had je niet beter een speler kunnen promoveren?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nieuwe coach, kostte 1,5 miljoen![]()
Heb ook een nieuwe trainee:
[..]
Kostte 365k.
mijn jeugdopleiding staat op goed en ik krijg zo een spelerquote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die van mij had dan tenminste nog een stat met redelijk (spelhervatting)
Ik zou gewoon normaal spelen.. Dat PICCEN moet je niet overschatten... zoveel extra levert je dat niet op...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Egamer het volgende:
Hmm zit met een probleem. Ik heb afgelopen zondag met PIC met maar 2-1 gewonnen van de nummer 6. Ik had toen 21 HatStats meer. Ik wil wel weer piccen, maar de tegenstander heeft een goeie, nieuwe spits gekocht. Wat zal ik doen?
Zijn stats:quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef foetre het volgende:
PIC heeft alleen maar met je middenveld te maken.Maar was jou achterhoede veel sterker als zijn aanval?
Dan ga ik piccen, mja, hij heeft een spits van 990 TSI gekocht, voor 100.000¤.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef foetre het volgende:
ligt eraan watvoor spits die gekocht heeft maar ik niet dat hij dat verschil kan overbruggen door 1 aankoop.
Gewoon piccen dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dan ga ik piccen, mja, hij heeft een spits van 990 TSI gekocht, voor 100.000¤.
Je weet wel dat 990 TSI voor een IX club best aardig is?quote:
Het zal wel een goed spits zijn.Geen reden om je zorgen om te maken als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je weet wel dat 990 TSI voor een IX club best aardig is?De aanvallers die vorige week meededen hadden beiden 180 TSI.
Ik ben dan alleen benieuwd of ik dan niet teveel inlever op het middenveld. Mijn vleugelspeler zou dan de speler zijn die vorige week CM-aanvallend stond opgesteld. Mijn WTM van vorige week moet dan CM worden....quote:Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef Yankee_One het volgende:
zoals je het beschrijft zou ik met een vleugel spelen
Daar meen je nix vanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef twi het volgende:
..... Klote Hattrick.
Anders ik wel ik ben net aan t verbouwen naar 15.000. Geef mij er dan maar 16.000quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef twi het volgende:
Met 16k zou ik blij zijn, zou toch 110k+ aan inkomsten zijn. Hoogste wat ik tot nu toe heb gehad is 12500 ofzo. Elke keer weer die fuckin' regen, ik had 't geld beter in het team kunnen stoppen zodoende dit jaar een minieme kans op promotie te hebben.
waarom dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:17 schreef twi het volgende:
Overigens denk ik dat ik vanavond ga verliezen, omdat ik m'n beste aanvallers ga verkopen i.v.m. trainingswissel.
quote:45 minuten: Met 1-2 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Het balbezit was in deze helft gelijk verdeeld.
Tering zeg.. 3-2 verliezen, die gast heeft niet eens aanval...quote:southside heer
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 145
Verdediging 66
Middenveld 45
Aanval 34
LoddarStats
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: uitmuntend (heel laag)
HatStats 168
Verdediging 49
Middenveld 51
Aanval 68
Traint gewoon mee dan jaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef maniack28 het volgende:
OMGGGGGGGGG genaaid.. .alweer
[..]
U-20 ook voor 2 weken kapotgeschopt.. met +1 heeft ie training toch? Dus nu 10 dokters = 3,4 dag naar +1, dan traint ie gewoon mee op vrijdag?
182 HatStats met PIC dus en 49*quote:Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: briljant (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |