tegen de nummer 4 die een International op doel heeft, maar laat die er nu net voor 3 weken afgetrapt zijn
Promotie here we come.
[..]
3 supertransfers voor mn fok!cupwedstrijd voor woensdag. Geen zin om A-spelers op te stellen en op populair/symphatiek uitgezocht![]()
Pas maar op, ze hebben allemaal een redelijk hoofdstatquote:
Nou, ik wacht het af, ik heb al twee keer gelijk gespeeldquote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Pas maar op, ze hebben allemaal een redelijk hoofdstat![]()
![]()
ik zou in ieder geval nu nog wachten met geld in de jeugd steken. Zeker omdat over 2 of 1 (?) seizoen(en) het jeugdopleiding-systeem wordt veranderd. Als je net begint kan je beter eerst je team op orde krijgen. Zorgen dat je geen verlies meer draait.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ben van 110 naar 115 supporters gegaan wat een groei
ach jah als ik aankomende week win dan komen er denk ik 20 supporters in de week erbij
en slechtste jeugdopleidining is toch waardeloos? waarom begin ik dan op slecht
en wat zouden mensen doen in het begin wat geld in de jeugdopleiding steken?
of zoals ik denk ik ga doen pas geld in de jeugdopleiding steken wanneer ik mijn team op orde heb en precies weet hoeveel ik verdien in de 2weken.
en dan moet ik ook na een aantal weken vast 20 000 erin kunnnen steken en zeg maar zeker 25 000 in de 2 weken verdienen
begin volgend seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval nu nog wachten met geld in de jeugd steken. Zeker omdat over 2 of 1 (?) seizoen(en) het jeugdopleiding-systeem wordt veranderd.
niet slechtquote:29-01-2007 The Yanks gründonnerstag 240 000 ¤ 720
23-01-2007 Real Securitas The Yanks 67 000 ¤ 670
mhoaw, dan had ik vorig seizoen moeten promoveren. Helaas verloor ik toen de beslissende wedstrijd.quote:
Uninstall, ga naar deze site: http://www.avsoftware.org/hattrick/lang/instfire1.html en installeer het.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef twi het volgende:
Klote dat Hattrick de SkillRaise Tool extensie vrijwel nutteloos heeft gemaakt...
Probeer om tweede te worden, dan heb je in ieder geval een extra wedstrijd in het tussenseizoen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef Flappekz het volgende:
Spannend.....Ik heb alleen Tonnies United 2 keer gehad nu.
[afbeelding]
Eigenlijk toch best zonde om niet voor promotie te gaan....
Naar mijn weten promoveert nummer 2 direct naar VI....toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Probeer om tweede te worden, dan heb je in ieder geval een extra wedstrijd in het tussenseizoen..
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Uninstall, ga naar deze site: http://www.avsoftware.org/hattrick/lang/instfire1.html en installeer het.Nu heb je 2.00 weer.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Lennox het volgende:
Nou dat geloof ik niet hoor
In VII heb je nog geen p/d duels.
O, ok.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naar mijn weten promoveert nummer 2 direct naar VI....toch?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naar mijn weten promoveert nummer 2 direct naar VI....toch?![]()
bevestiging inderdaadquote:Promotie van Divisie 7
Alle ploegen op de 1ste en 2de plaats promoveren zonder kwalificatie.
offtopic: iddquote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Grumpey het volgende:
even leuk offtopic: VK, het nieuwe album van 'the decemberists' staat op de luisterpaal!
balen komrad
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Grumpey het volgende:
scouten voor U20's.
hardhandig friendly afdwingen.
dat soort werk.
Dat zeg ik helemaal niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Daemon19 het volgende:
Omdat je nieuwe coach beter leiderschap heeft is je TS slechter..
1 keer verliezen en je staat gewoon weer vijfde, waar je hoort te staanquote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eerste seizoen in de V.
Te ziek voor woorden dit
Sta gewoon 2e.
128 k , volgens mij zit tie redelijk hoogquote:Georgi Nikolov
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Bedankt voor de aanmoedigingen en de complimenten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:02 schreef Robar het volgende:
[..]
1 keer verliezen en je staat gewoon weer vijfde, waar je hoort te staan
Nooit verkeerd, die skilltrades!quote:29-01-2007 Je hebt een speler verkocht en 182 469 ¤ ontvangen.
29-01-2007 Je hebt een speler verkocht en 205 202 ¤ ontvangen.
van slecht naar zwakquote:Ervaring: 1 (+1/-)
mja.. TS hits.. Dan kan je jezelf gouden bergen beloven met een nieuwe coach, maar zelfs al had tie formidabel leiderschap dan heeft tie het moeilijk om je TS op peil te houden met 8 hits..quote:Op maandag 29 januari 2007 23:20 schreef roelofjan het volgende:
Neuh, ik wil niet promoveren.
Maar ik had me toch wat meer van dat leiderschap van m'n coach voorgesteld.. ik bedoel teamgeest lag altijd standaard op bedaard.. dit seizoen:
1e wedstrijd PIC
2e wedstrijd MOTS.
3e wedstrijd PIC en coach vervangen.
In de weken daarna 4x keer een daling van de teamgeest omdat die lijers zich zorgen maken over de toekomst, en 4x een daling omdat een nieuwe speler niet met de rest kon opschieten.
TS hits.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanmoedigingen en de complimenten.
Done...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
* Egamer is nu ook supporter.Ik hoor erbij.
Kan iemand mij accepteren bij de federatie?
Haha, ik wist niet wat ik moest invullen bij Plaatsnaam bank toen ik Supporter wou bestellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Done...
Kramurz ook welkom ^^
Edit: btw Egamer, waarom google jij op plaatsnaam bank
Logo wordt gemaakt door mijn broer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Lennox het volgende:
Supporter maakt het spelletje een stuk leuker in ieder geval (en voor die paar centen hoef je het niet te laten).
Leuk logo'tje laten maken (of je moet zelf een crea-bea bui hebben)
Je kan toch instellen dat de commentator ipv 'Mardy' bijv: 'De Mardies' zegt? Zoja, hoe?quote:Mardy speelde in een interessante 3-5-2-formatie. Beginopstelling: Broner - Allewelt, Cordemans, de Winter - Meents, van Esseveldt, Maier, van Cromvoirt, Chevallier - van Hoek, Prashker.
30kquote:Esteve Utrera (150016693) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
het blijft ook een beetje geluk hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Die heeft er wel 2 nodig hoor. Ik kocht er 1 met waardeloos conditie, en waardeloos scoren en precies dezelfde stats voor de rest. Die is met 2 weken en zelfde loon nog niet gestegen
Geen zin om in te loggen en te kopieren, moet weer verder met SPSS
deze speler had ik bijvoorbeeld gekocht met redelijk verdedigen (conditie was misschien zwak toen) en steeg pas na 4 weken trainingquote:18 jaar, zwak in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Moet ik ook mee werken, wat doe jij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Geen zin om in te loggen en te kopieren, moet weer verder met SPSS
Geschiedenis, dat is het trieste ervan. Waarom moet ik in hemelsnaam statistiek volgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moet ik ook mee werken, wat doe jij?
Deed jij nou UvT? Heb daar ook nog wel eens statistiek gevolgd, van Hamersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
Wat leuk
Ik heb morgen tentamen Statistiek. En verzonnen is dat je geen GR gebruiken mag, kan je dus leuk alle formules uit je hoofd gaan leren
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Deed jij nou UvT? Heb daar ook nog wel eens statistiek gevolgd, van Hamers![]()
![]()
Liever het tweede college dan het eerste..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Yankee_One het volgende:
Dr. G. Nieuwenhuis hier![]()
Man, wat is hij slecht bij de hoorcolleges. Telkens de draad kwijt en heel ongeinspireerd. Werkcollege krijgt mijn werkgroep van een jonge chick met enorm knockers die niet uit kan leggen..
Jij zit gewoon naar iets anders te kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Dr. G. Nieuwenhuis hier![]()
Man, wat is hij slecht bij de hoorcolleges. Telkens de draad kwijt en heel ongeinspireerd. Werkcollege krijgt mijn werkgroep van een jonge chick met enorm knockers die niet uit kan leggen..
een gast die alle kanten opkanquote:Serapio Ibargüengoitia (146975902)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Nationaliteit: flag Panamá
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
je komt er welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Ook een nieuwe trainie gekocht!!
[afbeelding]
Die hou ik lekker voor de LT.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je dat niet effe in het hattrick topic posten ipv in het SPSS topic?
appeltje eitje. 50 euri.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grump. Kan jij hem niet voor mij maken, hoeft maar 4,5 te zijn![]()
Ja daarom had ik t r ook niet bij gezet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je komt er wel
verbaast me alleen hoeveel het verschil in prijs is tussen redelijk en goed passen
What the f@ck is SPSS topic??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je dat niet effe in het hattrick topic posten ipv in het SPSS topic?
Geluk is met de .....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef Yankee_One het volgende:
ik was ook verbaast dat ik niet meer werd overboden, maar ook daar moet je mazzel mee hebben
als voorzitter heet ik u van harte welkomquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
* Egamer is nu ook supporter.Ik hoor erbij.
Kan iemand mij accepteren bij de federatie?
Das zeker een lekkere trainie! Ik hoop de mijne (die ik er net heb op gezet) toch binnen een paar weken naar goed verdedigen te krijgen. Dan is ie ook goed goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Mijn favo trainee:
[afbeelding]
Binnenkort keertje passen trainen, hoop hem op uitstekend/uitstekend te hebben eind dit seizoen.
je moet voor het gemak even je team-id in je sub-script zetten ofzo, dat zoekt makkelijkerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
* Egamer heeft nu ook een logo.Check hem even.
Ik vind het een geinig logoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
* Egamer heeft nu ook een logo.Check hem even.
Lijkt me handig!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je moet voor het gemak even je team-id in je sub-script zetten ofzo, dat zoekt makkelijker
Mag niet klagen, ben tevreden.quote:Transfers voor Scottie Zarb
Datum Van Aan Prijs TSI toen
31-01-2007 Mardy Bums Sper12 13 000 ¤ 900 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
23-01-2007 The Blackheath P Mardy Bums 9 000 ¤ 910
quote:Gerik Toussaint (150230379)
17 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Woo hoo!quote:30-01-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde...
quote:.... 250 euro
quote:Transfers voor Jouni Groth
Datum Van Aan Prijs TSI toen
30-01-2007 Mieszacze zespół 100 000 euro 610
16-10-2006 Roelof Jan Unite Mieszacze 140 000 euro 720
10-10-2006 PaPo Roelof Jan Unite 57 000 euro 700
vraagprijs is 1,5miljoenquote:Klaas Freriks (16824891) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 14 070
Loon: 9 120 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Citius altus fortius
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk
mwha.. erg duur.. (vind ik)....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef Yankee_One het volgende:
Wat denken jullie van deze speler?
[..]
vraagprijs is 1,5miljoen
wat is gangbaar denk je? de transfervergelijking heeft nauwelijks resultatenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
mwha.. erg duur.. (vind ik)....
mwah... mwah.. het is een combi van ervaring + goddelijk sp dat hem zo duur maakt, hij is 1,5x zoveel waard als een gewone wc def..... zou het er zelf niet voor over hebben, maar ja, het is wel een mooie. Zn leeftijd zit me alleen tegen. Zou iets zoeken met iets minder ervaring (matig/redelijk) en dan 25-26 jaar.... die leeftijd steekt mij nog het meest aan de prijs..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat is gangbaar denk je? de transfervergelijking heeft nauwelijks resultaten
ik vond het ook wel een mooie prijs.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Lennox het volgende:
Ik vind het een mooie prijs Yankee. Voor mijn wereldklasse winger met redelijk passen betaalde ik 1.3 miljoen. Alleen had deze geen PM en geen echte ervaring (wel onvoorspelbaar)
Vleugels blijven voorlopig gewoon duur. Daarnaast heeft deze nog SP ook
ik speel 9de klasse(2de jaar pasquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tactisch verhaaltje, ik heb nog eens over de ideale opstelling nagedacht voor zover die er is... speel nu vrijwel altijd 4-4-2 met wingers naar het midden, nadeel daarvan is dat je vleugelaanvallen qua ratings laag blijven en je minder kansen creeert... nu zit ik er over te denken om over te stappen naar 3-5-2 met drie centrale middenvelders, twee aanvallende wingers... een centrale middenvelder laat ik dan verdedigend spelen ter ondersteuning van mijn verdediging... mij lijkt dat je dan zowel vaak het middenveld in handen krijgt en toch voldoende aanvalsratings houdt via je wingers.... de defensieve middenvelder ondersteunt daarnaast je verdediging... spelen er mensen zo en is dit een goed uitgedachte tactiek?
Het is net wat je wilt. Als je voorlopig ook blijft counteren, dan zou ik er wel 1 zoeken met > redelijk passen. Met die winger haal ik nu al best leuke wing attack aan 1 kant.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vond het ook wel een mooie prijs.
ben op zoek naar een vervanger van mijn briljante winger met reusachtig sp. maar daar heb ik nog wel even de tijd voor
Je tactiek is onderdeel van je trainingsschema.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tactisch verhaaltje, ik heb nog eens over de ideale opstelling nagedacht voor zover die er is... speel nu vrijwel altijd 4-4-2 met wingers naar het midden, nadeel daarvan is dat je vleugelaanvallen qua ratings laag blijven en je minder kansen creeert... nu zit ik er over te denken om over te stappen naar 3-5-2 met drie centrale middenvelders, twee aanvallende wingers... een centrale middenvelder laat ik dan verdedigend spelen ter ondersteuning van mijn verdediging... mij lijkt dat je dan zowel vaak het middenveld in handen krijgt en toch voldoende aanvalsratings houdt via je wingers.... de defensieve middenvelder ondersteunt daarnaast je verdediging... spelen er mensen zo en is dit een goed uitgedachte tactiek?
Ik train op dit moment verdedigen... heb al wat poppers gehad op het moment maar vanaf volgend seizoen wil ik dan overstappen op positiespelquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je tactiek is onderdeel van je trainingsschema.
Wat train je, dat je 4-4-2 speelt? Wat wil je gaan trainen als je 3-5-2 gaat spelen?
Daar moet je eerst naar gaan kijken, vooral in de lagere divisies.
Dank uquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Done...
Kramurz ook welkom ^^
Edit: btw Egamer, waarom google jij op plaatsnaam bank
Ik had die periode eind vorig seizoen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wordt de laatste tijd erg gepest met blessures, heb er nu 4 op me blessurelijst staan
3-5-2 en positiespel gaan trainen is ok. 3-5-2 met verdedigen trainen is gewoon 2 trainingsplaatsen weggooien (ala Foetrequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik train op dit moment verdedigen... heb al wat poppers gehad op het moment maar vanaf volgend seizoen wil ik dan overstappen op positiespel
maar klopt mijn redenering dat je zo ook meer kansen creeert door middel van hogere aanvalsratings?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
3-5-2 en positiespel gaan trainen is ok. 3-5-2 met verdedigen trainen is gewoon 2 trainingsplaatsen weggooien (ala Foetre)
Kies trouwens positiespel training alleen uit sportieve overwegingen, voor het geld hoef je het niet te doen want meer dan 25% van hattrick wereld traint PM.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik train op dit moment verdedigen... heb al wat poppers gehad op het moment maar vanaf volgend seizoen wil ik dan overstappen op positiespel
Hoeft niet natuurlijk. Groot middenveldoverwicht zorgt meestal voor veel kansen. Hogere aanvalsrating is alleen prettig als dat overwicht er is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar klopt mijn redenering dat je zo ook meer kansen creeert door middel van hogere aanvalsratings?
nee voor het geld doe ik het ook nog niet... en ik was ook pas van plan om over te stappen aan het begin van het nieuwe seizoen... wil eerst mijn verdedigingstrainees nog wat zien stijgenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kies trouwens positiespel training alleen uit sportieve overwegingen, voor het geld hoef je het niet te doen want meer dan 25% van hattrick wereld traint PM.
Ik doe het nu ook nog, maar ga over paart eens kijken wat ik kan gaan doen als ik big cash heb
Dat bedoel ik dus.. heb namelijk meestal een overwicht maar qua scores komt dat er niet altijd uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Groot middenveldoverwicht zorgt meestal voor veel kansen. Hogere aanvalsrating is alleen prettig als dat overwicht er is.
Gadverdamme! Dat is precies dé speler die ik zoek.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef Yankee_One het volgende:
Wat denken jullie van deze speler?
[..]
vraagprijs is 1,5miljoen
ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Dat is precies dé speler die ik zoek.
Als je hem niet verkoopt, houdt hem dan nog effe, dan wil ik hem wel overnemen..
Ohhh, haha. Ik dacht dat jij hem te koop zette..quote:
Dat heeft dus helemaal niks te maken met het feit dat-ie aanvallend staat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik speel 9de klasse(2de jaar pas, maar ik doe mijn 25-2 meestal 3 centrale verdedigers, de 3 middenvelders laat ik dan staan,behalve de uiterst middelste middenvelder doe in aanvallend
werkt heel goed, mijn talentje heeft al op die manier al 6 kopballen erin geknikkerd(specialiteit)
en de vleugel-verdedigers blijven op verdedigen, en de middenvleugels op aanvallend
maar mijn tactiek ligt meestal aan welke spelers van mij nou eens niet geblesseerd zijn, daarom speel ik laatste tijd 3-4-3
Ok.. Wat?!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik speel 9de klasse(2de jaar pas, maar ik doe mijn 25-2 meestal 3 centrale verdedigers, de 3 middenvelders laat ik dan staan,behalve de uiterst middelste middenvelder doe in aanvallend
En dan zit er ook nog een typefout in..quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef rompompom het volgende:
OMG, wat een teamnaam weer!,
,
!
TeamID 191590.
De hele post is dus wazig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:33 schreef Daemon19 het volgende:
Inderdaad. En 2 jaar van 6 seizoenen of 2 jaar van 2 seizoenen?!
Ik denk dat het een accent is, hier in Brabant zeggen we ook wel eens "dieje" dus ik denk dat hij dat bedoeld maar dat hij het anders typt ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog een typefout in..
jamaar dan typt hij ook nog steeds batjas ipv badjasquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik denk dat het een accent is, hier in Brabant zeggen we ook wel eens "dieje" dus ik denk dat hij dat bedoeld maar dat hij het anders typt ofzo.
Oja, daar las ik overheen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
jamaar dan typt hij ook nog steeds batjas ipv badjas![]()
Ik denk inderdaad niet dat hij dat gaat halen hoor. Lekker!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Lennox het volgende:
Als een speler nu op +3 staat, dan kan hij toch nooit op zondag een pleister hebben? (22 jaar oud, aantal doktoren weet ik niet)
Anders wordt het zondag een appeltje, eitje![]()
![]()
Dat kan nooit nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Lennox het volgende:
Als een speler nu op +3 staat, dan kan hij toch nooit op zondag een pleister hebben? (22 jaar oud, aantal doktoren weet ik niet)
Anders wordt het zondag een appeltje, eitje![]()
![]()
waarom ga je op woensdag 442 spelen als je nog verdedigers traint?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt... ik ga overstappen naar 3-5-2.... ik heb nog 5 trainees voor de verdediging... eentje is al dermate gepopt dat ie mee kan in mijn basisteam... de rest train ik tot het eind van het seizoen... speel op de woensdagen dan nog wel 4-4-2 om ze allemaal te kunnen trainen. zodra ze zijn gepopt gaan ze de TL op en dan ga ik een trainingsprogramma opzetten voor Positiespel...
maar met de omschakeling naar 3-5-2 denk ik veel meer potten te kunnen breken op de lange termijn. ervaringsniveau is nu nog matig maar dat zal wel snel gaan stijgen... van mijn tegenstander van aanstaande zondag heb ik niets te vrezen.... week erop de wedstrijd voor het kampioenschap die ik ga MOTSEN en daarna kan ik het seizoen rustig uitspelen...
Ik heb nu nog 5 verdedigingstrainees... eentje speelt er op de zondag... om de rest ook aan de bak te laten komen moet ik dus op woensdag met de overige 4 trainee-verdedigers spelen... zodra ze zijn gepopt vliegen ze eruit... ik verwacht ze voor het einde van het seizoen allemaal op "goed" te hebben... dan kunnen ze nog wat leuks opbrengen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je op woensdag 442 spelen als je nog verdedigers traint?
met pm training breek je eerder potten op korte termijn, op de lange termijn is verdedgen trainen ten eerste rendabeler en ten tweede Is het vaak beter voor je resultaten
Die gaat de verkoop in, moet nog zien wat ik met de opbrengst ga doen. Ik schat 'm minimaal op 600k.quote:Levi Alderliefste (18 jaar):
Zag zijn mate van scoren toenemen van uitmuntend naar briljant.
Vorm beetje gestegenquote:TSI: 6590 (+7980/-1390)
Vorm: 7 (+10/-3)
Scoren: 2 (+2/-)
Toch lekkerquote:Marcos Francisco Bestar [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=7 970, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: rampzalig
Gemiddelde vorm van mn 11 A spelers = 6.5quote:César Cerqueira
TSI = 7 330, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Heb hem toen ie 17 was voor 1 miljoen gekocht, ik wacht tot ie 19/20 is en dan verkoop ik hem weer, de prijs voor een uitmuntend 18jarige ligt nu rond de 1 miljoenquote:Wojciech Latosiński:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van formidabel naar uitmuntend.
Wel een hele voorzichtige schatting, gaat wel wat meer opleveren hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:54 schreef twi het volgende:
TSI: -120 (+340/-460)
Vorm: -5 (+2/-7)
Scoren: 3 (+3/-)
[..]
Die gaat de verkoop in, moet nog zien wat ik met de opbrengst ga doen. Ik schat 'm minimaal op 600k.
ik denk inderdaad ook meer richting het dubbele..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wel een hele voorzichtige schatting, gaat wel wat meer opleveren hoor.
Zeker weten, 20-21 jarige briljantjes zitten al op de miljoen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik denk inderdaad ook meer richting het dubbele..
verder is gestegenquote:Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Hauge From(19):
Hij heeft duidelijk flink wat verdedigen bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van formidabel naar uitmuntend.
Riekus de Wijkersloot(17, ek):
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk verdedigen mag nu goed genoemd worden.
Maar na nadere bestudering is 'ie perfect:quote:Cristian Ramming [playerid=124491058]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 5 060
Loon: 1 704 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: fc hamburgertje
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Homo's lopen hand in hand
quote:Xavier Campabadal [Geblesseerd, maar kan de wedstrijd spelen] [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=13 800, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Whehehehe!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef twi het volgende:
Ben aan het shoppen voor een verdediger die ik vleugelspel kan trainen. Op het eerste oog was ik sceptisch:
[..]
Maar na nadere bestudering is 'ie perfect:
[..]
Hehehehequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef twi het volgende:
Ben aan het shoppen voor een verdediger die ik vleugelspel kan trainen. Op het eerste oog was ik sceptisch:
[..]
Maar na nadere bestudering is 'ie perfect:
[..]
Heb mijn instellingen al wel aangepast, enige probleempje is mijn gebrekkige ervaring met 3-5-2 maar goed... ik zie mezelf morgen echt niet in de problemen komen..... mijn tegenstander haalt thuis een rampzalig (laag) middenveld en op alle fronten is ie minder dan ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:47 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, programma's voorspellen zoveel. Vooral bij nieuwe tactieken, waarbij je de instellingen van de spelers nog niet hebt aangepast, wijken de voorspelde en reële uitkomsten nog al van elkaar af.
Zeker als het zo erg boven het normale ligt, kan je er vanuit gaan dat het niet juist is.
kweet niet wat je normaal voor opstelling had, maar 3-5-2 blijft (helaas) toch nog steeds de meest rendabele opstelling binnen hattrick. dus hatstat record zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd hoe mijn nieuwe tactiek van 3-5-2 gaat uitpakken... HAM voorspelt een dik hatstats-record... ga denk ik ook piccen om zo volgende week in de topper tegen nummer 2 extra sterk qua middenveld voor de dag te komen
speelde eerst 4-4-2 met wings naar midden... nu 3-5-2 met verdedigende vleugelverdedigers... 3 centrale mids waarvan eentje aanvallend en twee aanvallende wingers... mijn spitsen heb ik ook naar de vleugels gezet... volgens HAM is dit namelijk nog effectiever.... dus laat die pot morgenavond maar komen... ben erg nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kweet niet wat je normaal voor opstelling had, maar 3-5-2 blijft (helaas) toch nog steeds de meest rendabele opstelling binnen hattrick. dus hatstat record zou zomaar kunnen
quote:10 319 782 ¤ (10 470 067) ¤
alleen heb je geen spelersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef The_Hives het volgende:
en mijn vermogen blijft maar groeien![]()
![]()
[..]
nietquote:
quote:Jouw 16 spelers
Adrie Das
TSI=0, 20 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Alain Boden
TSI=140, 28 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Alin Ciobanu
TSI=0, 43 jaar, waardeloos in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap zwak.
Conditie: onbestaand Keepen: onbestaand
Spelmaken: rampzalig Passen: onbestaand
Vleugelspel: onbestaand Verdedigen: waardeloos
Scoren: onbestaand Spelhervatting: onbestaand
Ben Appelhof
TSI=170, 27 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Diede de Snoo [Geschat herstel in 2 weken] 2
TSI=50, 26 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos. [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Fokke Zwamborn
TSI=60, 18 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed. [Snelheid]
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Gysbert van Dooremaal [1 maal een kaart gekregen]
TSI=500, 26 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Jan Wilke Sepp [2 maal een kaart gekregen]
TSI=240, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
John Maxwell
TSI=150, 17 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Jürgen Leferink [1 maal een kaart gekregen]
TSI=150, 18 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Kristian Geerling
TSI=70, 21 jaar, waardeloos in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Lee Farrar
TSI=10, 17 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Technisch]
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Lester Winger
TSI=40, 25 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. [Snelheid]
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Spelmaken: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Milan Goumans [2 maal een kaart gekregen]
TSI=210, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Technisch]
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Sam Sutheran
TSI=70, 22 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Conditie: slecht Keepen: slecht
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Tonny van Walsum
TSI=130, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Spelmaken: matig Passen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
SORTEREN OP
OUD-SPELERS
Afkomstig van deze ploeg
Afkomstig van deze ploeg - momenteel coach
OVERZICHT
Adrie Das
Alain Boden
Alin Ciobanu
Ben Appelhof
Diede de Snoo
Fokke Zwamborn
Gysbert van Dooremaal
Jan Wilke Sepp
John Maxwell
Jürgen Leferink
Kristian Geerling
Lee Farrar
Lester Winger
Milan Goumans
Sam Sutheran
Tonny van Walsum
Stats
Top 11
∑ TSI 1 990 1 890
Ø TSI 142 172
Ø leeftijd 21.8 21.5
Ø vorm 4.4 4.6
Ø ervaring 1.9 1.8
6 1 (2 weken)
Koppen 2
Onvoorspelbaar 1
Snelheid 2
quote:∑ TSI 1 990 1 890
Ø TSI 142 172
quote:Timothy Admiraal (150991333) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ga hem zelf niet optrainen, maar als iemand interesse heeftquote:Mathieu Wammes [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 780, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Wie wil hemquote:Eldon Beijers (151009744) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
ik ben er erg rijk mee geworden. En Jonks ook, en mijn vrienden ook. Komrad ook, en VK mag ook niet klagen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef Amadeo het volgende:
Is verdedigers trainen een goeie manier om geld te verdienen?Want ik zie op de transferlijst wel vaak jonge verdedigers voor erg veel verkocht worden..
daarom quote ik hem toch ook nietquote:Op zondag 4 februari 2007 03:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zei het tegen hives, niet tegen jou..
is nog steeds zoquote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben er erg rijk mee geworden. En Jonks ook, en mijn vrienden ook. Komrad ook, en VK mag ook niet klagen.
(oftewel, het is jarenlang de meest winstgevende training geweest, waarbij je afgeslacht werd op het veld maar na een paar seizoenen keihard en structureel terugsloeg. Of dat nog zo is weet ik niet)
ik train hem ook nog steeds, ik ga niet zeggen dat ik er heel rijk mee ben geworden 8 trainnees, maar het gaat op termijn zeker winstgevenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben er erg rijk mee geworden. En Jonks ook, en mijn vrienden ook. Komrad ook, en VK mag ook niet klagen.
(oftewel, het is jarenlang de meest winstgevende training geweest, waarbij je afgeslacht werd op het veld maar na een paar seizoenen keihard en structureel terugsloeg. Of dat nog zo is weet ik niet)
waar heb je die voorspelling gevonden?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:20 schreef Egamer het volgende:
Vanavond tegen de nummer 5, ik ga piccen en de voorspelling is 7-0 winst.
nee 3-5-2 omdat ik mijn vleugels aanvallend wil laten spelen ipv naar het midden en ik met die extra centrale middenvelder mijn midrating op niveau houdt... mijn aanvalsratings stijgen hierdoor ook aanzienlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
3-5-2 omdat je een zwakker middenveld heb?
nog een keer... zondag 2 trainingsplekken weggooien is al doodzonde en hiermee gooi je je voorsprong weg op bijv pm trainers, maar waarom zou je woensdag dan ook nog eens een trainingsplek opofferen?!?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:35 schreef TheVulture het volgende:
ondanks dat ik nu 3-5-2 ga spelen zit ik er toch over te denken om defs te blijven trainen... doordeweeks speel ik dan 4-4-2... dan heb ik 7 trainingsplekken... ok je gooit er in prinicpe 3 weg maar aan de andere kant valt er inderdaad met defs meer winst te maken dan met middenvelders, want die markt lijkt me toch een beetje verzadigd
ok, ik ben niet helemaal wakker... ik kan inderdaad ook 5-3-2 doordeweeks gaan spelen... het was laat vannachtquote:Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nog een keer... zondag 2 trainingsplekken weggooien is al doodzonde en hiermee gooi je je voorsprong weg op bijv pm trainers, maar waarom zou je woensdag dan ook nog eens een trainingsplek opofferen?!?
met 4-4-2 en aanvallende vleugels lijdt mijn midrating daar erg onder... zo sterk zijn mijn centrale middenvelders nog niet dat ze met zijn tweeen de boel kunnen dragenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waarom kan je bij 4-4-2 je vleugels niet aanvallend zetten dan?, ik speel 4-4-2 met aanvallende middenvelders, en de vleugels laat ik staan...
consolideren dan, verliezen pakken en veel def trainen zodat je volgend seizoen of het seizoen daarop spelers kan kopen om je mid te sterken...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met 4-4-2 en aanvallende vleugels lijdt mijn midrating daar erg onder... zo sterk zijn mijn centrale middenvelders nog niet dat ze met zijn tweeen de boel kunnen dragen
nah, ik denk echt dat de balans met 3-5-2 veel beter is dan met mijn 4-4-2.... alle delen van mijn team zijn nu gelijkwaardig van sterkte en het middenveld heb ik ook stevig in handen tov veel concurrenten...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
consolideren dan, verliezen pakken en veel def trainen zodat je volgend seizoen of het seizoen daarop spelers kan kopen om je mid te sterken...
ik ben er geen fan vanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:35 schreef TheVulture het volgende:
ondanks dat ik nu 3-5-2 ga spelen zit ik er toch over te denken om defs te blijven trainen... doordeweeks speel ik dan 4-4-2... dan heb ik 7 trainingsplekken... ok je gooit er in prinicpe 3 weg maar aan de andere kant valt er inderdaad met defs meer winst te maken dan met middenvelders, want die markt lijkt me toch een beetje verzadigd
4-4-2 doordeweeks is natuurlijk de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Das idd een hele grote hoop bij elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
4-4-2 doordeweeks is natuurlijk de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Je slaat de spijker op z'n kop. 4-4-2 kan idd altijd nog, en met 532 en 541 heb je redelijk wat variatiequote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd een hele grote hoop bij elkaar.
Zelfs ik ben om en speel nu als t allemaal gaat lukken 5-3-2 en 5-4-1 zo heb ik 10 trainings plekken en counter ik over tegenstanders heen. Nu train ik dus 2 systemen en kan ik zo nu en dan wat afwisselen. Welk systeem ik nou speel hangt af van de sterkte van mn tegenstander. En 4-4-2 blijft altijd uitstekend dus die kan ik ooit ook nog gebruiken.
Vulture gewoon def blijven trainen en niet te snel resultaat willen zien. Hattrick is een spel waar je een hoop geduld voor moet hebben. Op de langere termijn kan je betere mids kopen door een trainie met dikke winst te verkopen. Enz enz enz enz
precies andersom..quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef Amadeo het volgende:
Wat is het beste om te trainen (om geld te verdienen) als je 3-5-2 speelt ?
noem het een leermomentje... zal het nooit meer doenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
4-4-2 doordeweeks is natuurlijk de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
idd een beetje the other way around, maar goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef Amadeo het volgende:
Wat is het beste om te trainen (om geld te verdienen) als je 3-5-2 speelt ?
Waarschijnlijk is het gewoon een gok van hem, je weet toch helemaal niet hoe je tegenstander gaat spelen dus aan een voorspellingsprogrammatje heb je niets.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef TheVulture het volgende:
weet iemand waar je die voorspelling van je uitslag van vanavond kan vinden waar Egamer het over had
wat nu in mindere mate, ik word langzaam maar zeker afgemaakt in de V terwijl jij vrolijk bovenaan staat. Ik heb natuurlijk wel wat vermogen achter de handquote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik ben er geen fan van
als je defs wilt trainen, doe t dan goed. dat betekent nu eenmaal af en toe je verlies pakken, of counteren misschien wel. als je puur op resultaat wilt spelen, ga dan pm trainen. ok, om de zoveel tijd een keer 4-4-2 voor belangrijke wedstrijden is geen doodzonde. maar elke week 3-5-2...
op de lange duur ben je met defs gewoon beter uit, kijk maar naar Jonks, Grumpey, komrad en in mindere mate mezelf
Ik heb dit seizoen nog geen extra conditie hoeven trainen en mijn vorm is 6.5 gemiddeld bij m'n beste elf spelers en 6.3 over m'n hele selectie. Vorig seizoen heb ik ook weinig problemen gehad met vorm en toen heb ik halverwege een keertje conditie getraind. Ik ga er van uit dat het dit seizoen ook nog moet gebeuren, maar zolang het niet nodig is, vind ik het best. De enige belangrijke daler was van formi naar uitstekend, dat mag van mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:04 schreef Yankee_One het volgende:
het grootste nadeel van pm trainen vind ik conditie. hier moet je op letten bij aanschaf en je moet als pm trainer minimaal 3 weken conditie trainen om je trainees ooit op uistekend te krijgen wat natuurlijk funest is voor je vorm...
HTRatings.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een gok van hem, je weet toch helemaal niet hoe je tegenstander gaat spelen dus aan een voorspellingsprogrammatje heb je niets.
4-3-3 scoren kan zeker. ik doe t nu een tijdje met vrij aardig resultaatquote:Op zondag 4 februari 2007 15:58 schreef Amadeo het volgende:
Oké, laatste vraag van vandaag
Als ik verdedigen wil trainen kan ik het best met 5 verdedigers spelen, maar daarmee kun je niet echt aanvallend spelen, en ik speel liever aanvallend.. Levert het dus ook wat op om 4-3-3 te spelen en te trainen op scoren/schieten ?
Ok, bedanktquote:Op zondag 4 februari 2007 17:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
4-3-3 scoren kan zeker. ik doe t nu een tijdje met vrij aardig resultaat
maar het middenveld kun je dan zelden winnen, dus moet je counteren![]()
dat betekent dat je 4 sterke defs moet hebben met redelijk wat passen (over redelijk is een mooi uitgangspunt). dat zal wellicht lastig worden, dus wat dat betreft is 3-4-3 een beter uitgangspunt. en dan met 1 vleugelspeler meestal repositioneren 'naar het midden' voor extra middenveld.
je bent dus nu aan t beslissen wat je gaat trainen? interesting!
Dank jequote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef Lennox het volgende:
http://wiki.hattrick.org/Training
Kijk hier eerst maar
900kquote:Evert van Dal (80822367)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Total Skill Index (TSI): 9 380
Loon: 3 980 ¤/week
Club: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
50kquote:Riekus de Wijkersloot (139497762)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Total Skill Index (TSI): 1 950
Loon: 740 ¤/week
Club: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik doe ook even mee:quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
900k
[..]
50k
wie maakt me los?
Hoezo ben ik nu weer niet goed? Ik heb bij jou in de leer gezetenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Chen... jij bent echt een pauperhond.. maar ik weet al hoe het komt dat jij goeie YP hebt.
Wij zijn allemaal zo goed en hebben goeie training enzo en handelen veel, maar jij bent niet zo goed. En om dat te compenseren geeft Hattrick jou steeds een goeie YP...
Dat is echt het enige wat ik kan verzinnen want het is echt fucking ziek dat jij 9 weken op rij een verkoopbare YP hebt en er gewoon mensen zijn die 3 seizoenen lang niks hebben..
Wat is dat voor extension, met die laatste prestatie? Of is dat een fotoshopje?quote:
Gewoon een fotoshopje...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat voor extension, met die laatste prestatie? Of is dat een fotoshopje?
Walkovers zijn saai...
Uitverkocht.quote:0 minuten: De 19400 fans in Roelof Jan United Arena
Dat was toch niet de bedoeling.quote:Roelof Jan United - ABBA (Altijd Bij Bal (45 minuten gespeeld) 0 - 3 [Verwijder]
45 minuten: Met 0-3 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. ABBA had het meeste balbezit, namelijk 58 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |