Sja, een Belgse 1e klasser heeft hem op Spelhervatting getraind, hij heeft daar nooit gespeeld denk ik. Bij mij mag hij alles spelen, dus die xp gaat wel omhoog. Benoit kan dan zo eind seizoen in de verkoop, dan is de Est mijn spelhervatter voor volgend seizoen. was een beetje op zoek naar een nieuwe, maar vraagprijs ligt zo rond de 9 ton. Deez begon op 750 , 1 bieder die meteen afhaakt. 781 k vond ik wel een aardig prijsje voor een kaal uitmuntende spits met Divinequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef foetre het volgende:
[..]
hmm wat heb je met z'n ervaring gedaan?en zo goedkoop is dit niet hoor maar wel leuke sp
Volgens mij is conditie na positiespel de belangrijkste stat voor een middenvelderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:56 schreef foetre het volgende:
Waar moet een goede positiespel trainie eigenlijk aan voldoen?
Is het een pre dat ie een beetje conditie heeft?
En hoe staat het met de wingers kan je het beste een 18 jarige uitstekende vleugel en redelijk positiespel kopen als je met aanvallende wingers wil blijven spelen?
gekocht voor 67k dus ik denk dat hij een nieuwe werkgever mag gaan zoekenquote:Roberto Cortazar (148349768) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Speelde als middenvelder deze week, dus mooi meegenomen.quote:Ben Starhemberg [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
2 keer volgens mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:05 schreef Lennox het volgende:
Hoeveel keer moet je eigenlijk met een opstelling spelen voordat deze redelijk/goed is, qua vaardigheid?
PM en Conditie zijn de belangrijkste inderdaad. Daarna zijn passen en verdedigen interessante bijstats. Voor de rest is vleugespel nog een heel klein beetje leuk. Wat je voor de twee/vier halve plekken kan doen, is dat je daar wel mensen met vleugelspel voor koopt om WTM's te trainen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:56 schreef foetre het volgende:
Waar moet een goede positiespel trainie eigenlijk aan voldoen?
Is het een pre dat ie een beetje conditie heeft?
En hoe staat het met de wingers kan je het beste een 18 jarige uitstekende vleugel en redelijk positiespel kopen als je met aanvallende wingers wil blijven spelen?
In een uit-weekquote:Verwacht inkomen/verlies -4 791
Ook in een uit-weekquote:Verwachte winst/verlies 263 449
wat er bij jou af is, is er bij mij bijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
lkkr foetre +3![]()
conditie is idd het belangrijkste voor een middenvelder na positiespel.
voor een verdedigende middenvelder is er verdedigen nodig en voor een aanvallende passen
mijn TU was echt dra-ma-tisch
vorm plus 2, min fucking 11![]()
en eentje van de stijgers is mn reserve keep die ik 'as we speak' op de transferlijst heb staan
had ik ook gedaan 2 weken geledenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ook in een uit-week
Ik moet trouwens van het weekend tegen een waailap, dus ga eens proberen een nieuw sterrenrecord te vestigen. Alle spelers orders geven die het meeste aantal sterren geven
Als ie al 20 jaar is zou ik m maar verkopen en een nieuwe trainie voor kopen. Ouder dan 20 jaar trainen duurt weer veel langer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Hattrick wordt veel leuker als je trainingsprogramma vruchten af begint te werpen:
Ignacio Villar (20 jaar):
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Nu met stip mijn beste verdediger... denk dat ik hem nog even hou... kan hem in de VIII goed gebruiken![]()
Ja vaag is dat he!! Bij mij is mn nieuwe trainer gestegen van : Niet bestaand naar rampzalig.quote:En nog een opmerkelijke popper... mijn 34-jarige middenvelder die al het hele seizoen geblesseerd is
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Nou ik kan zijn skills nog goed gebruiken en hij zit mijn andere trainees niet in de weg... dus ik hou hem nog even aan...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ie al 20 jaar is zou ik m maar verkopen en een nieuwe trainie voor kopen. Ouder dan 20 jaar trainen duurt weer veel langer.![]()
For surequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Hattrick wordt veel leuker als je trainingsprogramma vruchten af begint te werpen:
Maakt ook niet uit het is maar een tip en je moet toch zelf bepalen wat je doet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik kan zijn skills nog goed gebruiken en hij zit mijn andere trainees niet in de weg... dus ik hou hem nog even aan...
Altijd goed, mensen die meedenkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit het is maar een tip en je moet toch zelf bepalen wat je doet.![]()
nee doet ie niet maar de uitleg vind ik ook krom hij zegt ga naar wedstrijden en dan klik je onder meer info over het team en kies laatste opstelling maar meer info over het team staat bij overzicht.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:17 schreef Lennox het volgende:
Bij een wedstrijd van de vorige eigenaar kijken?
wedstrijden en dan de laatst gespeelde wedstrijd en hier op klikken? En dan naar je teamrapport gaan?
geen idee, staat me weinig bij, van dat managersdiplomaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb een vraag over het managersdiploma opdracht 11:
Wat je met t laatste bedoeld begrijp ik niet helemaal maar heb je dit al geprobeert? :quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:26 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Nee doet ie niet maar de uitleg vind ik ook krom hij zegt ga naar wedstrijden en dan klik je onder meer info over het team en kies laatste opstelling maar meer info over het team staat bij overzicht.....
quote:27-01-2007
De supporters werden een beetje humeurig, omdat de vele dokters die in dienst zijn van de club het maar niet eens worden over de juiste behandelingen.
Ik train positiespel.quote:
Welke posities hebben ze bij jou deze week dan allemaal getest, dat ze zo in "vorm" gestegen zijn?quote:
33 jarige wonderbaarlijke def 2 weken dood getrapt door maniack en kornuiten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat heb je allemaal voor blessures JD?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke posities hebben ze bij jou deze week dan allemaal getest, dat ze zo in "vorm" gestegen zijn?![]()
Oeps, mn zeepje...
Wie heeft er dan ook een 33 jarige wonderbaarlijke defquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
33 jarige wonderbaarlijke def 2 weken dood getrapt door maniack en kornuiten.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een 33 jarige wonderbaarlijke defKoop gewoon een 26 jarige
Geloof dat passers pas na 5-6 weken stijgen, afhankelijk natuurlijk van hoe ver ze al zijn in hun training.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Is passing een trainingsstijl die gelijk zijn vruchten na één of twee weken al afwerpt... zit er over te denken om dit in het tussenseizoen te gaan trainen... maar wil daarna gewoon weer verdedigen gaan trainen...
oh ok.. daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad... dan wordt het denk ik toch een weekje conditiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Geloof dat passers pas na 5-6 weken stijgen, afhankelijk natuurlijk van hoe ver ze al zijn in hun training.
Anders zou het natuurlijk niet zo'n dure bijstat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |