Deed jij nou UvT? Heb daar ook nog wel eens statistiek gevolgd, van Hamersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
Wat leuk
Ik heb morgen tentamen Statistiek. En verzonnen is dat je geen GR gebruiken mag, kan je dus leuk alle formules uit je hoofd gaan leren
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Deed jij nou UvT? Heb daar ook nog wel eens statistiek gevolgd, van Hamers![]()
![]()
Liever het tweede college dan het eerste..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Yankee_One het volgende:
Dr. G. Nieuwenhuis hier![]()
Man, wat is hij slecht bij de hoorcolleges. Telkens de draad kwijt en heel ongeinspireerd. Werkcollege krijgt mijn werkgroep van een jonge chick met enorm knockers die niet uit kan leggen..
Jij zit gewoon naar iets anders te kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Dr. G. Nieuwenhuis hier![]()
Man, wat is hij slecht bij de hoorcolleges. Telkens de draad kwijt en heel ongeinspireerd. Werkcollege krijgt mijn werkgroep van een jonge chick met enorm knockers die niet uit kan leggen..
een gast die alle kanten opkanquote:Serapio Ibargüengoitia (146975902)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Panamá
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
je komt er welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Ook een nieuwe trainie gekocht!!
[afbeelding]
Die hou ik lekker voor de LT.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je dat niet effe in het hattrick topic posten ipv in het SPSS topic?
appeltje eitje. 50 euri.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grump. Kan jij hem niet voor mij maken, hoeft maar 4,5 te zijn![]()
Ja daarom had ik t r ook niet bij gezet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je komt er wel
verbaast me alleen hoeveel het verschil in prijs is tussen redelijk en goed passen
What the f@ck is SPSS topic??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je dat niet effe in het hattrick topic posten ipv in het SPSS topic?
Geluk is met de .....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef Yankee_One het volgende:
ik was ook verbaast dat ik niet meer werd overboden, maar ook daar moet je mazzel mee hebben
als voorzitter heet ik u van harte welkomquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
* Egamer is nu ook supporter.Ik hoor erbij.
Kan iemand mij accepteren bij de federatie?
Das zeker een lekkere trainie! Ik hoop de mijne (die ik er net heb op gezet) toch binnen een paar weken naar goed verdedigen te krijgen. Dan is ie ook goed goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Mijn favo trainee:
[afbeelding]
Binnenkort keertje passen trainen, hoop hem op uitstekend/uitstekend te hebben eind dit seizoen.
je moet voor het gemak even je team-id in je sub-script zetten ofzo, dat zoekt makkelijkerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
* Egamer heeft nu ook een logo.Check hem even.
Ik vind het een geinig logoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
* Egamer heeft nu ook een logo.Check hem even.
Lijkt me handig!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je moet voor het gemak even je team-id in je sub-script zetten ofzo, dat zoekt makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |