dank voor t medeleven, was enigszins onterecht had ik t idee. maar je kunt eens aan de verkeerde kant van de medaille zitten (of hoe dat spreekwoord ook gaatquote:Op zondag 28 januari 2007 23:02 schreef Grumpey het volgende:
jammer van je verlies VK...
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef AirRaid het volgende:
stand en komende wedstrijden
[afbeelding]
volgende week dus spanning vollop nr1 VS nr3 en nr2 VS nr4 (mij)
hoopt op winst voor nr3 en nr4
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef AirRaid het volgende:
iemand misschien een tip op welke tacktiek ik het zondag het beste kan gooien?????
zat zelf te denken aan pressie
pressie ben ik absoluut geen fan van, maar misschien hebben sommige mensen er meer plezier van. je haalt sowieso zelden meer dan uitstekend taktiek vaardigheid (beroepsgekken zoals refused uitgezonderdquote:
1 2 3 4 5 | 1-1 Willem-Jan Combes (86) 2-1 Ramón Presno (87) 2-2 Mateusz Szymańczyk (88) 3-2 Ramón Presno (89) |
ik wil het ook niet, behalve als ik kampioen wordt.. dan wil ik et wel... anders wil ik volgend seizoen proberen kampioen te worden... Ik wil namelijk enkel met het kampioenschap promoveren.. Heb ik weer zo'n mooie medaillequote:Op maandag 29 januari 2007 00:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil helemaal niet promoveren...
1-1 gelijkspel, tegen iemand met een 25-tal rating hoger dan ikzelf.
Ik 7e met 7 punten, terwijl ik er verdomme 9 had moeten hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:02 schreef komrad het volgende:
ik vrees voor degradatiesta nu nog wel 6e
Ook voor mij was het een dag vol recordsquote:1. F.K. Partizan Putte 8 28 - 4 (+24) 24
2. Laakkwa 8 30 - 6 (+24) 19
3. Wieldrecht Juniors 8 17 - 5 (+12) 16
3 supertransfers voor mn fok!cupwedstrijd voor woensdag. Geen zin om A-spelers op te stellen en op populair/symphatiek uitgezochtquote:29-01-2007 Gekocht Haryanto Rokhim van FK Mosevac UNIT 2 500 ¤ 90
29-01-2007 Gekocht Andrzej Kapłan van FC KRAKUS 1 000 ¤ 140 .
29-01-2007 Gekocht Lenny Røkke van SG Wiemersdorf- 3 000 ¤ 130
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:04 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ook voor mij was het een dag vol records. Ook 49* en 182 HatStats met PIC.
Volgende week tegen de nummer 4 die een International op doel heeft, maar laat die er nu net voor 3 weken afgetrapt zijn
Promotie here we come.
[..]
3 supertransfers voor mn fok!cupwedstrijd voor woensdag. Geen zin om A-spelers op te stellen en op populair/symphatiek uitgezocht![]()
Pas maar op, ze hebben allemaal een redelijk hoofdstatquote:
Nou, ik wacht het af, ik heb al twee keer gelijk gespeeldquote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Pas maar op, ze hebben allemaal een redelijk hoofdstat![]()
![]()
ik zou in ieder geval nu nog wachten met geld in de jeugd steken. Zeker omdat over 2 of 1 (?) seizoen(en) het jeugdopleiding-systeem wordt veranderd. Als je net begint kan je beter eerst je team op orde krijgen. Zorgen dat je geen verlies meer draait.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ben van 110 naar 115 supporters gegaan wat een groei
ach jah als ik aankomende week win dan komen er denk ik 20 supporters in de week erbij
en slechtste jeugdopleidining is toch waardeloos? waarom begin ik dan op slecht
en wat zouden mensen doen in het begin wat geld in de jeugdopleiding steken?
of zoals ik denk ik ga doen pas geld in de jeugdopleiding steken wanneer ik mijn team op orde heb en precies weet hoeveel ik verdien in de 2weken.
en dan moet ik ook na een aantal weken vast 20 000 erin kunnnen steken en zeg maar zeker 25 000 in de 2 weken verdienen
begin volgend seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval nu nog wachten met geld in de jeugd steken. Zeker omdat over 2 of 1 (?) seizoen(en) het jeugdopleiding-systeem wordt veranderd.
niet slechtquote:29-01-2007 The Yanks gründonnerstag 240 000 ¤ 720
23-01-2007 Real Securitas The Yanks 67 000 ¤ 670
mhoaw, dan had ik vorig seizoen moeten promoveren. Helaas verloor ik toen de beslissende wedstrijd.quote:
Uninstall, ga naar deze site: http://www.avsoftware.org/hattrick/lang/instfire1.html en installeer het.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef twi het volgende:
Klote dat Hattrick de SkillRaise Tool extensie vrijwel nutteloos heeft gemaakt...
Probeer om tweede te worden, dan heb je in ieder geval een extra wedstrijd in het tussenseizoen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef Flappekz het volgende:
Spannend.....Ik heb alleen Tonnies United 2 keer gehad nu.
[afbeelding]
Eigenlijk toch best zonde om niet voor promotie te gaan....
Naar mijn weten promoveert nummer 2 direct naar VI....toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Probeer om tweede te worden, dan heb je in ieder geval een extra wedstrijd in het tussenseizoen..
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Uninstall, ga naar deze site: http://www.avsoftware.org/hattrick/lang/instfire1.html en installeer het.Nu heb je 2.00 weer.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Lennox het volgende:
Nou dat geloof ik niet hoor
In VII heb je nog geen p/d duels.
O, ok.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naar mijn weten promoveert nummer 2 direct naar VI....toch?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naar mijn weten promoveert nummer 2 direct naar VI....toch?![]()
bevestiging inderdaadquote:Promotie van Divisie 7
Alle ploegen op de 1ste en 2de plaats promoveren zonder kwalificatie.
offtopic: iddquote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Grumpey het volgende:
even leuk offtopic: VK, het nieuwe album van 'the decemberists' staat op de luisterpaal!
balen komrad
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef Grumpey het volgende:
scouten voor U20's.
hardhandig friendly afdwingen.
dat soort werk.
Dat zeg ik helemaal niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Daemon19 het volgende:
Omdat je nieuwe coach beter leiderschap heeft is je TS slechter..
1 keer verliezen en je staat gewoon weer vijfde, waar je hoort te staanquote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eerste seizoen in de V.
Te ziek voor woorden dit
Sta gewoon 2e.
128 k , volgens mij zit tie redelijk hoogquote:Georgi Nikolov
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Bedankt voor de aanmoedigingen en de complimenten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:02 schreef Robar het volgende:
[..]
1 keer verliezen en je staat gewoon weer vijfde, waar je hoort te staan
Nooit verkeerd, die skilltrades!quote:29-01-2007 Je hebt een speler verkocht en 182 469 ¤ ontvangen.
29-01-2007 Je hebt een speler verkocht en 205 202 ¤ ontvangen.
van slecht naar zwakquote:Ervaring: 1 (+1/-)
mja.. TS hits.. Dan kan je jezelf gouden bergen beloven met een nieuwe coach, maar zelfs al had tie formidabel leiderschap dan heeft tie het moeilijk om je TS op peil te houden met 8 hits..quote:Op maandag 29 januari 2007 23:20 schreef roelofjan het volgende:
Neuh, ik wil niet promoveren.
Maar ik had me toch wat meer van dat leiderschap van m'n coach voorgesteld.. ik bedoel teamgeest lag altijd standaard op bedaard.. dit seizoen:
1e wedstrijd PIC
2e wedstrijd MOTS.
3e wedstrijd PIC en coach vervangen.
In de weken daarna 4x keer een daling van de teamgeest omdat die lijers zich zorgen maken over de toekomst, en 4x een daling omdat een nieuwe speler niet met de rest kon opschieten.
TS hits.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanmoedigingen en de complimenten.
Done...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
* Egamer is nu ook supporter.Ik hoor erbij.
Kan iemand mij accepteren bij de federatie?
Haha, ik wist niet wat ik moest invullen bij Plaatsnaam bank toen ik Supporter wou bestellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Done...
Kramurz ook welkom ^^
Edit: btw Egamer, waarom google jij op plaatsnaam bank
Logo wordt gemaakt door mijn broer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Lennox het volgende:
Supporter maakt het spelletje een stuk leuker in ieder geval (en voor die paar centen hoef je het niet te laten).
Leuk logo'tje laten maken (of je moet zelf een crea-bea bui hebben)
Je kan toch instellen dat de commentator ipv 'Mardy' bijv: 'De Mardies' zegt? Zoja, hoe?quote:Mardy speelde in een interessante 3-5-2-formatie. Beginopstelling: Broner - Allewelt, Cordemans, de Winter - Meents, van Esseveldt, Maier, van Cromvoirt, Chevallier - van Hoek, Prashker.
30kquote:Esteve Utrera (150016693) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
het blijft ook een beetje geluk hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Die heeft er wel 2 nodig hoor. Ik kocht er 1 met waardeloos conditie, en waardeloos scoren en precies dezelfde stats voor de rest. Die is met 2 weken en zelfde loon nog niet gestegen
Geen zin om in te loggen en te kopieren, moet weer verder met SPSS
deze speler had ik bijvoorbeeld gekocht met redelijk verdedigen (conditie was misschien zwak toen) en steeg pas na 4 weken trainingquote:18 jaar, zwak in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Moet ik ook mee werken, wat doe jij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Geen zin om in te loggen en te kopieren, moet weer verder met SPSS
Geschiedenis, dat is het trieste ervan. Waarom moet ik in hemelsnaam statistiek volgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moet ik ook mee werken, wat doe jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |