varieert van redelijk tot uitstekend op het moment... als dat zo blijft dan doe ik geen conditie... maar we hebben natuurlijk nog zeven wedstrijden te gaan...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef twi het volgende:
Waarom dan conditie trainen?Wat is de conditie van je basismiddenvelders?
Ik heb ook nog niet tussendoor hoeven trainen tot nu toe. Maar ongetwijfeld gaat het nog nodig zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ok.. daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad... dan wordt het denk ik toch een weekje conditieen dan weer door met verdedigen... heb nog maar weinig conditiedalers gehad dit seizoen
18quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:35 schreef Daemon19 het volgende:
Hoeveel dokters heb je JD?
bedankt dat je het zo uitlegde maar dat heb ik heel vaak gedaan maar hij doet het niet misschien heeft ht er voor gezorgd dat je het niet meer kunt omzeilen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat je met t laatste bedoeld begrijp ik niet helemaal maar heb je dit al geprobeert? :
[afbeelding] [afbeelding]
Via Wedstrijden naar een wedstrijd gaan en dan daar op klicken. Dan krijg je t volgende rechts onderin :
[afbeelding]
klik dan op Spelersrapport en teamopstelling. Dan krijg je t volgende (en als ik de uitleg goed begrijp moet dat voldoende zijn):
[afbeelding]
Dat is natuurlijk de goden verzoeken he Vulture.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ok.. daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad... dan wordt het denk ik toch een weekje conditieen dan weer door met verdedigen... heb nog maar weinig conditiedalers gehad dit seizoen
Graag gedaan. Jammer dat t je niet helpen kon. Maar dan weet ik t ook niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:06 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
bedankt dat je het zo uitlegde maar dat heb ik heel vaak gedaan maar hij doet het niet misschien heeft ht er voor gezorgd dat je het niet meer kunt omzeilen.
heb ook een mailtje naar een gm gestuurd om mij alle opties te geven voor mijn 1ste wedstrijd maar dat kon hij niet doen ofzo omdat dat automatisch gaat via de doelstellingen in het managerslicentie :S
die had je ook net gekocht hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
33 jarige wonderbaarlijke def 2 weken dood getrapt door maniack en kornuiten.
Hoeveel geld hebben die allemaal gekostquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:25 schreef roelofjan het volgende:
Zo, ik ben voorlopig uitgewinkeld.
- 17 jarige nederlander, goed verdedigen, goed passen, Krachtig, stijgt over een paar weken
- 17 jarige nederlander, goed verdedigen, redelijk passen, stijgt over een paar weken
- 17 jarige nederlander, goed verdedigen, redelijk passen, Krachtig, net gestegen
- 17 jarige chileen, goed verdedigen, Koppen, zit ergens halverwege
- 18 jarige israeli, uitstekend verdedigen, goed vleugelspel, matig passen
- 18 jarige roemeen, uitstekend verdedigen, redelijk vleugelspel, matig passen
Zorgen dat ik dit jaar niet promoveer, volgend jaar zie ik wel, over anderhalf seizoen kan ik toch alweer redelijk counteren dacht ik zo.
lekker bezig hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:25 schreef roelofjan het volgende:
Zo, ik ben voorlopig uitgewinkeld.
- 17 jarige nederlander, goed verdedigen, goed passen, Krachtig, stijgt over een paar weken
- 17 jarige nederlander, goed verdedigen, redelijk passen, stijgt over een paar weken
- 17 jarige nederlander, goed verdedigen, redelijk passen, Krachtig, net gestegen
- 17 jarige chileen, goed verdedigen, Koppen, zit ergens halverwege
- 18 jarige israeli, uitstekend verdedigen, goed vleugelspel, matig passen
- 18 jarige roemeen, uitstekend verdedigen, redelijk vleugelspel, matig passen
Zorgen dat ik dit jaar niet promoveer, volgend jaar zie ik wel, over anderhalf seizoen kan ik toch alweer redelijk counteren dacht ik zo.
Heb er 3 spelers voor verkocht, opbrengst 2,5 miljoen:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben die allemaal gekost
dan heb je daar goed te veel voor gekregen danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Heb er 3 spelers voor verkocht, opbrengst 2,5 miljoen:
- 22 jarige briljante verdediger met matige pass
- 21 jarige uitmuntende verdediger met matig vleugelspel
- 22 jarige uitmuntende verdediger met matig vleugelspel en redelijke pass
Na aankoop van de 5 blijft er 350.000 over, daarmee heb ik m'n stadion uitgebreid met dik 3000 plaatsen.
Maar met die 3 verkochte spelers als beste verdedigers heb ik op een gegeven moment een briljante countervaadigheid behaald, ben benieuwd wat ik over 1,5 - 2 seizoen haal.. qua passen heb ik mij dan toch flink verbeterd...
Programma's als HAM en HCP werken alleen goed (zoals de meeste van de HT-data programma's) als je die wat langer gebruikt. Dan bouw je wat op, zeg maar. Als je nu HAM download, heeft dat programma geen flauw idee hoe lang je een speler aan het trainen bent en kan dus geen betrouwbare voorspelling doen wanneer een speler popt. De Skillraise tool en PsicoTSI (add-ons voor Firefox, Skillraise is wel los te gebruiken, maar redelijk beperkt) kunnen wel een indicatie geven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:34 schreef Amadeo het volgende:
Ik download wel even zo..
Maar zie je dan ook telkens (via mededeling ofzo) dat iemand omhoog is gegaan ?
Ik gebruik HAM niet, dus no se. Met HT-ratings kan het in ieder geval wel, maar dat heb ik nog niet helemaal uitgedokterd. Ik vind het ook wel leuk om me nog een béétje te laten verrassen door de Match-engine.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:55 schreef Amadeo het volgende:
Ok, ik snap het
Oja, en bij HAM zie ik ook bij wedstrijden die gespeeld zijn bij mij Wedstrijdsvoorspellingen..
Maar kan je ook bij aankomende wedstrijden Wedstrijdsvoorspellingen zien ?
Waar ik ook al op plaats 3 voorkom met een verliespartijquote:Team Formation Tactic (skill) Goals Loddar Total Def Mid Att Total Def Mid Att
Toads United 3-5-2 Normal (excellent) 2 11.60 162 48 75 39 39.0 11.0 23.5 4.5
Ladderzatsquad 3-5-2 Normal (excellent) 1 14.64 204 79 60 65 51.0 19.5 22.5 9.0
21.01.2007, Round 7 League: VI.693 Diff: 42
quote:Teije Hogendorp (150210482) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ben benieuwd wat zn team is.quote:www.hattrick.org
Met dit voetbalspel volg ik als manager mijn virtuele voetbalclub. Elk zondag in spanning over de uitslagen.
Bier maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 28 januari 2007 11:03 schreef Lennox het volgende:
Godver. Gisteren in de veronderstelling geweest dat ik 8 doktoren had ontslagen. Heb ik 1 keeperstrainer ontslagen
Na economische update, dus nog in het bezit van 9 doktoren
Jeugdopleiding staat inmiddels op goed.quote:Rudie de Grande (150221902)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 270
Wage: 540 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: poor Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: passable
Dan maar een trainee kopenquote:Folkert Houtepen (150230550)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 190
Loon: 2 600 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Jozua de Vocht (150235420)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Die van mij had dan tenminste nog een stat met redelijk (spelhervattingquote:
waarom las ik ongesteldquote:Op zondag 28 januari 2007 14:16 schreef Lennox het volgende:
Vanavond een regenachtige wedstrijd. Wel grappig dat er toevallig 2 [krachtige] spelers zijn opgesteld
Ga proberen om 49* te halen
is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 14:16 schreef Tazmaniac het volgende:
heej Vulture, ik pak jouw stadion voor woensdag hé
Waar het hart van vol isquote:
Nieuwe coach, kostte 1,5 miljoenquote:Marcel Musil (145669944)
36 jaar, matig in vorm, gezond
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 600 ¤/week inclusief een 20% bonus
Kostte 365k.quote:Toni De Liso (148301055)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 720
Loon: 3 384 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
| Forum Opties | |
|---|---|